|
воско подібні
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «воско подібні», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Облік надходження основних засобів та їх обміну на подібні та неподібні активи
ВСТУП 2 Розділ 1. Економічна характеристика основних засобів та теоретичні основи обліку надходження основних засобів та їх обміну на подібні та не подібні активи 4 1.1. Економічна сутність основних засобів 4 1.2. Класифікація та оцінка основних засобів 7 1.3. Документальне оформлення руху основних засобів 13 Розділ 2. Облік надходження основних засобів та їх обміну на подібні та не подібні активи 18 2.1. Облік надходження основних засобів 18 2.2. Облік обміну основних засобів на подібні та не подібні активи 26 ВИСНОВКИ 31 Список використаних джерел 33 Додатки 35 >>>>
-
Методика облікового процесу надходження основних засобів
Вступ 3 1. Теоретико-методологічні аспекти обліку надходження основних засобів та їх обміні на подібні і не подібні активи 5 1.1. Економічний зміст основних засобів 5 1.2. Оцінка та класифікація основних засобів 8 1.3. Методика обліку надходження основних засобів та їх обміну на подібні і не подібні активи 15 2. Методика облікового процесу надходження основних засобів та їх обміну на подібні та не подібні активи на підприємстві 19 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 19 2.2. Документування господарських операцій з обліку основних засобів 29 2.3. Організація і методика фінансового обліку основних засобів 34 3. Шляхи удосконалення організації і методики обліку основних засобів із застосуванням комп’ютерних технологій 51 Висновки 61 Список використаної літератури 64 Додатки 68 >>>>
-
Обмеження та узагальнення поняття
Вступ 2 1. Визначення поняття, його загальна характеристика 3 2.Об’єм та зміст поняття, види понять, взаємодія між ними 4 3. Визначення і поділ понять, прийоми, подібні до визначення 5 Висновки 10 Література 12 >>>>
-
Обмеження та узагальнення поняття
Вступ 2 1. Визначення поняття, його загальна характеристика 3 2.Об’єм та зміст поняття, види понять, взаємодія між ними 4 3. Визначення і поділ понять, прийоми, подібні до визначення 5 Висновки 10 Література 12 >>>>
-
Подібність і відмінність людини і людиноподібних мавп
ВСТУП 3 1. Відмінність людини і людиноподібних мавп 5 2. Подібні риси людини й людиноподібних мавп 9 Висновок 12 Література 13 >>>>
-
Контрольна робота з адміністративного права
1. Дайте визначення адміністративного провадження, розкрийте його особливості, наведіть критерії класифікації. 2 2. Охарактеризуйте адміністративно-правові режими, встановлені на державному кордоні. 5 Задача 1. 10 Громадянин П., перебуваючи у нетверезому стані, чіплявся до громадян, нецензурно лаявся. Його було притягнуто до відповідальності за ст. 173 КпАП України (дрібне хуліганство). Враховуючи, що за подібні дії П. вже притягувався до відповідальності, до нього застосували адміністративний арешт. П. оскаржив постанову, посилаючись на те, що він інвалід III групи. Проаналізуйте ситуацію. Задача 2. 11 Кабінет Міністрів України скасував рішення Ради міністрів Автономної Республіки Крим як таке, що суперечить законодавству. Чи правомірне рішення Кабінету Міністрів України? Чому Ви так вважаєте? Література 13 >>>>
-
Контрольна робота з трудового права
ЗМІСТ ПОРЯДОК УКЛАДЕННЯ ТРУДОВОГО ДОГОВОРУ 3 ЗАДАЧА 1 9 У колективному договорі заводу було записано: "Інженерно-технічні працівники, помічники майстрів і слюсарі наладчики зобов'язані приходити на роботу за 30 хвилин до початку зміни і залишати роботу через 20 хвилин після зміни. У цей час готується обладнання і завдання для працівників. Компенсація за зайво відпрацьований час надається у відповідності з чинним законодавством. Чи законні подібні умови колективного договору. Який зміст колективного договору? Відповідь обґрунтуйте. ЗАДАЧА 2 11 Працівниця вийшла на роботу після трьох років перебування у відпустці догляду за дитиною і хоче одержати раніше невикористану щорічну відпустку. Як у таких випадках обчислюється середня зарплата? Відповідь обґрунтуйте. СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 13 >>>>
-
Підприємницьке право
