|
Самозвит зав феджшерського пункту
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «Самозвит зав феджшерського пункту», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Ефективне управління оборотним капіталом
1. Предмет і завдання дисципліни. Суб’єкт та об’єкт управління фінансами на підприємстві 3 2. Ефективне управління оборотним капіталом (заборгованістю, запасами, грошовими коштами) 8 3. Задача 21 2.3. розрахункове завдання до пункту 4 контрольної роботи 21 2.4. Розрахункове завдання до пункту 5 23 Список використаної літератури 24 >>>>
-
Контрольне завдання з земельного та аграрного права
Задача З метою організації діяльності курорту голова підприємства «ДП» запропонував адміністрації курорту свої послуги з будівництва пункту обслуговування автомобілів в межах округу санітарної охорони першої зони. Адміністрація курорту відмовила голові «ДП» у будівництві пункту, мотивуючи це тим, що на відповідній земельній ділянці вже збудовано котедж для проживання у літньо-осінній період дітей працівників курорту. Запитання 1. Який порядок використання земель оздоровчого призначення? 2. Чи правомірні дії голови підприємства «ДП»? 3. Чи обґрунтована відмова голови курорту? >>>>
-
Операційний менеджмент
1. Критерії ефективності операційної системи 3 1.1. Поняття критеріїв ефективності 3 1.2. Критерії ефективності операційної системи 4 Висновки до пункту 1 8 2. Особливості операційного менеджменту у ресторанному обслуговуванні туристів 10 2.1. Поняття операційного менеджменту 10 2.2. Операційний менеджмент у ресторанному обслуговуванні туристів 11 Висновки до пункту 2 17 3. Структурно-логічна схема операційної системи Вашої професійної діяльності (менеджмент в туризмі) 18 Список використаних джерел 20 >>>>
-
Контрольна з стратегічного менеджменту
1.Визначення місії, стратегії фірми ЗАТ «Норд» 2.Сутність та використання матриці балансу “життєвих циклів” СЗГ ЗАТ «Норд» Задача 1. Підприємству потрібно визначитися з оптимальним асортиментним набором. Інформація про характеристики асортименту наведена в таблиці... Задача 2. Підприємство планує розширити свою частку ринку. Є така інформація про ринок та підприємство... Задача 3. Підприємству потрібно визначитися з постачальниками сировини із пункту О та пункту Б. Фактори, що впливають, на вибір постачальника є наступні: 1)ціна на сировину (А1); 2)умови поставок (А2)... Задача 4. Оберіть самостійно об’єкт для аналізу конкурентоспроможності продукції та виконайте самостійно конкурентоспроможність обраного об’єкту... Список використаної літератури >>>>
-
Контрольна з цивільної оборони
1. Вихідні дані для виконання розрахунку осередку ураження під час землетрусів № пор. Магнітуда, Бали Глибина гіпоценту, Км Відстань до найближчого населеного пункту, Км Основний тип грунту у населеному пункті 2 6 15 10 Глинистий Визначемо: Енергетичний клас землетрусу. 1. Вихідні дані для виконання розрахунку осередку ураження під час землетрусів № пор. Магнітуда, Бали Глибина гіпоценту, Км Відстань до найближчого населеного пункту, Км Основний тип грунту у населеному пункті 2 6 15 10 Глинистий Визначемо: Енергетичний клас землетрусу. Дії у випадку загрози виникнення землетрусу : Дії під час землетрусу: Дії після землетрусу: 2. Вихідні дані для виконання розрахунку затоплення місцевості під час повеней № пор. I, мм/год F, км2 L0, м V0, м/с H0, м φ0, град φ1, град Hm, м f N, км 3 50 40 40 1 5 50 7 1 0,5 150 Визначемо: Величину звичайної і максимальної витрати води Q м3 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ТА РЕКОМЕНДОВАНОї ЛІТЕРАТУРИ >>>>
-
УПРАВЛІННЯ МУНІЦИПАЛЬНИМИ РЕСУРСАМИ
1. Оцінка соціально-економічного потенціалу населеного пункту 3 2. Земля як особливий об‘єкт комунальної власності 11 3. Управління фінансовими ресурсами на території 15 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 24 >>>>
-
Контрольна з мікроекономіки
1. Визначення споживання та заощадження: інвестиційний та функціональний взаємозв’язок між ними 1 Задача: 7 а)Припустимо, що кожна грошова одиниця, необхідна для! купівлі кінцевих товарів та послуг, обертається 4 рази на рік. Номінальний ВНП становить 2 000 (у.г.о.). Визначіть величину попиту на гроші для угод. б)Дані таблиці дають уяву про попит на гроші з боку активів при різних ставках процента. Використовуючи дані пункту а), знайдіть загальний попит на гроші... Література: 9 >>>>
-
Контрольна робота БЖД
ВСТУП. 2 І. Визначення розмірів і площі ЗХЗ. 3 II. Визначення терміну підходу зараженого повітря до населеного пункту на відстані від зони розлиття СДОР. 5 ІІІ. Визначення вражаючої дій СДОР (сірчистий ангідрид), або її випаровування. 5 IV. Визначення можливих втрат людей. 6 V. Визначення режиму хімічного захисту. 6 VI. Визначення заходів для локалізації й ліквідації осередків ураження. 6 VI. Визначення заходів для захисту населення від ураження СДОР. 9 Література. 11 >>>>
-
Контрольна робота з цивільної оборони
Зміст Вимоги до радіометричної лабораторії 2 Завдання 1 5 У районі X стався землетрус, який має такі характеристики: визначена максимальна магнітуда землетрусу (за шкалою Ріхтера) —8 балів; визначена глибина гіпоцентру — 125 км; відстань до найближчого населеного пункту — 20 км; основний тип ґрунту в населеному пункті та центрі землетрусу—насипний… Завдання 2 9 У районі X сталася повінь, яка має такі характеристики: інтенсивність опадів І — 100 мм/год… Література 14 >>>>
-
Питання з інформатики + база даних в MS Access
1. У чому полягає особливість використання інформаційних систем у фінансово-економічних установах? 2 2. Як у середовищі MS Access обчислити швидкість обороту коштів? 3 3. Як створити базу даних на основі існуючих шаблонів Access ? 5 4. Як внести зміни до структури існуючої таблиці в Access? 5 5. Розробити базу даних за темою «Пункти обміну валют» 5 6. Як можна внести зміни в типову конфігурацію програми „1С:Бухгалтерія” 6 7. Що означає ведення багатовалютного та кількісного обліку? Як їх організувати в "1С:Бухгалтерії"? 7 8. Як переглянути реквізити та історію реквізитів довідників програми 1:С Бухгалтерія? 9 9. Які основні можливості забезпечують користувачеві системи типу “Клієнт-Банк”? 10 10. Як отримати касові обороти банку за будь-який період? 10 з таблицями: ВАЛЮТА ПУНКТИ ОБЛІК ОБМІНУ Код валюти Код пункту Код валюти Назва Адреса Код пункту Знак Дата Кількість Напрямок обміну Курс обміну Вартість валюти Таблиці зв’язані між собою відношенням «один до багатьох», розробити схему даних, передбачивши цілісність даних. Створити форми для введення, запит і звіт для виведення даних. Відкриття форм, звітів і звіту оформити через кнопкові форми. Обчислювальне поле Вартість валюти = Курс обміну * Кількість Запит. Обороти щодо оборотів у період [p,q]. Період [p,q] задається користувачем відповідними значеннями початкової p та кінцевої дати q під час виконання запиту. Звіт побудувати дворівневим групуванням за пунктом обміну та валютою і сортуванням за датою на основі запиту Обороти і подати за макетом з підсумованими даними. Розв’язання див. в файлі database.mdb >>>>
-
Форми і рівні взаємозв’язку споживання та доходу
