|
Психологічні чинники комунікативної культури викладача мистецького навчального закладу
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «Психологічні чинники комунікативної культури викладача мистецького навчального закладу», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Місце і роль викладача в діяльності щодо проектування конструювання організації навчального процесу
Вступ 2 Розділ І. Організація навчального процесу. 6 1.1. Визначення поняття «процес навчання». 6 1.2. Основні компоненти процесу навчання. 10 1.3. Методологічні підходи до навчального процесу. 12 Розділ ІІ. «Проектування» та «прогнозування» в навчальному процесі. 14 2.1. Поняття «проектування» в структурі навчального процесу. 14 2.2. Методологічні засади прогнозування. 24 Розділ ІІІ. Викладач в системі навчального процесу. 30 3.1. Сутність педагогічної підготовки викладача у вищих навчальних закладах. 30 3.2. Психологічні особливості педагогічної взаємодії викладача і студента у навчанні. 39 Висновки 48 Список використаної літератури 50 >>>>
-
Структура і функції педагогічної діяльності викладача вищої школи
1. Структура педагогічної діяльності викладача вищої школи. Вимоги до професійної діяльності викладача вищої школи: знання, уміння. Особистісні якості і перспективні здібності 2 2. Механізми реалізації професійної спроможності викладача вищого навчального закладу (підвищення наукового, теоретичного й фахового рівня спеціаліста) 5 3. Сучасні педагогічні технології вищої школи та їх значення для взаємодії викладач – студент – викладач 9 4. Типи і рівні взаємодії наукової і викладацької творчості в діяльності викладача 11 Література 14 >>>>
-
Основні риси управлінської культури викладача
Вступ 3 1. Основні риси управлінської культури викладача 4 2. Шляхи підвищення рівня професіоналізму викладача вищої школи 12 Висновки 18 Список використаної літератури 19 >>>>
-
Управління фінансово-господарською діяльністю навчального закладу ВНЗ 1-2 р.акр.
Вступ 3 1. Теоретико-методологічні аспекти управління фінансово-господарською діяльністю навчального закладу 6 1.1. Поняття та зміст фінансово-господарської діяльності організації 6 1.2. Методичні підходи до аналізу фінансово-господарської діяльності ВНЗ 1-2 рівня акредитації 20 1.3. Особливості управління фінансово-господарською діяльністю ВНЗ 1-2 р.ак 27 Висновки по розділу 1 40 2. Аналіз управління фінансово-господарською діяльністю навчального закладу в Україні 43 2.1. Загальні тенденції в управлінні фінансово-господарської діяльністю навчальних закладів в Україні 43 2.2. Загальна організаційно-економічна характеристика навчального закладу 59 2.3. Аналіз фінансово-господарської діяльності навчального закладу (на прикладі ВНЗ 1-2 р.ак.) 71 Висновки по розділу 2 78 3. Вдосконалення управління фінансово-господарською діяльністю навчального закладу в Україні за рахунок провадження сучасних інформаційних технологій 83 3.1. Основні напрямки використання інформаційних технологій в навчальних закладах 83 3.2. Розробка автоматизованої системи „віртуальний технікум ” управління фінансово-господарською діяльністю ВНЗ 1-2 р.ак. 88 3.3. Визначення доцільності та економічної ефективності запропонованих заходів 101 Висновки по розділу 3 105 4.Загальні висновки 107 5.Бібліография 116 >>>>
-
Організаційна культура та її значення в управлінні організацією
Вступ 2 1. Організаційна культура як фактор конкурентоспроможності закладу 5 2. Роль біоетики у формуванні організаційної культури в медичному закладі 11 3. Аналіз атрибутів організаційної культури обраного закладу 18 4. Оцінка наявного рівня організаційної та корпоративної культури 30 5. Удосконалення організаційної культури медичного закладу: впровадження принципу поінформованої згоди й розробка філософії закладу 33 Висновки 42 Список використаних джерел та літератури 46 Додатки 50 >>>>
