-
Планування в менеджменті зовнішньоекономічної діяльності
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПЛАНУВАННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 4
1.1. Планування зовнішньоекономічної діяльності 4
1.2. Організація зовнішньоекономічної діяльності підприємства 9
2. ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ ПЛАНУВАННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА (на прикладі ТОВ «ПРОМЕКСПО») 14
2.1 Загальна характеристика підприємства 14
2.2 Аналіз планування зовнішньоекономічної діяльності підприємства 21
3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ПЛАНУВАНЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 27
3.1. Етапи впровадження стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства 27
3.2. Формування групи перспективних товарів в системі планування підприємства 34
ВИСНОВКИ 39
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 41
ДОДАТКИ 43
-
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Вступ 3
1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 4
1.1 Сутність планування діяльності підприємства 4
1.2 План і ринок 4
1.3 Необхідність планування діяльності підприємства в умовах ринку 6
2 СИСТЕМА ПЛАНІВ ПІДПРИЄМСТВА 7
3. ПРИНЦИПИ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 9
4. МЕТОДИ ПЛАНУВАННЯ 11
5. ВИМОГИ ДО ТЕХНОЛОГІЇ (ПРОЦЕДУРИ) ПЛАНУВАННЯ В УМОВАХ РИНКОВИХ ВІДНОСИН 13
Висновок 13
Література 15
-
Планування збутової діяльності підприємства
Вступ. 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти особливостей планування збутової діяльності підприємства 4
1. 1. Суть планування збутової діяльності підприємства 4
1. 2. Задачі планування збутової діяльності фірми. 9
Розділ 2. Методи планування і прогнозування збуту 13
2. 1. Економічні підходи до планування збуту 13
2. 2. Методи прогнозування 24
Розділ 3. Аналіз планування збутової діяльності підприємства 27
3. 1. Техніко-економічна характеристика підприємства 27
3. 2. План збуту 34
3. 3. Фактори, що впливають на збут 42
Розділ 4. Оптимізація планування збутової діяльності 47
4. 1. Заходи щодо підвищення ефективності збутової діяльності підприємства 47
4. 2. Прогнозна модель збуту 58
ВИСНОВОК 64
-
Планування збутової діяльності підприємства
Вступ. 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти особливостей планування збутової діяльності підприємства 4
1. 1. Суть планування збутової діяльності підприємства 4
1. 2. Задачі планування збутової діяльності фірми. 9
Розділ 2. Методи планування і прогнозування збуту 13
2. 1. Економічні підходи до планування збуту 13
2. 2. Методи прогнозування 24
Розділ 3. Аналіз планування збутової діяльності підприємства 27
3. 1. Техніко-економічна характеристика підприємства 27
3. 2. План збуту 34
3. 3. Фактори, що впливають на збут 42
Розділ 4. Оптимізація планування збутової діяльності 47
4. 1. Заходи щодо підвищення ефективності збутової діяльності підприємства 47
4. 2. Прогнозна модель збуту 58
ВИСНОВОК 64
-
Планування і організація діяльності хлібокомбінату
ЗМІСТ
ВСТУП
1. ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Загальноекономічний та управлінський аспект планування.
1.2. Принципи та типи планування діяльності підприємства
1.3. Система планів на підприємстві
1.4. Організація внутрішнього планування
2. АНАЛІЗ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
2.1. Бухгалтерський баланс як інструмент аналізу
2.2. Аналіз результатів діяльності підприємства
2.3. Аналіз фінансового стану підприємства
3. РОЗРАХУНКИ ПЛАНОВИХ ПОКАЗНИКІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ВАТ "ХЕРСОНСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ"
3.1. Планування виробничої програми реалізації продукції
3.2. Складання плану персоналу та оплати праці
3.3. Складання плану виробничих витрат
3.4. Фінансове планування
4. ЗАХОДИ ЩОДО ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА ВАТ "ХЕРСОНСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ"
5. АВТОМАТИЗАЦІЯ ПЛАНОВИХ ПОКАЗНИКІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ВАТ "ХЕРСОНСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ"
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
-
"Планування і організація діяльності ВАТ "Херсонського хлібокомбінату"
ЗМІСТ
ВСТУП
1. ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Загальноекономічний та управлінський аспект планування.
