|
-
Психологія і педагогіка. Відповіді на питання
1. Психолого-педагогічні засоби активізації сприймання та засвоєння студентами курсу дисципліни. 3
2. Психолого-педагогічні прийоми активізації уваги студентів. 4
3. Невербальні техніки викладання у ВНЗ. 5
4. Психолого-педагогічні засоби розвитку творчого мислення в умовах навчально-виховного процесу ВНЗ. 6
5. Психологічна характеристика особистості викладача ВНЗ та шляхи її самореалізації. 7
6. Психолого-педагогічні прийоми нейтралізації негативної поведінки студентів. 8
7. Педагогічний менеджмент конфліктами у ВНЗ. 9
8. Різновиди конфліктів у вищій школі та стилі їх врегулювання. 10
9. Психологічний клімат студентської групи. Роль викладача у його формуванні. 11
10. Психологія стресу. Аналіз стрес-факторів в умовах ВНЗ. 12
11. Психологічні засоби переживання стресогенних ситуацій навчання у ВНЗ. Роль викладача. 13
Література 14
-
Структура і функції педагогічної діяльності викладача вищої школи
1. Структура педагогічної діяльності викладача вищої школи. Вимоги до професійної діяльності викладача вищої школи: знання, уміння. Особистісні якості і перспективні здібності 2 2. Механізми реалізації професійної спроможності викладача вищого навчального закладу (підвищення наукового, теоретичного й фахового рівня спеціаліста) 5 3. Сучасні педагогічні технології вищої школи та їх значення для взаємодії викладач – студент – викладач 9 4. Типи і рівні взаємодії наукової і викладацької творчості в діяльності викладача 11 Література 14
-
Форми організації навчального процесу у вищій школі
1. «Технологія навчання» та «технологія у навчанні». Визначити термінологію та узагальнити ці поняття 2 2. Поняття про організаційні форми навчання. Класифікація форм навчання. Методична концепція лекційного курсу. Види і методика проведення семінарських, практичних, лабораторних занять 5 3. Форми контролю, обліку й оцінки знань, умінь та навичок студентів. Структура активності викладача і студентів, засвоєння алгоритму оптимізації взаємин викладача зі студентами в процесі навчання, структурні компоненти професійної адаптації молодого спеціаліста 9 4. Організаційно-діяльнісна гра як засіб вирішення дослідницьких завдань. Ділові ігри для досягнення цілей навчання і виховання майбутніх спеціалістів. Ігрове моделювання педагогічних ситуацій 12 Література 16
-
План-конспект книги Бабанського Ю.К. «Педагогіка вищої школи»
Вступ 2 Розділ І. ВУЗІВСЬКА ПЕДАГОГІКА ТА ЇЇ ОСОБЛИВОСТІ 3 1.1. Підготовка кадрів вищої кваліфікації 3 1.2. Специфічні риси вузівської підготовки (на прикладі педагогічної освіти) 6 Розділ ІІ. ДЕЯКІ ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ СПЕЦІАЛІСТА В УМОВАХ ВУЗУ 9 2.1. Передумови виховання студентів у вузі 9 2.2. Педагогічні проблеми адаптації студентства та психологічна компетенція викладача 12 2.3. Особливості формування особистості спеціаліста 14 Література 18
-
МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ДОШКІЛЬНИКІВ
ПЛАН
Вступ 3
Розділ I. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми агресії 5
1.1 Висвітлення стану вивчення агресивної поведінки у дошкільників у педагогічних джерелах 5
1.2 Психолого-педагогічні чинники виникнення агресії у дошкільників 8
1.3 Форми агресивної поведінки 11
Розділ II. Методики діагностики агресивної поведінки дошкільників 15
2.1 Основні методи дослідження агресії в дошкільному віці 15
2.2 Результати психодіагностичного дослідження проявів агресії у дошкільників 17
2.3 Профілактика і корекція агресивної поведінки дошкільників 22
Висновок 25
Список використаної літератури 26
-
МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ДОШКІЛЬНИКІВ
ПЛАН
Вступ 3
Розділ I. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми агресії 5
