|
Лукавство-це людська вада
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «Лукавство-це людська вада», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Честолюбство чеснота чи вада? (За романом Стендаля)
Честолюбство чеснота чи вада? >>>>
-
Свобода людини, як суспільна людська риса
1. Свобода людини, як суспільна людська риса 2. Список використаної літератури >>>>
-
Оноре де Бальзак
Біографія. 3 “Людська комедія”. 4 Творчість митця. 6 Методи праці і останні роботи митця. 8 Використана література. 10 >>>>
-
Взаємини людини і природи в предметі екології
План. 1.Людина як частина природи і її протилежність. 2.Людська діяльність як геологічна сила (концепція В.Вернадського) і чинник екологічних проблем. 3.Аксіологічні аспекти в науково-екологічному пізнанні >>>>
-
Науково технічний прогрес та мораль
ВСТУП 3 1. Поняття науково-технічного прогресу (НТП ) 4 2. Людство і людська особистість на порозі третього тисячоліття 7 3. Науково – технічна інтелігенція і мораль 13 ВИСНОВОК 14 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 15 >>>>
-
Етапи розвитку форм
Вступ 3 1. Історичні етапи розвитку форм мистецтва 4 2. Людська праця і її творчий потенціал 5 3. Естетична діяльність і мистецтво 10 Висновок 12 Список використаної літератури 13 >>>>
-
Творчий потенціал людської праці
Вступ 3 1. Поняття людської праці та творчості 4 2. Людська праця та її творчий потенціал 6 Висновки 13 Список використаної літератури 15 >>>>
-
Економічні реформи в Україні їх суть та розрахунок
Зміст Вступ 3 1. Економічне середовище, в якому опинилась Україна – як головна вада на економічному реформуванні 5 2. Структурне реформування 11 3. Структурні зміни у виробництві споживчих товарів 19 4. Тенденції та зміни в аграрній структурі 25 5. Інвестиційна політика в структуроутворенні 31 Висновки 37 Список використаної літератури 40 Метою даної курсової роботи є: показати яким чином вплинули на економічні зрушення здійснення низки реформ. Об’єктом дослідження роботи є сільське господарство, промисловість (категорій “А” та “Б”) та інші галузі. Предметом дослідження роботи є структурні зрушення, які були викликані проведенням певних реформ, та яким чином стан економіки впливає на якість проведених реформ. >>>>
-
Проективна методика «Будинок-дерево-людина» та особливості її інтерпретації»
ВСТУП Дослідження внутрішнього світу людини є проблемою, яка завжди була актуальною. Протягом розвитку психологічної науки можна виокремити багато методів, якими досліджувалася людська особистість: інтроспекція, тести, особистісні опитувальники, бесіди і спостереження. Значний внесок для вивчення найпотаємніших бажань та потягів людини зробив фрейдизм, неофрейдизм і гуманістична психологія. Проективні методики – ще одна можливість оцінити психологію людини. Поняття проекції вперше було застосовано Л. Франком у 1939 році, і з цього часу проективні методики починають займати чільне місце у психодіагностиці. Одним із проективних методів є тест "Будинок – людина – дерево", який оцінює багато різних психологічних властивостей і якостей людини, деякі її прагнення, бажання і потяги. >>>>
-
Специфіка організації, проведення та аналізу проективного методу «Рука» в роботі практичного психолога
ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ ТЕСТУ "РУКИ" У ПСИХОДІАГНОСТИЧНІЙ ПРАКТИЦІ 4 1.1. Історія виникнення тесту та сфери його застосування 4 1.2. Методика та процедура застосування тесту 6 1.3. Категорії тесту та їх інтерпретація 10 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ АГРЕСИВНОСТІ ОСОБИСТОСТІ ЗА ДОПОМОГОЮ ТЕСТУ "РУКА" 13 2.1. Організація експерименту, отримання й обробка результатів 13 2.2. Аналіз і інтерпретація результатів 16 ВИСНОВКИ 18 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 19 ВСТУП Для психологів завжди було важним дослідити внутрішній світ людини. Психологія розробила багато методів, якими досліджувалася людська особистість: інтроспекція, тести, особистісні опитувальники, бесіди, спостереження і самоспостереження. Значний внесок для вивчення найпотаємніших бажань та потягів людини зробив фрейдизм, неофрейдизм і гуманістична психологія. Проективні методики – ще одна можливість оцінити психологію людини. Поняття проекції вперше було застосовано Л. Франком у 1939 році, і з цього часу проективні методики починають займати чільне місце у психодіагностиці. Одним із проективних методів є тест "Рука", який оцінює агресивність людини, а також її внутрішні мотиви й інші психологічні чинники, які спонукають людину до прояву