1.2. Принципи та типи планування діяльності підприємства
1.3. Система планів на підприємстві
1.4. Організація внутрішнього планування
2. АНАЛІЗ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
2.1. Бухгалтерський баланс як інструмент аналізу
2.2. Аналіз результатів діяльності підприємства
2.3. Аналіз фінансового стану підприємства
3. РОЗРАХУНКИ ПЛАНОВИХ ПОКАЗНИКІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ВАТ "ХЕРСОНСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ"
3.1. Планування виробничої програми реалізації продукції
3.2. Складання плану персоналу та оплати праці
3.3. Складання плану виробничих витрат
3.4. Фінансове планування
4. ЗАХОДИ ЩОДО ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА ВАТ "ХЕРСОНСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ"
5. АВТОМАТИЗАЦІЯ ПЛАНОВИХ ПОКАЗНИКІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ВАТ "ХЕРСОНСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ"
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
-
Стратегічне планування економічного розвитку підприємства (на прикладі)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Характеристика процесу стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства 6
1.2. Види стратегій, що застосовуються туристичними підприємствами в сучасних умовах господарювання 16
1.3. Нормативно-правова база, що регулює діяльність туристичного підприємства 25
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ ” 32
2.1. Коротка характеристика туристичного підприємства ТОВ „ ” 32
2.2. Аналіз та оцінка процесу стратегічного планування туристичного підприємства ТОВ „ ” 43
2.3. Економічна стратегія як основа розвитку діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 49
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ ” 55
3.1. Проблеми стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 55
3.2. Заходи щодо удосконалення процесу стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 60
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 65
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 68
ДОДАТКИ 73
-
Стратегія планування діяльності туристичного підприємства (бакалавр)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО–МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПРОЦЕСУ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 5
1.1. Характеристика процесу стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства 5
1.2. Види стратегій, що застосовуються туристичними підприємствами в сучасних умовах господарювання 11
1.3. Нормативно–правова база розвитку готельного господарства в Україні 19
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ПЛАНУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА„Назва” 26
2.1. Коротка характеристика діяльності підприємства 26
2.2. Аналіз та оцінка процесу планування в діяльності готельного підприємства „Назва” 40
2.3. Розробка стратегії розвитку діяльності готельного підприємства „Назва” 46
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ПЛАНУВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЮ „Назва” 50
3.1. Проблеми процесу планування в діяльності готельного підприємства „Назва” 50
3.2. Напрямки вдосконалення процесу планування в діяльності готельного підприємства „Назва” 55
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 64
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 67
ДОДАТКИ 72-78
-
Оперативне планування фінансової діяльності підприємства
Вступ 3
1. Економічна сутність оперативного планування фінансової діяльності підприємства 5
2. Методи аналізу оперативного планування фінансової діяльності 9
2.1. Напрямки здійснення оперативного планування фінансової діяльності підприємства 9
2.2. Основні методи аналізу оперативного фінансового планування на підприємстві 12
2.3. Використання фінансового оперативного планування в діяльності підприємства 19
3. Вдосконалення оперативного планування фінансової діяльності 27
Висновки 32
Список використаної літератури 33
-
Підприємство як суб’єкт господарської діяльності та об’єкт планування
Зміст:
Вступ..........................................................................................................3
Розділ 1. Підприємство як суб’єкт господарської діяльності та об’єкт планування
1.1. Організаційна характеристика підприємства, органів його управління та планування................................................................................5
1.2. Аналіз і оцінка економічних показників господарської діяльності підприємства...................................................................................8
1.3. Система, методи, інформаційна база та структура об’єктів планування на підприємстві...........................................................................11
Розділ 2. Сучасні теоретичні аспекти планування діяльності підприємства в ринкових умовах господарювання...................................14
Розділ 3. Планування податкового навантаження на господарську діяльність підприємства
3.1. Економічний зміст податкового навантаження.....................17
3.2. Планування об’єктів оподаткування.......................................18
3.3. Планування податків підприємства.........................................21
3.4. Методика розрахунку податкового навантаження...............23
3.5. Проблеми та шляхи удосконалення планування податкового навантаження....................................................................................................26
Висновки та пропозиції.....................................................................30
Список використаної літератури.....................................................32
-
Стратегічне планування та його місце в системі стратегічного управління
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1 Економічна сутність, мета та принципи стратегічного планування діяльності підприємства 6
1.2 Сучасні моделі стратегічного планування 13
1.3 Зміст та методичні основи розробки стратегічного плану 20
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «Назва» 30
2.1 Фінансово-економічна характеристика діяльності підприємства 30
2.2. Проведення SWOT-аналізу підприємства 36
2.3 Оцінка ефективності системи стратегічного планування на підприємстві 45
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «Назва» 51
3.1. Вдосконалення стратегічного аналізу діяльності підприємства 51
3.2. Розробка заходів щодо підвищення ефективності системи стратегічного планування на підприємстві 59
3.3. Розробка фінансової стратегії розвитку підприємства 65
ВИСНОВКИ 70
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 73
ДОДАТКИ 79
Доклад
Роздатковий матеріал