Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Теоретико – методологічні аспекти попиту споживачів на товари (послуги» (ID:45982)

| Размер: 91 кб. | Объем: 29 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеЗміст

Зміст 2
Вступ 3
1.Теоретико – методологічні аспекти попиту споживачів на товари (послуги) 4
1.1 Вивчення та аналіз попиту споживачів на товари та послуги 4
1.2 Психологія управління поведінкою споживачів 6
2. Діагностика психологічних факторів 8
2.1 Фактори культурного рівня та їх вплив на поведінку споживача 8
2.2 Дослідження факторів соціального порядку 11
3. Обслуговування як визначальний фактор споживчої поведінки покупців 14
3.1 Професійні якості обслуговуючого персоналу та їх вплив на психологію споживача 15
3.2 Вплив реклами на психологію споживача 19
3.3 Проблеми дослідження психологічної ефективності реклами 22
Висновки 29
Список використаної літератури 30
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСписок використаної літератури


1. Алексунин В.А. прогнозирование покупательского спроса методом экспертных оценок. – М., 1989. – 87 с.
2. Андреева Г.М. Социальная психология. М.: Наука, 1994, 324 с.
3. Бехтерев В.М. Объективная психология. – М.; Наука, 1991 – 600 c.
4. Введение в практическую социальную психологию. /Под. ред. Жукова Ю.М., Петровской Л.А., Соловьевой О.В. М.: «Смысл», 1996, 373 с.
5. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент. Підручник. –К.: КНЕУ, 1998. -268с.
6. Горин С. А вы пробовали гипноз. /Практическое руководство по применению гипнотических психотехник в бизнесе и медицине, рекламе и пропаганде, торговле и повседневной жизни/. Спб.: «Лань», 1995, 208 с.
7. Дейян А. и др. Стимулирование сбыта и реклама на месте продажи. Пер. с франц. М.: «Прогресс», «Универс», 1994, 190 с.
8. Єлізаров В.М. дослідження ефективності методів формування попиту // Розбудова держави: Духовність, екологія, бізнес. – К., 1996. – 45 с.
9. Колото А.М. Мотивація, стимулювання і оцінка персоналу. –К.: КНЕУ, 2002. -324с.
10. Ломов Б.Ф. Методологические и теоретические проблемы психологии. М., 1984, 446 с.
11. Соловьева Н.Г. Радіореклама: методи аналізу та шляхи підвищення ефективності. – 2001. – №3. 13-17.
12. Старостинова А.А., Прогнозирование спроса:методы и модели. – К.:ООП “Комунэкономика”, 1996. – 196 с.
13. Столяренко Л.Д. Основы психологии. Р. н/Д: «Феникс», 1996, 736 с
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Теоретико – методологічні аспекти попиту споживачів на товари (послуги»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Організація та проведення досліджень тенденцій розвитку попиту в туризмі
  • Організація та проведення досліджень тенденцій розвитку попиту в туризмі
  • Дослідження попиту та пропозиції на туристичному ринку України
  • ОРГАНИЗАЦІЯ ВИВЧЕННЯ ПОПИТУ ПОКУПЦІВ В РОЗДРІБНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
  • ОРГАНИЗАЦІЯ ВИВЧЕННЯ ПОПИТУ ПОКУПЦІВ В РОЗДРІБНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
  • Особливості еластичності попиту на звичайні товари та товари низької якості. Товари Гіффена
  • Промисловий маркетинг
  • Бухгалтерський фінансовий облік розрахунків з покупцями і замовниками в на СП „Іскор”
  • Вивчення та формування попиту населення на товари в магазині
  • Закон попиту. Його вплив на поведінку споживача
Cгенерировано за 0.183438 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...