|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Організація та проведення дослідження туристичних послуг
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРІЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА НА РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ 5
1.1. Роль споживача в формуванні туристичного продукту 5
1.2. Особливості поведінки споживачів в залежності від групових сегментів 7
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕНЬ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА 13
2.1. Поняття дослідження та його етапи 13
2.2. Методи проведення маркетингових досліджень 19
2.3. Напрями досліджень 23
РОЗДІЛ 3. МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ІМІДЖУ ТУРПІДПРИЄМСТВА „ЛАУРА” 26
3.1 Загальна характеристика підприємства 26
3.2 Проведення маркетингового дослідження 29
3.3 Шляхи вдосконалення іміджу 34
ВИСНОВОК 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38
-
Дослідження поведінки споживачів
Вступ
1. Дослідження поведінки кінцевого споживача
1.1. Модель купівельної поведінки
1.2. Процес ухвалення рішення про покупку
1.3. Ухвалення рішення про покупку товару-новинки
1.4. Купівельне поведінка в різних країнах
2. Дослідження поведінки промислового споживача
2.1. Поняття промислового споживача
2.2. Поведінка промислового споживача
Висновки
Використана література
-
Раціональна поведінка споживача та формування попиту
Зміст
Вступ 3
1. Свобода вибору, суверенітет і раціональність споживача 5
2. Аналіз поведінки споживача на основі гіпотез кількісного виміру корисності (кардиналістська концепція) 8
3. Аналіз поведінки споживача на основі гіпотез порядокового
вимірювання корисності (ординалістська концепція) 14
4. Ринковий попит 17
Висновок 21
Список літератури 23
Мета роботи – вивчення основ раціональної поведінки споживачів і механізму формування попиту.
Об’єкт роботи – явища та процеси, які супроводжують формування попиту на товар у споживача.
Предмет роботи – раціональна поведінка споживачів і формування попиту.
-
Сильні та слабкі сторони ординалістської теорії поведінки споживача
Вступ. 3
1. Теорія поведінки споживача та теорія корисності. 4
2. Мета споживача. Ординалістська модель 9
3. Бюджетне обмеження споживача 13
4. Співвідношення між доходом, споживанням та ціною 19
5. Ефект заміщення і ефект доходу . 24
6. Оптимізація вибору споживача на основі ординалістського підходу 28
Висновки 30
Список використаної літератури 36-37
-
Теорія поведінки споживача. Мета, обмеження та споживчий вибір
Вступ 3
1. Теорія поведінки споживача. Мета, обмеження та споживчий вибір 3
2. Мета споживача 4
3. Бюджетне обмеження споживача 10
4.Оптимізація вибору на основі кардиналістської теорії 14
5. Оптимізація вибору споживача на основі ординалістського підходу 16
Висновки 17
Список використаної літератури 19
-
Комплексне дослідження ринку
План
1. Дослідження поведінки покупців на споживчому ринку.
2. Моделювання купівельної поведінки організації-споживача.
3. Аналіз ринкових можливостей підприємства.
4. Сегментація ринку і позиціонування товару.
-
Психологія споживача
Вступ 3
1. Взаємозв’язок психології споживача з індивідуально-психологічними особливостями особистості 5
2. Значення реклами у психології споживачів 8
3. Дослідження поведінки споживачів на споживчому ринку 10
4. Основні типи поведінки споживачів 14
Висновки 16
Список використаної літератури: 17
-
Корисність товару та рівновага споживача
ВСТУП 3
1. КОРИСНІСТЬ ТОВАРУ 4
1.1. Корисність і гранична корисність 4
1.2. Криві байдужості 8
1.3. Гранична норма заміщення 11
2. РІВНОВАГА СПОЖИВАЧА 14
2.1 Бюджетне обмеження і рівновага споживача 14
2.2. Реакція споживача на зміну доходу і цін 17
2.3. Ефект заміни і ефект доходу 20
2.4. Надлишок споживача і рівновага споживача 22
2.5. Вибір працівника між доходом і дозвіллям 25
ВИСНОВОК 29
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 30
-
Теоретико – методологічні аспекти попиту споживачів на товари (послуги
Зміст
Зміст 2
Вступ 3
1.Теоретико – методологічні аспекти попиту споживачів на товари (послуги) 4
1.1 Вивчення та аналіз попиту споживачів на товари та послуги 4
1.2 Психологія управління поведінкою споживачів 6
2. Діагностика психологічних факторів 8
2.1 Фактори культурного рівня та їх вплив на поведінку споживача 8
2.2 Дослідження факторів соціального порядку 11
3. Обслуговування як визначальний фактор споживчої поведінки покупців 14
3.1 Професійні якості обслуговуючого персоналу та їх вплив на психологію споживача 15
3.2 Вплив реклами на психологію споживача 19
3.3 Проблеми дослідження психологічної ефективності реклами 22
Висновки 29
Список використаної літератури 30
-
Закон максимізації корисності споживача та його застосування
ВСТУП 3
1 ТЕОРІЯ ГРАНИЧНОЇ КОРИСТОСТІ СПОЖИВАЧІВ 5
1.1 Поняття граничної корисності та її форми 5
1.2 Закон граничної корисності 9
2 ТЕОРІЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ 14
2.1 Підходи до пояснення поведінки споживача: ординалістський та кординалістський 14
2.2 Крива байдужості та її властивості 17
ВИСНОВКИ 27
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30
Cгенерировано за 0.013907 секунд
|