Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Розвиток мови розумово відсталих дітей» (ID:13932)

| Размер: 205 кб. | Объем: 30 стр. | Стоимость: 50 грн. | Добавлена: 13.04.2005 | Код продавца: 3 |
СодержаниеПлан: ВСТУП 3 І. Теоретичні основи вивчення фонетико-фонематичного недорозвинення мови у молодших школярів з розумовою відсталістю. 4 І.1. Сучасні підходи до вивчення затримки психічного розвитку в учнів початкових класів 4 І.2. Аналіз недоліків розвитку усної мови у розумово відсталих дітей 7 І.3 Аналіз проявів фонетико-фонематичного недорозвинення мови у молодших школярів 10 ІІ. Фонетико-фонематичне нерозвинення усної і письмової мови у розумово відсталих дітей 13 ІІ.1. Принципи аналізу мовних порушень у розумово відсталих дітей 13 ІІ.2. Методика обстеження письмової мови в учнів із затримкою психічного розвитку 16 ІІ.3. Специфіка оволодіння граматичною будовою мови розумово відсталих дітей 18 ІІІ. Експериментальне навчання учнів з фонетико-фонематичним недорозвиненням мови на тлі розумової відсталості 21 ІІІ.1. Розвиток психічних процесів у дітей із затримкою психічного розвитку на логопедичних заняттях 22 ІІІ.2. Формування правильної звуковимови у групи учнів, із фонетико-фонематичне нерозвиненням мови на тлі затримки психічного розвитку 24 ІІІ.3. Аналіз результатів експерименту 28 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30 ДОДАТОК 1 32 ДОДАТОК 2 33 ДОДАТОК 3 34 Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСписок використаної літератури 1. Корнев А.Н. Нарушения чтения и письма у детей. СПб., 1997. – 286 с. 2. Пылаева Н.М., Ахутина Т.В. Школа внимания. Методика развития и коррекции внимания у детей 5-7 лет. Методическое пособие и Дидактический материал. – М., 1997. – 113 с. 3. Садовникова І.Н. Нарушения письменной речи и их преодоление у младших школьников. – М., 1995. – 256с. 4. Bayern-Osteuropa OHG - Patientenservice. Лечение в Германии, лечение в европейских медицинских центрах, лечение за рубежом // http://www.germedic.ru 5. Ахутина Т.В. Нейропсихология индивидуальных различий детей как основа использования нейропсихологических методов в школе // I Международная конференция памяти А.Р.Лурия. Сборник докладов. – М., 1998. – С.201-208. 6. Ахутина Т.В. Трудности письма и их нейропсихологическая диагностика // Письмо и чтение: трудности обучения и коррекция. – М., 2001. – с.7 – 20 7. Буковцова Н.И. Исследование роли лингвистических факторов в механизмах дисграфии, обусловленной нарушением языкового анализа, синтеза и представлений у умственно отсталых детей // http://www.ruthenia.ru 8. Волкова Л.С. Нарушения письменной речи // Логопедия. – М., 1989. – с. 345-382 9. Дорофеева С.А., Трауготт Н.Н. Нарушение письма у больных с афазией // Методы изучения и преодоления речевых расстройств. СПб., 1994. – с.119-130 10. Емельянова С. Причины графических ошибок у детей с нарушением речи // http://archive.1september.ru 11. Левина Р.Е. О генезисе нарушений письма у детей с общим недоразвитием речи // Вопросы логопедии / Под. ред. Р.Е.Левиной. – М., 1959. – с. 207-252. 12. Обревко Г.В. Анализ современных методик в обучении связных высказываний дошкольников с нарушениями речи // http://www.nerungri.edu.ru 13. Стребелева Е.А. Методические рекомендации к психолого-педагогическому изучению детей (2-3 лет): ранняя диагностика умственного развития // Альманах института коррекционной педагогики. – 2001. – №4.– http://www.ise.iip.net
Дополнительная информация171
Рік написання:
Заказ Заказать Купить «Розвиток мови розумово відсталих дітей»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Розумово відсталі діти як об єкт корекційного виховання
  • ФОРМУВАННЯ ФОНЕМАТІЧНОГО СЛУХУ У УЧНІВ ДОПОМІЖНОЇ ШКОЛИ
  • ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ХАРАКТЕРУ У РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ПIДЛIТКIВ
  • Особливості виховання дітей з порушенням мовлення
  • Структура уроку іноземної мови (англійської)
  • Характер проблематики людей з функціональними обмеженнями в світі та в Україні
  • Характер проблематики людей з функціональними обмеженнями в світі та в Україні
  • Київська школа для глухих дітей
  • Сучасні тенденції у розвитку риторики
  • Корекційна спрямованість змісту сенсомоторного виховання дітей із недоліками інтелекту
Cгенерировано за 0.118059 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...