|
твир радість моєї душі
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «твир радість моєї душі», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Співвідношення понять „дух”, „душа”, „тіло” у психології релігії
Вступ 2 Розділ І 5 УЯВЛЕННЯ ПРО ДУШУ ТА ЇЇ ПРИРОДУ У ВЧЕННЯХ АНТИЧНОСТІ 5 1.1. Поняття про душу давньогрецьких матеріалістів. 5 1.2. Сутність уявлень Платона і Арістотеля про душу і дух. 9 Висновки до 1-го розділу 14 Розділ ІІ 16 ПРОТИСТОЯННЯ ПОГЛЯДІВ ВІДНОСНО ПОНЯТЬ „ДУША”, „ДУХ” В ПЕРІОД СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ ТА НОВОГО ЧАСУ 16 2.1. Християнство про співвідношення тіла й душі людини. 16 1.2. Раціональні пояснення душі і духовності. 21 Висновки до 2-го розділу 28 РОЗДІЛ ІІІ 29 РОЗУМІННЯ ДУШІ І ДУХУ В СУЧАСНИХ НАУКОВИХ КОНЦЕПЦІЯХ 29 1.1. Екзистенціалістські і фрейдистські поняття душі. 29 3.2. Сучасні погляди психологічної науки на духовну сферу людини. 32 Висновки до 3-го розділу. 37 Висновки 39 Література 41 >>>>
-
У мене в грудях дві душі живуть
У мене в грудях дві душі живуть (твір за трагедією Фауст) >>>>
-
Улюблені пісні моєї родини
Улюблені пісні моєї родини >>>>
-
Блукання людської душі від пізнання гріхів до очищення і набуття віри в добро
Блукання людської душі від пізнання гріхів до очищення і набуття віри в добро (за твором Данте Божественна комедія) >>>>
-
Щоб створити щось красиве треба мати красу у душі
Щоб створити щось красиве треба мати красу у душі >>>>
-
Милосердя – це помилка людської душі чи обов’язок кожного?
Милосердя – це помилка людської душі чи обов’язок кожного? >>>>
-
Чистота душі, остереження гріха-Божий і людський заповіти М.Гоголь
Чистота душі, остереження гріха-Божий і людський заповіти М.Гоголь >>>>
-
Історія моєї малої батьківщини
1. Дані про історію та заселення краю 3 2. Традиційна фольклористика мого краю 6 3. Видатні постаті мого краю 6 Література 9 >>>>
-
Сучасна українська ділова мова
1.Лексикологія. Омоніми та їх розряди. 2 2. Правопис іменників III відміни в орудному відмінку однини. Поставити іменники в орудному відмінку однини: зніяковілість, емаль, шерсть, подорож, кров, ожеледь, жовч, вживаність, радість, далеч, мати. 6 3. Запрошення. Укладіть запрошення на фахову наукову конференцію. 7 Список використаної літератури 8 >>>>
-
"Краса душі, краса любові-найвища на землі краса"(краса почуттів в інтимній ліриці українських поетів кінця 19-20 століття)
"Краса душі, краса любові-найвища на землі краса"(краса почуттів в інтимній ліриці українських поетів кінця 19-20 століття) >>>>
-
Український романтизм. Микола Васильович Гоголь
План реферату: Біографія................................................................................2 Хто такий чорт ..................................................................2 Хлєстаков..............................................................................3 Розгляд “Ревізора”...............................................................5 Чичиков.................................................................................7 Сенс життя Чичикова.......................................................9 Мертві душі.......................................................................10 Література.......................................................................11 >>>>
-
Життя та вчення Аристотеля
Вступ 2 1. Арістотель: життя на вчення 3 2. Вчення Арістотеля про душі 10 Висновки 16 Список використаних джерел 17 >>>>
-
Якби дисципліну державного регулювання економіки викладала я, що я вважаю потрібне, не потрібне з моєї точки зору