1.1 Висвітлення стану вивчення агресивної поведінки у дошкільників у педагогічних джерелах 5
1.2 Психолого-педагогічні чинники виникнення агресії у дошкільників 8
1.3 Форми агресивної поведінки 11
Розділ II. Методики діагностики агресивної поведінки дошкільників 15
2.1 Основні методи дослідження агресії в дошкільному віці 15
2.2 Результати психодіагностичного дослідження проявів агресії у дошкільників 17
2.3 Профілактика і корекція агресивної поведінки дошкільників 22
Висновок 25
Список використаної літератури 26
-
Психолого-педагогічні основи викладацької діяльності
Вступ.....................................................................................................................3
Розділ 1. Теоретичні психолого-педагогічні основи
викладацької діяльності.......................................................................7
1.1. Предмет психології освіти та проблеми
педагогічної психології.......................................................................7
1.2. Види, умови та механізми навчання................................................13
Розділ 2. Особливості викладацької діяльності у школі.................................32
2.1. Організація навчання у молодших класах.......................................32
2.2. Джерела розумового розвитку дітей
молодшого шкільного віку................................................................41
2.3. Навчання у середніх та старших класах...........................................45
Розділ 3. Дослідження рівня викладацької діяльності.....................................53
3.1. Дослідження активності як показника професіоналізму
викладача.............................................................................................53
3.2. Типологічний підхід до оцінки особистості викладача..................63
3.3. Дослідження особливостей педагогічного спілкування..................67
Висновки................................................................................................................72
Список використаної літератури.74
-
Психолого-педагогічна характеристика викладача ВНЗ
Зміст
Вступ 3
1. Вимоги до професії ВНЗ 3
2. Формування психолого-педагогічного мислення викладача 4
3. Типологія викладачів ВНЗ 6
4. Розвиток и самореалізація викладача ВНЗ 7
Висновок 15
Перелік використаних джерел 17
-
ДОСЛІДИТИ ЯКИМИ РЕЧОВИНАМИ ЗАБРУДНЮЄТЬСЯ ПОВІТРЯ В АУДИТОРІЇ ТА ВДОМА.
ПЛАН
1. ДОСЛІДИТИ ТА ОПИСАТИ МІКРОКЛІМАТ В НАВЧАЛЬНІЙ
АУДИТОРІЇ ТА ВДОМА 3
2. ДОСЛІДИТИ ЯКИМИ РЕЧОВИНАМИ ЗАБРУДНЮЄТЬСЯ ПОВІТРЯ
В АУДИТОРІЇ ТА ВДОМА 4
3. ВИЗНАЧИТИ ЕФЕКТИВНІСТЬ ВЕНТИЛЯЦІЇ ВДОМА І В АУДИТОРІЇ 6
4. ДОСЛІДИТИ ПРИРОДНЕ ТА ШТУЧНЕ ОСВІТЛЕННЯ
ВДОМА ТА В ІНСТИТУТІ 8
5. ДОСЛІДИТИ ПАРАМЕТРИ ШУМУ ТА ЗАСОБИ ЗАХИСТУ
ВДОМА І В АУДИТОРІЇ 9
6. ВИЗНАЧИТИ, ЯКІ ВИДИ ВИПРОМІНЮВАННЯ ТА ПОЛІВ ДІЮТЬ НА
СТУДЕНТІВ ВДОМА І В АУДИТОРІЯХ 11
7. ВИЗНАЧИТИ ЯК ВРАХОВАНІ САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНІ ВИМОГИ ДО
ОСНОВНИХ ПРИМІЩЕНЬ ВДОМА ТА В ІНСТИТУТІ 13
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 15
-
Особливості педагогічної взаємодії у навчанні соціальних працівників
Зміст
Вступ 3
Розділ І. Характер взаємодії викладача та учнів у різних видах навчання 5
1.1 Види організації навчання, діяльність викладача та учнів 5
1.2 Фактори спілкування, що впливають на оптимізацію взаємодії викладача та учнів 12
Розділ ІІ. Особливості педагогічної взаємодії у навчанні соціальних працівників 20
2.1 Вибір видів навчання соціальних працівників 20
2.2 Умови ефективності взаємодії викладача та студентів у навчанні 23
Висновки 28
Список використаної літератури 29
Cгенерировано за 0.068786 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|