-
Обґрунтування стратегії розвитку підприємства
Вступ 3
Розділ 1. Теоретико-методологічні основи обґрунтування стратегії розвитку підприємства 6
1.1. Загальні стратегії розвитку підприємства 6
1.2. Деталізований опис стратегії розвитку підприємства 16
1.3. Методика вибору стратегії розвитку підприємства 24
Розділ 2. Аналітична оцінка діяльності ТОВ «Системи НАУ» 37
2.1. Загальна характеристика підприємства 37
2.2. Аналіз українського ринку програмного забезпечення та тенденції його розвитку 49
2.3. Аналітична оцінка стратегії розвитку підприємства 59
Розділ 3. Економічне обґрунтування впровадження стратегії розвитку підприємства 67
3.1. Визначення стратегії розвитку 67
3.2. Програма впровадження стратегії розвитку для підприємства 73
3.3. Економічний ефект від впровадження стратегії розвитку на ТОВ «Системи НАУ» 80
Висновки 91
Список використаних джерел 96
Додатки 102
-
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА (1 частина дипломної роботи)
Вступ 3 І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 8 І.1. Постановка цілей і завдань, облік, аналіз та прогноз зовнішніх і внутрішніх факторів при виборі стратегії підприємства 8 І.2. Формулювання і альтернативи стратегій підприємства в умовах переходу до ринкових відносин 18 І.3. Створення стратегічного плану 26 Література 33
-
Стратегічне планування у вищому навчальному закладі
Вступ 3
1. Основні етапи розробки програми розвитку вищого навчального закладу 4
1.1. Перед проектний аналіз 4
1.2. Створення робочої групи для розробки стратегії 4
1.3. Аналіз цінностей вищого навчального закладу, проблем, очікувань як основа для формування місії 6
1.4. Вивчення ресурсного забезпечення, умов факторів-впливів на вищий навчальний заклад 7
1.5. Формулювання місії вищого навчального закладу 8
1.6. Формулювання стратегії через систему цілей 9
1.7. Вибір ідей розвитку вищого навчального закладу 10
1.8. Розробка концептуальної моделі нової діяльності 11
1.9. Розробка плану реалізації стратегії 11
1.10. Експертна процедура 12
1.11. Управління стратегічними змінами 13
1.12. Підведення підсумків проектної діяльності 14
2. Переваги стратегічного планування у вищому навчальному закладі 14
Висновки 16
Література 17
-
Практичне завдання Стратегія підприємства
Зробити детальний розбір та аналіз стратегії, на прикладі конкретного підприємства і на цій основі:
- встановити генеральну лінію стратегії підприємства;
- виділити основні складові стратегії підприємства;
- визначити сильні та слабкі сторони стратегії підприємства;
- внести та обґрунтувати пропозиції щодо подальшого розвитку підприємства.
-
Типи стратегій розвитку бізнесу
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ФОРМУВАННЯ І РЕАЛІЗАЦІЯ СТРАТЕГІЙ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ 4
1.1. Стратегія підприємства: сутність, види, рівні, етапи розробки 4
1.2. Основні типи стратегій розвитку бізнесу 8
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ ПІДПРИЄМСТВА 20
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 20
2.2. Оцінка конкурентних позицій підприємства 21
2.3 Аналіз стратегії розвитку бізнесу підприємства 28
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ ПІДПРИЄМСТВА 33
ВИСНОВКИ 48
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 51
ДОДАТКИ 54
-
Характеристика системи стратегічного планування на підприємстві (на прикладі підприємства)
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 4
1.1. Теоретичні положення визначення стратегії підприємства 4
1.2. Стратегічний аналіз і планування стратегії на підприємстві 12
2. АНАЛІЗ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ВАТ „Назва” 17
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 17
2.2. Управління процесами розробки стратегії діяльності підприємства 26
3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 31
3.1. Обгрунтування стратегії розвитку підприємства 31
3.2. Впровадження системи стратегічного контролінгу на підприємстві 36
ВИСНОВКИ 42
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 44
ДОДАТКИ 46-53
-
Економічна стратегія розвитку підприємства
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ І МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ТИПІВ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 5
1.1. Сутність стратегії організації 5
1.2. Типи стратегій розвитку організацій 8
1.3. Визначення стратегії організації 17
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1 22