Список літератури 1. Современная экономика / Под ред. Мамедова О.Ю. – Ростов-на-Дону: Феникс, 1996. 2. Макконнелл К.Р., Брю С.Л. Экономикс: принципы, проблемы и политика. – М.: ИНФРА-М, 2003. 3. Козырев В.М. Основы современной экономики. – М.: Издательство «Финансы и статистика», 1998. 4. Современная экономика / Под ред. Мамедова О.Ю. – Ростов-на-Дону: Издательство «Феникс», 1996. 5. Тарасевич Л.С., Гальперин В.М., Гребенников П.И., Леусский А.И. Макроэкономика. Учебник / Под ред. Тарасевича Л.С. – СПб.: Изд-во СПбГУЭФ, 1999. >>>>
-
Педагогічні погляди Л.М.Толстого
ПЛАН 1. Лев Миколайович Толстой – великий педагог, щирий знавець дитячої душі 3 2. Педагогічні ідеї і погляди Лева Миколайовича Толстого 4 3. Педагогічна діяльність Лева Миколайовича Толстого 12 Список використаної літератури 18 >>>>
-
Філософські погляди Демокріта
Зміст Вступ……………………………………………………………….3 I. Основні положення філософської концепції……………..4 1.1. Розуміння буття……………………………………….6 1.2. Гносеологічна позиція………………………………..9 1.3. Оцінка концепції філософа…………………………..11 II. Соціальна філософія……………………………………….12 2.1. Розуміння єства людини……………………………12 2.2. Погляди Демокріта на природу душі людини…….14 2.3. Про моральність……………………………………..16 Висновок…………………………………………………………..22 Список використаних джерел………………….…...……………23 >>>>
-
Міфологічні уявлення стародавнього світу про душу. Ритуали як основа психологічних уявлень людства
Предмет: історія психології Зміст Вступ 3 1. Міфологічні уявлення стародавнього світу про душу. 4 1.1. Анімізм. 4 1.2. Гілозоїзм 5 1.2.1 Геракліт: душа як "іскорка Логосу". 5 1.2.2. Демокрит: душу – потік вогненних атомів. 7 1.3. Алкмеон: мозок – орган душі. 8 1.4. Анаксагор: "розум" як початок речей. 9 1.5. Платон: душа й царство ідей. 10 1.6. Аристотель: душа – спосіб організації тіла. 13 2. Я і Душа. 17 Висновок. 23 Список використаної літератури. 25 >>>>
-
Формування моральних якостей в учнів на уроках літератури
Вступ 2 Розділ І. Проблема духовності в соціо-культурному вимірі. 8 1.1. Пошуки змісту духовності. 8 1.2. Сучасна духовна криза. 10 Розділ ІІ. Література - як важливий засіб формування духовності у старшокласників. 13 Розділ ІІІ. Формування моральних якостей в учнів на уроках літератури. 17 3.1. Моральне виховання молодших школярів у процесі опрацювання казок на уроках читання. 17 3.2. Урок літератури як відродження свідомості та душі у старшокласників. 28 Висновки 37 Список використаної літератури 39 >>>>
-
Тематика творів Л. М. Толстого
Зміст Вступ 2 1. Головні дати життя та творчості…………………………………………….4 2. Тематика творів Л. М. Толстого як відображення його внутрішньої біографії 6 2.1. Тема формування людської душі в автобіографічній трилогії. 7 2.2. Зображення Кримської війни у “Севастопольських оповіданнях”. 8 2.3. Роздуми про закордонну мораль в оповіданні “Люцерн”. 9 2.4. Зображення класової роз’єднаності Росії: “Ранок поміщика”. 10 2.5. Тема самовдосконалення людини. 10 2.6. Роздуми про рушійні сили історії і людини у романі-епопеї “Війна і мир”. 11 2.7. Мисль сімейна у романі “Анна Кареніна”. 23 2.8. Тема духовного воскресіння у романі “Воскресіння” 26 2.9. Сумніви у сенсі віри, мистецтва та життя: “У чому моя віра?”, “Що таке мистецтво?”, “Крейцерова соната”, “Смерть Івана Ілліча”. 28 Висновки 33 Література 36 >>>>
-
Тематика творів Л. М. Толстого
Зміст Вступ 2 1. Головні дати життя та творчості…………………………………………….4 2. Тематика творів Л. М. Толстого як відображення його внутрішньої біографії 6 2.1. Тема формування людської душі в автобіографічній трилогії. 7 2.2. Зображення Кримської війни у “Севастопольських оповіданнях”. 8 2.3. Роздуми про закордонну мораль в оповіданні “Люцерн”. 9 2.4. Зображення класової роз’єднаності Росії: “Ранок поміщика”. 10 2.5. Тема самовдосконалення людини. 10 2.6. Роздуми про рушійні сили історії і людини у романі-епопеї “Війна і мир”. 11 2.7. Мисль сімейна у романі “Анна Кареніна”. 23 2.8. Тема духовного воскресіння у романі “Воскресіння” 26 2.9. Сумніви у сенсі віри, мистецтва та життя: “У чому моя віра?”, “Що таке мистецтво?”, “Крейцерова соната”, “Смерть Івана Ілліча”. 28 Висновки 33 Література 36 >>>>
