-
Маркетингова товарна політика
1. Товарна політика підприємства маркетингової орієнтації. 3
2. Товар і послуга як об'єкти маркетингової товарної політики. Товарний ринок. 4
3. Конкурентоспроможність товару. 5
4. Формування асортименту і управління ним. 6
5. Маркетинг товарів ринкової новизни. 14
6. Товарна марка, пакування, кодування товарів. 16
7. Сервіс у системі товарної політики. 18
ІІ. Розрахувати очікувану величину ризику одержання негативного результату від введення на продаж товару ринкової новизни (RR) за формулою: 19
Література 22
-
Товарна політика підприємства (практична робота)
1. Товарна політика підприємства маркетингової орієнтації. 3
2. Товар і послуга як об'єкти маркетингової товарної політики. Товарний ринок. 9
3. Конкурентоспроможність товару. 12
4. Формування асортименту і управління ним. 12
5. Маркетинг товарів ринкової новизни. 14
6. Товарна марка, пакування, кодування товарів. 19
7. Сервіс у системі товарної політики. 23
ІІ. Завдання 25
Розрахувати очікувану величину ризику одержання негативно¬го результату від введення на продаж товару ринкової новизни (RR) за формулою:...
Література 26
-
МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА
Вступ 3
1. Товарна політика підприємства. 4
1.1. Товарна політика підприємства маркетингової орієнтації. 4
1.2. Товар і послуга як об'єкти маркетингової товарної політики. Товарний ринок. 6
1.3. Конкурентоспроможність товару. 10
1.4. Формування асортименту і управління ним. 13
1.5. Маркетинг товарів ринкової новизни. 17
1.6. Товарна марка, пакування, кодування товарів. 22
1.7 Сервіс у системі товарної політики. 24
2. Розрахунок очікуваної величини ризику одержання негативного результату від введення на продаж товару ринкової новизни. 26
Висновок 27
Список використаної літератури 28
-
Якість та конкурентоспроможність продовольчих товарів на ринку України
ВСТУП 3
1. Поняття якості та конкурентоспроможності продовольчих товарів 5
2. Характеристика показників якості макаронних виробів та побудова типового "дерева властивостей" 11
3. Методологія та методи дослідження комплексних показників якості та конкурентоспроможності продовольчих товарів 19
4. Визначення комплексного показника якості та інтегрального показника відносної конкурентоспроможності макаронних виробів 25
5. Шляхи підвищення якості та забезпечення конкурентоспроможності продовольчих товарів на ринку України 29
ВИСНОВКИ 34
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 38
ДОДАТКИ 40
-
Якість та конкурентоспроможність овочевих консерв (кабачкової ікри) на ринку України
План
Вступ 3
1. Поняття якості та конкурентоспроможності продовольчих товарів 5
2. Визначення показників якості ікри кабачкової та побудова
типового “дерева властивостей” 14
3. Існуючі методи дослідження комплексних показників якості та конкурентоспроможності продовольчих товарів 20
Висновки та пропозиції 36
Література 38
-
Форми роздрібного продажу товарів
Зміст
1. Вступ………………………………………………………………..2
1.1. Основні складові частини культури торгівлі………………..2
2. Основна частина…………………………………………………..6
2.1. Основні правила магазину……………………………………6
2.2. Форми роздрібного продажу товарів………………….……..8
2.3. Організація і технологія продажу продовольчих
товарів різними формами ..………………………………………10
2.4. Організація робочих місць у продовольчих магазинах…….18
3. Висновки та пропозиції…………..…….…………………………22
4. Література…………………………..………………………………24
-
Сутність науково-технічної підготовки виробництва
Зміст
1 Сутність науково-технічної підготовки виробництва. Проведення НДДКР по розробці товару ринкової новизни. Розробка концепції, визначення конкурентноздатності. Основні характеристики нової продукції 3
2 Здійснення конструкторської, технологічної і організаційно-економічної підготовки операційної системи до виробництва нової продукції 11
3 Організація промислового освоєння нової продукції. Форми і методи переходу на випуск нового виду продукції 18
Використана література 22
-
Сутність науково-технічної підготовки виробництва
Зміст
1 Сутність науково-технічної підготовки виробництва. Проведення НДДКР по розробці товару ринкової новизни. Розробка концепції, визначення конкурентноздатності. Основні характеристики нової продукції 3
2 Здійснення конструкторської, технологічної і організаційно-економічної підготовки операційної системи до виробництва нової продукції 11
3 Організація промислового освоєння нової продукції. Форми і методи переходу на випуск нового виду продукції 18
Використана література 22
-
Фінансове планування
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ
ФІНАНСОВОГО ПЛАНУВАННЯ НА
ПІДПРИЄМСТВАХ В УМОВАХ РИНКУ
1.1. Сутність і значення фінансового планування
на підприємствах 5
1.2. Основні завдання, методи та принципи
фінансового планування 7
1.3. Місце фінансового планування в ринковій
економіці 11
РОЗДІЛ 2 СИСТЕМА ФІНАНСОВОГО ПЛАНУВАННЯ НА
ПІДПРИЄМСТВАХ ТА ПОРЯДОК ЙОГО СКЛАДАННЯ
2.1. Порядок розробки фінансового плану 15
2.2. Поточне фінансове планування як складова
системи планування 18
2.3. Зміст і завдання оперативного фінансового
планування (бюджетування) 21
ВИСНОВКИ 28
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 30
-
Маркетингова товарна політика
1. ТОВАРНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА МАРКЕТИНГОВОЇ ОРІЄНТАЦІЇ 3 2. ТОВАР І ПОСЛУГА ЯК ОБ’ЄКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ. ТОВАРНИЙ РИНОК 6 3. КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ТОВАРУ 12 4. ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ ТА УПРАВЛІННЯ НИМ 17 5. МАРКЕТИНГ ТОВАРІВ РИНКОВОЇ НОВИЗНИ 23 6. ТОВАРНА МАРКА, ПАКУВАННЯ, КОДУВАННЯ ТОВАРУ 25 7. СЕРВІС У СИСТЕМІ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ 28 Література 32
-
Сировина, як фактор формування якості товарів
ЗМІСТ
1. Сировина, як фактор формування якості товарів. 3
2. Шляхи підвищення якості продовольчих товарів. 11
Література 16
-
Сировина, як фактор формування якості товарів
ЗМІСТ
1. Сировина, як фактор формування якості товарів. 3
2. Шляхи підвищення якості продовольчих товарів. 11
Література 16