|
-
Психологія і педагогіка. Відповіді на питання
1. Психолого-педагогічні засоби активізації сприймання та засвоєння студентами курсу дисципліни. 3 2. Психолого-педагогічні прийоми активізації уваги студентів. 4 3. Невербальні техніки викладання у ВНЗ. 5 4. Психолого-педагогічні засоби розвитку творчого мислення в умовах навчально-виховного процесу ВНЗ. 6 5. Психологічна характеристика особистості викладача ВНЗ та шляхи її самореалізації. 7 6. Психолого-педагогічні прийоми нейтралізації негативної поведінки студентів. 8 7. Педагогічний менеджмент конфліктами у ВНЗ. 9 8. Різновиди конфліктів у вищій школі та стилі їх врегулювання. 10 9. Психологічний клімат студентської групи. Роль викладача у його формуванні. 11 10. Психологія стресу. Аналіз стрес-факторів в умовах ВНЗ. 12 11. Психологічні засоби переживання стресогенних ситуацій навчання у ВНЗ. Роль викладача. 13 Література 14 ∞ См. работу «Психологія і педагогіка. Відповіді на питання»
-
Психолого-педагогічні основи викладацької діяльності
Вступ.....................................................................................................................3
Розділ 1. Теоретичні психолого-педагогічні основи
викладацької діяльності.......................................................................7
1.1. Предмет психології освіти та проблеми
педагогічної психології.......................................................................7
1.2. Види, умови та механізми навчання................................................13
Розділ 2. Особливості викладацької діяльності у школі.................................32
2.1. Організація навчання у молодших класах.......................................32
2.2. Джерела розумового розвитку дітей
молодшого шкільного віку................................................................41
2.3. Навчання у середніх та старших класах...........................................45
Розділ 3. Дослідження рівня викладацької діяльності.....................................53
3.1. Дослідження активності як показника професіоналізму
викладача.............................................................................................53
3.2. Типологічний підхід до оцінки особистості викладача..................63
3.3. Дослідження особливостей педагогічного спілкування..................67
Висновки................................................................................................................72
Список використаної літератури.74
∞ См. работу «Психолого-педагогічні основи викладацької діяльності»
-
Структура і функції педагогічної діяльності викладача вищої школи
1. Структура педагогічної діяльності викладача вищої школи. Вимоги до професійної діяльності викладача вищої школи: знання, уміння. Особистісні якості і перспективні здібності 2 2. Механізми реалізації професійної спроможності викладача вищого навчального закладу (підвищення наукового, теоретичного й фахового рівня спеціаліста) 5 3. Сучасні педагогічні технології вищої школи та їх значення для взаємодії викладач – студент – викладач 9 4. Типи і рівні взаємодії наукової і викладацької творчості в діяльності викладача 11 Література 14 ∞ См. работу «Структура і функції педагогічної діяльності викладача вищої школи»
-
Психолого-педагогічна характеристика викладача ВНЗ
-
Психолого-педагогічні питання професійної орієнтації учнів
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Психолого-педагогічні питання професійної орієнтації учнів 6 1.1 Методологічні питання профорієнтації 6 1.2 Система профорієнтаційної роботи з учнями 14 Розділ 2. Методика профорієнтаційної роботи учнів 20 2.1. Методика профконсультаційної роботи 20 2.2 Професійний відбір 27 2.3 Профадаптація 29 Висновки 32 Література 35 ∞ См. работу «Психолого-педагогічні питання професійної орієнтації учнів»
