-
Зарубіжний досвід стратегічного менеджменту
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи системи стратегічного менеджменту 5
1.1. Поняття стратегічного менеджменту та зарубіжні концепції стратегій 5
1.2. Елементи системи стратегічного менеджменту 10
1.3. Стадії процесу стратегічного управління 15
Розділ 2. Стратегічне управління як основна частина системи менеджменту підприємства 18
2.1. Важливість стратегічного управління в менеджменті підприємства 18
2.2. Маркетингові стратегії та SWOT-аналіз у системі стратегічного менеджменту підприємства в умовах маркетингової орієнтації 27
Розділ 3. Перспективи впровадження зарубіжного досвіду стратегічного менеджменту на вітчизняних аграрних підприємствах 31
3.1. Перспективи впровадження досвіду теорії і практики стратегічного менеджменту і стратегічного управління 31
3.2. Особливості впровадження та перспективи розвитку стратегічного менеджменту на аграрних підприємствах 35
Висновки 39
Список використаної літератури 42
-
Контрольна робота управління ЗЕД
1. ПРИНЦИПИ ВАЛЮТНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ЗЕД 3
2. ЗМІСТ І ХАРАКТЕРНІ ОЗНАКИ МІЖНАРОДНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ 7
3. ОБ'ЄКТИ МЕНЕДЖМЕНТУ ЗЕД 11
4. МЕХАНІЗМ ПЛАНУВАННЯ МЕНЕДЖМЕНТУ ЗЕД 14
5. МГК ПРО ФРАНЧАЙЗИНГ 19
6. СУЧАСНІ ФОРМИ ТА МЕТОДИ ЗДІЙСНЕННЯ ЕКСПОРТНО-ІМПОРТНИХ ОПЕРАЦІЙ 23
ЛІТЕРАТУРА 29
-
Контрольна робота з предмету: Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
1. Зміст і характерні ознаки міжнародного менеджменту. 3
2. Об`єкти менеджменту ЗЕД. 8
3. Механізм планування менеджменту ЗЕД. 11
4. МГК про франчайзинг. 17
5. Сучасні форми та методи здійснення експортно-імпортних операцій. 21
6. Принципи валютного регулювання ЗЕД. 24
Список літератури 27
-
Сучасні тенденції розвитку менеджменту
Вступ.....................................................................................................................3
1. Сучасні теорії та підходи до менеджменту...................................................4
1.1. Системний підхід.....................................................................................4
1.2. Ситуаційна теорія.....................................................................................5
2. Розвиток сучасного менеджменту в Україні................................................10
3. Менеджмент в XXI столітті................................13
4. Застосування інформаційних технологій в менеджменті...........................18
5. Комп ютеризація системи менеджменту у продуктах БІГ-Мастер.......... 20
6. Сучасні системи підтримки прийняття рішень............................................27
Висновки..............................................................................................................29
Список використаної літератури.......................................................................31
-
Сутність, роль і особливості стратегічного менеджменту
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи стратегічного менеджменту підприємства 5
1.1 Сутність та роль стратегічного менеджменту в системі управління підприємством 5
1.2 Стратегія фірми: поняття, типи, особливості розробки 10
1.3 Переваги стратегічного підходу до управління 14
Розділ 2. Дослідження процесу стратегічного менеджменту ТОВ „...” 17
2.1 Організаційна характеристика об’єкту дослідження 17
2.2 Моніторинг діяльності фірми при розробці стратегії 19
2.3 Оцінка стратегії підприємства 22
Розділ 3. Пропозиції щодо вдосконалення процесу стратегічного менеджментупідприємства...……………………………………………….25
3.1 Визначення управлінських складових, що впливають на процес стратегічного менеджменту підприємства 25
3.2 Пропозиції щодо вдосконалення процесу стратегічного менеджменту підприємства 30
Висновок 32
Список використаної літератури 35
-
Основи менеджменту
Iєрархія менеджменту 3
Підходи менеджменту 4
Функції менеджменту 6
Методи менеджменту 7
Процес менеджменту 9
Інформація менеджменту 10
Управлінські рішення 11
Закони і закономірності 12
Принципи менеджменту 14
Внутрішнє і зовнішнє середовище організації системи менеджменту 17