-
Стратегічне планування у вищому навчальному закладі
Вступ 3 1. Основні етапи розробки програми розвитку вищого навчального закладу 4 1.1. Перед проектний аналіз 4 1.2. Створення робочої групи для розробки стратегії 4 1.3. Аналіз цінностей вищого навчального закладу, проблем, очікувань як основа для формування місії 6 1.4. Вивчення ресурсного забезпечення, умов факторів-впливів на вищий навчальний заклад 7 1.5. Формулювання місії вищого навчального закладу 8 1.6. Формулювання стратегії через систему цілей 9 1.7. Вибір ідей розвитку вищого навчального закладу 10 1.8. Розробка концептуальної моделі нової діяльності 11 1.9. Розробка плану реалізації стратегії 11 1.10. Експертна процедура 12 1.11. Управління стратегічними змінами 13 1.12. Підведення підсумків проектної діяльності 14 2. Переваги стратегічного планування у вищому навчальному закладі 14 Висновки 16 Література 17 >>>>
-
Діяльність викладача та учнів у навчальному процесі
ЗМІСТ 1. Діяльність викладача та учнів у навчальному процесі. 2 2. Охарактеризуйте типи лекцій та умови забезпечення їх ефективності. 8 3. Позаурочні форми організації навчального процесу. 11 4. Лекція 14 Список використаної літератури 20 >>>>
-
Діяльність викладача та учнів у навчальному процесі
ЗМІСТ 1. Діяльність викладача та учнів у навчальному процесі. 2 2. Охарактеризуйте типи лекцій та умови забезпечення їх ефективності. 8 3. Позаурочні форми організації навчального процесу. 11 4. Лекція 14 Список використаної літератури 20 >>>>
-
Організація і керівництво суспільного і приватного дошкільного виховання (ШПОРИ) шпаргалки
Зміст 1.Джерела фінансування приватного дошкільного навчального закладу та механізм їх використання 3 2.Диференціація послуг приватного дошкільного навчального закладу 3 3. Умови та порядок створення державна реєстрація приватних дошкільних закладів 4 4. Форми організації навчання в дошкільному закладі (за матеріалами К.Л. Крутій) 4 5. Форми методичної роботи з педагогічними кадрами 5 6. Типове положення Про атестацію педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів 7 7. Варіанти оформлення результатів аналізу діяльності ДНЗ 7 8. Структура зміст та підходи до річного планування роботи дошкільного навчального закладу 8 9. Вимоги до контролю завдання контролю зміст і порядок контролю збоку інспектора з дошкільного виховання 9 10. Основні документи що регламентують діяльність дошкільного навчального закладу 10 11. Етапи діяльності керівника дошкільного закладу освіти з питань вивчення та аналізу заняття мотивація навчальної діяльності в дітей дошкільного віку 11 12. Проведення педагогічних рад у дошкільному закладі роль завідувача й методиста при цьому: завдання педради зміст роботи форми проведення 12 13. Планування й звітність в роботі завідувача й методиста. Види планування 13 15. Основні завдання та принципи організації дошкільної освіти в Україні 14 16.Статут дошкільного навчального закладу 15 17. Перелік документів необхідних керівнику приватного дошкільного навчального закладу 17 18. Теоретичні засади аналітичної діяльності ДНЗ структурні та активізуючі фактори управління 17 19. Алгоритм діяльності атестаційної комісії. Вимоги додатків і довідок як підсумкових документів 18 20.Господарсько-фінансовий напрям в діяльності керівника дошкільного навчального закладу. Основні фінансові документи 19 21. Основні етапи роботи з вивчення узагальнення передового педагогічного досвіду та форми опис передового педагогічного досвіду 20 22. Методи управління специфіка їх використання в умовах демократизації 20 23. Планування роботи приватного дошкільного навчального закладу (сутність завдання принципи планування. Види і форми планування) 21 24. Роль і місце завідуючої в системі приватного дошкільного навчального закладу: структура управління загальні й процесуальні функції керівника 22 25. Статут приватного дошкільного навчального закладу 23 26. Завдання та зміст методичної роботи в дошкільному навчальному закладі 23 27. Функції старшого вихователя - організатора навчально-виховної роботи 23 28. Шляхи демократизації управління дошкільними закладами 24 29. Масові групові та індивідуальні форми методичної роботи в дошкільному навчальному закладі 25 30. Завідуюча - керівник дошкільного закладу її функції обов язки особисті риси і якості 26 >>>>
