|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Роль проблемних ситуацій в навчанні п’ятикласників
ЗМІСТ
Вступ……………………………………..………………………………3
1. Проблемне навчання – педагогічна технологія на основі активізації діяльності учнів
1.1 Виникнення концепції проблемного навчання…..……………4
1.2 Історико-педагогічні передумови проблемних
ситуацій……………………………………………………………6
1.3 Сутність і цілі проблемного навчання………………………….8
2. Значення проблемних ситуацій
2.1 Проблемні ситуації – джерело творчого мислення…………..11
2.2 Класифікація і типи проблемних ситуацій…………………...15
3. Проблемні ситуації в процесі навчання п’ятикласників
3.1 Шляхи і способи створення проблемних
ситуацій на уроці……………………………………………….18
3.2 Психолого-педагогічне проектування способів вирішення
проблемних ситуацій…………………………………………..20
3.3 Створення системи проблемних ситуацій…………………….21 Висновок……………………………………………………………….23
Використана література……………………………………………….24
-
Методико-психологічні основи індивідуального підходу в навчанні педагогічно запущених дітей
Зміст
Вступ 3
Розділ I. Теоретичні аспекти індивідуального підходу в навчанні важких учнів 6
1.1 Історія уявлень про диференційований і індивідуальний підхід до учнів 6
1.2 Психологічна характеристика причин неуспішності школярів 8
Розділ II. Методико-психологічні основи індивідуального підходу в навчанні педагогічно запущених дітей 14
2.1 Характеристика індивідуальних особливостей неуспішних учнів 14
2.2. Організація роботи вчителя з важкими учнями 17
Висновки 31
Список використаної літератури 33
-
Методико-психологічні основи індивідуального підходу в навчанні педагогічно запущених дітей
Зміст
Вступ 3
Розділ I. Теоретичні аспекти індивідуального підходу в навчанні важких учнів 6
1.1 Історія уявлень про диференційований і індивідуальний підхід до учнів 6
1.2 Психологічна характеристика причин неуспішності школярів 8
Розділ II. Методико-психологічні основи індивідуального підходу в навчанні педагогічно запущених дітей 14
2.1 Характеристика індивідуальних особливостей неуспішних учнів 14
2.2. Організація роботи вчителя з важкими учнями 17
Висновки 31
Список використаної літератури 33
-
Психологія і педагогіка. Відповіді на питання
1. Психолого-педагогічні засоби активізації сприймання та засвоєння студентами курсу дисципліни. 3
2. Психолого-педагогічні прийоми активізації уваги студентів. 4
3. Невербальні техніки викладання у ВНЗ. 5
4. Психолого-педагогічні засоби розвитку творчого мислення в умовах навчально-виховного процесу ВНЗ. 6
5. Психологічна характеристика особистості викладача ВНЗ та шляхи її самореалізації. 7
6. Психолого-педагогічні прийоми нейтралізації негативної поведінки студентів. 8
7. Педагогічний менеджмент конфліктами у ВНЗ. 9
8. Різновиди конфліктів у вищій школі та стилі їх врегулювання. 10
9. Психологічний клімат студентської групи. Роль викладача у його формуванні. 11
10. Психологія стресу. Аналіз стрес-факторів в умовах ВНЗ. 12
11. Психологічні засоби переживання стресогенних ситуацій навчання у ВНЗ. Роль викладача. 13
Література 14
-
Винахідництво, як об’єкт психологічних досліджень
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ АКТИВІЗАЦІЇ ВИНАХІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5
1.1. Історико-методологічний аналіз психолого-педагогічних досліджень винахідницької діяльності учнів 5
1.2. Психологічний аналіз винахідництва 12
1.3. Визначення поняття винаходу та його ознаки 14
1.4. Творчість винахідництва і чинники, що впливають на нього 17
РОЗДІЛ 2. СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ ФОРМУВАННЯ УМІНЬ ВИНАХІДНИЦТВА 21
2.1. Психолого-педагогічні умови розвитку винахідництва 21
2.2. Технологія навчання дошкільняіт прийомам розв’язання технічних задач, що формують уміння винахідництва 22
2.3. Розвиток винахідництва в учнів початкової школи 24
РОЗДІЛ 3. РОЗВИТОК ВИНАХІДНИЦЬКИХ ЗДІБНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ПРИ НАВЧАННІ КОНСТУЮВАННЮ (практична частина) 26
3.1. Організація дослідження 26
3.2. Результати експерименту 29
ВИСНОВОК 33
Список використаної літератури 35
-
Методика використання сюжетних малюнків на уроках навчання грамоти
Вступ 3
Розділ 1. Методика роботи із сюжетним малюнком як психолого-педагогічна проблема 6
1.1. Психолого-педагогічні погляди на роботу із сюжетними малюнками в період навчання грамоти 6
1.2. Види наочності 11
Висновки до першого розділу 13
Розділ 2. Методика використання сюжетних малюнків на уроках навчання грамоти 14
2.1. Сюжетні малюнки в навчанні молодших школярів на сучасному етапі 14
2.2. Використання сюжетних малюнків на уроках навчання грамоти 16
Висновки до другого розділу 30
Висновки 31
Список використаної літератури 33
-
Теоретические основы проблемного обучения
Содержание.
1. Введение.
2. Теоретические основы проблемного обучения.
3. Правила постановки учебной проблемы.
4. Система методов проблемного обучения.
5.Структура проблемного урока.
А) Метод монологического изложения.
Б) Методы рассуждающего изложения.
В) Метод диалогического изложения.
Г) Метод эвристических заданий.
Д) Метод исследовательских заданий.
Е) Метод программированных заданий.
6. Выводы.
-
Система методов проблемного обучения
Содержание.
1. Введение.
2. Теоретические основы проблемного обучения.
3. Правила постановки учебной проблемы.
4. Система методов проблемного обучения.
5.Структура проблемного урока.
А) Метод монологического изложения.
Б) Методы рассуждающего изложения.
В) Метод диалогического изложения.
Г) Метод эвристических заданий.
Д) Метод исследовательских заданий.
Е) Метод программированных заданий.
6. Выводы.
-
Педагогіка як наука, що підіймає ранг принципу навчання
Вступ 3
1. Принцип систематичності і наступності у навчанні 4
2. Принцип науковості 5
3. Принцип ґрунтовності навчання 5
4. Принцип свідомості і активності 6
5. Принцип зв’язку навчання з життям 7
6. Принцип наочності в навчанні 7
7. Принцип доступності навчання 8
8. Принцип емоційності навчання 10
9. Принцип індивідуального підходу 11
Висновки 12
Література 13
-
Педагогіка як наука, що підіймає ранг принципу навчання
Вступ 3
1. Принцип систематичності і наступності у навчанні 4
2. Принцип науковості 5
3. Принцип ґрунтовності навчання 5
4. Принцип свідомості і активності 6
5. Принцип зв’язку навчання з життям 7
6. Принцип наочності в навчанні 7
7. Принцип доступності навчання 8
8. Принцип емоційності навчання 10
9. Принцип індивідуального підходу 11
Висновки 12
Література 13
Cгенерировано за 0.010013 секунд
|