Вступ 3
1. Педагогіка і психологія вищоїшколи як наука 4
2. Зв'язки педагогіки вищоїшколи з іншими науками 8
3. Завдання педагогіки і психології вищоїшколи на сучасному етапі 11
4. Болонський процес і вища освіта в Україні 18
Висновок 23
Література 24
Вступ 3
1. Предмет педагогіки і психології вищоїшколи 7
2. Основні функції та завдання педагогіки та психології вищоїшколи 8
3. Характеристика основних категорій педагогіки і психології вищоїшколи та їх взаємозв’язку 11
Висновки 14
Список використаних джерел 16
Вступ 3
1. Предмет педагогіки і психології вищоїшколи 7
2. Основні функції та завдання педагогіки та психології вищоїшколи 8
3. Характеристика основних категорій педагогіки і психології вищоїшколи та їх взаємозв’язку 11
Висновки 14
Список використаних джерел 16
1. Структура педагогічної діяльності викладача вищоїшколи. Вимоги до професійної діяльності викладача вищоїшколи: знання, уміння. Особистісні якості і перспективні здібності 2 2. Механізми реалізації професійної спроможності викладача вищого навчального закладу (підвищення наукового, теоретичного й фахового рівня спеціаліста) 5 3. Сучасні педагогічні технології вищоїшколи та їх значення для взаємодії викладач – студент – викладач 9 4. Типи і рівні взаємодії наукової і викладацької творчості в діяльності викладача 11 Література 14
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні засади фінансового менеджменту розвитку вищоїшколи 6
1.1. Розвиток вищої освіти 6
1.2. Державне регулювання вищої освіти 9
Розділ 2. Дослідження стану фінансового забезпечення системи вищої освіти 23
2.1. Склад видатків на освіту 23
2.2. Фінансове забезпечення освіти 35
Розділ 3. Реформа вищої освіти України 39
Висновки 53
Список літератури 55
1. Бордовская Н. В., Реан А. А. Педагогика. Учебник для вузов. – СПб: Изд-во «Питер», 2000. – 304 с.
2. Гончаренко С. У., Мальований Ю.І. Гуманітаризація загальної середньої школи. – К., 1994. – 34 с.
3. Ильина Т. А. Педагогика: Курс лекций: Учебное пособие для студентов пед. ин-тов. – М.: Просвещение, 1984. – 496 с.
4. Лозова В.І., Москаленко П.Г., Троцько Г.В. Педагогіка. Навчально-методичний посібник. – К., 1993.
5. Омельяненко В.Л. та інші. Педагогіка. Загальні основи педагогіки. Теорія навчання. – Кіровоград, 1997.
6. Педагогіка./ За ред. А. М. Алексюка. – К., 1985. – 295 с.
7. Педагогика. Учебное пособие для студентов пед.вузов и пед.колледжей / Под ред. П. И. Подкасистого. – М.: Педагогическое общество России, 1998. – 640 с.
8. Харламов И. Ф. Педагогіка: Учебное пособие.- М.: Высшая школа, 1990. – 576 с.
9. Фіцула М. М. Педагогіка: Навчальний посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти. – Тернопіль, 1997. – 190 с.
1. Бордовская Н. В., Реан А. А. Педагогика. Учебник для вузов. – СПб: Изд-во «Питер», 2000. – 304 с.
2. Гончаренко С. У., Мальований Ю.І. Гуманітаризація загальної середньої школи. – К., 1994. – 34 с.
3. Ильина Т. А. Педагогика: Курс лекций: Учебное пособие для студентов пед. ин-тов. – М.: Просвещение, 1984. – 496 с.
4. Лозова В.І., Москаленко П.Г., Троцько Г.В. Педагогіка. Навчально-методичний посібник. – К., 1993.
5. Омельяненко В.Л. та інші. Педагогіка. Загальні основи педагогіки. Теорія навчання. – Кіровоград, 1997.
6. Педагогіка./ За ред. А. М. Алексюка. – К., 1985. – 295 с.