-
1300 рік в поемі Данте Аліг’єрі Божественна комедія
Вступ 3 Розділ І. Творчість Данте Аліг’єрі та його «Божественна комедія» 5 1.1. Творчість Данте та історія створення «Божественної комедії» 5 1.2 Композиція твору Данте «Божественна комедія» 6 Розділ ІІ. Божественна комедія» - зображення драматичної долі людської душі: її «загибелі», «переродження» та «тріумфу» 10 2.1 Ліричний герой поеми «Божественна комедія» 10 2.2 Проблематика твору Данте «Божественна комедія» 18 Розділ ІІІ. Відображення Данте Аліг’єрі подій власного та політичного життя в «Божественній комедії» 21 3.1 1300 рік та його значення в житті Данте Аліг’єрі 21 3.2 Політична боротьба в Італії в межах «Божественної комедії» 24 Висновки 28 Список використаної літератури 30 >>>>
-
1300 рік в поемі Данте Аліг’єрі Божественна комедія
Вступ 3 Розділ І. Творчість Данте Аліг’єрі та його «Божественна комедія» 5 1.1. Творчість Данте та історія створення «Божественної комедії» 5 1.2 Композиція твору Данте «Божественна комедія» 6 Розділ ІІ. Божественна комедія» - зображення драматичної долі людської душі: її «загибелі», «переродження» та «тріумфу» 10 2.1 Ліричний герой поеми «Божественна комедія» 10 2.2 Проблематика твору Данте «Божественна комедія» 18 Розділ ІІІ. Відображення Данте Аліг’єрі подій власного та політичного життя в «Божественній комедії» 21 3.1 1300 рік та його значення в житті Данте Аліг’єрі 21 3.2 Політична боротьба в Італії в межах «Божественної комедії» 24 Висновки 28 Список використаної літератури 30 >>>>
-
Сімейно-шлюбні стосунки, їх мораль
Вступ 3 1. ОСНОВИ МОРАЛІ СІМЕЙНО-ШЛЮБНИХ ВІДНОСИН 4 2. МОРАЛЬНІ АСПЕКТИ ЗМІЦНЕННЯ ШЛЮБУ 9 Висновки 14 Список використаної літератури 15 Вступ Сім'я починається з любові двох людей – любові, метою якої є не егоїстичне задоволення, а радість, заснована на радості іншої людини, коли любляча людина відчуває щастя, якщо дає задоволення іншому або зменшуючи чи припиняючи його страждання. Така здатність любити прямо залежить від здібності до співпереживання від уміння думати в першу чергу не про себе, а про кохану людину, уміння піклуватися про неї, знати, що це і є твоє щастя, і не думати про винагороду. Коли двоє закоханих вирішують зв'язати свою долю, вони менше всього думають про те, наскільки підходять один одному. Але поступово з'ясовується, що в сумісному житті багато що залежить ні тільки від взаємності і любові, але і від етичної культури партнерів. Сьогодні, в час трансформації багатьох моральних поглядів і концепцій, все частіше розглядаються питання моралі сімейно-шлюбних відносин. Шлюб, на жаль, становиться чимось нестійким, необов’язковим, свідомість людей змінюється, відбувається зростання тенденцій до індивідуалізму та егоїзму. У таких умовах набуває значення необхідність проаналізувати цінності шлюбу, нагадати значення сім’ї в житті суспільства, розвитку його моралі. >>>>
-
Сенситивні етапи розвитку творчої обдарованості
Вступ 3 1. ТВОРЧА ОБДАРОВАНІСТЬ І СЕНСИТИВНІ ПЕРІОДИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ 5 1.1. ПОНЯТТЯ ОБДАРОВАНОСТІ У СУЧАСНІЙ ПСИХОЛОГІЧНІЙ НАУЦІ 5 1.2. СЕНСИТИВНІ ПЕРІОДИ ТА ЇХ ВПЛИВ НА РОЗВИТОК ЗДІБНОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ 9 1.3. КРЕАТИВНІСТЬ ЯК ОСНОВНИЙ ІНДИКАТОР ОБДАРОВАНОСТІ 13 1.4. ЗАЛЕЖНІСТЬ РОЗВИТКУ ОБДАРОВАНІСТІ ВІД ВІКОВИХ (СЕНСИТИВНИХ) ПЕРІОДІВ 15 2. ТВОРЧО ОБДАРОВАНІ ОСОБИСТОСТІ ЯК ОБ’ЄКТ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЇ 18 2.1. ТЕСТИ КРЕАТИВНОСТІ Е.