Вступ 3 1. Суть рівноваги між споживанням і доходом 3 2. Вплив інвестицій на величину доходу. 6 3. Сутність процесу мультиплікації та акселерації. 8 Задача: 11 а) Припустимо, що кожна грошова одиниця, необхідна для! купівлі кінцевих товарів та послуг, обертається 4 рази на рік. Номінальний ВНП становить 2 000 (у.г.о.). Визначіть величину попиту на гроші для угод. б) Дані таблиці дають уяву про попит на гроші з боку активів при різних ставках процента. Використовуючи дані пункту а), знайдіть загальний попит на гроші. Література 13 >>>>
-
Контрольна робота з оптимізації економічних рішень
Зміст 1. Модель оптимального плану перевезень, її створення і розв’язок 3 2. Ситуаційна задача: 7 За наведеними в таблиці витратами на перевезення одиниці вантажу від пунктів постачання до пунктів споживання , а також обсягами запасів продукції в пунктах постачання та її попиту в пунктах споживання знайти оптимальний план транспортної задачі. Пункт постачання Витрати на перевезення одиниці вантажу до пункту споживання Обсяг запасів продукції 5 4 3 4 160 3 2 5 5 140 1 6 3 1 60 Попит 90 80 50 80 Література 10 >>>>
-
Контрольна робота адміністративне право
Зміст 2 1. Розкрийте поняття та особливості міжгалузевого управління 3 2. Охарактеризуйте систему та адміністративно-правовий статус органів управління закордонними справами 9 Задача 1. 17 За керування автомобілем у стані сп'яніння, громадянин Л. був позбавлений права керувань строком на один рік. Л. оскаржив постанову, аргументуючи скаргу тим, що користується автомобілем у зв'язку з інвалідністю. Здійсніть юридичний аналіз ситуації. Задача 2. 19 Громадянин Н., перебуваючи в громадському місці у п'яному вигляді, вів себе зухвале порушував громадський порядок, на зауваження працівника міліції, що прибув, не реагував відмовився пройти з ним у приміщення дільничного пункту, виражався нецензурними словами. Як кваліфікувати дії Н.? Який порядок накладення адміністративних стягнення при множинності правопорушень? Список використаної літератури 21 >>>>
-
Контрольна робота з адміністративного права, варіант 9
1.Розкрийте поняття та особливості міжгалузевого управління. 3 2. Охарактеризуйте систему та адміністративно-правовий статус органів управління закордонними справами. 4 Задача 1. За керування автомобілем у стані сп'яніння громадянин Л. був позбавлений права керування строком на один рік. Л. оскаржив постанову, аргументуючи скаргу тим, що користується автомобілем у зв'язку з інвалідністю. Здійсніть юридичний аналіз ситуації. Задача 2. Громадянин Н., перебуваючи в громадському місці у п'яному вигляді, вів себе зухвало, порушував громадський порядок, на зауваження працівника міліції, що прибув, не реагував, відмовився пройти з ним у приміщення дільничного пункту, виражався нецензурними словами. Як кваліфікувати дії Н.? Який порядок накладення адміністративних стягнення при множинності правопорушень? Перелік використаної літератури 16 >>>>
-
Моделювання бізнес-плану для фармацевтичної фірми
Вступ 3 1.Теоретичні принципи бізнес-планування 5 1.1.Мета, функції й структура бізнес-плану 5 1.2.Методичні принципи бізнесу-планування 11 1.3.Основи розробки плану маркетингу і фінансового плану 16 2.Моделювання бізнес-плану підприємства роздрібної торгівлі фармацевтичними і парафармацевтичними препаратами та засобами медичного призначення 23 2.1.Резюме 23 2.2.Дослідження ринку фармацевтичних та парафармацевтичних препаратів і виробів медичного призначення 24 2.3.Організаційний план 31 2.4.Фінансовий план 34 3.Порівняльний аналіз змодельованого бізнес-плану аптечного пункту і господарської діяльності реально існуючого аптечного пункту 39 3.1. Опис підприємства 39 3.2.Коротка характеристика місця розташування ТОВ «Сиріус-95».40 3.3.Фінансовий стан ТОВ «Сиріус» 42 3.4.Висновки порівняльного аналізу 43 Висновок 45 Список використаної літератури 47 Додатки 49 Список використаної літератури: 1.Рукина С.Н. Финансы коммерческих предприятий и организаций. – М.: Экспертное бюро, 1997. 2.Филимоненков А.С. Финансы предприятий. Учебное пособие. – К.: Эльга Ника-Центр, 2002. 3.Колчина Н.В. Финансы предприятий. – М.: “Финансы”, “Юнити”, 1998. 4.Шеремет А.Д., Сайфулин Р.С. Финансы предприятий. Учебное пособие. – М.: Инфра-М, 1998. 5.Бородина Е.М. Финансы предприятий. – М.: “Банки и биржи”, “Юнити”, 1995. 6.Буряковский В.В., Кармазин В.Я., Каламбет С.В. Финансы предприятий. Учебное пособие. – Днепропетровск: “Пороги”, 1998. 7.Павлова А.Н. Финансы предприятий. Учебник. – М.: “Финансы”, “Юнити”, 1998. 8.Поддєрьогін А.М. Фінанси підприємств. Підручник. – К., 1998. 9.Крутик А.Б., Хайкин М.М. Основы финансовой деятельности предприятия для студентов вузов. – Ростов-на-Дону: “Феникс”, 1999. 10.Сухова А.Ф., Чернова Н.А. Практикум по разработке бизнес-плана и финансовому анализу предприятия. – М.: “Финансовая статистика”, 1999. 11. Попов В.М. Сборник бизнес-планов. – М., 2002. 12. Попов В.М. Сборник бизнес-планов. Учебно-практическое пособие. – М.: “Финансы и статистика”, 1997. 13. Шудра В.Ф., Величко А.Н. Бизнес-план. - К.: “Капрал”, 1997. 14. Уткин Э.А. Бизнес-план. – М., 1997. 15.Акуленок Д.Н., Буров В.П., Морошкин В.А., Новиков О.К. Бизнес-план фирмы. – М., 1997. 16. Соболь С.М., Швиданенко Г.О. Покропивний С.М. Бізнес-план. Технологія розробки та обгрунтування. Навчальний посібник. – К., 1999. 17. Колін Барроу, Пол Барроу, Роберт Браун. Бізнес-план. Практичний посібник. – К.: “Знання”, 2002. 18. Попов В.М. Бизнес-план. – М.: “Фистат”, 1995 19. Маниловский Р.Г. Бизнес-план. Методические материалы. – М.: “Финансы и статистика”, 1997. 20. Агафонова Л.Г., Рога О.В. Підготовка бізнес-плану. Практикум. – К.: “Знання” , 2000. 21. Влосниеов А., Василенко В. Разрабатываем бизнес-план самостоятельно. Практическое пособие. - №23, август, 1999. 22.Шудра В.Ф., Величко А.Н. Как подготовить успешный бизнес-план. – К., 1994. 23.Скворцов Н.Н. Как разработать бизнес-план предприятия. Практическое руководство для бизнесменов. – К., 1994. 24. Буров В.М., Галь В.В., Казаков А.П., Морошкин В.А. Бизнес-план инновационного проекта. – М., 1997. 25. Как составить план по маркетингу производственной компании. – М.: Дело, 1997. 26. Густав Берл, Пол Киршнер. Мгновенный бизнес-план. - М., 1995. 27. Матеріали Інтернет сайту www.morion.kiev.ua 28. О. Богомолова. Бизнес-план аптеки. - Бизнес-Журнал №6, 2002г. >>>>
-
ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ВАНТАЖНОЇ СТАНЦІЇ
Зміст ВСТУП 3 1 Вибір найбільш раціональних типів вагонів для перевезення заданих вантажів 4 2 Розрахунок вантажопотоків і вагонопотоків станції 6 3 Розрахунки з відправницької маршрутизації 9 4 Розробка вагонопотоків станції за окремими пунктами навантаження та вивантаження 12 5 Розподіл завантажених та порожніх вагонопотоків за дільницями та напрямками 14 6 Визначення середньозважених статичного навантаження та маси тари вагона за напрямками. 15 7 Установлення розмірів вантажного руху для станції ОВАН 17 8 Розрахунок та компонування пристроїв вантажного району 19 9 Моделювання та оптимізація роботи вантажного фронту 32 10 Розробка графіків технологічного процесу по прийому, навантаженні, вивантаженні, видачі вантажів 35 11 Розробка графіків технологічного процесу роботи товарної контори по обробці документів на вантажі, які прибувають і відправляються з місць загального користування 39 12 Складання графіків єдиного технологічного процесу (ЄТП) роботи станції Ован і під’їзної колії 41 13 Технологічний процес роботи станції 43 14 Графічна модель роботи станції 49 15 Показники роботи станції і під’їзної колії (п/к) та їх аналіз 50 16 Заходи по охороні праці і техніки безпеки. 54 Висновки до проекту 57 Список використаних джерел 58 Додаток А – Розрахунок оптимального режиму роботи вантажного пункту ....60 Додаток Б – Модель графічна роботи станції Ов та під’їзних колій ...................61 >>>>
