Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Психолого-педагогічні основи впровадження проблемного підходу у навчанні лексики» (ID:48028)

| Размер: 2775 кб. | Объем: 90 стр. | Стоимость: 120 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеВступ
Розділ I
Психолого-педагогічні основи впровадження проблемного підходу у навчанні лексики
1.1. Проблемне навчання як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів
1.2. Вікові особливості учнів старшого етапу середньої школи
1.3. Психологічна характеристика лексичної компетенції
Висновки до розділу I
Розділ II
Методика застосування проблемного навчання у формуванні лексичної компетенції учнів на уроках англійської мови
2.1. Критерії відбору лексики для вивчення у загальноосвітній школі
2.2. Етапи формування лексичної компетенції
2.3. Методика формування лексичної компетенції учнів старших класів на основі застосування проблемного підходу
2.4. Експериментальна перевірка ефективності запропонованої методики
Висновки до розділу II
Загальні висновки
Бібліографія
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураБібліографія

1. Баранов С.П. Сущность процесса обучения. – М., 1981. – 153с.
2. Беляев Б.В. Психологические основы усвоения лексики иностранного языка. – М., 1964. – 134с.
3. Брушлинский А.В. Психология мышления и проблемное обучение. – М., 1983. – 197с.
4. Бухбиндер В.А. Основы методики преподавания иностранных языков. – К., 1986. – 334с.
5. Гамезо М.В. Возрастная и педагогическая психология. – М., 1984. – 284с.
6. Гез Н.И. Система упражнений и последовательность развития речевых умений и навыков // ИЯШ. – 1969. - №6.
7. Готтсданкер Р. Основы психологического эксперимента: учебное пособие. – М.: МГУ, 1982. – 253с.
8. Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання / Наук. редактор укр. видання доктор пед. наук, професор С.Ю. Ніколаєва. – К.: Ленвіт, 2003. – 273с.
9. Зимняя И.А. Психологические аспекты обучения говорению на иностранном языке. М., 1978. – 158с.
10. Зимняя И.А. Психология обучения иностранным языкам в школе. – М., 1991. – 219с.
11. Коваль И.И. О расширении словарного запаса учащихся // ИЯШ. – 1965. - №6.
12. Кон И.С. Психология старшеклассника. – М., 1980. – 192с.
13. Костюк Г.С. Вікова психологія. – К., 1974. – 276с.
14. Кривобокова И.Я. Некоторые приемы работы над лексикой // ИЯШ. – 1980. – №2.
15. Кузнецова Г.М. Этапы работы над словом // ИЯШ. 1971. – №5.
16. Леонтьев А.Н. Проблемы развития психики. – М., 1959. – 316с.
17. Лернер И.Я. Дидактические основы методов обучения. – М., 1981. – 249с.
18. Лернер И.Я. Проблемное обучение. – М., 1974. – 213с.
19. Лозова В.І Пізнавальна активність школярів. – Харків, 1990. – 164с.
20. Максимова В.Н. Проблемный подход к обучению в школе. – Л., 1973. – 297с.
21. Матюшкин А.М. Проблемные ситуации в мышлении и обучении. – М., 1972. – 257с.
22. Махмутов М.И. Организация проблемного обучения в школе. – М., 1977. – 226с.
23. Махмутов М.И. Проблемное обучение: Основные вопросы теории. – М., 1975. – 275с.
24. Методика навчання іноземних мов у середніх навчальних закладах // За ред. К.І. Онищенко. – К., 1999. – 227с.
25. Мильруд Р.П. Организация обсуждения проблемы на уроке иностранного языка // ИЯШ. – 1986. –№4.
26. Ніколаєва С.В. Методика навчання іноземних мов в середніх навчальних закладах. – К: Ленвіт, 1999. – 286с.
27. Николаев Н.В. О необходимости дифференцированного подхода к иностранному учебному лексическому материалу // ИЯШ. – 1996. – №6.
28. Нуриахметов Г.М. Об одном из средств сохранения активного лексического метода в старших классах // ИЯШ. – 1984. – №2.
29. Оконь В. Введение в общую дидактику. – М., 1990. – 348с.
30. Оконь В. Основы проблемного обучения. – М., 1968. – 235с.
31. Пассов Е.И. Коммуникативный метод обучения иностранному говорению. – М., 1991. – 298с.
32. Пассов Е.И. Основы методики обучения иностранным языкам. – М., 1997. – 238с.