П. ТОРРЕНСА 18 2.2. ВИВЧЕННЯ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗА ДОПОМОГОЮ ТЕСТІВ КРЕАТИВНОСТІ Е.П.ТОРРЕНСА 23 2.2.1. Означення об’єкту дослідження 23 2.2.2. Визначення проблеми і формування гіпотези дослідження 23 2.2.3. Опис і хід дослідження. 24 2.2.4. Аналіз результатів 24 3.2.5. Інтерпретація результатів і висновки 27 Висновки 28 Література 29-30 Надана робота робить спробу систематизувати та узагальнити знання з цієї тематики. Об’єктом дослідження моєї курсової роботи є явище творчої обдарованості дітей молодшого шкільного віку. Предметом роботи стає степінь розвитку їх обдарованості у різні сенситивні періоди. Під час проведення дослідження були використані результати практичного вивчення творчих здібностей дітей молодшого шкільного віку на базі 2-х і 3-х класів середньої школи. >>>>
-
Тематика творів Л. М. Толстого як відображення його внутрішньої біографії
Зміст Вступ 2 1. Головні дати життя та творчості…………………………………………….4 2. Тематика творів Л. М. Толстого як відображення його внутрішньої біографії 6 2.1. Тема формування людської душі в автобіографічній трилогії. 7 2.2. Зображення Кримської війни у “Севастопольських оповіданнях”. 8 2.3. Роздуми про закордонну мораль в оповіданні “Люцерн”. 9 2.4. Зображення класової роз’єднаності Росії: “Ранок поміщика”. 10 2.5. Тема самовдосконалення людини. 10 2.6. Роздуми про рушійні сили історії і людини у романі-епопеї “Війна і мир”. 11 2.7. Мисль сімейна у романі “Анна Кареніна”. 23 2.8. Тема духовного воскресіння у романі “Воскресіння” 26 2.9. Сумніви у сенсі віри, мистецтва та життя: “У чому моя віра?”, “Що таке мистецтво?”, “Крейцерова соната”, “Смерть Івана Ілліча”. 28 Висновки 33 Література 36 >>>>
-
Тематика творів Л. М. Толстого як відображення його внутрішньої біографії
Зміст Вступ 2 1. Головні дати життя та творчості…………………………………………….4 2. Тематика творів Л. М. Толстого як відображення його внутрішньої біографії 6 2.1. Тема формування людської душі в автобіографічній трилогії. 7 2.2. Зображення Кримської війни у “Севастопольських оповіданнях”. 8 2.3. Роздуми про закордонну мораль в оповіданні “Люцерн”. 9 2.4. Зображення класової роз’єднаності Росії: “Ранок поміщика”. 10 2.5. Тема самовдосконалення людини. 10 2.6. Роздуми про рушійні сили історії і людини у романі-епопеї “Війна і мир”. 11 2.7. Мисль сімейна у романі “Анна Кареніна”. 23 2.8. Тема духовного воскресіння у романі “Воскресіння” 26 2.9. Сумніви у сенсі віри, мистецтва та життя: “У чому моя віра?”, “Що таке мистецтво?”, “Крейцерова соната”, “Смерть Івана Ілліча”. 28 Висновки 33 Література 36 >>>>
-
Українська пісня – злет душі людської
Вступ I. Біля джерел народної пісенності ІІ. Календарно-обрядова пісня є найстаровиннішою верстою української пісенності а) “Щедрий вечір, добрий вечір” (колядки, щедрівки) б) “Благослови, мати, весну закликати” (веснянки, гагілки) в) “Ой на Івана, на Купала” ІІІ. Родинно-обрядові пісні а) “Друженьки, співайте, косу розплітайте” (весільні) б) “Нічого кращого немає, як тая мати молодая з своїм дітяточком малим...” (колискові пісні) в) Голосіння IV. Історичні пісні та думи а) Історичні пісні б) Думи V. Соціально-побутові пісні а) “Боронив я свою Україну” (козацькі, рекрутські та солдатські пісні) б) Чумацькі пісні VI. Родинно-побутові пісні а) “Цілуй, цілуй, цілуй її, - знов молодість не буде!” (пісні про кохання) б) “Заспіваємо пісню веселеньку” (жартівліві та сатирічні пісні) VII. Пісні релігійні VIII. Українська пісня в еміграції ї а) Українська пісня на Кубані б) Пісенна культура українців Канади IХ. Висновок >>>>
-
Характеристика культурологічних теорій ХХ ст. (О. Шпенглер, А. Тойнбі, М. Бердяєв)