-
Психолого-педагогічні питання професійної орієнтації учнів
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Психолого-педагогічні питання професійної орієнтації учнів 6 1.1 Методологічні питання профорієнтації 6 1.2 Система профорієнтаційної роботи з учнями 14 Розділ 2. Методика профорієнтаційної роботи учнів 20 2.1. Методика профконсультаційної роботи 20 2.2 Професійний відбір 27 2.3 Профадаптація 29 Висновки 32 Література 35 ∞ См. работу «Психолого-педагогічні питання професійної орієнтації учнів»
-
Психолого-педагогічні аспекти формування особистості фахівця
-
МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ДОШКІЛЬНИКІВ
ПЛАН Вступ 3 Розділ I. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми агресії 5 1.1 Висвітлення стану вивчення агресивної поведінки у дошкільників у педагогічних джерелах 5 1.2 Психолого-педагогічні чинники виникнення агресії у дошкільників 8 1.3 Форми агресивної поведінки 11 Розділ II. Методики діагностики агресивної поведінки дошкільників 15 2.1 Основні методи дослідження агресії в дошкільному віці 15 2.2 Результати психодіагностичного дослідження проявів агресії у дошкільників 17 2.3 Профілактика і корекція агресивної поведінки дошкільників 22 Висновок 25 Список використаної літератури 26 ∞ См. работу «МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ДОШКІЛЬНИКІВ»
-
МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ДОШКІЛЬНИКІВ
ПЛАН Вступ 3 Розділ I. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми агресії 5 1.1 Висвітлення стану вивчення агресивної поведінки у дошкільників у педагогічних джерелах 5 1.2 Психолого-педагогічні чинники виникнення агресії у дошкільників 8 1.3 Форми агресивної поведінки 11 Розділ II. Методики діагностики агресивної поведінки дошкільників 15 2.1 Основні методи дослідження агресії в дошкільному віці 15 2.2 Результати психодіагностичного дослідження проявів агресії у дошкільників 17 2.3 Профілактика і корекція агресивної поведінки дошкільників 22 Висновок 25 Список використаної літератури 26 ∞ См. работу «МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ДОШКІЛЬНИКІВ»
-
Форми організації навчального процесу у вищій школі
1. «Технологія навчання» та «технологія у навчанні». Визначити термінологію та узагальнити ці поняття 2 2. Поняття про організаційні форми навчання. Класифікація форм навчання. Методична концепція лекційного курсу. Види і методика проведення семінарських, практичних, лабораторних занять 5 3. Форми контролю, обліку й оцінки знань, умінь та навичок студентів. Структура активності викладача і студентів, засвоєння алгоритму оптимізації взаємин викладача зі студентами в процесі навчання, структурні компоненти професійної адаптації молодого спеціаліста 9 4. Організаційно-діяльнісна гра як засіб вирішення дослідницьких завдань. Ділові ігри для досягнення цілей навчання і виховання майбутніх спеціалістів. Ігрове моделювання педагогічних ситуацій 12 Література 16 ∞ См. работу «Форми організації навчального процесу у вищій школі»
-
ДОСЛІДИТИ ЯКИМИ РЕЧОВИНАМИ ЗАБРУДНЮЄТЬСЯ ПОВІТРЯ В АУДИТОРІЇ ТА ВДОМА.
ПЛАН 1. ДОСЛІДИТИ ТА ОПИСАТИ МІКРОКЛІМАТ В НАВЧАЛЬНІЙ АУДИТОРІЇ ТА ВДОМА 3 2. ДОСЛІДИТИ ЯКИМИ РЕЧОВИНАМИ ЗАБРУДНЮЄТЬСЯ ПОВІТРЯ В АУДИТОРІЇ ТА ВДОМА 4 3. ВИЗНАЧИТИ ЕФЕКТИВНІСТЬ ВЕНТИЛЯЦІЇ ВДОМА І В АУДИТОРІЇ 6 4. ДОСЛІДИТИ ПРИРОДНЕ ТА ШТУЧНЕ ОСВІТЛЕННЯ ВДОМА ТА В ІНСТИТУТІ 8 5. ДОСЛІДИТИ ПАРАМЕТРИ ШУМУ ТА ЗАСОБИ ЗАХИСТУ ВДОМА І В АУДИТОРІЇ 9 6. ВИЗНАЧИТИ, ЯКІ ВИДИ ВИПРОМІНЮВАННЯ ТА ПОЛІВ ДІЮТЬ НА СТУДЕНТІВ ВДОМА І В АУДИТОРІЯХ 11 7. ВИЗНАЧИТИ ЯК ВРАХОВАНІ САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНІ ВИМОГИ ДО ОСНОВНИХ ПРИМІЩЕНЬ ВДОМА ТА В ІНСТИТУТІ 13 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 15 ∞ См. работу «ДОСЛІДИТИ ЯКИМИ РЕЧОВИНАМИ ЗАБРУДНЮЄТЬСЯ ПОВІТРЯ В АУДИТОРІЇ ТА ВДОМА.»