жорстокості. ВИСНОВКИ Тест "Рука" є проективною методикою, яка спрямована на вивчення агресивного відношення особистості до інших людей. У теоретичному обґрунтуванні тесту його автори виходять з положення про те, що розвиток функцій руки пов'язаний з розвитком головного мозку. При цьому при інтерпретації результатів тесту велике значення руки надається в сприйнятті простору, орієнтації в ньому, організації будь-якої дії. Даний тест, як і деякі інші проективні методики, доволі широко використовується у психодіагностичний практиці. Сфера його застосування доволі широка: у судовій психології, в умовах психіатричної клініки, при профвідборі і профорієнтації, для діагностики міжособистісних відносин, що є особливо важливим для студентського середовища. Тест "Рука", незважаючи на суб’єктивну інтерпретацію результатів, дає майже точне визначення степені агресивності індивіда, що й показало проведене експериментальне дослідження. >>>>
-
Умови виникнення та ранній етап античної філософії
Вступ 3 1. УМОВИ ВИНИКНЕННЯ, ОСОБЛИВОСТІ ТА ЕТАПИ РОЗВИТКУ АНТИЧНОЇ ФІЛОСОФІЇ 4 1.1. Умови виникнення античної філософії 4 1.2. Особливості античної філософії 5 1.3. Етапи розвитку античної філософії 6 2. ДОСОКРАТІВСЬКИЙ ЕТАП РОЗВИТКУ ФІЛОСОФІЇ 8 2.1. Натурфілософія Мілетської школи 8 2.2. Філософія піфагорійців 9 2.3. Філософія Геракліта 10 2.4. Елейська школа 11 2.5. Вчення про природу Демокріта 12 Висновки 14 Література 15 Вступ Виникнення античної цивілізації деякі вчені називають "дивом", маючи на увазі те, що неможливо було грецькому народові за відносно невеликий історичний проміжок часу зробити "стрибок" від первісноплемінного устрою до значних досягнень в науці, техніці, культурі. За словами цих дослідників, практично усі сучасні досягнення в тій чи іншій мірі, були започатковані в античні часи або отримали там своє концептуально-теоретичне зародження. Наслідки античної культури ми відчуваємо всюди: давньогрецькі і давньоримські назви, терміни оточують нас всюди. Наші імена, назви рослин, тварин, наукові терміни – в звучанні цих слів виявляється вплив тієї великої цивілізації. Слід віддати гідну шану античним мислителям, винахідникам і дослідникам за те, що вони зробили для сучасного покоління. Дослідження теоретичної спадщини тих часів є не тільки благородною справою, а й корисною в тому плані, що дозволяє нам з висоти вже більш як двох тисяч років, по-новому оцінювати і робити висновки щодо логіки мислення античних науковців, вивчати методологію розвитку ними наук, в тому числі і філософської. Висновки Антична філософія виникла не на "голому" місці, а була логічним продовженням розвитку світоглядних положень, які на той час напрацювала людська думка. Антична філософія з'явилася у певні часи і розвивалася в специфічних умовах, головними з яких, на мою думку, був розвиток рабства та становлення полісної демократії на території Давньої Греції. Натурфілософія як перший напрямок розвитку філософської думки займалася поясненням тих явищ, які були близькі мислителям того часу, і, разом з тим, вона була спробою вперше систематизовано і логічно пояснити сутність буття та людського єства. Як і будь які філософські напрями, методи натурфілософії, я вважаю, мають право на життя і в наші часи. Особливо, якщо враховувати те, що, починаючи з античності, людство практично не наблизилося ні на крок до принципового вирішення проблем пояснення сутності Всесвіту та механізмів його розвитку. >>>>
-
Біоритми
Вступ 3 1. Поняття та сутність біологічних ритмів людини. 4 2. Біологічні ритми як система адаптацій. 6 3. Теорія „трьох біоритмів”. 10 Висновки 13 Література 14 Вступ Інтерес до біологічних ритмів людина проявляла, напевно, протягом усієї своєї історії. Періодичність сну і неспання, зміна рослинності у різні часи року, сезонні міграції птахів і тварин, життя яких знаходилось у прямій залежності від явищ оточуючої природи, не могли не привернути увагу дослідників. Поступово накопичувалися емпіричні знання про періодичність у живій та неживій природі і про причини, що її обумовлюють. Ще два з половиною тисячоліття тому давньогрецький поет Архілог писав: "Пізнай, який ритм володіє людьми." І люди накопичували ці знання й робили спроби знайти причинно-наслідкові зв'язки між процесами в неживій природі, що повторюються, та долею людини. Стародавні мислителі робили спроби пояснити взаємозв'язок між змінами у неживій природі і процесами, що протікають у біологічних системах. Їхні погляди, з позиції сучасної науки, є наївними, але сутність їх залишається