-
Формування індивідуального і ринкового попиту
ВСТУП 3
1 ПОПИТ ТА РИНКОВА РІВНОВАГА В МІКРОЕКОНОМІЦІ 5
1.1. Аналіз попиту 5
1.2 Ринкова рівновага. Утворення ринкової ціни та зміни у її стані 8
2 ЗМІНА РІВНОВАГИ СПОЖИВАЧА ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ФОРМУВАННЯ ПОПИТУ 13
2.1 Оптимальний вибір і зміна доходу споживача 13
2.2 Крива індивідуального попиту 16
2.3. Ефекти доходу та заміщення (заміни) як причини зміни попиту 22
2.4 Визначення ринкового попиту. Поняття споживчого надлишку 25
ВИСНОВКИ 29
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31
-
Формування індивідуального і ринкового попиту
ВСТУП 3 1 ПОПИТ ТА РИНКОВА РІВНОВАГА В МІКРОЕКОНОМІЦІ 5 1.1. Аналіз попиту 5 1.2 Ринкова рівновага. Утворення ринкової ціни та зміни у її стані 8 2 ЗМІНА РІВНОВАГИ СПОЖИВАЧА ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ФОРМУВАННЯ ПОПИТУ 13 2.1 Оптимальний вибір і зміна доходу споживача 13 2.2 Крива індивідуального попиту 16 2.3. Ефекти доходу та заміщення (заміни) як причини зміни попиту 22 2.4 Визначення ринкового попиту. Поняття споживчого надлишку 25 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31
-
Дослідження поведінки споживачів
Вступ
1. Дослідження поведінки кінцевого споживача
1.1. Модель купівельної поведінки
1.2. Процес ухвалення рішення про покупку
1.3. Ухвалення рішення про покупку товару-новинки
1.4. Купівельне поведінка в різних країнах
2. Дослідження поведінки промислового споживача
2.1. Поняття промислового споживача
2.2. Поведінка промислового споживача
Висновки
Використана література
-
Раціональна поведінка фірми в умовах досконалої конкуренції
Раціональна поведінка фірми в умовах досконалої конкуренції
Література 9
-
Теорія та практика споживання
ВСТУП 3
1. УПОДОБАННЯ, КОРИСНІСТЬ ТА ВИБІР СПОЖИВАЧА 4
1.1. УПОДОБАННЯ ТА ПРИВАБЛИВІСТЬ 4
1.2. КОРИСНІСТЬ ТА ВИБІР 9
1.3. МОДЕЛІ БАЖАНОГО ТА МОЖЛИВОГО 12
1.4. РІВНОВАГА СПОЖИВАЧА 17
2. ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА 19
2.1. КРИВІ “ДОХОД-СПОЖИВАННЯ” ТА “ЦІНА-СПОЖИВАННЯ” 19
2.2. ВІДОКРЕМЛЕННЯ ТА ВЗАЄМОДІЯ ЕФЕКТІВ ЗАМІЩЕННЯ ТА ДОХОДУ 21
2.3. ЗАСТОСУВАННЯ НА ПРАКТИЦІ ТЕОРЕТИЧНИХ ПОЛОЖЕНЬ СПОЖИВАННЯ 24
ВИСНОВКИ 29
ЛІТЕРАТУРА 31
-
Теорія та практика споживання
Зміст
ВСТУП 3
1. УПОДОБАННЯ, КОРИСНІСТЬ ТА ВИБІР СПОЖИВАЧА 4
1.1. УПОДОБАННЯ ТА ПРИВАБЛИВІСТЬ 4
1.2. КОРИСНІСТЬ ТА ВИБІР 9
1.3. МОДЕЛІ БАЖАНОГО ТА МОЖЛИВОГО 12
1.4. РІВНОВАГА СПОЖИВАЧА 17
2. ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА 19
2.1. КРИВІ “ДОХОД-СПОЖИВАННЯ” ТА “ЦІНА-СПОЖИВАННЯ” 19
2.2. ВІДОКРЕМЛЕННЯ ТА ВЗАЄМОДІЯ ЕФЕКТІВ ЗАМІЩЕННЯ ТА ДОХОДУ 21
2.3. ЗАСТОСУВАННЯ НА ПРАКТИЦІ ТЕОРЕТИЧНИХ ПОЛОЖЕНЬ СПОЖИВАННЯ 24
ВИСНОВКИ 29
ЛІТЕРАТУРА 31
-
ЗАКОН МАКСИМІЗАЦІЇ КОРИСНОСТІ СПОЖИВАЧА ТА ЙОГО ЗАСТОСУВАННЯ
Вступ 3
Розділ І. Економічна поведінка споживача в умовах ринку 5
1.1. Ринкові причини змін в поведінці споживача 5
1.2. Поняття корисності. Відмінності ординалістського та кординалістського підходу до корисності 10
Розділ ІІ. Закон максимізації корисності, та криві байдужості 16
Розділ ІІІ. Бюджетне обмеження як обмежуючий фактор максимізації корисності. Оптимізація споживача. 21
Висновки 26
Список використаної літератури 28
-
Закон максимізації корисності споживача та його застосування
Вступ 3
Розділ І. Економічна поведінка споживача в умовах ринку 5
1.1. Ринкові причини змін в поведінці споживача 5
1.2. Поняття корисності. Відмінності ординалістського та кординалістського підходу до корисності 10
Розділ ІІ. Закон максимізації корисності, та криві байдужості 16
Розділ ІІІ. Бюджетне обмеження як обмежуючий фактор максимізації корисності. Оптимізація споживача. 21
Висновки 26
Список використаної літератури 28
-
ЗАКОН МАКСИМІЗАЦІЇ КОРИСНОСТІ СПОЖИВАЧА ТА ЙОГО ЗАСТОСУВАННЯ
ЗМІСТ
Вступ 3
Розділ І. Економічна поведінка споживача в умовах ринку 5
1.1. Ринкові причини змін в поведінці споживача 5
1.2. Поняття корисності. Відмінності ординалістського та кординалістського підходу до корисності 10
Розділ ІІ. Закон максимізації корисності, та криві байдужості 16
Розділ ІІІ. Бюджетне обмеження як обмежуючий фактор максимізації корисності. Оптимізація споживача. 21
Висновки 26
Список використаної літератури 28
-
Теоретико – методологічні аспекти попиту споживачів на товари (послуги
Зміст
Зміст 2
Вступ 3
1.Теоретико – методологічні аспекти попиту споживачів на товари (послуги) 4
1.1 Вивчення та аналіз попиту споживачів на товари та послуги 4
1.2 Психологія управління поведінкою споживачів 6
2. Діагностика психологічних факторів 8
2.1 Фактори культурного рівня та їх вплив на поведінку споживача 8
2.2 Дослідження факторів соціального порядку 11
3. Обслуговування як визначальний фактор споживчої поведінки покупців 14
3.1 Професійні якості обслуговуючого персоналу та їх вплив на психологію споживача 15
3.2 Вплив реклами на психологію споживача 19
3.3 Проблеми дослідження психологічної ефективності реклами 22
Висновки 29
Список використаної літератури 30