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЕКОНОМІЧНОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 23
2.1. Етапи процесу стратегічного планування економічного розвитку організації 23
2.2. Особливості вибору стратегії економічного розвитку організації 34
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2 38
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНИМ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВА 39
3.1. Планування стратегії розширення діяльності підприємства 39
3.2. Удосконалення фінансової стратегії підприємства 42
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 3 50
ВИСНОВКИ 51
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 53
ДОДАТКИ 56
-
Економічна стратегія розвитку підприємства
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. НОРМАТИВНО-ПРАВОВА ТА МЕТОДИЧНА БАЗА СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „назва” 5
1.1. Нормативно-правове регулювання економічного розвитку підприємства 5
1.2. Розвиток підприємства на основі методів стратегічного управління 7
РОЗДІЛ 2. УДОСКОНАЛЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „назва” 11
2.1. Аналіз фінансово-економічного стану підприємства (на прикладі ТОВ „назва”) 11
2.2. Оцінка конкурентоспроможності підприємства 20
2.3. Удосконалення стратегій підприємства на основі проведених аналізів 34
РОЗДІЛ 3. ОСОБЛИВОСТІ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТОВ „назва” 37
3.1. Зміна стратегії підприємства на основі аналізу 37
3.2. Економічні результати розвитку в результаті зміни стратегії 40
ВИСНОВКИ 47
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 49
ДОДАТКИ 52-57
звітність
-
Розробка стратегії діяльності підприємства
Вступ 3
1. Поняття та сутність стратегії підприємства 5
1.1 Визначення стратегії 5
1.2 Еволюція стратегії 6
2. Методи та інструменти формування стратегії підприємства 9
2.1 Методи встановлення стратегій 9
2.2 Характеристика різних підходів до розробки стратегії діяльності підприємства 16
3. Реалізація стратегії діяльності підприємства 27
3.1 Процес управління стратегією 27
3.2 Розробка та втілення динамічної стратегії 29
Висновки 34
Література 37
-
Розробка стратегії діяльності підприємства
Вступ 3
1. Поняття та сутність стратегії підприємства 5
1.1 Визначення стратегії 5
1.2 Еволюція стратегії 6
2. Методи та інструменти формування стратегії підприємства 9
2.1 Методи встановлення стратегій 9
2.2 Характеристика різних підходів до розробки стратегії діяльності підприємства 16
3. Реалізація стратегії діяльності підприємства 27
3.1 Процес управління стратегією 27
3.2 Розробка та втілення динамічної стратегії 29
Висновки 34
Література 37
-
Фінансова стратегія як складова фінансового менеджменту підприємства
Зміст
Стор.
Вступ 3
1. Фінансова стратегія як складова фінансового менеджменту підприємства 5
1.1 Економічна сутність, роль та задачі фінансової стратегії 5
1.2 Процес формування фінансової стратегії 11
1.3 Основні складові фінансової стратегії 14
2. Аналіз ефективності формування фінансової стратегії підприємства 17
2.1 Фінансова стратегія як складова загальної стратегії розвитку 17
2.2 Основні чинники конкретизації фінансової стратегії підприємства 22
3. Напрямки формування фінансової стратегії підприємства 27
Висновки 34
Література 36
-
Поняття стратегічного управління
Зміст
Вступ........................................................................................................................... 3
1. Теоретичні основи стратегічного управління............................................... 4
1.1. Поняття "стратегічного управління"........................................................... 4
1.2. Основні етапи та зміст стратегічного управління........................................ 10
1.4. Принципи формулювання місії та цілей організації.................................... 14
2. Зовнішнє середовище підприємства ПП СТРУМОК...................................... 20
2.1. Характеристика впливу зовнішнього середовища....................................... 20
2.2. Основні етапи стратегічного планування та їх зміст ПП СТРУМОК........ 25
2.3. Визначення та формулювання місії та цілей організації ПП СТРУМОК... 28
3. Розробка програм реалізації стратегії діяльності підприємства........................ 33
Висновки...................................................................................................................... 39
Використані джерела.................................................................................................. 40