-
План-конспект книги Бабанського Ю.К. «Педагогіка вищої школи»
Вступ 2 Розділ І. ВУЗІВСЬКА ПЕДАГОГІКА ТА ЇЇ ОСОБЛИВОСТІ 3 1.1. Підготовка кадрів вищої кваліфікації 3 1.2. Специфічні риси вузівської підготовки (на прикладі педагогічної освіти) 6 Розділ ІІ. ДЕЯКІ ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ СПЕЦІАЛІСТА В УМОВАХ ВУЗУ 9 2.1. Передумови виховання студентів у вузі 9 2.2. Педагогічні проблеми адаптації студентства та психологічна компетенція викладача 12 2.3. Особливості формування особистості спеціаліста 14 Література 18 ∞ См. работу «План-конспект книги Бабанського Ю.К. «Педагогіка вищої школи»»
-
Психолого-педагогічні основи використання гри на уроках в початкових класах
1. Вступ 2. Основна частина 2.1 Гра та її значення на уроках в початкових класах 2.2 Активізація навчальної діяльності в процесі використання гри в початкових класах 2.3 Психолого-педагогічні основи використання ігор та ігрової діяльності на уроках в молодших класах 2.4 Диференціація ігор для молодших школярів та їх педагогічно-психологічні аспекти 3. Висновки 4. Список використаної літератури 5. Додатки ∞ См. работу «Психолого-педагогічні основи використання гри на уроках в початкових класах»
-
Особливості педагогічної взаємодії у навчанні соціальних працівників
Зміст Вступ 3 Розділ І. Характер взаємодії викладача та учнів у різних видах навчання 5 1.1 Види організації навчання, діяльність викладача та учнів 5 1.2 Фактори спілкування, що впливають на оптимізацію взаємодії викладача та учнів 12 Розділ ІІ. Особливості педагогічної взаємодії у навчанні соціальних працівників 20 2.1 Вибір видів навчання соціальних працівників 20 2.2 Умови ефективності взаємодії викладача та студентів у навчанні 23 Висновки 28 Список використаної літератури 29 ∞ См. работу «Особливості педагогічної взаємодії у навчанні соціальних працівників»
-
Особливості педагогічної взаємодії у навчанні соціальних працівників
Зміст Вступ 3 Розділ І. Характер взаємодії викладача та учнів у різних видах навчання 5 1.1 Види організації навчання, діяльність викладача та учнів 5 1.2 Фактори спілкування, що впливають на оптимізацію взаємодії викладача та учнів 12 Розділ ІІ. Особливості педагогічної взаємодії у навчанні соціальних працівників 20 2.1 Вибір видів навчання соціальних працівників 20 2.2 Умови ефективності взаємодії викладача та студентів у навчанні 23 Висновки 28 Список використаної літератури 29 ∞ См. работу «Особливості педагогічної взаємодії у навчанні соціальних працівників»
-
Педагогічні вимоги
1. Педагогічні вимоги до уроку в сучасних закладах профтехосвіти. Їх характеристика. 3 2. Структура діяльності викладача, майстра виробничого навчання закладу в навчальному процесі 7 3. Розгляньте ситуацію 10 Список використаної літератури 12 ∞ См. работу «Педагогічні вимоги»
-
Педагогічні вимоги
1. Педагогічні вимоги до уроку в сучасних закладах профтехосвіти. Їх характеристика. 3 2. Структура діяльності викладача, майстра виробничого навчання закладу в навчальному процесі 7 3. Розгляньте ситуацію 10 Список використаної літератури 12 ∞ См. работу «Педагогічні вимоги»
-
Професійно-особистісні риси сучасного вчителя початкових класів