правильною. Вона зводиться до того, що жива і нежива природа на Землі являє собою одне нероздільне ціле і що ритмічність у живій природі породжена силами неживої. Сучасні науковці продовжують досліджувати біоритмічну діяльність усіх живих організмів, в тому числі і людини. Результати їх праці надають значної користі в вивченні такого складного біосоціопсихічного явища як людська істота. Висновки Під біоритмами слід розуміти регулярні кількісні та якісні зміни життєвих процесів у організмі на всіх рівнях життя. Біоритмічний характер діяльності функціональних систем організму притаманний всім живим істотам. Стан здоров’я та працездатність людини багато в чому залежить від того, наскільки режим праці і відпочинку відповідає її індивідуальним біоритмам. Їхній характер завжди індивідуальний. Без біоритмів неможлива нормальна взаємодія систем організму. Тому по них можна судити про його загальний стан. Якщо біоритм порушується, виходить з ладу, починається патологія. З цього випливає корисність знань щодо власних біоритмів людини при її лікуванні, поверненні функціональних спроможностей. Самопочуття людини багато в чому залежить від того, наскільки режим праці і відпочинку відповідає її індивідуальним біоритмам. Сьогодні становиться все більш зрозумілим, що однією з основних причин хвороб і невдач у природному оздоровленні організму є непогодженість життя людини з природними ритмами – водіями функцій організму. В сучасній науці є декілька підходів до визначення сутності та періодичності коливань в організмі живих істот, але незаперечним залишається той факт, що ця періодичність дійсно має місце і, крім того, здійснює величезний вплив на всю життєдіяльність організму. >>>>
-
Характеристика культурологічних теорій ХХ ст. (О. Шпенглер, А. Тойнбі, М. Бердяєв)
Вступ 3 1. Трагедія культури у філософії О. Шпенглера 4 2. Культура і творча особистість в трактуванні Бердяєва 8 3. Концепція розвитку культури Тойнбі 11 Висновки 15 Список використаної літератури 16 Вступ Початок ХХ століття приніс людству багато духовних відкриттів, надав численні зразки нового відношення до людини, світу, пізнання. Саме на цей час приходиться бурхливий розвиток нових видів мистецтв, жанрів, підходів і прийомів художнього відображення реальності. Філософія і психологія збагачуються новими концептуальними підходами. Не менш значимими є досягнення в теоретичному осмисленні ходу історії, розвитку цивілізації і культури людства. Багато хто із сучасників початку ХХ століття вважали, що наступає кінець світу, крах гуманізму, ідей світлого майбутнього. Захиталися устої релігійності, моралі. Перша світова війна, котра вибухнула на той час, показала все безглуздя, що має в своїй суті людська істота, висвітлила найтемніші та найнепривабливіші сторони її душі. Все це надало можливість багатьом мислителям, науковцям, суспільним діячам по-новому зглянути як на окрему людину, так і на розвиток усієї культури та цивілізації в цілому. В даній роботі будуть висвітлені основоположні ідеї Шпенглера, Бердяєва, Тойнбі, які вмістили у собі найбільш характерні погляди того часу. Висновки Мислителі початку ХХ ст. вперше заговорили про можливість загибелі людської цивілізації, зокрема європейської. Еволюціонізм, який раніш вселяв в душі дослідників певний оптимізм і віру в те, що хід історії людства прагне до вдосконалення, на початку століття перетворився у поглядах багатьох філософів на інші, альтернативні концепції. Історичні, культурні, етнографічні дослідження, які проводилися на той час підштовхнули науковців до думки, що існуюча цивілізація може зникнути так же як це було з цивілізаціями майя, ацтеків, давніми китайцями та греками. Питання стояло в тому, чи зникне це все разом, чи тільки ті соціокультурні утворення, які знаходяться на „кінцевому етапі розвитку” своєї цивілізації. Концептуальні побудови у філософій культури надихалися не стільки пошуками істини як такий, скільки шуканням значення життя, значення історії, мети існування і призначення людини. Мислителі, спираючись на богословську і літературну традицію і чутливо реагуючи на кризове положення сучасного духовного світу, прагнули затвердити в ньому як високі гуманістичні цінності віру в неможливість знищення і велику духовно відроджуючу силу культури, що утілює духовну всезагальність світу, і віру у вільну творчу особистість, животворну загальнолюдську ідею культури. Вчення про культуру стало вершиною світоглядної системи, бо через культуру в життя людини входить вище значення і мета існування, встановлюється гармонійний зв'язок між особистістю і людством в їх залученні до духовної суті світу. Твори Шпенглера і Бердяєва виявили наявність на той час песимістичного підходу у вирішенні долі культури, зокрема європейської. Позиція Тойнбі більш оптимістична – вона змушує сподіватися на те, що в будь-якій критичній ситуації людина, завдяки творчій суті своєї особистості, зможе знайти шляхи спасіння, винайти нові культурні форми, утворити нову цивілізацію. >>>>
