-
Обґрунтування стратегії розвитку підприємства
Вступ 3
Розділ 1. Теоретико-методологічні основи обґрунтування стратегії розвитку підприємства 6
1.1. Загальні стратегії розвитку підприємства 6
1.2. Деталізований опис стратегії розвитку підприємства 16
1.3. Методика вибору стратегії розвитку підприємства 24
Розділ 2. Аналітична оцінка діяльності ТОВ «Системи НАУ» 37
2.1. Загальна характеристика підприємства 37
2.2. Аналіз українського ринку програмного забезпечення та тенденції його розвитку 49
2.3. Аналітична оцінка стратегії розвитку підприємства 59
Розділ 3. Економічне обґрунтування впровадження стратегії розвитку підприємства 67
3.1. Визначення стратегії розвитку 67
3.2. Програма впровадження стратегії розвитку для підприємства 73
3.3. Економічний ефект від впровадження стратегії розвитку на ТОВ «Системи НАУ» 80
Висновки 91
Список використаних джерел 96
Додатки 102
-
Формування стратегії розвитку підприємства
В роботі багато графічного матеріалу
Вступ 4
1. Теоретичні основи поняття стратегії розвитку підприємства 7
1.1. Історичний розвиток поняття „стратегія підприємства” 7
1.2. Стратегічний набір 11
1.3. Етапи формування стратегії підприємства та її види 13
2. Аналіз типових стратегій розвитку та підходи стратегічного планування 20
2.1. Аналіз типових стратегій розвитку підприємства 20
2.2. Аналіз моделей стратегічного планування 28
3. Вдосконалення формування стратегічних програм підприємства 34
3.1. Удосконалення процесу стратегічного планування 34
3.2. Матричні структури як спосіб формалізації стратегії розвитку підприємства 39
Висновки 44
Список використаної літератури 45
-
ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
ЗМІСТ
ВСТУП 5
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 7
1.1 Стратегічні зміни як перспектива розвитку підприємства в сучасних умовах господарювання 7
1.2 Сутність економічної стратегії та її роль для підприємства 14
1.3 Порядок формування економічної стратегії розвитку підприємства 20
РОЗДІЛ 2. АНАЛІТИЧНО-ІНФОРМАЦІЙНІ АСПЕКТИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ТОВ «САТУРН» В РИНКОВИХ УМОВАХ ГОСПОДАРЮВАННЯ 29
2.1 Аналіз діяльності галузі металургії та металопрокату України, загальна характеристика ТОВ «Сатурн» 29
2.2 Аналіз зовнішнього середовища функціонування підприємства ТОВ «Сатурн» 33
2.3 Дослідження внутрішнього середовища функціонування ТОВ «Сатурн» 43
2.4 Аналіз фінансово-економічного стану ТОВ «Сатурн» 60
РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВИ ТА НАПРЯМКИ ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТОВ «САТУРН» 65
3.1 Проведення SWOT-аналізу та складання стратегічного балансу ТОВ «Сатурн» як вихідний етап формування економічної стратегії розвитку підприємства 65
3.2 Розробка економічної стратегії розвитку ТОВ «Сатурн» 70
3.3 Економічне обґрунтування запропонованих заходів 85
ВИСНОВКИ 90
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 93
ДОДАТКИ
-
Вплив темпів розвитку ринку на маркетинговій стратегії підприємства
Вступ 3
1. Теоретичні засади стратегічного маркетингу підприємства на ринку металопластикових віконних систем 4
2. Дослідження передумов формування стратегій маркетингу підприємства на ринку металопластикових віконних систем 7
3. Вибір стратегій маркетингу підприємства на ринку металопластикових віконних систем 11
Висновки 16
Література 18
-
ВИБІР І ОБГРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ І ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ПІДПРИЄМСТВА
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ 5
1.1 Поняття про організацію, принципи побудови та види організаційних структур 5
1.2 Стратегія організаційних змін та впровадження нових організаційних форм 14
РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ КП „МЧС” 17
2.1 Загальна характеристика підприємства 17
2.2 Аналіз структури управління підприємства 21
2.3 Аналіз внутрішнього середовища КП “МЧС” 22
3 ВИБІР І ОБГРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ І ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ПІДПРИЄМСТВА КП „МЧС” 27
3.1 Вдосконалення організаційної структури 27
3.3 Розрахунок ефективності запропонованих заходів 35