-
Психолого-педагогічна характеристика викладача ВНЗ
Зміст Вступ 3 1. Вимоги до професії ВНЗ 3 2. Формування психолого-педагогічного мислення викладача 4 3. Типологія викладачів ВНЗ 6 4. Розвиток и самореалізація викладача ВНЗ 7 Висновок 15 Перелік використаних джерел 17 >>>>
-
Контрольна робота юридична психологія Варіант 6
Завдання 1. Психологічна характеристика особистості злочинця та основні чинники її формування 3 Завдання 2. Комплексні судово-психологічні експертизи: загальна характеристика 11 Завдання 3. Визначте, до якої категорії емоційних явищ (стрес, конфлікт, фрустрація) відносяться наведені нижче стани: 19 3.1. Студент вищого навчального закладу під час державних іспитів не може відповісти на досить прості питання; він стверджує, що у нього якесь дивне відчуття – він усе забув. 3.2. Під час судового розгляду справи у жінки-свідка виникла істерична реакція – вона мала свідчити проти близької їй людини. 3.3. Під час затримання озброєного злочинця працівник карного розшуку отримав поранення внаслідок просторової дезорієнтації Перелік використаної літератури 21 >>>>
-
Психология и педагогіка. Варіант 13. Педагогіка 18. Форми організації навчального процесу. Психологія 13. Фізіологічні основи й психологічні теорії емоцій. Практичне завдання: психологічна характеристика особистості дорослої людини.
1. ФІЗІОЛОГІЧНІ ОСНОВИ Й ПСИХОЛОГІЧНІ ТЕОРІЇ ЕМОЦІЙ 3 2. ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ 10 3. ПСИХОЛОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА 17 Список використаної літератури 21 . >>>>
-
Психологія і педагогіка. Відповіді на питання
1. Психолого-педагогічні засоби активізації сприймання та засвоєння студентами курсу дисципліни. 3 2. Психолого-педагогічні прийоми активізації уваги студентів. 4 3. Невербальні техніки викладання у ВНЗ. 5 4. Психолого-педагогічні засоби розвитку творчого мислення в умовах навчально-виховного процесу ВНЗ. 6 5. Психологічна характеристика особистості викладача ВНЗ та шляхи її самореалізації. 7 6. Психолого-педагогічні прийоми нейтралізації негативної поведінки студентів. 8 7. Педагогічний менеджмент конфліктами у ВНЗ. 9 8. Різновиди конфліктів у вищій школі та стилі їх врегулювання. 10 9. Психологічний клімат студентської групи. Роль викладача у його формуванні. 11 10. Психологія стресу. Аналіз стрес-факторів в умовах ВНЗ. 12 11. Психологічні засоби переживання стресогенних ситуацій навчання у ВНЗ. Роль викладача. 13 Література 14 >>>>
-
Педагогічні вимоги
1. Педагогічні вимоги до уроку в сучасних закладах профтехосвіти. Їх характеристика. 3 2. Структура діяльності викладача, майстра виробничого навчання закладу в навчальному процесі 7 3. Розгляньте ситуацію 10 Список використаної літератури 12 >>>>
-
Педагогічні вимоги
1. Педагогічні вимоги до уроку в сучасних закладах профтехосвіти. Їх характеристика. 3 2. Структура діяльності викладача, майстра виробничого навчання закладу в навчальному процесі 7 3. Розгляньте ситуацію 10 Список використаної літератури 12 >>>>
-
Психолого-педагогічні основи професійної поведінки викладача в аудиторії студентів
