ВСТУП 3
Розділ 1. Поняття планування розвитку підприємства 5
1.1. Сутність планування: поняття та види 5
1.2. Стратегічнепланування на підприємстві 10
Розділ 2. Місце планування у системі управління підприємством 20
2.1. Значення планування для управління підприємством 20
2.2. Організація процесу планування на підприємстві 22
Розділ 3. Основні напрями вдосконалення внутрішньофірмового планування в сучасних умовах господарювання 29
3.1. Основні вимоги до ефективного планування діяльності підприємства 29
3.2. Служба планування на підприємстві 31
ЗАДАЧА 33
Висновки 39
Список використаної літератури 41
Вступ 3
1.Поняття та сутність планування діяльності підприємства 4
1.1. Види планів, стратегічне планування 4
1.2. Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища організації в процесі планування 6
2. Планування матеріальних ресурсів та виробництва в умовах застосування інформаційних технологій 15
2.1 Планування обсягів продажів і виробництва 15
2.2 Планування потужностей та потреб у матеріалах 19
3. Фінансове планування на підприємстві 25
3.1 Загальні принципи фінансового планування 25
3.2 Рівні фінансового планування 27
Висновки 37
Література 39
Вступ 3
1.Поняття та сутність планування діяльності підприємства 4
1.1. Види планів, стратегічне планування 4
1.2. Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища організації в процесі планування 6
2. Планування матеріальних ресурсів та виробництва в умовах застосування інформаційних технологій 15
2.1 Планування обсягів продажів і виробництва 15
2.2 Планування потужностей та потреб у матеріалах 19
3. Фінансове планування на підприємстві 25
3.1 Загальні принципи фінансового планування 25
3.2 Рівні фінансового планування 27
Висновки 37
Література 39
Вступ 3
1 Стратегічнепланування організацій 5
2 Аналіз зовнішніх умов функціонування підприємства 9
3 Оцінки сильних та слабких сторін діяльності 16
4 Стратегічні «вікна» 19
5 Стратегічне прийняття рішень на підприємстві 21
Висновки 27
Список літератури 29
Вступ 3
Розділ 1.Теоретичні аспекти стратегічного планування імпортних операцій на підприємстві 5
1.1.Сутність імпортних операцій та їх місце у міжнародній економічній діяльності 5
1.2. Правові основи регулювання імпортних операцій 9
1.3.Сутність стратегічного планування імпортних операцій 15
Розділ 2.Стратегічнепланування імпортних операцій на підприємстві ТОВ «Сальвадор» 18
2.1.Техніко-економічна характеристика підприємства 18
2.2.Аналіз системи стратегічного планування імпортних операцій на підприємстві 24
2.3.Розробка рекомендацій щодо вдосконалення стратегічного планування імпортних операцій на підприємстві 30
2.4.Основні аспекти стратегічного планування імпортних операцій на підприємстві з застосуванням ЕОМ 33
Висновки та пропозиції 37
Список використаної літератури 39
Додатки 42
Вступ 3
1 Стратегічнепланування на підприємстві 6
1.1 Загальна характеристика підприємства і його зовнішнього середовища. Оцінка фінансового становища 21
1.2 Формування загальної і фінансової стратегії 29
2. Оцінка ефективності впровадження стратегічного планування на підприємстві 36
Висновок 45
Література 48
Вступ 3
1 Стратегічнепланування на підприємстві 6
1.1 Загальна характеристика підприємства і його зовнішнього середовища. Оцінка фінансового становища 21
1.2 Формування загальної і фінансової стратегії 29
2. Оцінка ефективності впровадження стратегічного планування на підприємстві 36
Висновок 45
Література 48
Вступ 3
1. Поняття та суть планування на підприємстві 6
1.1. Поняття планування як основної ланки управління підприємством 6
1.2. Стратегічнепланування на підприємстві 7
1.3. Місце планування у системі управління підприємством 14
2. Аналіз ефективності планування діяльності ТОВ „Назва” 20
2.1. Основні відомості про підприємство 20
2.2. Аналіз стану підприємства на ринку 24
2.3. Аналіз ефективності планування аптечної мережі 32
3. Напрями вдосконалення планування діяльності аптечних мереж 34
3.1. Визначення раціональної стратегії збуту 34
3.2. Вдосконалення планування товарних запасів 35
3.3. Напрями удосконалення фармацевтичного управління 39
Висновки 43
Література 47
Вступ 3
1. Стратегічнепланування на підприємстві 6
2. Загальна характеристика підприємства і його зовнішнього середовища. 21
3. Оцінка фінансового становища 21
4. Формування загальної і фінансової стратегії 29
5. Оцінка ефективності впровадження стратегічного планування на підприємстві 36
Висновок 45
Література 48
Додатки
Вступ 3
1. Стратегічнепланування на підприємстві 6
2. Загальна характеристика підприємства і його зовнішнього середовища. 21
3. Оцінка фінансового становища 21
4. Формування загальної і фінансової стратегії 29
5. Оцінка ефективності впровадження стратегічного планування на підприємстві 36
Висновок 45
Література 48
Додатки
Вступ 3
1. Сутність і цілі внутрішньофірмового фінансового прогнозування та планування 6
1.1. Фінансова стратегія підприємств 6
1.2. Поточне фінансове планування 12
1.3 Оперативне фінансове планування (бюджетування) 16
2. Аналіз фінансового планування на ВАТ «назва» 23
2.1. Аналіз виробничої та фінансової діяльності підприємства 23
2.2. Аналіз фінансового стану ВАТ "назва" 28
2.3. Оцінка якості управління фінансами на підприємстві 37
3. Шляхи підвищення ефективності фінансового планування на підприємстві 39
3.1. Стратегічнепланування в умовах визначеності фінансових можливостей підприємства 39
3.2 Методологічні основи фінансового планування на підприємствах 45
Висновки 50
Список використаної літератури 52
Додаток. Фінансова звітність ВАТ «назва» 57
Cгенерировано за 0.117884 секунд
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.