Література 22
-
Стратегічне планування та його місце в системі стратегічного управління
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1 Економічна сутність, мета та принципи стратегічного планування діяльності підприємства 6
1.2 Сучасні моделі стратегічного планування 13
1.3 Зміст та методичні основи розробки стратегічного плану 20
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «Назва» 30
2.1 Фінансово-економічна характеристика діяльності підприємства 30
2.2. Проведення SWOT-аналізу підприємства 36
2.3 Оцінка ефективності системи стратегічного планування на підприємстві 45
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «Назва» 51
3.1. Вдосконалення стратегічного аналізу діяльності підприємства 51
3.2. Розробка заходів щодо підвищення ефективності системи стратегічного планування на підприємстві 59
3.3. Розробка фінансової стратегії розвитку підприємства 65
ВИСНОВКИ 70
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 73
ДОДАТКИ 79
Доклад
Роздатковий матеріал
-
Податкова система як регулятор зовнішньоекономічної діяльності підприємств
Зміст
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ПІДХОДИ ДО ЗНАЧЕННЯ ВПЛИВУ ПОДАТКОВОЇ СИСТЕМИ НА ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНУ ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Сутність податкової системи держави та її вплив на ЗЕД 6
1.2. Нормативно-правове забезпечення оподаткування ЗЕД в Україні 11
1.3. Методи оцінки впливу податкової системи на ЗЕД на підприємстві 17
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ СИСТЕМИ ОПОДАТКУВАТИ НА ЗЕД НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ДОМІНІК-КИЇВ» 25
2.1. Характеристика господарської діяльності підприємства 25
2.2. Аналіз зовнішньоекономічної діяльності підприємства 30
2.3. Оцінка впливу податкової системи на регулювання ЗЕД підприємстві 38
2.4. Вдосконалення ЗЕД діяльності підприємства під впливом податкової системи та вдосконалення системи оподаткування в Україні 43
Висновки 48
Список використаної літератури 50
Додатки 52
-
Основні принципи стратегічного управління. Завдання стратегічного управління
ВСТУП 3
1. СУТНІСТЬ СТРАТЕГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ТА СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ 4
2. МОДЕЛІ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ТА ЇХ ВИБІР В УМОВАХ НЕСТАБІЛЬНОСТІ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА 12
3. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ НА СУЧАСНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 16
ВИСНОВОК 25
ЛІТЕРАТУРА 26
-
Сучасні технології Менеджменту.
План.
Вступ……………………………………………………………………3
1. Сутність та зміст менеджменту……………………………5
1.1. Загальні поняття.……………………………………………..5
1.2. Задачі і цілі управління………………………………………..6
1.3. Школи та принципи управління……………………………7
1.4. Сучасні принципи менеджменту…………………………10
2. Сутність і зміст функцій менеджменту………………….12
2.1. Основні функції менеджменту……………………………..14
2.1.1. Функція планування……………………………………….15
2.1.2. Функція організації……………………………………….17
2.1.3. Функція мотивації………………………………………..18
2.1.4. Функція контролю………………………………………..19
2.2. Функції управління на сучасному етапі………………...20
3. Методи і моделі управління………………………………….23
3.1. Сучасні методи управління………………………………..23
3.2. Сучасні проблеми управління………………………………25
3.3. Наукові підходи до менеджменту………………………27
3.4. Нові види менеджменту…………………………………..29
4. Сучасні технології менеджменту………………………….31
4.1. Нові інформаційні технології управління……………….33
4.2. Інноваційний менеджмент………………………………...35
4.3. Нова соціальна система управління..…………………..38
4.4. Значення технологій менеджменту ……………………40
Висновок……………………………………………………………..42
Список використаної літератури……………………………..44
-
Контрольна робота основи менеджменту
1. Сучасні концепції менеджменту ( 3 підходи до управління ) 3
2. Коло менеджменту. Основні функції менеджменту 6
3. Зміст процесу управління людьми. Особливості кадрового менеджменту. Психологічні аспекти менеджменту 10
Список використаної літератури 13