Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
Курсовая

Тема: «Раціональна поведінка споживача та формування попиту» (ID:6120)

| Размер: 179 кб. | Объем: 24 стр. | Стоимость: 65 грн. | Добавлена: 27.07.2006 | Код продавца: 2 |
Содержание Зміст

Вступ 3
1. Свобода вибору, суверенітет і раціональність споживача 5
2. Аналіз поведінки споживача на основі гіпотез кількісного виміру корисності (кардиналістська концепція) 8
3. Аналіз поведінки споживача на основі гіпотез порядокового
вимірювання корисності (ординалістська концепція) 14
4. Ринковий попит 17
Висновок 21
Список літератури 23

Мета роботи – вивчення основ раціональної поведінки споживачів і механізму формування попиту.
Об’єкт роботи – явища та процеси, які супроводжують формування попиту на товар у споживача.
Предмет роботи – раціональна поведінка споживачів і формування попиту.
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Раціональна поведінка споживача та формування попиту»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Формування індивідуального і ринкового попиту

  • Формування індивідуального і ринкового попиту

  • Дослідження поведінки споживачів

  • Раціональна поведінка фірми в умовах досконалої конкуренції

  • Теорія та практика споживання

  • Теорія та практика споживання

  • ЗАКОН МАКСИМІЗАЦІЇ КОРИСНОСТІ СПОЖИВАЧА ТА ЙОГО ЗАСТОСУВАННЯ

  • Закон максимізації корисності споживача та його застосування

  • ЗАКОН МАКСИМІЗАЦІЇ КОРИСНОСТІ СПОЖИВАЧА ТА ЙОГО ЗАСТОСУВАННЯ

  • Теоретико – методологічні аспекти попиту споживачів на товари (послуги


Cгенерировано за 0.010388 секунд

загрузка...