ВИСНОВКИ 38
ДОДАТОК А 39
ДОДАТОК Б 40
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41
-
ВИБІР І ОБГРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ І ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ПІДПРИЄМСТВА
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ 5
1.1 Поняття про організацію, принципи побудови та види організаційних структур 5
1.2 Стратегія організаційних змін та впровадження нових організаційних форм 14
РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ КП „МЧС” 17
2.1 Загальна характеристика підприємства 17
2.2 Аналіз структури управління підприємства 21
2.3 Аналіз внутрішнього середовища КП “МЧС” 22
3 ВИБІР І ОБГРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ І ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ПІДПРИЄМСТВА КП „МЧС” 27
3.1 Вдосконалення організаційної структури 27
3.3 Розрахунок ефективності запропонованих заходів 35
ВИСНОВКИ 38
ДОДАТОК А 39
ДОДАТОК Б 40
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41
-
Проаналізуйте відповідність організаційної структури управління підприємства, стратегії його розвитку. Розробіть пропозиції щодо удосконалення організаційної структури управління
Проаналізуйте відповідність організаційної структури управління підприємства, стратегії його розвитку. Розробіть пропозиції щодо удосконалення організаційної структури управління
-
Стратегії розвитку компанії
ВСТУП 3
1. Сутність та основні характеристики стратегії 4
2. Стратегії розвитку компанії 9
ВИСНОВКИ 20
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 21
-
Стратегії розвитку компанії
Зміст 2
1. Елементи стратегії компанії 3
2. Види стратегій, що розробляються фірмою 6
3. Аналіз стратегії що впроваджує підприємство. 9
Висновок 16
Використана література 17
-
Вибір і обґрунтування стратегії розвитку
Зміст
Анотація 3
Вступ 5
1 Теоретичні основи розроблення стратегічного розвитку підприємства 7
1.1 Структура розроблення стратегії диверсифікованого підприємства 7
1.2Стратегії диверсифікації 8
1.3 Стратегічний аналіз диверсифікованого підприємства 9
1.3.1 Сутність та етапи стратегічного аналізу 9
1.3.2 Оцінка поточної стратегії підприємства 10
2. Аналіз діяльності ЗАТ Київський пивкомбінат "Оболонь" 11
2.1. Характеристика підприємства 11
2.2.Аналіз техніко-економічних показників 12
2.3.Аналіз зовнішнього середовища 16
2.4.Аналіз внутрішнього середовища 21
2.4.1.Структура управління 21
2.4.2.Персонал 22
2.4.3.Аналіз фінансового стану підприємства 23
2.4.4.Стратегічний аналіз підприємства 25
3. Формування стратегічного плану 29
3.1.Планування виробничої програми 29
3.2.Планування виробничого потенціалу 33
З.З.Економічна ефективність реалізації підприємницької стратегії 35
Висновки 42
Перелік використаної літератури 44
-
Формування стратегії розвитку ВАТ “...”
стор.
Вступ 3
1. Аналіз діяльності ВАТ “Південний ГЗК” 4
1.1. Загальна характеристика компанії та дослідження
особливостей її діяльності 4
1.1.1. Загальні відомості про ВАТ “Південний ГЗК”
та його основне виробництво 4
1.1.2. Характеристика організаційної структури 7
ВАТ “Південний ГЗК”..................................................
1.1.3. Аналіз фінансового стану підприємства......................
1.2. Стратегічний аналіз ВАТ “Південний ГЗК”.........................
1.2.1. Аналіз стану галузі та конкуренти на
внутрішньому ринку.......................................................
1.2.2. Конкурентний аналіз продукції ВАТ
“Південний ГЗК”............................................................
2. Формування стратегії розвитку ВАТ “Південний ГЗК”..............
2.1. Обгрунтування альтернативних варіантів стратегії
розвитку.............................................................................
2.2. Вибір критеріїв, обгрунтування остаточного
“стратегічного набору” та механізму його виконання...
2.3. Рекомендації щодо впровадження стратегії розвитку
на ВАТ “Південний ГЗК”................................................
Список використаних джерел..........................................................
Додатки.............................................................................................