-
Використання сучасних інформаційних технологій в організації зв’язків з громадськістю у вищому навчальному закладі
Вступ 3
1. Сутність та напрямки ПР-діяльності у вищому навчальному закладі 5
1.1 Поняття та сутність зв’язків з громадськістю 5
1.2 Особливості зв’язків з громадськістю в сфері освіти 33
2. Сучасні інформаційні технології в організації зв’язків з громадськістю 40
2.1 Інструменти і методи проведення ПР-заходів 40
2.2 Особливості використання сучасних інформаційних технологій в організації зв’язків з громадськістю 53
3. Аналіз практики використання сучасних інформаційних технологій в організації зв’язків з громадськістю у вищому навчальному закладі (на прикладі ЄУФІМБ) 81
3.1 Загальна характеристика об’єкта дослідження 81
3.2 Аналіз основних методів здійснення зовнішніх комунікацій ВУЗу та резерви підвищення їх ефективності 85
Висновки 102
Список використаної літератури 106
Додаток 1. Загальний вигляд та перелік основних розділів сайту ЄУФІМБ 110
Додаток 2. Приклад інформаційного матеріалу ЄУФІМБ, який розповсюджується каналами мережі Інтернет 111
-
ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА
Вступ 3
1. Характеристика змісту навчальної роботи у вищому навчальному закладі 5
2. Стислий виклад методичних підходів до викладання банківських дисциплін 7
3. Характеристика розробленого методичного забезпечення для проведення заняття 9
Список використаної літератури 23
-
Особливості законів навчання
Вступ 2
1) Особливості законів навчання, закономірностей, принципів навчання у вищій школі 3
2) Закони навчання, їх сутність 4
3) Загальні закономірності навчально-виховного процесу 6
4) Принципи навчання у вищому навчальному закладі 11
Висновки 18
Список використаної літератури 19
-
Особливості законів навчання
Вступ 2
1) Особливості законів навчання, закономірностей, принципів навчання у вищій школі 3
2) Закони навчання, їх сутність 4
3) Загальні закономірності навчально-виховного процесу 6
4) Принципи навчання у вищому навчальному закладі 11
Висновки 18
Список використаної літератури 19
-
Відповісти на питання університетська освіта
1. Університетська освіта в контексті Болонського процесу 3
2. Фундаменталізація та індивідуалізація підготовки фахівців з вищою освітою 5
3. Організація навчального процесу в університеті 6
4. Фахова підготовка у вищому навчальному закладі: вступ до спеціальності 8
5. Бібліотека університету і правила користування її фондами 9
6. Соціально-культурна інфраструктура університету 10
7. Студентське самоврядування як невідємна складова демократизації вищої освіти 10
Список використаної літератури: 13
-
Планування діяльності підприємства
Вступ 3
1.Поняття та сутність планування діяльності підприємства 4
1.1. Види планів, стратегічне планування 4
1.2. Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища організації в процесі планування 6
2. Планування матеріальних ресурсів та виробництва в умовах застосування інформаційних технологій 15
2.1 Планування обсягів продажів і виробництва 15
2.2 Планування потужностей та потреб у матеріалах 19
3. Фінансове планування на підприємстві 25
3.1 Загальні принципи фінансового планування 25
3.2 Рівні фінансового планування 27
Висновки 37
Література 39
-
Планування діяльності підприємства
Вступ 3
1.Поняття та сутність планування діяльності підприємства 4
1.1. Види планів, стратегічне планування 4
1.2. Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища організації в процесі планування 6
2. Планування матеріальних ресурсів та виробництва в умовах застосування інформаційних технологій 15
2.1 Планування обсягів продажів і виробництва 15
2.2 Планування потужностей та потреб у матеріалах 19
3. Фінансове планування на підприємстві 25
3.1 Загальні принципи фінансового планування 25
3.2 Рівні фінансового планування 27
Висновки 37
Література 39
-
Організація і керівництво суспільного і приватного дошкільного виховання (ШПОРИ) шпаргалки
Зміст
1.Джерела фінансування приватного дошкільного навчального закладу та механізм їх використання 3
2.Диференціація послуг приватного дошкільного навчального закладу 3
3. Умови та порядок створення державна реєстрація приватних дошкільних закладів 4
4. Форми організації навчання в дошкільному закладі (за матеріалами К.Л. Крутій) 4
5. Форми методичної роботи з педагогічними кадрами 5
6. Типове положення Про атестацію педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів 7
7. Варіанти оформлення результатів аналізу діяльності ДНЗ 7
8. Структура зміст та підходи до річного планування роботи дошкільного навчального закладу 8
9. Вимоги до контролю завдання контролю зміст і порядок контролю збоку інспектора з дошкільного виховання 9
10. Основні документи що регламентують діяльність дошкільного навчального закладу 10
11. Етапи діяльності керівника дошкільного закладу освіти з питань вивчення та аналізу заняття мотивація навчальної діяльності в дітей дошкільного віку 11
12. Проведення педагогічних рад у дошкільному закладі роль завідувача й методиста при цьому: завдання педради зміст роботи форми проведення 12
13. Планування й звітність в роботі завідувача й методиста. Види планування 13
15. Основні завдання та принципи організації дошкільної освіти в Україні 14
16.Статут дошкільного навчального закладу 15
17. Перелік документів необхідних керівнику приватного дошкільного навчального закладу 17
18. Теоретичні засади аналітичної діяльності ДНЗ структурні та активізуючі фактори управління 17
19. Алгоритм діяльності атестаційної комісії. Вимоги додатків і довідок як підсумкових документів 18
20.Господарсько-фінансовий напрям в діяльності керівника дошкільного навчального закладу. Основні фінансові документи 19
21. Основні етапи роботи з вивчення узагальнення передового педагогічного досвіду та форми опис передового педагогічного досвіду 20
22. Методи управління специфіка їх використання в умовах демократизації 20
23. Планування роботи приватного дошкільного навчального закладу (сутність завдання принципи планування. Види і форми планування) 21
24. Роль і місце завідуючої в системі приватного дошкільного навчального закладу: структура управління загальні й процесуальні функції керівника 22
25. Статут приватного дошкільного навчального закладу 23
26. Завдання та зміст методичної роботи в дошкільному навчальному закладі 23
27. Функції старшого вихователя - організатора навчально-виховної роботи 23
28. Шляхи демократизації управління дошкільними закладами 24
29. Масові групові та індивідуальні форми методичної роботи в дошкільному навчальному закладі 25
30. Завідуюча - керівник дошкільного закладу її функції обов язки особисті риси і якості 26
-
Контрольна робота з стратегічного планування
Вступ 4
1. Сутність планування як функції управління 5
2. Цілі управлінського планування 7
3. Стратегічне планування 12
Висновки 17
Список використаної літератури 18
-
Особливості періоду раннього дитинства
Вступ 2 1. Особливості періоду раннього дитинства. 3 2. Основні педагогічні вимоги до виховання дітей раннього періоду. 7 3. Організації перших днів перебування дитини в дошкільному навчальному закладі. 13 Висновки 17 Список використаної літератури 18