-
Оподаткування підприємства
1. Загальнодержавні та місцеві податки та збори. 3 2. Особливості сплати податку на додану вартість. 7 3. Скоригований валовий доход підприємства. 11 ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ 15 І. Розрахувати ПДВ та ціну реалізації товару: Ціна виробника - 320 грн. ПДВ - 64 грн II. Розрахувати ПДВ та вартість умовно-чистої продукції: Ціна реалізації з ПДВ - 540 грн. ПДВ - 90 грн III. Обсяг реалізації бензину складає - 20000 кг. Тверда ставка 60 євро за 1000 IV. Фірма купила товар за кордоном за ціною 16500грн., понесла транспортні витрати до пункту перетину митного кордону вартістю 4100 грн., сплатила 4. Визначити суму митної вартості товару V. Фірма імпортує автомобіль з об'ємом циліндрів двигуна 2000 куб.см. Ставка мита на даний автомобіль з таким об'ємом циліндрів двигуна - 0,85 євро/1куб. 5. Розрахувати суму мита (тільки мита, а не всіх платежів на митниці), що VI. Заробітна плата фізичної особи складає 3800 грн/місяць. Особа не має права на податковий кредит та податкову соціальну пільгу. За станом на 6. оподатковувану 7. суму податку з доходів 8. сума, що підлягає виплаті на руки VII. За наступними даними: - скоригований валовий дохід - 500000 - Валові витрати - 200000 - Амортизація - 35000 Розрахуйте 9. прибуток підприємства 10. податок на прибуток підприємства Список літератури 17 >>>>
-
Контрольна робота політекономія
1. Визначте категорії 3 Кооперативна власність ... 2. Теоретичне питання 4 Кругооборот і оборот капіталу 3. Задачі 11 3.1. Для розширення власного виробництва підприємець отримав позику розміром 200 тис. грн під 8 % річних. Будова його капіталу (основний:оборотний) 4:1, норма додаткової вартості 150 %. Реалізує додаткову партію продукції торговельна фірма, капітал якої 20 тис. гривень. Підрахуйте норму прибутковості даного проекту для підприємця і доходи банкіра, підприємця і торговця. 3.2. Капітал, інвестований у кожну з трьох рівних ділянок землі, дорівнює 40 тис. грн. Середня норма прибутку — 20 %. З першої ділянки отримано 40 т пшениці, з другої — 60 т, з третьої — 100 т. Обчисліть диференціальну ренту І. Якою буде ринкова ціна 1 ц пшениці? Проаналізуйте механізм утворення і привласнення диференціальної ренти І. 3.3. У1950 p., коли масштаб цін США становив 0,888 г золота, 1 дол. США обмінювався на 50 бельг. франків. Після девальвації долара у 1971 р. на 8,5 % обмінний курс долара до франка дорівнював 1 дол. за 44,76 бельг. франка. Підрахуйте, як змінився за цей час масштаб цін Бельгії. 4. Тести 15 4.1. Які з перелічених нижче операцій банку є активними, а які — пасивними (поставте біля пункту, "а" — активна, "п" — пасивна)? 4.2. Якщо вартість постійного капіталу збільшиться, то: 4.3. Який період дії орендної угоди є привабливішим для орендаря? 4.4. Джерелом торговельного прибутку є: 4.5. У яких межах може коливатися норма позичкового процента? Список використаної літератури 17 >>>>
-
БУХОБЛІК КОНТРОЛЬНА РОБОТА
Теоретична частина завдання 2 1. Характеристика бухгалтерського балансу згідно П(С) БО 2 “Баланс”. 2 2. Значення звітності підприємства та її класифікація. Поняття про фінансову звітність та її склад. 8 Практична частина: 13 Задача 1. 13 Розділити облікові показники на 2 групи: • показники, що характеризують склад та розміщення капіталу підприємства; • показники, що характеризують джерела утворення капіталу підприємства. Рішення доцільно навести у формі табл.1. Задача 2. 16 1 Скласти учбовий бухгалтерський баланс на початок місяця; 2 Відобразити зміни показників балансу за результатами господарських операцій; 3 Скласти учбовий бухгалтерський баланс на кінець місяця. Рішення доцільно навести у вигляді табл.3. Таблиця 3 Задача 3 19 1 Скласти бухгалтерські проводки за господарськими операціями. 2 Накреслити схеми синтетичних рахунків та записати в них сальдо на початок місяця. 3 Зробити облік кожної господарської операції в підготовлених схемах рахунків, вка завши номер бухгалтерської проводки та суму операції. 4 Скласти оборотну відомість для синтетичних рахунків. 5 Скласти бухгалтерський баланс (ф.№1). Задача 4 25 Знайти помилки у записах в рахунках (рис.3), привести правильне рішення. Дати пояснення до рішення задачі. Вихідні дані 1 Сальдо рахунку 30 – “Каса” на початок місяця – 2800грн. Протягом місяця відбулися наступні господарські операції: 2 З поточного рахунку підприємства у банку надійшло до каси – 16000грн. 3 З каси виплачена заробітна плата робітникам – 15000грн. 4 Видано з каси підзвітним особам на господарські потреби – 900грн. Задача 5 ( з аудиту ) 26 Знайти помилки у наведеному бухгалтерському балансі підприємства і скласти правильний баланс (учбовий і за формою 1), давши пояснення по кожному пункту. Література. 34 >>>>
-
Контрольна робота з адміністративного права
Завдання 1. 3 Агробіохімтехнічний регламент грунтів 3 Фітосанітарний регламент рослинницької продукції 5 Санітарно-гігієнічний і ветеринарно санітарний регламент 7 Задача 1 13 Музиченко є членом родини колгоспників: її батько і мати все життя працювали в колгоспі, а тепер — пенсіонери. Чотири роки тому колгосп направил Музиченко на стаціонарне навчання у Миколаївську аграрну академію, де вона і навчається. Перебування на навчанні не позбавляє її права члена родини колгоспника і права члена КСГП, а тому вона вважає, що має право на отримання сертифіката. З цього приводу вона звернулася до начальника управління АПК із заявою скасувати рішення загальних зборів КСГП і зобов'язати їх видати їй сертифікат на земельний пай. 13 Завдання 13 1. Яким законодавчим актом і яким чином визначається порядок надання сертифікатів на земельний пай (частку) членам КСГП? 13 2. Чи має право Музиченко, направлена КСГП на навчання, отримати сертифікат? 13 3. Якими є повноваження обласного управління АПК стосовно надання громадянам сертифіката на землю. Якими правовими нормами визначаються ці повноваження? 13 4. До якого органу державного управління треба звернутися Музиченко? 13 5. Як вирішити цю ситуацію? 13 Задача 2 15 Загальні збори учасників СТОВ "Сол" 15 квітня 1999 р. ухвалили рішення про виключення тих його учасників, які відмовляються працювати в громадському господарстві СТОВ. На підставі такого рішення та пункту Статуту, де йдеться про обов'язковість особистої трудової участі, на тому ж засіданні загальних зборів із СТОВ було виключено братів Хоменко. Останні були відсутні на цих зборах і про таке рішення довідалися в січні 2000 p., коли їм було відмовлено в перерахуванні дивідендів за підсумками 1999 р. 15 Брати Хоменки звернулися до суду з позовом про визнання їх виключення із СТОВ незаконним і про сплату належних їм дивідендів. 15 Завдання 15 1. Чи зобов'язаний учасник СТОВ брати участь в громадському господарстві? 15 2. Яке рішення і чому має винести суд. 15 >>>>
-
Політична економіка Варіант 15
