-
Основи менеджменту
1. УПРАВЛІНСЬКЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СИЛЬНИХ І СЛАБКИХ СТОРІН ОРГАНІЗАЦІЇ В ПРОЦЕСІ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ 3
2. КОНФЛІКТИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ 9
3. В ЧОМУ ПОЛЯГАЄ СУТНІСТЬ ТАКОГО ПРИНЦИПУ МЕНЕДЖМЕНТУ ЯК «КОЛЕГІАЛЬНІСТЬ»? 15
ЛІТЕРАТУРА 17
-
Основи менеджменту
1. Організація ефективного делегування повноважень в організації. 2
2. Сутність та основні параметри організаційних перетворень. 6
3. Як здійснити управлінське дослідження сильних і слабких сторін організації в такій складовій як виробництво? 12
Література. 16
-
Основи менеджменту
1. Види організаційних структур управління, їх характеристика. 3
2. Система подолання опору організаційним змінам 8
3. Як здійснити управлінське дослідження сильних і слабких сторін організації в такій складовій як маркетинг? 10
Література 15
-
КР/Менеджмент
1.Повноваження, обов’язки, відповідальність. Типи повноважень. 3
2.Сутність результативності та ефективності менеджменту. Економічна, організаційна та соціальна ефективність управління. 7
3.Як здійснити управлінське дослідження сильних і слабких сторін організації в такій складовій як людські ресурси? 15
-
Основи менеджменту
1. Повноваження, обов'язки, відповідальність. Типи повноважень 3
2. Сутність результативності та ефективності менеджменту. Економічна, організаційна та соціальна ефективність управління 7
3. Як здійснити управлінське дослідження сильних і слабких сторін організації у такій складовій як людські ресурси? 16
Література 20
-
Контрольна робота менеджмент
Зміст
1. Повноваження, обов’язки, відповідальність. Типи повноважень 3
2. Сутність результативністі та ефективності менеджменту. Економічна, організаційна та соціальна ефективність управління 8
3. Як здійснити управлінське дослідження сильних і слабких сторін організації в такій складовій як людські ресурси? 11
Список використаної літератури 17
-
Стратегія організації
ВСТУП 5
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ОРГАНІЗАЦІЇ 8
1.1. Економічна сутність стратегії організації 8
1.2. Методологія формування стратегічного набору організації 16
1.3. Основні види стратегій 22
Висновки до розділу 1 39
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ НА ЗАТ ... 41
2.1. Загальна характеристика підприємства 41
2.2. Управлінське обстеження внутрішніх сильних та слабких сторін підприємства 48
2.3. Складання матриці SWOT-аналізу та визначення стратегічних напрямків розвитку. 68
Висновки до розділу 2. 77
РОЗДІЛ 3. ПОШУК ТА ОБҐРУНТУВАННЯ ШЛЯХІВ УДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЇ 79
3.1. Визначення шляхів та оцінка альтернатив стратегічного розвитку 79
3.2. Обґрунтування запропонованої стратегії. 83
3.3. Оцінка економічної ефективності запропонованих заходів. 92
Висновки до розділу 3. 97
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 99
Список літератури 104
ДОДАТОК А 109
ДОДАТОК Б 112
ДОДАТОК В 114
-
Визначення та розробка стратегічних орієнтирів підприємства
Вступ 2
1. Техніко-економічна характеристика підприємства. 4
2. Методичні підходи щодо розробки і побудови матриці 8
3. Визначення сильних и слабких сторін підприємства та їх оцінка 17
4. Розробка стратегічних напрямків підприємства 26
4.1 Визначення стратегічних орієнтирів щодо сильних и слабких сторін фірми 26
4.2 Маркетингові обгрунтування заходів щодо підтримування сильних сторін підприємства та подолання слабких. 27
4.3 Розробка бюджету маркетингу 32
4.4 Вплив запропанованих заходів на показники роботи підприємства 34
Висновки 36
Література 40
Додаток А. Фінансовий звіт ТОВ „...” 42
Додаток Б. Показники ліквідності, платоспроможності, ділової активності і рентабельності ТОВ „...” в 2002-2004 рр. 45
-
Поняття фінансової стійкості підприємства та фактори, які її забезпечують
Вступ 2
1. Основна частина 4
1.1.Теоретичне обґрунтування 4
1.1.1. Поняття фінансової стійкості підприємства та фактори, які її забезпечують 4
1.1.2. Платоспроможність та ліквідність як складові фінансового стану підприємства 8
1.1.3. Інформаційно – правове забезпечення аналізу власних фінансових ресурсів підприємства 10
1.2. Характеристика торгового підприємства 13
1.3.Аналіз зовнішніх умов 15
1.4.Оцінка внутрішніх сильних і слабких сторін 20
1.6.Стратегічне прийняття рішень 24
1.7.Права, обов’язки і відповідальність функціональних підрозділів, які приймають участь в процесі стратегічного планування 27
2.Заключна частина 36
2.1.Висновки та пропозиції 39
2.2.Література 40
-
Контрольна з управління персоналом. Людські ресурси
1.Факторний аналіз стратегій управління людськими ресурсами 2
2. Методи діагностики сильних і слабких сторін людських ресурсів організації 7
Література 12