Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
Контрольная

Тема: «Теорія поведінки споживача. Мета, обмеження та споживчий вибір» (ID:51452)

| Размер: 64 кб. | Объем: 19 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
Содержание Вступ 3
1. Теорія поведінки споживача. Мета, обмеження та споживчий вибір 3
2. Мета споживача 4
3. Бюджетне обмеження споживача 10
4.Оптимізація вибору на основі кардиналістської теорії 14
5. Оптимізація вибору споживача на основі ординалістського підходу 16
Висновки 17
Список використаної літератури 19
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература 1. Грегори Мэнкью. Принципы экономикс. С-П., 1999.
2. Филип Котлер. Маркетинг менеджмент. С-П.,1999.
3. Задоя А.О. Мікроекономіка: Курс лекцій та вправи: Навч. посіб. — 3-тє вид., випр. -- К.: Т-во "Знання", КОО, 2003. — 211 с.: іл.
4. Гальчинський А. С., Єщенко П. С., Палкін Ю. І. Основи економічної теорії: Підручник. - К.: Вища школа, 1995.
5. Экономическая теория: Учебник для вузов/К. Говард, Г. Журавлёва, Н. Эриашвили. - М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1997. - 278 с.
6. Симкина Л.Г., Корнейчук Б.В. «Микроэкономика», СПб:изд-во «Питер», 2002.
Дополнительная информация Год написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Теорія поведінки споживача. Мета, обмеження та споживчий вибір»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Сильні та слабкі сторони ординалістської теорії поведінки споживача

  • Мета споживача. Кардиналістська модель. Ординалістська модель

  • Корисність товару та рівновага споживача

  • Організація та проведення дослідження туристичних послуг

  • Раціональна поведінка споживача та формування попиту

  • Сильні та слабкі сторони кардиналістської теорії поведінки споживача

  • Закон максимізації корисності споживача та його застосування

  • Поняття потреби, блага, корисності. Споживчий вибір і бюджетне обмеження

  • Дослідження поведінки споживачів

  • Мета споживача. Бюджетне обмеження споживача. Карта кривих байдужості


Cгенерировано за 0.011708 секунд

загрузка...