Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Психолого-педагогічні основи професійної поведінки викладача в аудиторії студентів» (ID:33084)

| Размер: 19 кб. | Объем: 14 стр. | Стоимость: бесплатно | Добавлена: 28.03.2010 | Код продавца: 0 |
СодержаниеВступ 3
1. Формування іміджу компетентного викладача 4
2. Вербальні та невербальні технології викладання 6
3. Культура мовлення і культура слухання 8
4. Логіко-психологічні правила конструювання виступу перед аудиторією 11
Висновки 13
Література 14


Вступ
Викладачу для успішного проведення занять в аудиторії необхідно мати не тільки солідний багаж знань, а ще й певні індивідуальні-психологічні особливості, яскраву особистість, вміння спілкуватися з колективом студентів. В цих умовах великого значення набуває авторитет викладача як інтегративна особливість міжособистих взаємовідносин. Викладач, педагог завжди має авторитет, який відповідає його ролі наставника, духовного вчителя, ставить його в дещо привілейоване положення перед учнями. Але цей "рольовий" авторитет може підсилюватися або, навпаки, послаблюватися особистісними якостями педагога, які не завжди можуть бути відповідні вимогам вищої освіти. Тому формування авторитету є головною задачею викладача та вимагає від нього знань основ психолого-педагогічної діяльності.
Висновки
Викладач в ході проведення занять в аудиторії повинен сконцентрувати увагу на встановлення психологічного контакту з групою, швидкому знаходженні дієвого впливу на неї, добитися концентрації уваги студентів на предметі лекції. В ході проведення заняття викладач повинен враховувати особливості студентської аудиторії, а також об'єктивні процеси, які притаманні соціально-психологічним явищам при спілкуванні з групою. Одним із аспектів, що повинен постійно тримати викладач у полі свого зору, є створення та підтримання свого позитивного іміджу серед навчаємих.
Крім досконалого знання матеріалу лекції, важливими для успішного проведення заняття є комунікативні здібності викладача. Мова і мовлення є головними інструментами професійної діяльності фахівця вищої школи в ході роботи зі студентами.
Проаналізувавши діяльність фахівця вузу, можна виділити такі властивості, які необхідні йому для викладання:
1. Висока інтелігентність, глибока духовність.
2. Національна свідомість, громадянська зрілість, самокритичність.
3. Моральна чистота. Глибина і щирість переконань.
4. Доброта, педагогічний такт.
5. Творчо-практичний склад розуму, постійне прагнення до самоосвіти.
6. Досконале знання свого предмету, психолого-педагогічна ерудиція, захопленість своїм фахом.
7. Глибока обізнаність з роботою навчального закладу, міцний зв'язок з нею.
8. Педагогічна цілеспрямована активність, розвинуте методичне мислення, наявність індивідуального стилю в роботі.
9. Міцно сформовані професійні вміння, володіння різноманітною педагогічною технікою.
10. Науково-дослідницьке спрямування всієї діяльності.


Литература

Література
1. Астахова В. Яким має бути педагог сучасної вищої школи // Освіта України. – № 92. – 13 грудня. – 2005. – С.7.
2. Бартєнєва І.О., Богданова І.М., Бужина І.М., Дідусь Н.І., Дмитрієва М.С. Педагогіка вищої школи. – О., ПДПУ ім. К.Д.Ушинського, 2002. – 344с.
3. Бутенко Н.Ю. Комунікативна майстерність викладача: Навч. посібник. – К., КНЕУ, 2005. – 336 с.
4. Вашкевич С.В. Педагогічна майстерність вчителя // Освіта. – 2000. – №3. – С. 21-23.
5. Гончаренко С.У. Український педагогічний словник. – К., Либідь, 1997. – 376с.
6. Мороз О. Г. Педагогіка і психологія вищої школи. – К., НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2003. – 267 с.
7. Муртазаєва Е.М. Психологічні основи навчання та педагогічна майстерність викладача // Педагогіка і психологія. – № 3 (44). – 2004. – С.69.
8. Навчальний процес у вищій педагогічній школі: Навчальний посібник / за заг. ред. О.Г.Мороза. – К. 2001. – 337 с.
9. Немов Р.С. Психология: В 3 кн. – М., Просвещение, Владос, 1995. – Кн. 2 : Психология образования. – 496с.
10. Педагогічна творчість, майстерність, професіоналізм: проблеми теорії і практики підготовки вчителя-вихователя-викладача: Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., Київ, 29 березня-1 квітня 2005 р. / АПН України; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова; Інститут педагогіки і психології професійної освіти. – К., НПУ ім.М.П.Драгоманова, 2005. – 200с.
11. Психологический словарь / под общ. ред. А.В.Петровского. – М., Политиздат, 1985. – 431 с.
Просмотр
ПросмотрПросмотреть с сайта...
Скачивание
СкачатьСкачать работу в архиве..
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Психологія і педагогіка. Відповіді на питання
  • Структура і функції педагогічної діяльності викладача вищої школи
  • Форми організації навчального процесу у вищій школі
  • План-конспект книги Бабанського Ю.К. «Педагогіка вищої школи»
  • МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ДОШКІЛЬНИКІВ
  • МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ДОШКІЛЬНИКІВ
  • Психолого-педагогічні основи викладацької діяльності
  • Психолого-педагогічна характеристика викладача ВНЗ
  • ДОСЛІДИТИ ЯКИМИ РЕЧОВИНАМИ ЗАБРУДНЮЄТЬСЯ ПОВІТРЯ В АУДИТОРІЇ ТА ВДОМА.
  • Особливості педагогічної взаємодії у навчанні соціальних працівників
Cгенерировано за 0.414472 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів