Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Особливості професійної поведінки персоналу готельного господарства при наданні послуг та її вплив на ефективність роботи підприємства» (ID:21892)

| Размер: 39 кб. | Объем: 36 стр. | Стоимость: 75 грн. | Добавлена: 21.10.2008 | Код продавца: 4 |
СодержаниеВСТУП 3
Розділ 1. Організація обслуговування персоналом готельного господарства 5
1.1. Теоретичні основи організації прийому та розміщення в готельному бізнесі 5
1.2. Соціально-психологічні шляхи формування та контролю за професійної поведінкою персоналу готелю 8
Розділ 2. Організація прийому та розміщення в готелі "Едельвейс" 12
2.1. Загальна характеристика готелю "Едельвейс" 12
2.2. Порядок роботи та професійні якості персоналу готелю при прийомі та розміщенні 14
2.3. Професійна поведінка обслуговуючого персоналу в готелі 19
Розділ 3. Вдосконалення професійної поведінки персоналу при наданні послуг в готелі "Едельвейс" 22
3.1. Удосконалення професійної поведінки обслуговуючого персоналу 22
3.2. Вимоги до удосконалення професійної культури роботи персоналу готелю "Едельвейс" 30
ВИСНОВКИ 33
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Дополнительная информацияРік написання: 2008
Інтервал: 1,5
Заказ Заказать Купить «Особливості професійної поведінки персоналу готельного господарства при наданні послуг та її вплив на ефективність роботи підприємства»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • УДОСКОНАЛЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ ПРАЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ
  • Проблеми та перспективи розвитку готельного господарства (ринку готельних послуг) Києва
  • ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ОБСЛУГОВУЮЧОГО ПЕРСОНАЛУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕС1
  • Організація та технологія надання послуг
  • Управління кадровою роботою
  • Розвиток готельного господарства АР Крим, та особливості, та особливості його розміщення
  • АНАЛІЗ ТА ПЛАНУВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ОСНОВНИХ ПОСЛУГ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
  • Ефективність праці працівників підприємств готельного господарства та шляхи її підвищення (на прикладі ГК)
  • Проблеми та перспективи розвитку готельного господарства (ринку готельних послуг) України
  • Організація анімаційної роботи в підприємствах готельного господарства клубного типу
Cгенерировано за 0.156501 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...