ТУП 6 Розділ І. Проблема затримки психічного розвитку та недорозвитку
мовлення в загальноосвітній і спеціальній літературі. 10 1.1. Проблеми затримки психічного розвитку в загальній і спеціальній літературі. 10 1.2. Характеристика дітей з затримкою психічного розвитку 21 1.3. Науково-теоретичні основи виникнення загального недорозвитку
мовлення 23 1.4. Характеристика дітей з загальним недорозвитком
мовлення. 28 1.5. Обстеження дітей з загальним недорозвитком
мовлення. 36 Розділ ІІ. Дослідження стану зв’
язного мовлення у дітей дошкільного віку з затримкою психічного розвитку і загальним недорозвитком
мовлення. 42 2.1. Всебічне обстеження дітей експериментальної групи 42 2.2. Дослідження стану зв’
язного мовлення 45 Розділ ІІІ. Методика і організація експериментального навчання дітей з затримкою психічного розвитку та загальним недорозвитком
мовлення 53 3.1. Зміст та методи роботи по розвитку зв’
язного мовлення у дітей з затримкою психічного розвитку та загальним недорозвитком
мовлення 53 3.2. Навчання зв’язному мовленню 62 3.3. Результати експериментального навчання. 69 3.4. Методичні поради по розвитку зв’
язного мовлення у дітей дошкільного віку з затримкою психічного розвитку і загальним недорозвитком
мовлення 71 Висновки 73 Список літературних джерел 75 Додатки................................
>>>>