Вступ 3 1. Формування іміджу компетентного викладача 4 2. Вербальні та невербальні технології викладання 6 3. Культура мовлення і культура слухання 8 4. Логіко-психологічні правила конструювання виступу перед аудиторією 11 Висновки 13 Література 14 Вступ Викладачу для успішного проведення занять в аудиторії необхідно мати не тільки солідний багаж знань, а ще й певні індивідуальні-психологічні особливості, яскраву особистість, вміння спілкуватися з колективом студентів. В цих умовах великого значення набуває авторитет викладача як інтегративна особливість міжособистих взаємовідносин. Викладач, педагог завжди має авторитет, який відповідає його ролі наставника, духовного вчителя, ставить його в дещо привілейоване положення перед учнями. Але цей "рольовий" авторитет може підсилюватися або, навпаки, послаблюватися особистісними якостями педагога, які не завжди можуть бути відповідні вимогам вищої освіти. Тому формування авторитету є головною задачею викладача та вимагає від нього знань основ психолого-педагогічної діяльності. Висновки Викладач в ході проведення занять в аудиторії повинен сконцентрувати увагу на встановлення психологічного контакту з групою, швидкому знаходженні дієвого впливу на неї, добитися концентрації уваги студентів на предметі лекції. В ході проведення заняття викладач повинен враховувати особливості студентської аудиторії, а також об'єктивні процеси, які притаманні соціально-психологічним явищам при спілкуванні з групою. Одним із аспектів, що повинен постійно тримати викладач у полі свого зору, є створення та підтримання свого позитивного іміджу серед навчаємих. Крім досконалого знання матеріалу лекції, важливими для успішного проведення заняття є комунікативні здібності викладача. Мова і мовлення є головними інструментами професійної діяльності фахівця вищої школи в ході роботи зі студентами. Проаналізувавши діяльність фахівця вузу, можна виділити такі властивості, які необхідні йому для викладання: 1. Висока інтелігентність, глибока духовність. 2. Національна свідомість, громадянська зрілість, самокритичність. 3. Моральна чистота. Глибина і щирість переконань. 4. Доброта, педагогічний такт. 5. Творчо-практичний склад розуму, постійне прагнення до самоосвіти. 6. Досконале знання свого предмету, психолого-педагогічна ерудиція, захопленість своїм фахом. 7. Глибока обізнаність з роботою навчального закладу, міцний зв'язок з нею. 8. Педагогічна цілеспрямована активність, розвинуте методичне мислення, наявність індивідуального стилю в роботі. 9. Міцно сформовані професійні вміння, володіння різноманітною педагогічною технікою. 10. Науково-дослідницьке спрямування всієї діяльності. >>>>
-
Форми організації навчального процесу у вищій школі
1. «Технологія навчання» та «технологія у навчанні». Визначити термінологію та узагальнити ці поняття 2 2. Поняття про організаційні форми навчання. Класифікація форм навчання. Методична концепція лекційного курсу. Види і методика проведення семінарських, практичних, лабораторних занять 5 3. Форми контролю, обліку й оцінки знань, умінь та навичок студентів. Структура активності викладача і студентів, засвоєння алгоритму оптимізації взаємин викладача зі студентами в процесі навчання, структурні компоненти професійної адаптації молодого спеціаліста 9 4. Організаційно-діяльнісна гра як засіб вирішення дослідницьких завдань. Ділові ігри для досягнення цілей навчання і виховання майбутніх спеціалістів. Ігрове моделювання педагогічних ситуацій 12 Література 16 >>>>
-
Етапи формування та розвиток комунікативної компетентності учнів на уроках іноземної мови