I. Вступ 3 II. Основна частина 6 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ПЕДАГОГА ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ 6 1.1 Психолого-педагогічні задачі в роботі вчителя початкових класів 9 1.2 Чинники росту професійної майстерності педагога молодшої школи 12 1.3 ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНІКА - ОДНА З СКЛАДОВИХ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ ВЧИТЕЛЯ 13 1.4 Педагогічна творчість і його роль в роботі вчителя молодшої школи 16 Розділ 2. Дослідницька робота й етикет як складові професіоналізму вчителя 19 2.1 ТРИ ПРИСТРАСТІ ДИТИНСТВА, ЯКІ ПОВИНЕН ВРАХОВУВАТИ В СВОЇЙ РОБОТІ ВЧИТЕЛЬ 22 Пристрасть до розвитку - пристрасть перша 22 Прагнення до дорослішання - пристрасть друга 23 Прагнення до свободи - пристрасть третя 23 2.2 Ділова гра як форма, що сприяє зростанню професіоналізму вчителя 24 Організація і проведення ділової гри при вивченні курсу "Сучасний етикет і виховання культури поведінки у молодших школярів" 26 2.4 Функції педагогічного моралі 29 III. Висновки 31 Список Літератури 31 ∞ См. работу «Професійно-особистісні риси сучасного вчителя початкових класів»
-
Професійно-особистісні риси сучасного вчителя початкових класів
I. Вступ 3 II. Основна частина 6 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ПЕДАГОГА ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ 6 1.1 Психолого-педагогічні задачі в роботі вчителя початкових класів 9 1.2 Чинники росту професійної майстерності педагога молодшої школи 12 1.3 ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНІКА - ОДНА З СКЛАДОВИХ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ ВЧИТЕЛЯ 13 1.4 Педагогічна творчість і його роль в роботі вчителя молодшої школи 16 Розділ 2. Дослідницька робота й етикет як складові професіоналізму вчителя 19 2.1 ТРИ ПРИСТРАСТІ ДИТИНСТВА, ЯКІ ПОВИНЕН ВРАХОВУВАТИ В СВОЇЙ РОБОТІ ВЧИТЕЛЬ 22 Пристрасть до розвитку - пристрасть перша 22 Прагнення до дорослішання - пристрасть друга 23 Прагнення до свободи - пристрасть третя 23 2.2 Ділова гра як форма, що сприяє зростанню професіоналізму вчителя 24 Організація і проведення ділової гри при вивченні курсу "Сучасний етикет і виховання культури поведінки у молодших школярів" 26 2.4 Функції педагогічного моралі 29 III. Висновки 31 Список Літератури 31 ∞ См. работу «Професійно-особистісні риси сучасного вчителя початкових класів»
-
Особливості професійної поведінки персоналу готельного господарства при наданні послуг та її вплив на ефективність роботи підприємства
ВСТУП 3 Розділ 1. Організація обслуговування персоналом готельного господарства 5 1.1. Теоретичні основи організації прийому та розміщення в готельному бізнесі 5 1.2. Соціально-психологічні шляхи формування та контролю за професійної поведінкою персоналу готелю 8 Розділ 2. Організація прийому та розміщення в готелі "Едельвейс" 12 2.1. Загальна характеристика готелю "Едельвейс" 12 2.2. Порядок роботи та професійні якості персоналу готелю при прийомі та розміщенні 14 2.3. Професійна поведінка обслуговуючого персоналу в готелі 19 Розділ 3. Вдосконалення професійної поведінки персоналу при наданні послуг в готелі "Едельвейс" 22 3.1. Удосконалення професійної поведінки обслуговуючого персоналу 22 3.2. Вимоги до удосконалення професійної культури роботи персоналу готелю "Едельвейс" 30 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35 ∞ См. работу «Особливості професійної поведінки персоналу готельного господарства при наданні послуг та її вплив на ефективність роботи підприємства»
-
Психолого-педагогічні прийоми організації спілкування у виробничому та навчальному колективах
-
Вплив самооцінки на успішну діяльність студентів-психологів