-
Гуманістична спрямованість навчально-виховного процесу у вищий школі
Вступ 3 1. Гуманізм – визначальний принцип життєдіяльності особистості, її виховання і навчання. 4 2. Особливості реалізації вимог принципу гуманізму навчально-виховної діяльності вищих навчальних закладів. 11 Висновки 22 Література 23 Вступ Сьогодні у розвитку вітчизняного суспільства відбуваються суттєві зміни, пов’язані з залученням України до загальносвітових процесів суспільно-культурного прогресу. На сучасному етапі система вищої освіти України перебуває в умовах реконструкції та пошуку свого місця в новому правовому суспільстві нашої держави та світовому освітньому просторі. На початку ХХІ століття істотно змінюються основні загальнолюдські цінності, інтенсифікується процес формування інформаційного суспільства. На зміну цінностям, що є характерними для індустріального суспільства, приходять інші, які визначаються науково-технічною революцією, глобалізацією навколишнього світу. Перед системою освіти, в тому числі і вищою педагогічною, постає необхідність пошуку нових та модернізації існуючих підходів до організації та змісту освітнього процесу, при цьому особлива увага приділяється гуманізації освіти. Перехід освітньої системи України на гуманістичні цінності відбувається в досить складних соціально-політичних умовах: ліквідування в країні наслідків тоталітарного режиму, інтенсивна інтеграція в світовий та європейський простір, поглиблення процесів глобалізації, розвиток інформаційних технологій тощо. Загальновідомо, що майбутнє суспільства виховується за шкільною партою та на студентській лаві, саме тут закладаються підвалини міцної держави. За всіх часів наука й освіта керувалися системою цінностей, які були сформовані всім попереднім розвитком загальнолюдської культури. У період змін у світі науки і соціальних відносин колишні цінності зазнавали значного коригування, окремі з них замінювалися новими, що істотно впливало на мету, завдання і зміст освіти, методи навчання і виховання. Саме тому актуалізуються проблеми гуманізації, гуманітаризації та демократизації освітнього процесу як провідних принципів навчання. Висновки Одним з найважливіших принципів організації навчального процесу у вищих навчальних закладах можна вважати принцип гуманізації. Він має передбачати таку системну організацію партнерських, суб’єкт-суб’єктних взаємовідносин між тим, хто навчається, і тим, хто навчає, що забезпечує створення найсприятливіших умов для розвитку духовних, інтелектуальних, творчих можливостей, що має на меті підготовку справжнього високоосвіченого фахівця. Організація навчального процесу на принципах гуманізму, поважного ставлення одне до одного є необхідною передумовою для успішної трансляції загальнолюдських цінностей молоді. Не менш важливим є зміст навчального матеріалу кожного конкретного навчального предмета. Тобто, під час засвоєння навчального матеріалу з будь-якої дисципліни треба обов’язково забезпечувати реалізацію світоглядно-ціннісної функції освіти, що можливо лише за умови гуманітаризації освітнього процесу. Гуманізація освіти – це відображення в освітньому процесі тенденцій гуманізації сучасного суспільства, коли людська особистість визначається найвищою цінністю, а утвердження блага людини є найважливішим критерієм суспільних відносин. Вона полягає у спрямуванні уваги освітнього закладу до особистості тих, хто навчається, забезпечення максимально сприятливих умов для виявлення і розвитку їх задатків і здібностей на основі поваги і довіри до них, прийняття їх особистісних цілей і запитів. Гуманізація передбачає беззастережне визнання загальнолюдських чеснот (милосердя, доброта, чесність, справедливість, гідність тощо), формування громадянина-патріота. Гуманізація вищої освіти – це створення максимально сприятливих умов для розкриття і розвитку здібностей кожного студента – “суб’єкта” навчання, формування взаємовідносин “викладач” – “студент” на партнерських засадах. >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.012227 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|