Вступ 3 Розділ 1. Поняття комунікативних вмінь та їх сутність 6 1.1. Комунікативні уміння в процесі вивчення іноземної мови 6 1.2. Основні вимоги до комунікативних умінь та навичок спілкування іноземною мовою у середній школі 14 Розділ 2. Етапи формування та розвиток комунікативної компетентності учнів на уроках іноземної мови 18 2.1. Методи діагностики та розвитку комунікативної компетентності учнів 18 2.2. Розвиток комунікативної компетентності учнів на уроці 29 2.3. Розвиток комунікативної компетентності учнів засобами мистецтва 42 Розділ 3. Методи розвитку умінь та навичок комунікативної компетенції учнів на уроці іноземної мови 55 Висновки 64 Список використаних джерел 67 >>>>
-
Особливості адаптації студентів першого курсу до умов навчальної діяльності (теория)
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ ПЕРШОГО КУРСУ ДО УМОВ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 6 1.1. Студент як обєкт педагогічної діяльності 6 1.2. Сутність поняття «адаптація» в психологічній літературі 10 1.3. Проблема психологічної адаптації першокурсників до навчання 12 Висновок до розділу 1 18 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ПІДХОДІВ ДО КОРЕКЦІЇ ПСИХОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ ПЕРШОКУРСНИКІВ В УМОВАХ ДІЯЛЬНОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ 19 2.1. Особливості діяльності психологічної служби вищого навчального закладу 19 2.2. Сутність та види психокорекції та психотерапії 23 2.2.1. Седативна психокорекційна робота з проблемою адаптації 24 2.2.2. Консультативна психокорекційна робота з проблемою адаптації 26 2.2.3. Тренінгові групи як вид психокорекційної роботи 27 Висновок до розділу 1 36 ВИСНОВОК 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 42 >>>>
-
Особливості педагогічної взаємодії у навчанні соціальних працівників
Зміст Вступ 3 Розділ І. Характер взаємодії викладача та учнів у різних видах навчання 5 1.1 Види організації навчання, діяльність викладача та учнів 5 1.2 Фактори спілкування, що впливають на оптимізацію взаємодії викладача та учнів 12 Розділ ІІ. Особливості педагогічної взаємодії у навчанні соціальних працівників 20 2.1 Вибір видів навчання соціальних працівників 20 2.2 Умови ефективності взаємодії викладача та студентів у навчанні 23 Висновки 28 Список використаної літератури 29 >>>>
-
Особливості педагогічної взаємодії у навчанні соціальних працівників
Зміст Вступ 3 Розділ І. Характер взаємодії викладача та учнів у різних видах навчання 5 1.1 Види організації навчання, діяльність викладача та учнів 5 1.2 Фактори спілкування, що впливають на оптимізацію взаємодії викладача та учнів 12 Розділ ІІ. Особливості педагогічної взаємодії у навчанні соціальних працівників 20 2.1 Вибір видів навчання соціальних працівників 20 2.2 Умови ефективності взаємодії викладача та студентів у навчанні 23 Висновки 28 Список використаної літератури 29 >>>>
-
Напрямки сучасної психології
1. Наукові напрямки сучасної психологічної науки. 2. Структура особистості. 3. Поняття виховання, навчання і розвиток. 4. Акредитація навчального закладу. >>>>
-
Напрямки сучасної психології
1. Наукові напрямки сучасної психологічної науки. 2. Структура особистості. 3. Поняття виховання, навчання і розвиток. 4. Акредитація навчального закладу. >>>>
-
КУЛЬТУРА Й СУСПІЛЬСТВО. НАЦІОНАЛЬНА КУЛЬТУРА
1. Головні константи національної культури. 3 2. Основні чинники в формуванні національної культури. 8 3. Реалізація національної духовної культури. 12 Список використаної літератури 16 >>>>
-
Реклама та PR-технолоії в системі комунікативної політики
Зміст Вступ 3 1 Реклама в системі комунікативної політики 4 1.1 Мета та завдання рекламної діяльності 4 1.2 Програма рекламної діяльності 6 1.3 Засоби поширення рекламної інформації 9 2 PR – технології в системі комунікативної політики 12 2.1 Робота з громадськістю 12 2.2 Пропаганда, як складова PR 13 Висновок 15 Використана література 16 >>>>
-
Реклама та PR-технолоії в системі комунікативної політики