1. Визначте категорії: Ремедіум Холдинг Закони Енгеля Аграрні відносини Картель 2. Теоретичне питання. Додаткова вартість і прибуток. Норма прибутку і чинники, що її визначають. Механізм утворення середньої норми прибутку, ціна виробництва. 3. Задачі 3.1. Ресурси економіки дають змогу виробляти 1 млн легкових автомобілів і 500 тис. вантажівок. Визначте: а) обсяг скорочення виробництва вантажівок, якщо попит на легкові автомобілі зросте на 20 %; б) обсяг виробництва легкових автомобілів у разі, якщо попит на вантажівки удвічі скоротився; в) обсяг виробництва легкових автомобілів за умов, що попит на вантажівки зросте на 20 %; г) чи можна задовольнити зміни попиту, позначені у пунктах «а», «б» і «в» без зміни обсягу виробництва товару, попит на який не змінювався? Нанесіть відповідні точки на криву виробничих можливостей, зробіть аналіз. 3.2. За умов золотомонетного стандарту загальна сума цін, запропонованих для продажу у США становила 80 млрд дол. золотом. Для обслуговування товарного обігу уряд випустив 4,5 млрд паперових доларів. Визначте, скільки золотих доларів залишиться в обігу, якщо відомо, що долар обертається 15 разів на рік, у кредит продано товарів на загальну суму 12 млрд дол., платежі, за якими настав час роз¬рахунку, дорівнюють 7 млрд дол. 3.3. Акціонерне товариство випустило 10 тис. акцій номіналом 250 грн. Згідно з умовами створення AT 20 % акцій залишається протягом року у засновників. Через рік дивіденд становив 50 грн на акцію. Визначте засновницький прибуток, якщо відомо, що бан¬ківський процент на той час становив 10 % річних. 4. Тести 4.1. Якщо ділянку землі було продано за 60 тис. грн, а банківський процент становив 12 % річних, то це означає, що рента, яку отримував на час продажу землі її власник, дорівнювала, тис. грн: 4.2. Коли економіка регулюється частково ринковими меха¬нізмами, а частково рішеннями органів державної влади, то це: 4.3. Які з перелічених витрат обігу треба віднести до чистих, а які — до додаткових (поставте біля пункту: "ч" — чисті або "д" — додаткові)? 4.4. Диференціальна рента І не може виникнути, якщо: 4.5. За економічним змістом розподіл — це: Список використаної літератури >>>>
-
Контрольна робота облік в банках
Завдання 1 2 1. Охарактеризувати первинні документи щодо оформлення отримання та видачі готівки. 2. Виконати облікові процедури за наведеними нижче даними: Матеріал для виконання завдання В АКБ "Мрія" були здійснені такі операції: 05.03 операційною касою банку отримано готівку в сумі 1000 грн. від фізичної особи для зарахування на її поточний рахунок. Банком з метою передачі на дослідження вилучено з обігу сумнівну банкноту номінальною вартістю 10 грн. В установленому порядку сумнівну банкноту відправлено на дослідження. Банкноту визнано неплатіжною. 06.03 підкріплення обмінного пункту, який знаходився поза межами банку – 600грн. 13.03 відповідно до супровідної відомості прийнято готівку під TOB «Сніжана» в сумі 10000 грн. Наступного дня після перерахування готівки виявлено недостачу в розмірі 50 грн. 14.03 повернення готівкою довгострокового депозиту фізичній особі в сумі 3000 грн. 15.03 проведено ревізію грошового сховища банку. Виявлено недостачу готівки в сумі 200 грн. 16.03 суму недостачі віднесено на працівника банку – винну особу. 17.03 недостачу погашено шляхом внесення готівки в касу. 18.03 інкасовано готівку TOB «Алін» в сумі 7000 грн. Наступного дня при перерахуванні готівки в інкасаторській сумці виявлено надлишок в розмірі 100 грн. 25.03 видано готівкою фізичній особі з його поточного рахунку її сумі 400 грн. Завдання 2 8 1. Виконати облікові процедури в банку по наведених нижче операціях. 2. Здійснити необхідні розрахунки. Відповідно до облікової політики банку при нарахуванні процентних витрат кількість днів визначається за методом «факт/360». 3. Оцінити вплив перелічених операцій на баланс банку. Матеріал для виконання завдання 1 квітня поточного року укладено строковий депозитний договір №23 між банком «Дорт» та Міць Оленою Федорівною за такими умовами: Вкладник вносить грошові кошти на депозитний рахунок готівкою на дату укладення депозитної угоди в розмірі 2000 грн. Відсотки нараховуються щомісяця в останній день місяця в розмірі 13% річних. Договором передбачена капіталізація відсотків щомісячно – 1 числа місяця, наступного за звітним. Повернення суми депозиту разом з відсотками має здійснюватися на поточний рахунок Міць О.Ф. 1 червня поточного року. Строк закінчення дії депозитної угоди – 1 червня поточного року. Умови депозитного договору виконано. Завдання 3 10 1. Пояснити первинні документи щодо оформлення операцій з відкриття кредитної лінії клієнту. 2. Виконати облікові процедури по наведених нижче операціях. 3. Здійснити необхідні розрахунки. Відповідно до облікової політики банку при нарахуванні процентних доходів кількість днів визначається за методом «факт/факт». Матеріал для виконання завдання 1 квітня поточного року кредитним відділом банку укладено договір на відкриття кредитної лінії МП «Заграва» на придбання товарів на суму 10000 грн. строком 2 місяці з 01.04 по 01.06 поточного року під 22% річних із погашенням відсотків щомісяця 1 числа, місяця, наступного за звітним, а також на дату погашення кредиту. Відсотки за кредитом нараховуються в останній день місяця, при нарахуванні відсотків перший день видачі кредиту враховується, а останній день погашення кредиту не враховується. Забезпечення кредиту: рухоме майно вартістю 16000 грн згідно з договором застави від 01.04 поточного року. За рахунок коштів кредиту згідно з додатковими угодами до кредитного договору банком сплачені такі суми за придбання товарів позичальником (МП «Заграва») у постачальників, які обслуговуються в інших банках: – 04.04 – 3000 грн; – 14.4 – 5000 грн; – 04.4 – 1000 грн. Строк погашення основної суми боргу – 1 червня поточного року. 30 квітня залишок на поточному рахунку МП «Заграва» – 12700 грн; 31.05 – 5000 грн; 01.06 – 13000 грн. Кредит класифіковано як стандартний. Список використаної літератури 13 >>>>
-
Практичне завдання бухоблік
Завдання 6. 1. Охарактеризувати первинні документи щодо оформлення отримання та видачі готівки. 2. Скласти операційний щоденник. 3. Оцінити вплив операцій на баланс банку. Матеріал для виконання завдання: За касовими документами: 1.06. прийнято від МП «Колос» готівку для зарахування на його поточний рахунок 5000 грн. 03.06. видана заробітна плата працівнику банку – 2250 грн. 10.06. зараховано на поточний рахунок Іванова В.П. - 1000 грн. 11.06. видана готівка працівнику банку на господарські витрати в сумі 300 грн. 13.06. оприбуткована готівка від підприємства на його поточний рахунок – 1200 грн. 14.06. прийнято від населення комунальні платежі в сумі 5250 грн. Комісія банку за платежі населення становить 1% від суми. В цей же день кошти були перераховані комунальний установам. 15.06. проведена ревізія грошового сховища банку. Виявлено надлишок в сумі 100 грн. 23.06. інкасована готівка ТОВ «Світанок» в сумі 2000 грн. Наступного дня кошти були перераховані та оприбутковані в операційну касу банку. 24.06. видано на відрядження працівнику банку – 400 грн. В установлений термін авансовий звіт було затверджено в сумі 370 грн. Невикористаний залишок повернено в касу. 25.06. зараховано на короткостроковий вклад від Кринки А.С. – 1500 грн. 26.06. виплата готівки бюджетній організації за грошовим чеком в сумі 350 грн. 28.06. видано МП «Світ» на виплату заробітної плати – 1500 грн. 29.06. підкріплення обмінного пункту, який знаходиться на території банку – 800 грн. Завдання 16. 1. Пояснити первинні документи щодо оформлення строкових депозитних операцій. 2. Виконати облікові процедури в банку за наведеними нижче даними. 3. Здійснити необхідні розрахунки. Відповідно до облікової політики банку при нарахуванні процентних витрат кількість днів визначається за методом «факт/факт». Матеріал для виконання завдання: 1 березня поточного року укладено строковий депозитний договір №21 між банком «Київ» та ТОВ «Вероніка» за такими умовами: Депонент – ТОВ «Вероніка» - перераховує з поточного рахунка на депозитний рахунок кошти в розмірі 12000 грн. на дату укладання депозитної угоди. Відсотки нараховуються щомісяця в останній день місяця. Оплата відсотків здійснюється в розмірі 11% річних щомісяця шляхом перерахування на поточний рахунок … числа місяця, наступним за звітним та на дату погашення депозиту. Повернення суми депозиту має здійснюватися на поточний рахунок ТОВ «Вероніка» 1 червня наступного року. Строк закінчення дії депозитної угоди – 1 червня наступного року. У випадку дострокового розірвання договору з ініціативи депонента банк сплачує відсотки за зниженою процентною ставкою в розмірі 2% річних. Про дострокове розірвання договору клієнт зобов’язаний повідомити банк не менше ніж за 2 банківські дні. 5 квітня поточного року ТОВ «Вероніка» повідомило про необхідність дострокового вилучення коштів через 3 дні. 8 квітня банк повернув суму депозиту та сплатив відсотків клієнтові відповідно до умов угоди. Завдання 26. 1. Охарактеризувати первинні документи по оформленню видачі та погашення короткострокового кредиту, наданого фізичній особі за рахунок ресурсів банку. 2. Відобразити наведені операції в операційному щоденнику. 3. Здійснити необхідні розрахунки. Відповідно до облікової політики банку при нарахуванні процентних та комісійних доходів кількість днів визначається за методом «факт/факт». Матеріал для виконання завдання: 5 березня поточного року АКБ «Київ» уклав договір про короткострокове кредитування з Петровим І.А. за такими умовами: Сума кредиту – 15000 грн. Строк кредиту – 2 роки з 05.03.06 по 05.07.06 Об’єкт кредитування – придбання земельної ділянки. Видача кредиту здійснюється готівкою 5 березня 2006 року (із попереднім зарахуванням суми кредиту на поточний рахунок позичальника 05.03.06) Плата за кредит – 18% річних – нараховується в останній день місяця. При нарахуванні відсотків першій день видачі кредиту враховуються, а останній день погашення кредиту не враховується. Сплата відсотків здійснюється готівкою щомісяця 1 числа місяця наступного за звітним, та на дату погашення кредиту. Погашення основної суми боргу має здійснюватися 05.07.06 готівкою. Забезпечення кредиту: квартира оціночною вартістю 45000 грн. згідно з договором застави від 05.03.06. Кредит класифіковано як стандартний. Умови договору виконано. >>>>
-
Облік та аудит в банку
Завдання 6 2 1. Охарактеризувати первинні документи щодо оформлення отримання та видачі готівки. 2. Скласти операційний щоденник. 3. Оцінити вплив операцій на баланс банку. Матеріал для виконання завдання За касовими документами: – 1.06 прийнято від МП «Колос» готівку для зарахування на його поточний рахунок 5000 грн.; – 03.06 видана заробітна плата працівнику банку – 2250 грн.; – 10.06 зараховано на поточний рахунок Іванова В.П. – 1000 грн.; – 11.06 видана готівка працівнику банку на господарські витрати в сумі 300 грн.; – 13.06 оприбуткована готівка від підприємства на його поточний рахунок – 1200 грн.; – 14.06 прийнято від населення комунальні платежі в сумі 5250 грн. Комісія банку за платежі населення становить 1% від суми. У цей же день кошти були перераховані комунальним установам. 15.06 проведена ревізія грошового сховища банку. Виявлено надлишки в сумі 100 грн. 23.06 інкасована готівка TOB «Світанок» в сумі 2000 грн. Наступною дня кошти перераховані та оприбутковані в операційну касу банку. 24.06 видано на відрядження працівнику банку – 400 грн. В установлений термін авансовий звіт було затверджено в сумі 370 грн. Невикористаний залишок повернено в касу. 25.06 зараховано на короткостроковий вклад від Кринки A.C. – 1500 грн. 26.06 виплата готівки бюджетній організації за грошовим чеком в сумі 350 грн. 28.06 видано МП «Світ» на виплату заробітної плати – 1500 грн. 29.06 підкріплення обмінного пункту, який знаходиться на території банку – 800 грн. Завдання 16 8 1. Пояснити первинні документи щодо оформлення строкових депозитних операцій. 2. Виконати облікові процедури в банку за наведеними нижче даними. 3. Здійснити необхідні розрахунки. Відповідно до облікової політики банку при нарахуванні процентних витрат кількість днів визначається за методом «факт/факт». Матеріал для виконання завдання 1 березня поточного року укладено строковий депозитний договір № 21 між банком: «Київ» та TOB «Вероніка» за такими умовами: Депонент – TOB «Вероніка» - перераховує з поточного рахунку на депозитний рахунок кошти в розмірі 12000 грн. на дату укладення депозитної угоди. Відсотки нараховуються щомісяця в останній день місяця. Оплата відсотків здійснюється в розмірі 11% річних щомісяця шляхом перерахування на поточний рахунок числа місяця, наступного за звітним та на дату погашення депозиту. Повернення сум депозиту має здійснюватися на поточний рахунок TOB «Вероніка» 1 червня наступного року Строк закінчення дії депозитної угоди 1 червня наступного року. У випадку дострокового розірвання договору з ініціативи депонента банк сплачує відсотки за зниженою процентною ставкою в розмірі 2% річних. Про дострокове розірвання договору клієнт зобов'язаний повідомити банк не менше ніж за 2 банківські дні. 5 квітня поточного року TOB «Вероніка» повідомило про необхідність дострокової вилучення коштів через 3 дні. 8 квітня банк повернув суму депозиту га сплатив відсоток клієнтові відповідно до умов угоди. Завдання 26 11 1. Охарактеризувати первинні документи по оформленню видачі та погашення короткострокового кредиту, наданого фізичній особі за рахунок ресурсів банку. 2. Відобразити наведені операції в операційному щоденнику. 3. Здійснити необхідні розрахунки. Відповідно до облікової політики банку при нарахуванні процентних та комісійних доходів кількість днів визначається за методом «факт/факт». Матеріал для виконання завдання 5 березня 2006 року АКБ «Київ» уклав договір про короткострокове кредитування з Петровим Ігорем Анатолійовичем за такими умовами: Сума кредиту – 15000 грн. Строк кредиту – 2 роки з 05.03.06 по 05.07.06 . Об'єкт кредитування-придбання земельної ділянки. Видача кредиту здійснюється готівкою 5 березня 2006 року (із попереднім зарахуванням суми кредиту на поточний рахунок позичальника 05.03.06). Плата за кредит – 18% річних – нараховується в останній день місяця. При нарахуванні відсотків перший день видачі кредиту враховується, а останній день погашення кредиту не враховується. Сплата відсотків здійснюється готівкою щомісяця 1 числа місяця, наступного за звітним, та на дату погашення кредиту. Погашення основної суми боргу має здійснюватися 05.07.06 готівкою. Забезпечення кредиту: квартира оціночною вартістю 45000 грн. згідно з договором застави від 05.03.06. Кредит класифіковано як стандартний. Умови кредитного договору виконано. Список використаної літератури 14 >>>>
-
Розв’язування задач лінійного програмування методом потенціалів.
1.Теоретичні відомості 1.1 Транспортні задачі Класична транспортна задача. Нехай задано m пунктів виробництва деякого однорідного продукту та n пунктів споживання цього продукту. Відомо запаси продукту в кожному пункті виробнику, а також попит кожного пункту споживача, витрати на перевезення Cij одиниці продукції від і-того виробника до j-того споживача. Складемо план перевезень продукції при якому запаси кожного постачальника були б вивезені, а попит кожного споживача був би задоволений і затрати на перевезення були б мінімальні. Побудуємо модель цієї задачі. j i 1 2 ... n а 1 ... 2 ... ... ... ... ... ... ... m ... b ... Xij – шуканий об’єм перевезення від постачальника до споживача. Елементи Xij які будуть визначати план перевезень будемо розглядати, як компоненти матриці розмірності m x n. Дану матрицю назвемо матрицею перевезень. Витрати які пов’язані з певним перевезенням складатимуть величину Cij Xij . Загальна вартість перевезень від постачальників до споживачів визначається виразом Згідно постановки задачі план перевезень повинен бути складений таким чином, щоб об’єм вивезення від кожного постачальника дорівнював б запасу продукції. Характер змінних висуває на них умову невід’ємності. В результаті отримаємо математичну модель транспортної задачі. Для перевірки сумісності просумуємо рівність Xij = по індексу, а Xij = по „j”. Отримаємо, що = . Сумарні запаси повинні дорівнювати сумарному попиту. Задачі для яких виконується умова = називаються задачами з правильним балансом або закритою транспортною задачею, якщо ця умова порушена то транспортна задача називається відкритою. Тут можливі два випадки, коли сумарні запаси > сумарний попит та коли сумарний попит > сумарні запаси. Властивості: 1. транспортна задача завжди має оптимальний план. 2. у транспортній задачі завжди існує допустимі плани які містять не більше m+n-1 додатних компонентів. 3. якщо в транспортній задачі елементи та цілі то вона має оптимальний цілочисельний план. 1.2 Методи пошуку початкового опорного плану. Існує чотири методи пошуку початкового опорного плану: 1. Діагональний метод 2. Метод найменшої вартості 3. Метод усереднених коефіцієнтів 4. Метод потенціалів Розглянемо два методи пошуку початкового опорного плану, ті які ми використаємо в практичній частині лабораторної роботи, метод найменшої вартості та метод потенціалів. Метод найменшої вартості. Даний метод відрізняється від діагонального методу лише послідовністю заповнення клітинок. Клітинки починають заповнювати з тієї де вартість на перевезення мінімальна, тобто найменша, далі рухаємося поступово збільшуючи її. Метод потенціалів Алгоритм методу потенціалів: Крок 1. В кожному стовпцю і кожному рядку таблиці транспортної задачі надають деяких чисел (потенціалів) виходячи з цін Cij, - потенціали для рядків, - потенціали для стовпців. + = Cij . Потенціали згідно рівності + = Cij визначаються лише по заповненим клітинкам. Оскільки заповнених клітинок є n+m-1, а потенціалів m+n то один з потенціалів визначаємо довільно, а решту знаходять за рівністю + = Cij . Крок 2. Для порожніх клітинок (які відповідають вільним змінним) обчислюють умовні ціни . Умовну ціну визначають у верхньому лівому куті відповідної клітинки. Крок 3. Для порожніх клітинок знаходимо оцінки, які різницю між дійсними та умовними числами . За допомогою вказаних оцінок визначаємо оптимальність плану перевезень оптимальної задачі. Якщо всі оцінки додатні то план є оптимальним – задача розв’язана. Якщо хоча б одна оцінка від’ємна – план необхідно покращувати далі. Крок 4. Якщо в плані є від’ємні оцінки вибираємо найменшу з них і для відповідної клітинки виконуємо цикл перерахунку. Такий цикл матиме вигляд замкнутої ламаної в одному з кутів якої знаходиться клітинка з найменшою оцінкою, а в іншому заповнені клітинки які приймають участь у перерозподілі. При побудові циклу виходять із заповненої клітинки і повертаються до неї по ламаній, при чому поворот можна робити тільки у заповнених клітинках. Нехай у несприятливу клітинку необхідно помістити k – одиниць продукції. Для уникнення дисбалансу в таблиці при циклічних переходах в заповнених клітинках почергово додають та віднімають відповідний об’єм продукції (k) . Оскільки цикл міститиме парну кількість кутів то половина клітинок буде з знаком „+” , а половина з знаком „-” . Крок 5. Після перерахунку по циклу повертаємося до кроку 1. Так триває до тих пір доки всі оцінки виявляться додатними. Висновок: Виконуючи лабораторну роботу №3 при виконані транспортної задачі методом найменшої вартості у мене вийшло, що Z=1520. Але при розв’язані задачі методом потенціалів у мене виходили від’ємні оцінки, тому я мусив робити цикл перерахунків. В результаті за методом потенціалів Z=1760, що на 240 більше ніж за методом найменшої вартості. >>>>
-
Конкурентне право та антимонопольне законодавство. Варіант 3
1. Поняття, система і завдання конкурентного права. 3 Завдання 2. 8 У січні 2005 року між представниками ВАТ "Вікторія", НТК "Норма- 4", МП "Таврида-Спектр", Ват "Берег", МП "Вітал", ВАТ "Вега-Супутник відбулася нарада, на якій розглядалося питання "розподіл дільниць території м. Херсона за Генеральною схемою інформаційно-телевізійної кабельної мережі для отримання дозволу Херсонського міськвиконкому народних депутатів на проектування, будівництво та експлуатацію мереж кабельного телебачення". Матеріали вказаної наради зафіксовані протоколом, який підписали всі її учасники. Згідно з цим протоколом учасниками наради були розподілені території міста Херсона за Генеральною схемою інформаційно-телевізійної мережі. В подальшому між підприємцями, які діяли на ринку послуг кабельного телебачення, мали місце факти перерозподілу ділянок. Так одна з ділянок НТК "Норма-4", що була розподілена за наведеним протоколом, невдовзі безпідставно виділена ПФ "Вега-Супутник". Відповідно до чинного законодавства для одержання ліцензії на право користування каналами мовлення організація подає в Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення документи, передбачені ст. 14 Закону України "Про телебачення і радіомовлення", одним із яких є дозвіл місцевих органів державної влади на будівництво та експлуатацію мережі кабельного телебачення (у дозволі вказуються мережі території за планом населеного пункту), завдяки якій здійснюються розповсюдження телевізійних програм. Передбачено також, що у випадку наявності більш як одного претендента на створення мережі кабельного телебачення на одній території ліцензія видається на конкурсних засадах. Конкурс проводиться місцевими органами влади за участю Національної ради з питань телебачення і радіомовлення. Однак підприємці, незважаючи на вимоги зазначених документів, самостійно шляхом узгоджених дій здійснили розподіл дільниць території міста Херсона. 1. Керуючись необхідними нормами законодавства про захист економічної конкуренції виберіть рівень антимонопольних органів, які повинні розглядати дану справу? 