7. Педагогика. Учебное пособие для студентов пед.вузов и пед.колледжей / Под ред. П. И. Подкасистого. – М.: Педагогическое общество России, 1998. – 640 с.
8. Харламов И. Ф. Педагогіка: Учебное пособие.- М.: Высшая школа, 1990. – 576 с.
9. Фіцула М. М. Педагогіка: Навчальний посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти. – Тернопіль, 1997. – 190 с.
Зміст 2
Вступ 3
Теоретична частина 5
Історичний твір та історичний образ-персонаж 5
Практична частина. Твір Пантелеймона Куліша “Чорна Рада”. 9 План-конспект уроку №1 9 План-конспект уроку №2 16 План-конспект уроку №3 27
Висновки 31
Список використаної літератури 32
Вступ 3
1. Народна педагогіка 4
2. Духовна педагогіка 5
3. Світська педагогіка 6
4. Розвиток педагогіки і освіти в Україні 8
Висновок 11
Список використаної література 12
СРТМ. 1 2
1. Охарактеризуйте перший предмет психології (донауковий) 2
2. Назвіть особливості становлення психології як самостійної науки 3
3. Є думка що поява нового напрямку чи школи в психології багато в чому є відповіддю на недосконалість попереднього. Обґрунтуйте це. Наведіть приклади 4
4. Викладіть власне бачення предмету психології 5
5. Опишіть та наведіть приклади функцій психіки 6
6. Поясність чим відрізняється спостереження у повсякденному житті від спостереження як методу психології 7
СРТМ. 2 9
1. Поясніть у чому проявляється вплив статевих та конституційних особливостей на психічні прояви 9
2. Поясніть як впливає функціональна асиметрія головного мозку на різні прояви поведінки людини 10
3. Поясніть як порушення в психіці можуть вплинути на здоров’я людини 11
4. Порівняйте психологічний зміст понять «спадкове» та «вроджене» 13
5. Види психосоматичних захворювань 14
СРТМ. 10 16
1. Вкажіть які складові частини входять до загальної педагогіки визначіть що вона досліджує 16
2. Поясніть на які напрямки розгалужується дефектологія 17
3. Обґрунтуйте з якими суспільними і природничими науками тісно пов’язана педагогіка 18
4. Обґрунтуйте яку роль відіграє особистість та авторитет вчителя в подоланні труднощів у педагогічній роботі 20
5. Проаналізуйте що вивчає дошкільна педагогіка та педагогіка загальноосвітньої школи 21
6. Проаналізуйте що досліджує педагогіка професійно-технічної освіти і вищоїшколи. У чому відмінність предмета дослідження? 22
СРТМ. 12 24
1. Поясніть що таке виховання у широкому розумінні і у вузькому розумінні 24
2. Поясніть що означає цілеспрямоване виховання 25
3. Визначіть у чому полягає комплексний підхід у вихованні 27
4. Визначте чи є різниця: 28
а) в принципах навчання і виховання 28
б) в методах навчання і виховання 30
в) в засобах навчання і виховання 33
5. Назвіть охарактеризуйте та проаналізуйте форми виховання 34
СРТМ. 6 36
1. Охарактеризуйте поняття «Я концепція» 36
2. Проаналізуйте роль сім’ї на перших ІІІ етапах формування «Я-концепції» 37
3. Проаналізуйте чи може людина в процесі створення «Я-концепції» орієнтуватися лише на свої суб’єктивні враження 38
4. Розкрийте смисл фрази «Полюби ближнього свого як себе» 39
5. Визначте ознаки які характеризують «кризу ідентичності» 40
Література 44
1. Календарний план...................................................3
2. Вступ……………………………………………….4
3. Характеристика бази практики..............................5
4. Аналіз відвіданих 2-х навчальних занять:
• перший урок..........................................................6
• другий урок...........................................................6
5. Конспект проведення 3-х уроків............................8
6. Підбиття підсумків практичної діяльності у
вигляді звіту про апробацію ………………………17
7. Психолого- педагогічне дослідження учня ……...18
8. Характеристика зі школи …………………………22
9. Висновки……………………………………………23
Cгенерировано за 0.153949 секунд
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.