1. Розгляд господарських спорів господарськими судами 3 2. Порядок заняття торгівельною діяльності і правила обслуговування населення . 9 3. Задача 14 Іноземна компанія супроводжувала продаж на ринку України лікарського засобу інформацією про те, що численні авторитетні дослідження довели більш високу його ефективність порівнянно з подібними лікарськими препаратами, що розповсюджуються іншою іноземною компанією. Ліки продаються без рецепта, а вживати їх рекомендували без поради лікаря. Кваліфікуйте дії компанії відповідно до чинного законодавства. 14 4. Проаналізуйте дії відповідно до чинного законодавства. 17 В Іівано - франківській області склалася така ситуація. Обласний відділ освіти надіслав завідуючим міських та районних відділів освіти листи, в яких заборонялося користуватися послугами приватних туристичних фірм, для організації екскурсійного обслуговування школярів. Єдиного фірмового, послугами якої дозволялося користуватися була державна туристична агенція Держекскурс. Подібні вказівки отримали і директори шкіл. Все це призвело до зменьшення екскурсій для школярів та погіршення їхньої якості. Що на вашу думку відповідно до чинного занодавства можна порадити конкурентам підприємства Держекскурс. 17 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 20 >>>>
-
Психологічна служба в організації
Вступ 3 1. СУТНІСТЬ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЇЇ РОЗВИТКУ 4 2. СТРУКТУРА ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ ОРГАНІЗАЦІЇ. ПОВНОВАЖЕННЯ ТА ОБОВЯЗКИ ЇЇ ПІДРОЗДІЛІВ 6 3. ДОСВІД РОБОТИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ В СИСТЕМІ ОСВІТИ УКРАЇНИ 10 Висновки 12 Література 13 Вступ Створення психологічних служб стало нагальною потребою часу. В западних країнах подібні органи працюють вже давно. Вони стали буденним явищем на заводах, фабриках, приватних підприємствах, державних установах. Їх структура, завдання і функції є різними в кожному окремому випадку. На даний час немає якихось типових структур, які можна використовувати за обов'язковий взірець. Як правило, при створенні такої служби використовується успішний досвід певної фірми або організації з урахуванням завдань, які необхідно вирішувати з її допомогою. Якщо вивчити структури багатьох таких служб, то можна відпрацювати певну узагальнену, тобто інтегральну структуру психологічної служби організації, яку можна використовувати як типову при створенні відповідної служби на будь-якому підприємстві. В даній роботі розглянута подібна структура, яка враховує багато аспектів психологічного забезпечення діяльності організації. Висновки Таким чином, вищевказана структура психологічної служби здатна охопити практично всі моменти повсякденної діяльності організації та стати головним інструментом в налагодженні дієвої, ефективної атмосфери на виробництві, що, в свою чергу, потягне за собою підвищення і інших економічних показників підприємства. При відпрацюванні даної структури враховувалися моменти, що пов'язані тільки з людським фактором на виробництві. Може мати місце і інші варіанти структур психологічної служби. На мою думку, буде дуже ефективною структура, яка б включала в себе також відділення маркетингових досліджень, просування товару на ринку з урахуванням психології покупця, споживача. Але це прерогатива кампаній великого бізнеса, промислових гігантів і не стосується, наприклад, організацій, які не займаються ніяким бізнесом (державні структури, благодійні організації і т.п.). Чисельність психологів повинна визначатися, по-перше, кількістю працівників в організації, а по-друге, – завданнями, які є приорітетними для даної установи. >>>>
-
Ергономіка: 5 завдань
Вступ 3 1. РОЗРОБЛЕННЯ АЛГОРИТМУ ТРУДОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЛЮДИНИ 4 В СИСТЕМІ „ШВАЧКА – ШВЕЙНА МАШИНА” 4 2. ПРОВЕДЕННЯ СПОСТЕРЕЖЕННЯ ЗА РОБОТОЮ ЛЮДИНИ 7 В СИСТЕМІ „ШВАЧКА – ШВЕЙНА МАШИНА” 7 Хід проведення спостереження 8 Висновки 10 3. ПРОВЕДЕННЯ ОПИТУВАННЯ ПРАЦІВНИКІВ 11 В СИСТЕМІ „ШВАЧКА – ШВЕЙНА МАШИНА” 11 Хід опитування 13 Висновки 14 4. СОЦІОМЕТРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕНЯ МІЖОСОБИСТИХ ВЗАЄМОВІДНОСИН У ВИРОБНИЧОМУ КОЛЕКТИВІ 15 Хід проведення спостереження 15 Висновки 22 5. РОЗРОБЛЕННЯ СХЕМИ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ ПРАЦІВНИКОМ ЩОДО РОБОТИ В СИСТЕМІ „ШВАЧКА – ШВЕЙНА МАШИНА” 23 Висновки 25 Підсумки 26 Література 27 Вступ Швейне виробництво на