2. Який вид правопорушень має місце в цій ситуації? Як в даному випадку, за законодавством, будуть кваліфіковані дії цих суб'єктів господарювання? 3. Чи повинні в даному випадку зазначені суб'єкти отримати дозвіл на узгоджені дії? 4. Який вид відповідальності може бути застосований в даному випадку? Визначить механізм застосування заходів відповідальності. Завдання 3. 15 Завдання 3. ДКП "ЖЕО Калінінського району м. Донецьк" займає монопольне становище на ринку експлуатації та поточного ремонту житлового фонду та на ринку з оформлення документів, надання довідок наймачам, власникам, користувачам житлового фонду в територіальних межах Калінінського району міста Донецька. ДКП "ЖЕО Калінінського району м. Донецьк" стягувало з окремих споживачів експлуатаційні витрати на послуги з обслуговування та забезпечення електроенергією ліфтів, прибирання сходових клітинок, опалення місць загального користування, які фактично споживачі не отримували; необґрунтоване завищувало вартість послуг внаслідок включення до їх складу витрат на заробітну плату працівників, участь яких не підтверджується технологічними картами виконання цих платних послуг, та застосування норм часу не підтверджені нормативними чи іншими документами. Крім того, ДКП "ЖЕО Калінінського району м. Донецьк" встановило необґрунтовану плату за оформлення документів на міжвідомчу комісію по обстеженню та реконструкції житлових та нежитлових приміщень, переводу з житлових приміщень у нежитлові, перебудування балконів, лоджій тощо, розмір якої не підтверджується фактичними витратами, а також відмовляло у наданні довідок мешканцям району, висуваючи вимоги щодо сплати заборгованості за квартирну плату. 1. Керуючись необхідними нормами законодавства про захист економічної конкуренції виберіть рівень антимонопольних органів, які повинні розглядати дану справу? 2. Як в даному випадку, за законодавством., слід кваліфікувати дії цих суб'єктів господарювання? 3. Що є обов’язковою умовою визначення складу такого порушення. 4. Яких правил дотримувалися органи АМКУ, визначаючи рівень монопольного (домінуючого) становища даного суб'єкта, яка процедура визначення монопольного (домінуючого) становища суб'єкта господарювання? 5. Який вид відповідальності може бути застосований в даному випадку. Завдання 4. 24 Завдання 4. Рядом розпоряджень Донецької облдержадміністрації було зобов'язано підприємців проводити дооцінку горілки, лікеро-горілчаних та тютюнових виробів. Різницю між попередньою ціною і тією, що була встановлена облдержадміністрацією необхідно було надсилати на рахунок держадміністрації. В розпорядженнях облдержадміністрації обґрунтовувалася така необхідність -„кошти будуть спрямовані на соціальні послуги". В результаті ці підприємці мали збитки, тому що на відповідний Донецький ринок завозилася подібна імпортна продукція і споживач купляв саме імпортну горілку і цигарки тому що вони були дешевше. Антимонопольний комітет відкрив справу проти облдержадміністрації. Дії Донецької облдержадміністрації були кваліфіковані як порушення законодавства про захист економічної конкуренції. 1. Керуючись необхідними нормами законодавства про захист економічної конкуренції виберіть рівень антимонопольних органів, які повинні розглядати дану справу? 2. Який вид правопорушень має місце в цій ситуації? Як в даному випадку, за законодавством, будуть кваліфіковані дії Донецької облдержадміністрації? 3. Який вид відповідальності може бути застосований в даному випадку? 4. Які особливості застосування відповідальності у даному випадку? Завдання 5. 29 Завдання 5. Керуючись необхідними нормами Закону України „Про захист економічної конкуренції" та Положенням „Про порядок подання заяв до Антимонопольного комітету України про попереднє отримання дозволу на концентрацію суб'єктів господарювання", зареєстрованим розпорядженням Антимонопольного Комітету України від 19.02.2002 № 33-р., наведіть свій приклад здійснення концентрації у вигляді набуття безпосередньо або через інших осіб контролю одним або кількома суб'єктами господарювання над одним або кількома суб'єктами господарювання. При цьому дайте відповідь на питання: 1. У яких випадках (які при цьому враховуються порогові показники) зазначена концентрація суб'єктів господарювання визнається порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. 2. Яка відповідальність повинна наступити за концентрацію з вашого прикладу, якщо на таку концентрацію не буде отримано дозволу органів АМКУ? Список джерел 32 >>>>
-
Фінансовий облік Варіант 7
Задача 2 Варіант 7. Умова Наскрізну задачу рекомендується виконувати в такій послідов¬ності: 1. Скласти баланс на початок місяця (кінець попереднього). 2. Нарахувати заробітну плату працівників підприємства з усіма необхідними розрахунками та поясненнями з обов'язкових пла¬тежів, базою обчислення яких є кошти, що спрямовані на оплату праці, а також утримання із заробітної плати, передбачені чинним законодавством. 3. Скласти журнал реєстрації господарських операцій на основі по¬чаткових відомостей за варіантами та результатами виконання попереднього пункту задач. 4. На підставі інформації про залишки на рахунках бухгалтерського обліку на початок місяця, складеного журналу реєстрації госпо¬дарських операцій, підкріпленого необхідними розрахунками та поясненнями, необхідно відкрити реєстри бухгалтерського облі¬ку (Т-рахунки, журнали, відомості або реєстри автоматизованої форми обліку), записати в них операції, які проведено за місяць, із журналу їх реєстрації, підрахувати обороти за дебетом і кре¬дитом рахунків, визначити кінцеві залишки (сальдо). Записи за рахунками необхідно провести з обов'язковим записом номера операції, під яким її подано в журналі реєстрації господарських операцій. 5. На основі оформлених облікових реєстрів скласти оборотну відо¬мість за синтетичними рахунками (оборотний баланс) і зробити записи в Головній книзі. Необхідно навести також сторінку Го¬ловної книги з одного або двох найхарактерніших (показових) рахунків (наприклад, 301, 311, 23, 79). 