Вступ 3 1. Трагедія культури у філософії О. Шпенглера 4 2. Культура і творча особистість в трактуванні Бердяєва 8 3. Концепція розвитку культури Тойнбі 11 Висновки 15 Список використаної літератури 16 Вступ Початок ХХ століття приніс людству багато духовних відкриттів, надав численні зразки нового відношення до людини, світу, пізнання. Саме на цей час приходиться бурхливий розвиток нових видів мистецтв, жанрів, підходів і прийомів художнього відображення реальності. Філософія і психологія збагачуються новими концептуальними підходами. Не менш значимими є досягнення в теоретичному осмисленні ходу історії, розвитку цивілізації і культури людства. Багато хто із сучасників початку ХХ століття вважали, що наступає кінець світу, крах гуманізму, ідей світлого майбутнього. Захиталися устої релігійності, моралі. Перша світова війна, котра вибухнула на той час, показала все безглуздя, що має в своїй суті людська істота, висвітлила найтемніші та найнепривабливіші сторони її душі. Все це надало можливість багатьом мислителям, науковцям, суспільним діячам по-новому зглянути як на окрему людину, так і на розвиток усієї культури та цивілізації в цілому. В даній роботі будуть висвітлені основоположні ідеї Шпенглера, Бердяєва, Тойнбі, які вмістили у собі найбільш характерні погляди того часу. Висновки Мислителі початку ХХ ст. вперше заговорили про можливість загибелі людської цивілізації, зокрема європейської. Еволюціонізм, який раніш вселяв в душі дослідників певний оптимізм і віру в те, що хід історії людства прагне до вдосконалення, на початку століття перетворився у поглядах багатьох філософів на інші, альтернативні концепції. Історичні, культурні, етнографічні дослідження, які проводилися на той час підштовхнули науковців до думки, що існуюча цивілізація може зникнути так же як це було з цивілізаціями майя, ацтеків, давніми китайцями та греками. Питання стояло в тому, чи зникне це все разом, чи тільки ті соціокультурні утворення, які знаходяться на „кінцевому етапі розвитку” своєї цивілізації. Концептуальні побудови у філософій культури надихалися не стільки пошуками істини як такий, скільки шуканням значення життя, значення історії, мети існування і призначення людини. Мислителі, спираючись на богословську і літературну традицію і чутливо реагуючи на кризове положення сучасного духовного світу, прагнули затвердити в ньому як високі гуманістичні цінності віру в неможливість знищення і велику духовно відроджуючу силу культури, що утілює духовну всезагальність світу, і віру у вільну творчу особистість, животворну загальнолюдську ідею культури. Вчення про культуру стало вершиною світоглядної системи, бо через культуру в життя людини входить вище значення і мета існування, встановлюється гармонійний зв'язок між особистістю і людством в їх залученні до духовної суті світу. Твори Шпенглера і Бердяєва виявили наявність на той час песимістичного підходу у вирішенні долі культури, зокрема європейської. Позиція Тойнбі більш оптимістична – вона змушує сподіватися на те, що в будь-якій критичній ситуації людина, завдяки творчій суті своєї особистості, зможе знайти шляхи спасіння, винайти нові культурні форми, утворити нову цивілізацію. >>>>
-
Теорія і практика реабілітаційної роботи країни Північної Америки (на прикладі США)
Вступ 3 1. ОСНОВИ РЕАБІЛІТАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В США 4 2. РЕАБІЛІТАЦІЯ В США АЛКОГОЛЬНО- ТА НАРКОЗАЛЕЖНИХ ХВОРИХ 6 Висновки 9 Література 10 Вступ Реабілітація як поняття є відносне новим в історії людства. Це – процес, спрямований на досягнення певної мети по відношенню до індивідуума, що переніс травму, захворювання або послаблений стан. Вона припускає, що цей індивідуум раніше був здатний адекватно функціонувати в тих сферах діяльності, активність в яких піддалася ослабленню і тепер необхідно здійснити ряд заходів та процедур