Зміст Вступ 3 1 Реклама в системі комунікативної політики 4 1.1 Мета та завдання рекламної діяльності 4 1.2 Програма рекламної діяльності 6 1.3 Засоби поширення рекламної інформації 9 2 PR – технології в системі комунікативної політики 12 2.1 Робота з громадськістю 12 2.2 Пропаганда, як складова PR 13 Висновок 15 Використана література 16 >>>>
-
МАРКЕТИНГОВА КОМУНІКАТИВНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА
ЗМІСТ ВСТУП ……………………………………………………………………... 3 РОЗДІЛ 1. ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ РИНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ 1.1. Вплив маркетингової комунікативної політики на ефективність діяльності підприємства…………………………………………... 6 1.2. Маркетингові стратегії просування товарів на ринок та методичні підходи до оцінки ефективності комунікативної політики підприємства……………………………………………. 31 Висновки по першому розділу………………………………….………. 42 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЛІТИКИ КОМПАНІЇ “ДКС УКРАЇНИ”. 2.1. Аналіз діяльності компанії, її потужностей та потенціалу........................................................………………….… 45 2.2. Діагностика маркетингової комунікативної політики та аналіз ефективності її використання…………………………………….. 55 Висновки по другому розділу…………………………………………... 60 РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗАХОДІВ ПО ПРОСУВАННЮ КОМПАНІЇ “ДКС УКРАЇНИ” НА ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНОМУ РИНКУ. 3.1. Визначення цілей, завдань і стратегій програми просування компанії на ринок……………………………………………… 63 3.2. Рекомендації по основним заходам маркетингової комунікативної політики корпорації…………………………….. 70 Висновки по третьому розділу………………………………….... 85 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ…………………………………………………... 88 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ………………………………………... 92 ДОДАТКИ >>>>
-
Проблеми діяльності психолога педагогічного вузу
Вступ 3 Глава 1. “Проблеми діяльності психолога педагогічного вузу з психологічної адаптації першокурсників”. 7 1.1. “Засади і зміст діяльності психолога педагогічного вузу” 7 1.2. Адаптація першокурсників до навчання у вузі 26 1.3. Психологічні вікові особливості першокурсників 38 Глава 2. Експериментальне дослідження психологічної адаптації студентів першого курсу вищого навчального закладу 48 2.1. Психодіагностичне визначення психологічної адаптації до навчання 48 2.2. Формуючий експеримент з психокорекції психологічної адаптації 63 Висновки 81 Список використаної літератури 84 >>>>
-
Проблеми діяльності психолога педагогічного вузу
Вступ 3 Глава 1. “Проблеми діяльності психолога педагогічного вузу з психологічної адаптації першокурсників”. 7 1.1. “Засади і зміст діяльності психолога педагогічного вузу” 7 1.2. Адаптація першокурсників до навчання у вузі 26 1.3. Психологічні вікові особливості першокурсників 38 Глава 2. Експериментальне дослідження психологічної адаптації студентів першого курсу вищого навчального закладу 48 2.1. Психодіагностичне визначення психологічної адаптації до навчання 48 2.2. Формуючий експеримент з психокорекції психологічної адаптації 63 Висновки 81 Список використаної літератури 84 >>>>
-
Формування та розвиток корпоративної культури
Вступ 3 1. Корпоративна культура: поняття, сутність та рівні 6 1.1. Поняття організаційної та корпоративної культури 6 1.2. Складові організаційної культури 10 1.3. Цінності корпоративних культур 12 2. Формування та розвиток корпоративної культури 13 2.1. Чинники формування та розвитку корпоративної культури 13 2.2. Типологія організаційних (корпоративних) культур та їх сучасність 16 2.3. Умови формування ефективної корпоративної культури організації 21 3. Корпоративна культура в умовах розвитку українського суспільства 26 Висновки 38 Список використаної літератури 41 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.066062 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|