Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Психолого-педагогічні основи професійної поведінки викладача в аудиторії студентів» (ID:33084)

| Размер: 19 кб. | Объем: 14 стр. | Стоимость: бесплатно | Добавлена: 28.03.2010 | Код продавца: 0 |
СодержаниеВступ 3
1. Формування іміджу компетентного викладача 4
2. Вербальні та невербальні технології викладання 6
3. Культура мовлення і культура слухання 8
4. Логіко-психологічні правила конструювання виступу перед аудиторією 11
Висновки 13
Література 14


Вступ
Викладачу для успішного проведення занять в аудиторії необхідно мати не тільки солідний багаж знань, а ще й певні індивідуальні-психологічні особливості, яскраву особистість, вміння спілкуватися з колективом студентів. В цих умовах великого значення набуває авторитет викладача як інтегративна особливість міжособистих взаємовідносин. Викладач, педагог завжди має авторитет, який відповідає його ролі наставника, духовного вчителя, ставить його в дещо привілейоване положення перед учнями. Але цей "рольовий" авторитет може підсилюватися або, навпаки, послаблюватися особистісними якостями педагога, які не завжди можуть бути відповідні вимогам вищої освіти. Тому формування авторитету є головною задачею викладача та вимагає від нього знань основ психолого-педагогічної діяльності.
Висновки
Викладач в ході проведення занять в аудиторії повинен сконцентрувати увагу на встановлення психологічного контакту з групою, швидкому знаходженні дієвого впливу на неї, добитися концентрації уваги студентів на предметі лекції. В ході проведення заняття викладач повинен враховувати особливості студентської аудиторії, а також об'єктивні процеси, які притаманні соціально-психологічним явищам при спілкуванні з групою. Одним із аспектів, що повинен постійно тримати викладач у полі свого зору, є створення та підтримання свого позитивного іміджу серед навчаємих.
Крім досконалого знання матеріалу лекції, важливими для успішного проведення заняття є комунікативні здібності викладача. Мова і мовлення є головними інструментами професійної діяльності фахівця вищої школи в ході роботи зі студентами.
Проаналізувавши діяльність фахівця вузу, можна виділити такі властивості, які необхідні йому для викладання:
1. Висока інтелігентність, глибока духовність.
2. Національна свідомість, громадянська зрілість, самокритичність.
3. Моральна чистота. Глибина і щирість переконань.
4. Доброта, педагогічний такт.
5. Творчо-практичний склад розуму, постійне прагнення до самоосвіти.
6. Досконале знання свого предмету, психолого-педагогічна ерудиція, захопленість своїм фахом.
7. Глибока обізнаність з роботою навчального закладу, міцний зв'язок з нею.
8. Педагогічна цілеспрямована активність, розвинуте методичне мислення, наявність індивідуального стилю в роботі.
9. Міцно сформовані професійні вміння, володіння різноманітною педагогічною технікою.
10. Науково-дослідницьке спрямування всієї діяльності.


Литература

Література
1. Астахова В. Яким має бути педагог сучасної вищої школи // Освіта України. – № 92. – 13 грудня. – 2005. – С.7.
2. Бартєнєва І.О., Богданова І.М., Бужина І.М., Дідусь Н.І., Дмитрієва М.С. Педагогіка вищої школи. – О., ПДПУ ім. К.Д.Ушинського, 2002. – 344с.
3. Бутенко Н.Ю. Комунікативна майстерність викладача: Навч. посібник. – К., КНЕУ, 2005. – 336 с.
4. Вашкевич С.В. Педагогічна майстерність вчителя // Освіта. – 2000. – №3. – С. 21-23.
5. Гончаренко С.У. Український педагогічний словник. – К., Либідь, 1997. – 376с.
6. Мороз О. Г. Педагогіка і психологія вищої школи. – К., НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2003. – 267 с.
7. Муртазаєва Е.М. Психологічні основи навчання та педагогічна майстерність викладача // Педагогіка і психологія. – № 3 (44). – 2004. – С.69.
8. Навчальний процес у вищій педагогічній школі: Навчальний посібник / за заг. ред. О.Г.Мороза. – К. 2001. – 337 с.
9. Немов Р.С. Психология: В 3 кн. – М., Просвещение, Владос, 1995. – Кн. 2 : Психология образования. – 496с.
10. Педагогічна творчість, майстерність, професіоналізм: проблеми теорії і практики підготовки вчителя-вихователя-викладача: Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., Київ, 29 березня-1 квітня 2005 р. / АПН України; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова; Інститут педагогіки і психології професійної освіти. – К., НПУ ім.М.П.Драгоманова, 2005. – 200с.
11. Психологический словарь / под общ. ред. А.В.Петровского. – М., Политиздат, 1985. – 431 с.
Просмотр
ПросмотрПросмотреть с сайта...
Скачивание
СкачатьСкачать работу в архиве..
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Психологія і педагогіка. Відповіді на питання
  • Структура і функції педагогічної діяльності викладача вищої школи
  • Форми організації навчального процесу у вищій школі
  • План-конспект книги Бабанського Ю.К. «Педагогіка вищої школи»
  • МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ДОШКІЛЬНИКІВ
  • МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ДОШКІЛЬНИКІВ
  • Психолого-педагогічні основи викладацької діяльності
  • Психолого-педагогічна характеристика викладача ВНЗ
  • ДОСЛІДИТИ ЯКИМИ РЕЧОВИНАМИ ЗАБРУДНЮЄТЬСЯ ПОВІТРЯ В АУДИТОРІЇ ТА ВДОМА.
  • Особливості педагогічної взаємодії у навчанні соціальних працівників
Cгенерировано за 0.033242 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...