для повернення його до колишнього стану або колишньої здатності функціонування. Проблема реабілітації завжди існувала в будь-якому суспільстві. Хвороби, поранення на війні, епідемії, нещасні випадки наносили і наносять значну шкоду здоров’ю людей, і відновлення їх після багатьох форс-мажорних обставин є край важкою, але ж все-такі в багатьох випадках – реальною задачею. США як країна, що прагне до загального добробуту своїх громадян та має величезний досвід в реалізації гуманітарної політики, є певним зразком в проведенні численних реабілітаційних програм для відновлення здоров’я та працездатного стану тих, хто їх потребує. Висновки В США величезна увага надається допомозі людям, які мають погіршення свого фізичного і психічного стану. Реабілітація їх до нормального, звичайного життя є завданням численних державних медичних і психологічних центрів, громадських та благодійних структур. Люди, які отримали травми та стали інвалідами, відчувають на собі піклування суспільства про те, щоб повернути їм радість життя, зробити його повним, насиченим, відроди віру в свою корисність для громади. Реабілітація в США розвивається за трьома напрямками: соціально-медичним, соціально-психологічним і соціально-педагогічним. Тобто постраждалим надають не тільки необхідну медичну допомогу, а й роблять все, щоб людина вважала себе не втраченою для суспільства, а вміла побудувати відношення з оточуючими на нових принципах, котрі є необхідними для її самоактуалізації. Піклування про таких людей відчувається на всіх рівнях та в усіх сферах. Бізнес, спорт, культура – ці галузі все більш стають доступними для людей-інвалідів. Особлива увага в США приділяється поверненню до нормального життя людей з алкогольною та наркозалежністю. Численні програми, що проводяться практично в усіх штатах Америки і підтримуються на державному рівні, дозволяють людині вилікуватися від цих хвороб, відновити свій соціальний статус, побудувати нові моральні орієнтири на продуктивну діяльність в суспільстві. Велике значення при цьому надається діям громадськості, волонтерам, добровільним помічникам фахівців. >>>>
-
Етапи становлення психології
Зміст Вступ 3 1. Перший етап. Часи античності - предметом психології є душа. 5 1.1 Взаємозв'язок душі й тіла в поданні древніх 5 1.2 Основні положення про душу в античній психології 6 1.3. Підсумки розвитку античної психологічної думки. 10 2. Другий етап. XVІІ - XІ вв. - предметом психології стає свідомість 11 3. Становлення психології як самостійної науки 16 3.1. Третій етап розвитку психології - психологія як наука про поведінку 16 3.2. Четвертий етап – несвідоме як предмет психології. 18 3.3. Сучасний етап у розвитку психології. Процеси переробки інформації й результати цих процесів як предмет психології. 23 Висновок 27 Список використаної літератури 29 Мета даної курсової роботи - визначити шлях становлення психології як науки. Для вирішення мети курсової роботи, потрібно вирішити наступні завдання: • вивчити закономірності розвитку знань про психіку. • розкрити взаємозв'язок психології з іншими науками, від яких залежать її досягнення. • з'ясувати залежність зародження й сприйняття знань від соціокультурного контексту, від ідеологічних впливів, тобто від запитів суспільства. • вивчити роль особистості, її індивідуального шляху в становленні самої науки Розвиток психологічного знання як результату творчої пізнавальної діяльності людини в його цілісності й у його реальній діалектиці на різних етапах культурної еволюції людства становить об'єкт нашого дослідження. Спроби осмислити процес психологічного пізнання, описати його зміст і структуру (сукупність поглядів, ідей, підходів, напрямків і плинів, категорій і понять), його інституціональні й