сьогоднішній день є однією з найбільш трудомістких сфер діяльності людини. Незважаючи на значний розвиток сучасних технологій, більшість з яких пов’язана з комп’ютеризацією технологічних процесів, під час виготовлення одягу використовуються майже не „дідівські” методи роботи і морально застаріле обладнання. В більшості майстерень використовуються швейні машини електричного приводу, котрі вимагають до себе значних як фізичних, так і психологічних зусиль з боку людей, які працюють на них. Разом з цим, також залишається незамінна роль людини під час швейного виробництва, де машинний інтелект поки що не здатний ефективно конкурувати з людським. Дослідженню взаємодії в системі „швачка – швейна машина” присвячені всі завдання, які розміщені в цій роботі. Виконання вищевказаних завдань дозволило більш глибоко уяснити механізми взаємодії машини і людини в системі „машина – людина”, виявити шкідливість впливу машинної техніки на працівника в конкретній ситуації. Дослідження проведені на базі малого підприємства „Лідер” м. Бровари Київська область, що спеціалізується на масовому випуску швейних виробів типу постільна білизна, робочий одяг. Проведення опитування і тестування проходило в період з 11 по 16 серпня 2006 року за взаємною згодою керівництва підприємства і працівників. Підсумки Проведена робота показала, що завдяки методикам, які взяла на озброєння ергономічна наука і які були використані в цій роботі, можна достатньо ефективно вивчати взаємодію в системах „людина – машина”, робити необхідні висновки та надавати пропозиції щодо покращення умов праці для людини. Такі методи як опитування, спостереження за роботою працівників, соціометричне дослідження дозволяють зробити висновок щодо існування значної напруженості, яка виникає у виробничих колективах, особливо під час зростання навантаження на людину. Характер і динаміка виробництва вимагає від людини значного фізичного і психологічного напруження, використання на межі можливого свого внутрішнього потенціалу. Тривалий контакт людини в системі „людина – машина” призводить до погіршення самопочуття, розладу здоров’я, а в подальшому – і до професійних захворювань. Подібні дослідження, які були проведені під час даної роботи, слід робити з метою виявлення шкідливого, застарілого обладнання, інших машин і механізмів, які мають підвищені небезпечні фактори для здоров’я і життя людини. >>>>
-
Українські язичеськи божества домашнього вогнища
Вступ 3 1. Загальна характеристика праукраїнської міфології та божеств домашнього вогнища 4 2. Корисні домашні божества 6 3. Злі божества домашньої оселі українців 10 Висновки 13 Література 14 Вступ Немає на світі такої людини, яка б не чула про давньогрецькі або давньоримські божества. Венера, Марс, Аполлон, Аврора, Амур – ці та подібні до них назви та міфи з дитинства оточують будь-яку людину. Стародавнє минуле греків і римлян шанується та вивчається у нас дуже добре. Разом з тим, наші предки – слов'яни – також мали свою міфологію, свій пантеон богів, але на відміну від грецьких, вони позабуті і збереглися тільки в поодиноких повір'ях та малозрозумілих назвах. Сьогодні українське суспільство відшукує ідеали добра, справедливості, єдності та намагається втілити їх у сучасне життя. Але не дуже добре це вдається. Однією з причин деякі дослідники називають те, що ми залишили своє коріння, позабули сутність наших прадавніх вірувань. Виникає парадокс: деяким словам, символам, образам, ми не можемо знайти пояснення, хоча вони є нашими, українськими. Це свідчить про те, що прийшов час згадати свою історію. Духовність нації повинна живитися із своїх джерел, тому вивчення давнього минулого України, хоча б того, що все ж такі збереглося, є актуальним завданням сучасності. Висновки Божества домашнього вогнища супроводжували людей у їх повсякденному житті. Будь-якому незрозумілому явищу дійсності, яке не могло раціонально пояснитися, праукраїнці надавали містичного змісту. На їх думку, надзвичайні істоти жили всюди, де знаходилася людина. Одні із них були корисними, інші – ні. Це відображало дуалістичний підхід давніх українців до розуміння світу як боротьби двох протилежності – Добра і Зла. Божества домашньої оселі були неосновними в пантеоні богів наших предків. Вони тільки допомагали людині вести домашнє господарства, сприяли в справах або надавали допомогу в лікуванні. Злі божества, навпаки, перешкоджали діяльності людини, навіювали острах, приносили хвороби. В кожній оселі жили свої божества, хоча їх називали однаковими іменами. В деяких окремих випадках люди вважали, що в "хатні" божества перетворюються їх померлі родичі. Божества були нероздільними з даною сім'єю, вони не залишали її, переїжджали з нею до нового місця мешкання. Інтересною особливістю є те, що в міфах праслов'ян практично не згадується про те, щоб божества домашньої оселі вели безпосередньо боротьбу між собою. Боротьба між ними здійснювалася через посередника – людину, господаря або господиню хати. Якщо господар перетворювався на злу людину – він протиставляв себе добрим божествам. Якщо він був добрий – перемагали сили добра. Межа в боротьбі між Добром і Злом проходила через серце людини. >>>>
-
Кризи професійного становлення особистості
Вступ 3 1. Кризи професійного становлення як вид криз особистості. 4 2. Характеристика криз професійного становлення в ході розвитку особистості. Шляхи їх розв’язання. 10 Висновки 16 Література 23 Вступ Однією з важливіших функцій людського суспільства є накопичення та передача знань, досвіду новому поколінню людей, що, безумовно, сприяє загальному прогресу цивілізації. Подібні процеси тривають в усіх областях діяльності людини, а особливо – в економічній, виробничій сфері. Підготовка висококваліфікованих фахівців становиться нагальною потребою часу. Деякі спеціальності вимагають для опанування ними значних інтелектуальних, моральних, фізичних зусиль. Професійне становлення в цих умовах виступає достатньо складним, тривалим, досить рухомим, багатоплановим і часом суперечливим процесом. Фізичне та моральне навантаження, яке відбувається при цьому на людину, сприяє виникненню психологічних проблем особистості, одними з яких є кризи професійного становлення. Кризи професійного становлення особистості, за твердженням науковців, ще не стали предметом прискіпливої уваги науки. Проте, як свідчить практика, залучення до професії не завжди відбувається гладко та без проблемно, тому вивчення теоретичного матеріалу в цієї сфері край необхідно для вдосконалення процесу професійного становлення сучасної людини. Висновки Кризи в професійному розвитку – явище нормативне. Вони є доленосними моментами в життєдіяльності людини. Знання психологічних механізмів, закономірностей і особливостей кризових явищ дозволяє їх враховувати і конструктивно долати. Кризи не можна ігнорувати, не помічати. Відхід від них загрожує людині професійною дезадаптацією, крахом професійних надій, неспроможністю професійної біографії. Кризові явища – невід'ємний атрибут динамічного процесу професійного становлення особистості. Ступінь усвідомлення людиною криз є цілком індивідуальний. Вона залежить від способу протікання кризової ситуації, оскільки при благополучному її проходженні людина рідко усвідомлює дане явище як кризу. Кількість криз багато в чому залежить від соціально-професійної спрямованості, активності особи. Людина, яка цікавиться своїм внутрішнім світом та прагне пізнати себе, але відчуваючи при цьому незадоволеність, має в своїй професійній біографії більшу кількість кризових явищ. Якщо ж людина йде від кризи, старається її ігнорувати, то вона частіша стикається з крахом професійних надій, неспроможністю своєї професійної біографії. Настання кризи обумовлене цілим рядом чинників: поступовими якісними змінами способів виконання діяльності, соціально-професійною активністю особи, соціально-економічними умовами життєдіяльності, віковими психофізіологічними змінами, а також степеню інтенсивності професійної діяльності. Проте на будь-якій стадії професійного становлення як головний чинник, що детермінує виникнення кризи, частіше виділяється соціально-професійна активність. Переживання кризи викликає перебудову психологічної структури особистості, зміну соціально-професійної спрямованості. Породжувати психічну напруженість, кризи стимулюють професійний розвиток людини. Переживаючи кризу, індивід, як правило, підіймається на вищий рівень розвитку. >>>>
-
Вікові особливості та кризи професійного самовизначення
Вступ 3 1. Вікові особливості людини. Взаємозв’язок життєвих та професійних криз особистості. 4 2. Характеристика криз професійного самовизначення в ході розвитку особистості. Шляхи їх розв’язання. 10 3. Чинники криз професійного самовизначення. 16 Висновки 22 Література 23 Вступ Однією з важливіших функцій людського суспільства є накопичення та передача знань, досвіду новому поколінню людей, що, безумовно, сприяє загальному прогресу цивілізації. Подібні процеси тривають в усіх областях діяльності людини, а особливо – в економічній, виробничій сфері. Підготовка висококваліфікованих фахівців становиться нагальною потребою часу. Деякі спеціальності вимагають для опанування ними значних інтелектуальних, моральних, фізичних зусиль. Професійне становлення в цих умовах виступає достатньо складним, тривалим, досить рухомим, багатоплановим і часом суперечливим процесом. Фізичне та моральне навантаження, яке відбувається при цьому на людину, сприяє виникненню психологічних проблем особистості, одними з яких є кризи професійного самовизначення. Кризи професійного самовизначення особистості є наслідком вікового розвитку людини, та за твердженням науковців, ще не стали предметом прискіпливої уваги науки. Проте, як свідчить практика, залучення до професії не завжди відбувається гладко та без проблемно, тому вивчення теоретичного матеріалу в цієї сфері край необхідно для вдосконалення процесу професійного становлення сучасної людини. Висновки Вікові особливості людини впливають на становлення її як особистості. Кожен вік людського індивіда передбачає наявність певних процесів, котрі визначають її психічний розвиток на даному етапі. Протягом життєвого шляху відбувається поетапне становлення психологічних, ділових та моральних якостей людини, її професійних властивостей, знань, вмінь та навичок. Однак, цей шлях не є легким та безпроблемним. На кожному етапі людина випробовує ряд життєвих криз, які пов’язані з її віковими особливостями та впливають на її професійне самовизначення, що є особливо активним у юнацькому віці. Кризові явища – невід'ємний атрибут динамічного процесу професійного становлення особистості. Ступінь усвідомлення людиною криз є цілком індивідуальний. Вона залежить від способу протікання кризової ситуації, оскільки при благополучному її проходженні людина рідко усвідомлює дане явище як кризу. Кількість криз багато в чому залежить від соціально-професійної спрямованості, активності особи. Людина, яка цікавиться своїм внутрішнім світом та прагне пізнати себе, але відчуваючи при цьому незадоволеність, має в своїй професійній біографії більшу кількість кризових явищ. Якщо ж людина йде від кризи, старається її ігнорувати, то вона частіша стикається з крахом професійних надій, неспроможністю своєї професійної біографії. Настання кризи обумовлене рядом чинників: поступовими якісними змінами способів виконання діяльності, соціально-професійною активністю особи, соціально-економічними умовами життєдіяльності, віковими психофізіологічними змінами, а також степеню інтенсивності професійної діяльності. Переживання кризи викликає перебудову психологічної структури особистості, зміну соціально-професійної спрямованості. Породжувати психічну напруженість, кризи стимулюють професійний розвиток людини. Переживаючи кризу, індивід, як правило, підіймається на вищий рівень розвитку. >>>>
-
Предмет і об"єкт соціальної науки
Вступ 3 1. Основні методологічні засади соціології як науки. 5 2. Специфіка соціологічного аналізу соціальних явищ та галузі сучасної соціологічної науки. 9 3. Принципи в соціологічному знанні: діяльності, комплексності, системності, детермінізму, історизму. 16 Висновки 20 Література 21 Вступ Останні надзвичайні та екстремальні події міжнародного життя та внутрішньої політики України показують необхідність ретельного вивчення людського суспільства. Сувора дійсність змушує надати відповіді на питання, які пов’язані з його існуванням та функціонуванням. Які механізми діють в ньому? Які рушійні сили призводять до політичних та соціальних змін? Які перспективи очікують людство? Ці і подібні ним питання вимагають наукового осмислення та створення на теоретичній базі практичних кроків до покращення нашого з вами життя. Суспільство досліджується багатьма науками – політологією, історією, антропологією, етнографією, соціальною філософією. В ряді цих наук