|
-
Вивчення української мови
План.
I. Вивчення української мови на сучасному етапі.
II. Ознайомлення з частинами мови в початкових класах.
1. Система вивчення іменника в молодших класах.
2. Опрацювання прикметника. Розвиток мовлення при вивченні теми "Прикметник".
3. Робота над дієсловом в початкових класах.
4. Формування граматичного поняття про знаменник.
5. Методи і прийоми при вивченні прислівника.
6. Ознайомлення молодших школярів з прийменником.
III. Знання граматичного матеріалу у вивченні рідної мови в молодших класах.
-
Вивчення морфології в 5-7 класах на уроках української мови
Вступ 3
Розділ І. Теоретико-методогічні засади вивчення морфології у середній школі на уроках української мови в умовах розвиваючого навчання 6
1.1. Теоретичні аспекти розвиваючого навчання 6
1.2. Методологія розвиваючого навчання 10
1.3. Модель особистісно-орієнтованого навчання на уроках української мови 16
Розділ 2. Практичні апекти вивчення морфології в 5-7 класах на уроках української мови в умовах розвиваючого навчання 20
2.1. Основні підходи у вивченні морфології на уроках української мови в 5-7 класах в рамках розвиваючого навчання 20
2.2. Структура уроку української мови в 5-7 класах за темою „Морфологія” в умовах розвиваючого навчання 24
2.3. Критерії вибору вправ та завдань на уроках української мови в 5-7 класах під час вивчення морфології 35
Висновки 58
Список використаної літератури 61
-
Контрольна робота з методики викладання української мови
1. Українська мова в системі шкільних предметів. Мета і завдання її вивчення. 2
2. Методика вивчення будови слова і словотвору (поняття, значення, завдання, система вправ та методика їх проведення). 4
3. Шкільні підручники з української мови (для різних типів шкіл). 7
4. Основи мовленнєвої діяльності (теорія та практика). 9
5. Міжпредметні зв’язки на уроках української мови. 12
6. Концепція мовної освіти у старших класах в 12 –річній школі. 13
7. Види лінгвістичного розбору на уроках української мови та методика їх проведення. 15
Використана література 17
-
Психолого-педагогічні основи використання гри на уроках в початкових класах
1. Вступ 2. Основна частина 2.1 Гра та її значення на уроках в початкових класах 2.2 Активізація навчальної діяльності в процесі використання гри в початкових класах 2.3 Психолого-педагогічні основи використання ігор та ігрової діяльності на уроках в молодших класах 2.4 Диференціація ігор для молодших школярів та їх педагогічно-психологічні аспекти 3. Висновки 4. Список використаної літератури 5. Додатки
-
Дидактичні ігри на уроках математики
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Дидактичні ігри на уроках математики в початкових класах 5
1.1. Дидактична гра як основний елемент навчання молодших школярів 5
1.2. Уроки математики з елементами гри 8
Розділ 2. Роль дидактичної гри в активізації діяльності учнів на уроках математики в початкових класах 13
2.1. Економічні ігри як різновид математичних дидактичних ігор 13
2.2. Методика проведення математичних ранків 20
Висновки 30
Список використаної літератури 32
-
Формування у молодших школярів синтаксичних понять
ПЛАН
Вступ
І. Методика опрацювання елементів синтаксису в початкових класах
1. Вироблення початкових уявлень про речення і його будову
2. Формування поняття про речення
3. Вивчення типів речень за метою висловлювання й за інтонацією
4. Робота над засвоєнням понять „основа речення”, „головні члени речення”
5. Робота над засвоєнням синтаксичного зв’язку між членами речення
6. Вивчення однорідних членів речення
7. Ознайомлення зі складним реченням
8. Види вправ із синтаксису й пунктуації
ІІ. Система уроків узагальнення та систематизації з розділу „Синтаксис” у 4 класі
Висновок
Використана література
-
Внутрішній світ дитини у початковій школі
Вступ 3
1. Розкриття внутрішнього світу дитини 4
2. Естетичне виховання на уроках української мови в початкових класах 6
3. Гармонізація внутрішнього світу дітей молодшого шкільного віку засобами арт-терапії 8
Висновок 9
Література 10
-
ВИКОРИСТАННЯ НАОЧНОСТІ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
Зміст
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК НАУКА 5
1.1 Основні питання загальної теорії навчання мови 5
РОЗДІЛ 2. ВИКОРИСТАННЯ НАОЧНОСТІ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ 8
2.1 Ілюстративний метод вивчення фонетики 8
2.2 Використання наочності під час вивчення української лексики 18
ВИСНОВКИ 34
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35
ДОДАТКИ 37
-
Розвиток мови розумово відсталих дітей
План: ВСТУП 3 І. Теоретичні основи вивчення фонетико-фонематичного недорозвинення мови у молодших школярів з розумовою відсталістю. 4 І.1. Сучасні підходи до вивчення затримки психічного розвитку в учнів початкових класів 4 І.2. Аналіз недоліків розвитку усної мови у розумово відсталих дітей 7 І.3 Аналіз проявів фонетико-фонематичного недорозвинення мови у молодших школярів 10 ІІ. Фонетико-фонематичне нерозвинення усної і письмової мови у розумово відсталих дітей 13 ІІ.1. Принципи аналізу мовних порушень у розумово відсталих дітей 13 ІІ.2. Методика обстеження письмової мови в учнів із затримкою психічного розвитку 16 ІІ.3. Специфіка оволодіння граматичною будовою мови розумово відсталих дітей 18 ІІІ. Експериментальне навчання учнів з фонетико-фонематичним недорозвиненням мови на тлі розумової відсталості 21 ІІІ.1. Розвиток психічних процесів у дітей із затримкою психічного розвитку на логопедичних заняттях 22 ІІІ.2. Формування правильної звуковимови у групи учнів, із фонетико-фонематичне нерозвиненням мови на тлі затримки психічного розвитку 24 ІІІ.3. Аналіз результатів експерименту 28 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30 ДОДАТОК 1 32 ДОДАТОК 2 33 ДОДАТОК 3 34
-
Лексико-семантичні групи дієслів
Вступ 3 1. СЕМАНТИЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ДІЄСЛОВА 5 1.1. Лексико-семантичні групи дієслова 7 1.2. Дієслівні предикати стану і дії 8 2. ПОХІДНІ ТА НЕПОХІДНІ ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНІ ГРУПИ ДІЄСЛІВ 9 3. СЕМАНТИКО-СИНТАКСИЧНА ВАЛЕНТНІСТЬ ДІЄСЛОВА 13 3.1. Активна і пасивна валентність дієслова 14 3.2. Залежність іменника від дієслова 15 Висновки 18 Література 20
Cгенерировано за 0.332344 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|