персональні-особистісні аспекти, а також закономірності й етапи розвитку становлять предмет курсової роботи. Складність і багатоаспектність психологічного пізнання як об'єкта дослідження, а також безпосередній зв'язок його осмислення з розвитком загальнонаукових поглядів про людину й психологічних ідей, з методологічними й ідейними впливами обумовлюють відповідно різні визначення предмета курсової роботи. У їхній основі - виділені й акцентуємі тими або іншими авторами сторони або аспекти єдиного об'єкта історико-психологічного аналізу. Хронологічні рамки даного дослідження від античного до сучасного. >>>>
-
Звіт з психокорекційної практики
ВСТУП 3 Розділ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПСИХОКОРЕКЦІЇ ГОТОВНОСТІ ДО НАВЧАННЯ У ШКОЛІ З ДІТЬМИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 5 Розділ ІІ. ПРОГРАМА ПСИХОКОРЕКЦІЇ 8 Розділ ІІІ. ПРАКТИЧНЕ ВИКОНАННЯ ЗАХОДІВ ПСИХОКОРЕКЦІЙНОЇ ПРОГРАМИ І ПІСЛЯКОРЕКЦІЙНОЇ ПСИХОДІАГНОСТИКИ 15 3.1. Докорекційно-психодіагностичний етап .. 15 3.2. Настановний етап 16 3.3. Психокорекційний етап 17 3.4. Завершальний (оцінювальний) етап 19 ВИСНОВКИ 21 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 22 ДОДАТКИ 25 Додаток 1. Розклад психокорекційних занять з дошкільниками 25 Додаток 2. Зміст розвиваючих ігор для проведення в групі 28 Додаток 3. Докорекційна психодіагностична картка 31 Додаток 4 . Стимульний матеріал та критерії методики „Графічний диктант” 34 Додаток 5. Звітній матеріал виконання „Графічного диктанту” 37 Додаток 6. Протоколи психодіагностичного обстеження дошкільників 47 Додаток 7. План проведення психокорекційного заняття 49 ВСТУП На сьогодні в Україні важливість питання формування готовності дітей до школи пов’язана із завданнями розбудови сучасної української держави, проблемами виховання в закладах освіти гідних членів суспільства. У зв’язку з цим актуалізується питання щодо наступності дошкільного та шкільного навчання. У Законі „Про дошкільну освіту” йдеться про обов’язковість підготовки кожної дитини до систематичного навчання у школі. Така підготовка має на меті не тільки вироблення певних знань, вмінь і навичок дітей, а, більшою мірою, вона спрямована на загальний психічний розвиток особистості. Отже, перед дошкільною ланкою освіти постають завдання формування психологічної готовності дітей до навчання: розвитку їх пам’яті, мислення, мовлення, тобто розвитку загальних розумових здібностей, сформованість яких сприяє успішному засвоєнню шкільних предметів. Тому до практичного виконання мною був прийнятий варіант №1 з переліку Методичних вказівок до проведення практики: "Психокорекція готовності до навчання у школі та корекція психічного розвитку дітей дошкільного віку". Метою моєї навчальної практики стало отримання практичних умінь та навичок проведення психокорекційної роботи з старшими дошкільниками щодо їх готовності до шкільного навчання. При цьому завданнями, що були спрямовані на реалізацію мети навчальної практики, були: 1. Ознайомлення з особливостями психокорекційної роботи із надання психологічної допомоги в даному дитячому садку. 2. Поглиблення, закріплення та використання в роботі психологічних, психолого-педагогічних та методичних знань, пов’язаних з особливостями та засобами практичної діяльності з психокорекції готовності до школи. 3. Формування та вдосконалення професійно-психологічних умінь та навичок психокорекційної роботи з дітьми старшого дошкільного віку щодо їх готовності до школи. Психокорекційна навчальна практика проходила в період з 10 грудня 2009 року по 1 лютого 2010 року у дошкільному навчальному закладі м. Києва. >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.006787 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|