гідне місце займає соціологія. Сама вона, як наука про суспільство, покликана розв’язати проблеми, з якими зіштовхується людство у повсякденному житті, наблизити його до пізнання сутності цього явища. Протягом історії наука накопичила значну кількість ідей, знань щодо суспільства. В межах сучасної соціології цей теоретичний багаж вивчається, аналізується з метою впорядкувати усю його сукупність, добитися вдосконалення соціологічного підходу дослідження соціуму. Але, як показує практика, з часом кількість наукових проблем в межах соціології не зменшується, а зростає. Пов’язано це, в першу чергу, з тим, що теорія соціології не стоїть на місці: народжуються нові концепції, які вступають в конфлікт зі попередніми ідеями, виникають нові поняття, закони і категорії. Метою даного дослідження є спроба вдосконалення та впорядкування знань про вихідні теоретичні концепції соціології, її базові поняття і категорії. Об’єкт, на який спрямовано дане дослідження – соціологічна наука як наукова дисципліна та галузь знань, що вивчає суспільство. Предметом дослідження виступають вихідні, базові теоретичні категорії соціології: її об’єкт і предмет, структура, методи та принципи наукового пізнання. В рамках соціології неодноразово ставилися питання по-новому осмислити об’єкт і предмет соціології як науки, привести їх у відповідність із завданнями, що стоять перед нею, вирішити теоретичні протиріччя. Визначення методологічних основ пов’язано з іменем засновника соціології О.Конта та неодноразово вдосконалювалося та змінювалося його учнями, послідовниками, а також всіма іншими соціологами, які приймали участь в створенні теоретичного фундаменту науки: Г.Спенсером, Е.Дюркгеймом, Т.Парсонсом, М.Вебером, Г.Зіммелем, Ф.Тьоннісом, Р.Мертоном, Р.Дарендорфом, П.Сорокіним. Українська соціологічна думка бере свої витоки з праць М.Шаповала, М.Грушевського, В.Ліпинського, Д.Донцова. В значній ступені теоретичні основи соціології розроблені в працях сучасних українських вчених: В.Андрущенко, І.Воловича, М.Гавриленко, М.Горлача, М. Захарченко, М.Лукашевича, О.Погорілого, І. Руденко, А. Ручки, В. Скуратівського, Ю.Сурміна, В.Танчера, М.Туленкова, М. Шевченко, В. Хмелько, О.Якуби. В працях вищезгаданих науковців неодноразово мала місце думка про складність визначення основ соціології, наявність проблем з визначення її предмету, структури, напрямків дослідження. Для досягнення мети даної роботи передбачається виконання наступних завдань: • прослідкувати трансформацію протягом розвитку соціології її об’єкта та предмета дослідження; • проаналізувати особливості соціологічного підходу вивчення суспільства в межах цієї науки та в її галузях; • надати характеристику принципів соціології як вихідних тверджень для її розвитку та функціонування. Методами дослідження даної роботи стали: аналіз документів, аналіз наукової та навчальної літератури з цієї дисципліни, узагальнення та порівняння. Висновки Відношення соціологів до визначення предмету соціології протягом історії неодноразово змінювалося – воно трансформувалося разом із розвитком цієї науки, нагромадження нею знань і методів дослідження. Тому, говорячи про соціологію як науку про суспільство, слід пам’ятати, що вона являє собою цілісну систему внутрішньо організованого і перевіреного знання про різноманітні соціальні факти, які становлять життя людей в сучасному суспільстві. А це означає, що знання про будь-який соціологічний феномен має ґрунтуватися, перш за все, на перевірених і підтверджених відомостях та наукових доказах. Соціологія як наука включає соціологічні знання різного рівня, тобто різного ступеню узагальнення та абстракції. Загалом ці знання утворюють певну систему, яка має досить складну структурну будову. Питання про предмет соціології неможливо розглядати всебічно, не зробивши попередніх зауважень щодо цієї структури. У найзагальнішому вигляді вона існує в таких формах: загальна (або теоретична) соціологія, спеціальні соціологічні теорії, галузеві соціології, прикладна соціологія, або конкретно-соціологічні дослідження. Кожен з цих рівнів має відносно самостійний предмет дослідження. Питання про предмет соціології неможливо >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.051623 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|