33. Пассов Е.И. Урок иностранного языка в средней школе. – М., 1988. – 274с.
34. Пассов Е.И. Учебное пособие по методике обучения иностранным языкам. – Воронеж, 1975. – 269с.
35. Плахотнік В.М., Мартинова Р.Ю., Захарова С.Л. Англійська мова. Підручник для 9 класу середньої школи. – К., 1996. – 191с.
36. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів / За ред. П.О. Беха. – К.: Шкільний світ, 2001.
37. Програми для середніх загальноосвітніх шкіл. Іноземні мови 5-11 класи. – К., 1996. – 32с.
38. Психологічний словник /За ред. В.І.Войтка .-К.: Вища школа, 1982.
39. Рогова Г.В., Гуревич П.Б. Некоторые вопросы обучения иноязычному словоупотреблению в свете психофизиологии речи // ИЯШ. – 1969. – №5.
40. Ростовцева В.М. Использование ситуации при презентации лексики // ИЯШ. – 1990. – №4.
41. Рубинштейн С.Л. О мышлении и путях его исследования. – М., 1988. – 254с.
42. Сандакова Л.Д. Обучающие игры на уроках иностранного языка // ИЯШ. – 1983. – №3.
43. Серова Т.Е. Пути реализации проблемности обучения языкам межнационального общения // Русский язык за рубежом. – 1991. – №5.
44. Скаткин М.М. Совершенствование процесса обучения. – М., 1989. – 197с.
45. Скалкин В.Л. Коммуникативные упражнения на английском языке. – М., 1983. – 149с.
46. Скляренко Н.А. Сучасні вимоги до вправ для формування іншомовних навичок і вмінь // ИЯШ. – 1999. – №3.
47. Скляренко Н.К. Сучасна технологія навчання іншомовного матеріалу в середніх навчальних закладах. – К., 1996. – 96с.
48. Словник української мови // За ред. акад. І.К. Білодіда. В 11 тт.. – К.: Наукова думка, 1973.
49. Ушанова З.И. Активные формы обучения на уроке английского языка // ИЯШ. – 1988. –№1.
50. Фурман А.В. Проблемні ситуації в навчанні. – К., 1991. – 198с.
51. Шатилов С.Ф. Методика обучения немецкому языку в средней школе. – Л.: Просвещение, 1986.
52. Шубин Э.П. Языковая коммуникация и обучение иностранным языкам. – М., 1972. – 164с.
53. Bossert,S.T. Cooperative Activities in the Classroom. – Washington, 1988.
54. Brown Gillian and Gule Georg. Teaching the Spoken Language. C.U.P. 1983.
55. Brumfit Ch.J. Communicative Methodology in Language Teaching. – Cambridge, 1990. – 219p.
56. Bygate Martin. Speaking. O.U.P. 1987.
57. Crawford A. Aspects of Vocabulary Development for English Learners. – Chicago, 1995.
58. Developing Communicative Competence in a Second Language / Edited by Robin C. Scarcella. – Boston, 1994. – 356p.
59. Gairns R. Working with Words. – Cambridge, 1986. – 200p.
60. Golovchinskaya G.L. Speak Good English. – Moscow, 1980. – 271p.
61. McCarthy Michael. Vocabulary. – Oxford, 1990. – 173p.
62. Miller G.A. Language and Communication. – N.Y., Toronto, London, 1963. – 265p.
63. Redman St. A Way with Words. – Cambridge, 1990. – 154p.
64. Rogova G.V. Methods of Teaching English. – L. – M. 1988. – 127p.
65. Wallace Michael. Teaching Vocabulary. – Oxford, 1988. – 144p.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Психолого-педагогічні основи впровадження проблемного підходу у навчанні лексики»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Роль проблемних ситуацій в навчанні п’ятикласників
  • Методико-психологічні основи індивідуального підходу в навчанні педагогічно запущених дітей
  • Методико-психологічні основи індивідуального підходу в навчанні педагогічно запущених дітей
  • Психологія і педагогіка. Відповіді на питання
  • Винахідництво, як об’єкт психологічних досліджень
  • Методика використання сюжетних малюнків на уроках навчання грамоти
  • Теоретические основы проблемного обучения
  • Система методов проблемного обучения
  • Педагогіка як наука, що підіймає ранг принципу навчання
  • Педагогіка як наука, що підіймає ранг принципу навчання
Cгенерировано за 0.134705 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...