|
-
Співвідношення понять „дух”, „душа”, „тіло” у психології релігії
Вступ 2
Розділ І 5
УЯВЛЕННЯ ПРО ДУШУ ТА ЇЇ ПРИРОДУ У ВЧЕННЯХ АНТИЧНОСТІ 5
1.1. Поняття про душу давньогрецьких матеріалістів. 5
1.2. Сутність уявлень Платона і Арістотеля про душу і дух. 9
Висновки до 1-го розділу 14
Розділ ІІ 16
ПРОТИСТОЯННЯ ПОГЛЯДІВ ВІДНОСНО ПОНЯТЬ „ДУША”, „ДУХ” В ПЕРІОД СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ ТА НОВОГО ЧАСУ 16
2.1. Християнство про співвідношення тіла й душі людини. 16
1.2. Раціональні пояснення душі і духовності. 21
Висновки до 2-го розділу 28
РОЗДІЛ ІІІ 29
РОЗУМІННЯ ДУШІ І ДУХУ В СУЧАСНИХ НАУКОВИХ КОНЦЕПЦІЯХ 29
1.1. Екзистенціалістські і фрейдистські поняття душі. 29
3.2. Сучасні погляди психологічної науки на духовну сферу людини. 32
Висновки до 3-го розділу. 37
Висновки 39
Література 41
-
Контрольна робота з інформатики (Access) + БД розроблена в Access
Зміст 2
Завдання 1. Створити дві таблиці, зв’язані між собою, які складаються з таких типів даних: числові, дата та час, текстовий 3
Завдання 2. На базі значень таблиці створити запит із розрахунковим полем. Використати умови в запитах 5
Завдання 3. Створити запит на додавання, вилучення, оновлення даних з параметрами 7
Завдання 4. Створити звіт, в якому додати розрахункове поле, проміжні підсумки і поле для розрахунку загальної функції 9
Завдання 5. Створити форму, в яку додати гіперпосилання, набір вкладок, команду кнопка, розрахункове поле для загальної функції 10
Список використаної літератури 12
-
Контрольна з інформатики
1. Створення діаграм за допомогою Microsoft Graph. 2
2. Створити таблицю 6
3. Використовуючи існуючий шаблон WORD, створити документ ділового листа 11
Література 12
-
Фінанси
1. Поняття, джерела та використання фінансової інформації. 3
2. Особливості фінансових відносин у сфері страхування. 9
Задача. 15
Грошова база (МВ) – 90 млрд дол; коефіцієнт депонування (CR) – 0,7; норма обов’язкових резервів(HR) – 0,25; норма надлишкових резервів(ER) – 0,1;
Значення показників після їх зміни:
МВ – 130;
CR – 0,5;
HR – 0,5.
Обсяг збільшення M1, який треба здійснити за рахунок зміни МВ – 500; Обсяг збільшення M1, який треба здійснити за рахунок зміни HR - 10.
Питання:
1) чому дорівнює M1;
2) як зміниться М1, якщо зміниться МВ; CR; HR;
3) як треба змінити МВ, щоб змінилось M1;
4) як треба змінити HR, щоб збільшилось або зменшилось M1.
Список літератури 17
-
Практичне завдання з грошей та кредиту (2 Варіант)
Задача 1
Грошова база (МВ) – 130 млрд дол; коефіцієнт депонування (CR) – 0,6; норма обов’язкових резервів(HR) – 0,1; норма надлишкових резервів(ER) – 0,15;
Значення показників після їх зміни:
МВ – 180;
CR – 0,5;
HR – 0,1.
Обсяг збільшення M1, який треба здійснити за рахунок зміни МВ – 120; Обсяг збільшення M1, який треба здійснити за рахунок зміни HR - (-30).
Питання:
1) чому дорівнює M1;
2) як зміниться М1, якщо зміниться МВ; CR; HR;
3) як треба змінити МВ, щоб змінилось M1;
4) як треба змінити HR, щоб збільшилось або зменшилось M1.
Задача 2
Номінальна вартість (М) – 2000 грн.; відсотковий дохід(I) – 14%; кількість років до погашення (n) – 4; ставка відсотка (Kd) – 25%.
Розрахувати ціну облігації.
Список літератури
-
Контрольна з інформатики
Варіант №22 3
1 Склад інтегрованого пакету прикладних програм загального призначення Microsoft Office 3
2 Сутність створення зв’язків між таблицями у реляційній базі даних 5
3 Вимоги до сучасних обчислювальних мереж 8
4 Система обміну файлами FTP в Internet 10
5 Задача 12
В СУБД Microsoft Access створити базу даних МАНДРИ. Таблиця бази даних повинна мати такі поля:
Назва поля Тип поля
Турфірма Текстовый
Країна Текстовый
Вартість Денежный
Дата відправлення Дата/время
Тривалість Числовой
Заповнити таблицю п’ятьма записами.
Створити 2 запити на вибірку.
Усі турфірми, які пропонують відпочинок у Туреччині відсортувати по полю “Турфірма” у зростаючому порядку.