6. На основі оборотного балансу скласти сальдовий баланс (ф. № 1) на кінець звітного місяця. За рахунками, які не закриваються кожного місяця, виконати трансформаційні записи з їх закриття. Перед складанням балансу необхідно ознайомитися з вимогами П(С)БО 2 "Баланс". При цьому слід звернути увагу, що одиницею в балансі підприємств, які не належать до суб'єктів малого бізнесу, є тисяча гривень з одним знаком після коми. Таблиця 1. Залишки на рахунках бухгалтерського обліку станом на останній день попереднього місяця Номер рахунка Назва рахунка Сума, грн. 1 2 3 104 Основні засоби (первинна вартість) 170000 131 Знос основних засобів 12000 125 Нематеріальні активи 2000 133 Знос нематеріальних активів 500 14 Довгострокові фінансові інвестиції 78500 201 Матеріали 26000 207 Запасні частини 4000 22 МШП 3000 361 Розрахунки з вітчизняними покупцями 500 372 Розрахунки з підзвітними особами 1000 40 Статутний капітал 200000 441 Прибуток нерозподілений 120730 443 Прибуток, використаний у звітному періоді 15000 З01 Каса в національній валюті 100 311 Поточні рахунки в національній валюті 80000 312 Поточні рахунки в іноземній валюті (4400 дол. США за курсом 5,00 грн за 1 дол.) 22000 601 Короткострокові кредити банків у національній валюті 20000 631 Розрахунки з вітчизняними постачальниками 24000 641 Розрахунки за податками, у тому числі З ПДВ 6000 З податку на прибуток 2000 з податку на доходи фізичних осіб 500 з комунального податку 100 661 Розрахунки за заробітною платою 5000 651 Розрахунки за пенсійним забезпеченням 600 652 Розрахунки за соціальним страхуванням від тимчасової втрати працездатності 80 653 Розрахунки за страхуванням на випадок безробіття 70 656 Розрахунки за страхуванням від нещасних випадків 20 Таблиця 2. Інформація для нарахування заробітної плати № пор Прізвище, ім'я, по батькові Посада Поса-до¬вий ок¬лад, грн.. Нарахо¬ваний від¬рядний заробіток Використання робочого часу, днів Відпра¬цьовано Неви¬ходи Підстава невиходу 1 2 3 4 5 6 7 8 Адміністративний персонал 1 Іванченко О. І. директор 1200 20 2 Лікар¬няний лист 2 Лозинський В. В. головний 1000 22 3 Лаврик К. С. секретар 700 22 Загальновиробничий персонал 4 Петренко А. О. інженер-технолог 800 22 5 Павленко М. Ю. майстер 750 22 6 Кліменко О. В. комірник складу 600 22 Робітники виробництва 7 Федоренко Т. С. оператор 530 22 8 Дмитрієв О. О. оператор 520 22 9 Ткаченко А. В. оператор 200 10 10 Лучко Л. С. оператор 480 21 1 Лікар¬няний лист 11 Алексеєнко Ю. Д. оператор 460 22 12 Алещенко В. А. оператор 510 22 Примітки. Інформацію таблиці використовують у варіантах 1-12. Для варіантів 13-25 із штатного розпису виключити Ткаченко А.В. Для працівників з порядковими номерами 1-6 у графі 4 наведено посадові оклади, з іншими номерами — у графі 5 фактичний заробі¬ток, нарахований за місяць. Усі працівники є членами профспілки, але платять внески само¬стійно. Ткаченко А. В. прийнятий на роботу в поточному місяці. Середньоденний заробіток за шість останніх місяців Іванченко О. І. становив 38 гри, Лучко Л. С. — 22 грн.; страховий стаж в обох працівників — понад 8 років. Результати розрахунків оформити в розрахунково-платіжній і платіжній відомостях за формами згідно з наказом Міністерства ста¬тистики України № 144. Для нарахування комунального податку розрахувати середньо¬спискову чисельність працівників згідно з Інструкцією № 286. Таблиця 3. Початкові дані для складання журналу реєстрації господарських операцій № п. Операція Сума, грн. 1 2 3 1 Погашено заборгованість пос¬тачальника з поточного рахунка в національній валюті Залишок на початок місяця 2 Зараховано на поточний раху¬нок дохід від довгострокових фінансових інвестицій (диві¬денди за минулий рік) 2400 3 Оприбутковано від постачаль¬ників матеріали (без ПДВ) 18000 4 Податковий кредит з ПДВ визначити 5 Затверджено авансовий звіт за витратами на відрядження адміністративного персоналу 1200 6 Невитрачені суми повернуто в касу, затверджені перевитрати виплачено з каси з попереднім отриманням готівки в банку Визначити 7 Отримано зі складу у виробництво матеріали 2500 8 Перераховано до бюджету ПДВ 6000 9 Перераховано до бюджету податок на прибуток 2000 10 Перераховано до бюджету податок на доходи фізичних осіб 500 11 Перераховано до бюджету комунальний податок 100 12 Перераховано до Пенсійного фонду 600 13 Перераховано до Фонду со¬ціального страхування від тим¬часової втрати працездатності 100 Продовження табл. 3 1 2 3 14 Перераховано до Фонду соціального страхування по безробіттю 70 15 Перераховане до Фонду соціального страхування від нещасних випадків 20 16 Отримано з банку готівку на виплату заробітної плати 5000 17 Виплачено заробітну плату 5000 18 Депоновано невиплачену заробітну плату Визначити 19 Здано до банку залишок готівки Визначити 20 Погашено короткостроковий кредит банку 10000 21 Сплачено та віднесено % за кредитом 600 22 Перераховано орендодавцю за операційну оренду адміністра¬тивного приміщення за поточ¬ний і наступний місяці 3600 23 Податковий кредит з ПДВ Визначити 24 Віднесено орендну плату поточного місяця Визначити 25 Віднесено орендну плату наступного місяця Визначити 26 Нараховано знос виробничих основних засобів 4000 27 Відпущено у виробництво МШП 28 Виявлено нестачу матеріалів загалом 210 у т. ч.: природний збиток 10 з вини комірника 200 29 Податкове зобов'язання з ПДВ на суму нестачі, в якій винен комірник 40 30 Визначено та віднесено на винну особу суму, яку повинно бути відшкодовано згідно із законодавством України Визначити 31 Нараховано до бюджету суму перевищення відшкодування нестачі Визначити 32 Прийнято до каси суму відшкодування Визначити 33 Здано до банку готівку Визначити 34 Нараховано заробітну плату: • персоналу виробництва • загальновиробничому персоналу Визначити 35 Утримано із заробітної плати: • податок на доходи фізичних осіб • до Фонду соціального страху¬вання на випадок безробіття • страхові збори до Пенсійного фонду • страхові збори до Фонду на випадок безробіття Визначити 36 Нараховано обов'язкові збори на соціальне страхування: • до Пенсійного фонду • до Фонду соціального страхування по тимчасовій непрацездатності • до Фонду соціального страху¬вання на випадок тимчасової втрати працездатності • до фонду соціального страху¬вання від нещасних випадків (умовно 2,3%) Визначити Продовження табл. 3 1 2 3 37 Нараховано комунальний податок Визначити 38 Перераховано банку за розрахункове обслуговування 100 39 Здано на склад готову продук¬цію за фактичною собівартістю Визначити 40 Готову продукцію відвантажено покупцям 28800 41 Податкове зобов'язання з ПДВ Визначити 42 Списана фактична собівартість відвантаженої готової продукції Визначити 43 Нарахована операційна курсова різниця за іноземною валютою Визначити 44 Нараховано резерв сумнівних боргів у розмірі 1% суми заборгованості покупців Визначити 45 На поточний рахунок у банк надійшов аванс від покупця 1800 46 Нараховано податкове зобов'язання з ПДВ Визначити 47 3 поточного рахунка до банку перераховано аванс постачальника 2400 48 Нараховано податковий кредит ПДВ Визначити 49 Виконано трансформаційні запаси із закриття рахунків класів 7 і 9 з віднесенням на рахунок 79 і визначення фінансового результату Визначити 50 Визначено валові доходи Визначити 51 Визначено валові витрати Визначити 52 Нараховано податок на прибуток: • сума за податковим обліком • різниця між податковим і бухгалтерським обліками Визначити 53 Сума податку на прибуток відноситься на фінансовий результат Визначити 54 Закривається рахунок 79 з формуванням нерозподіленого прибутку Визначити 55 Сума прибутку спрямовується до резервного капіталу Визначити Список використаної літератури 33 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.005512 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|