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ САМООЦІНКИ НА УСПІШНІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ В ПСИХОЛОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ 8 1.1. Самооцінка як чинник людської особистості і її витоки 8 1.2. Професійна самосвідомість в підготовці спеціаліста 14 1.3. Взаємозв'язок самооцінки і успішності професійної діяльності студентів-психологів 18 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ДІАГНОСТИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВПЛИВУ САМООЦІНКИ НА УСПІШНУ ДІЯЛЬНІСТЬ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ 23 2.1. Методи дослідження рівнів самооцінки і домагань особистості 23 2.2. Організація емпіричного дослідження 25 РОЗДІЛ 3. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ САМООЦІНКИ НА УСПІШНУ ДІЯЛЬНІСТЬ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ 33 3.1. Результати дослідження та їх інтерпретація 33 3.2. Програма психологічної корекції самооцінки та усвідомлення власної особистості 41 ВИСНОВОК 61 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 63 ДОДАТКИ 67-70 ∞ См. работу «Вплив самооцінки на успішну діяльність студентів-психологів »
-
Психолого-педагогічні основи впровадження проблемного підходу у навчанні лексики
Вступ Розділ I Психолого-педагогічні основи впровадження проблемного підходу у навчанні лексики 1.1. Проблемне навчання як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів 1.2. Вікові особливості учнів старшого етапу середньої школи 1.3. Психологічна характеристика лексичної компетенції Висновки до розділу I Розділ II Методика застосування проблемного навчання у формуванні лексичної компетенції учнів на уроках англійської мови 2.1. Критерії відбору лексики для вивчення у загальноосвітній школі 2.2. Етапи формування лексичної компетенції 2.3. Методика формування лексичної компетенції учнів старших класів на основі застосування проблемного підходу 2.4. Експериментальна перевірка ефективності запропонованої методики Висновки до розділу II Загальні висновки Бібліографія ∞ См. работу «Психолого-педагогічні основи впровадження проблемного підходу у навчанні лексики»
-
Методика викладання у вищій школі
1. Порівняльний аналіз системи вищої освіти України та однієї з країн світу (Південної Кореї) за показниками: 1.1) ступенева система освітньо-кваліфікаційних рівнів 1.2) характеристика вищих навчальних закладів 1.3) система акредитації програм навчання та навчальних закладів. 2. Підготувати контракт для прийому на роботу на відповідну кафедру Інституту міжнародних відносин на посаду викладача (асистента) Сформувати педагогічне навантаження, сформулювати завдання з наукової, методичної та організаційної роботи, заповнити індивідуальний план викладача. 3. Провести аналіз освітньо-кваліфікаційної характеристики освітньо- професійної програми, навчального плану спеціальності (спеціалізації). Розробити структурно-логічну схему та навчальний план спеціалізації. Розробити навчальну та робочу навчальну програми дисципліни з теми „Порівняльний аналіз податкових систем країн з перехідною економікою”. 4. Розробити тест для перевірки знань студентів з визначеної теми обраної дисципліни. ∞ См. работу «Методика викладання у вищій школі»
-
Етапи наукової організації праці студентів
-
Соціально-педагогічні особливості молодіжних проблем
Вступ Розділ 1. Теоретичні засади соціально-педагогічної діяльності з молоддю 1.1. Розвиток і становлення роботи з молоддю як напряму соціально-педагогічної діяльності 1.2. Структура, завдання, принципи організації роботи з молоддю Розділ 2. Соціально-педагогічні особливості молодіжних проблем 2.1. Психолого-педагогічні проблеми у молодіжному середовищі 2.2. Соціально-педагогічні особливості розв’язання молодіжних проблем Висновки Використана література ∞ См. работу «Соціально-педагогічні особливості молодіжних проблем»
-
Основні риси управлінської культури викладача
-
. Мета, завдання і психолого-педагогічні аспекти позакласної роботи з англійської мови
-
. Мета, завдання і психолого-педагогічні аспекти позакласної роботи з англійської мови
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|