Усі турфірми, які пропонують відпочинок вартістю до 800 у.о.
Описати технологію роботи.
Список використаної літератури 15
Файл СУБД Microsoft Access у архіві
-
Практичне завдання з грошей та кредиту (2 Варіант)
1. Суть та особливості обороту депозитних грошей, векселів та чеків. 3
Задача 1 10
Грошова база (МВ) – 320 млрд дол; коефіцієнт депонування (CR) – 0,25; норма обов’язкових резервів(HR) – 0,15; норма надлишкових резервів(ER) – 0,05;
Значення показників після їх зміни:
МВ – 400;
CR – 0,3;
HR – 0,3.
Обсяг збільшення M1, який треба здійснити за рахунок зміни МВ – 280; Обсяг збільшення M1, який треба здійснити за рахунок зміни HR - 24.
Питання:
1) чому дорівнює M1;
2) як зміниться М1, якщо зміниться МВ; CR; HR;
3) як треба змінити МВ, щоб змінилось M1;
4) як треба змінити HR, щоб збільшилось або зменшилось
Задача 2 12
Номінальна вартість (М) – 250 грн.; відсотковий дохід(I) – 32%; кількість років до погашення (n) – 3; ставка відсотка (Kd) – 30%.
Розрахувати ціну облігації.
Список літератури 13
-
Фінанси контрольна робота
Механізм банківського кредитування підприємства 3
Розрахункова задача 1 17
Таблиця 1
Вихідні дані
Показник Значення
Грошова база 450
Коефіцієнт депонування 0.4
Норма обов'язкових резервів 0,2
Норма надлишкових резервів 0,05
Значення після зміни: MB CR' HR'
MB 500
CR 0,25
HR 0,3
Обсяг збільшення М1, який треба здійснити за рахунок зміни MB 300
Обсяг збільшення М1, який треба здійснити за рахунок зміни HR 30
• як зміниться Л/1 при зміні: MB,
CR: HR.
• на скільки треба змінити MB, щоб збільшити МІ;
• на скільки треба змінити HR, щоб збільшити або зменшити ML
Визначити:
• обсяг грошового агрегату М1;
• як змінитися М1 при зміні MB до 500 млн. грн.;
СR – до 0,25.
HR – до 0,3.
• на скільки треба збільшити MB, щоб збільшити М1 на 300 млн. грн.
• на скільки треба змінити HR, щоб збільшити M1 на 30 млн. грн.
Розрахункова задача 2 19
Таблиця 1
Вихідні дані
Показник Значення
Грошова база 450
Коефіцієнт депонування 0.4
Норма обов'язкових резервів 0,2
Норма надлишкових резервів 0,05
Значення після зміни: MB CR' HR'
MB 500
CR 0,25
HR 0,3
Обсяг збільшення М1, який треба здійснити за рахунок зміни MB 300
Обсяг збільшення М1, який треба здійснити за рахунок зміни HR 30
• як зміниться Л/1 при зміні: MB,
CR: HR.
• на скільки треба змінити MB, щоб збільшити МІ;
• на скільки треба змінити HR, щоб збільшити або зменшити ML
Визначити:
• обсяг грошового агрегату М1;
• як змінитися М1 при зміні MB до 500 млн. грн.;
СR – до 0,25.
HR – до 0,3.
• на скільки треба збільшити MB, щоб збільшити М1 на 300 млн. грн.
• на скільки треба змінити HR, щоб збільшити M1 на 30 млн. грн.
Перелік використаної літератури 22
-
Контрольна робота інформаційни системи
Вариант 26
Завдання 3
Створити структури таблиць, ключові і індексні поля. Заповнити таблиці даними, встановити зв'язки, видалити дані, відновити їх.
Створити запит на вибірку інформації з основної таблиці, із зв'язаних таблиць, створити параметричний запит, запит для вибору інформації для створення складного звіту.
Створити простий звіт, що відображає результати обробки інформації для прикладної області, обраної відповідно до варіанту завдання. Створити складний звіт на основі раніше створеного запиту.
Створити форму для введення інформації в таблиці в зручному для користувача форматі. Створити складну форму, об'єднавши форми, створені для різних таблиць.
Варіант 26
Наочна область ІС: Автотранспортне підприємство
Мінімальний список характеристик:
номерний знак автомобіля, марка автомобіля, його технічний стан, місцезнаходження автомобіля, середня швидкість, вантажопідйомність, витрата палива;
табельний номер водія, прізвище, ім'я, по батькові, дата народження, стаж роботи, оклад;
дата виїзду, дата прибуття, місце призначення, відстань, витрата пального, маса вантажу.
1 Створення таблиць 4
2 Створення запитів 6
3 Створення звітів 9
4 Створення форм 11
Список використаної літератури 13
У архіві доданий файл з базою Access
-
Милосердя – це помилка людської душі чи обов’язок кожного?
Милосердя – це помилка людської душі чи обов’язок кожного?
Cгенерировано за 0.061397 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|