Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Урок як основна форма організації навчання мови в школі» (ID:30632)

| Размер: 626 кб. | Объем: 38 стр. | Стоимость: 45 грн. | Добавлена: 17.02.2010 | Код продавца: 3 |
СодержаниеВСТУП 2
РОЗДІЛ 1. УРОК ЯК ОСНОВНА ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ: ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ 4
1.1. Вибір організаційної форми уроку 4
1.2. Завдання уроку 6
1.3. Завдання та зміст роботи з розвитку зв’язного мовлення 10
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНА МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ НА УРОКАХ НАВЧАННЯ ГРАМОТИ 16
2.1. Методика розвитку діалогічного мовлення 16
2.2. Методика розвитку монологічного мовлення 18
2.3. Методичне використання наочно-дидактичного матеріалу на прикладі програми розвитку зв’язного мовлення 20
ВИСНОВКИ 31
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34
ДОДАТКИ 36


Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСписок використаних джерел

1. Барвисте мовлення. Вправи для розвитку мовлення в період навчання грамоти: Посібник для вчителів. – Тернопіль 1998.
2. Барвисте мовлення. Зошит з розвитку мовлення. 1 клас. – Тернопіль 1998.
3. Богуш А.М. Котк Т.М. Методика навчання дітей української мови в дошкільному закладі. Практикум. – К. 1994.
4. Вашуленко Н.С. Скрипченко Н.Ф. Прищепа О.Ю. Навчання в 1 класі чотирирічної початкової школи. – К. 1997.
5. Волосовец Т.В. Основы логопедии с практикумом. – М. 2005.
6. Галузинський В.М. Євтух М.Б. Педогогіка: теорія та історія. – К. 1995.
7. Діяльнісний підхід до розвитку мовлення // Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету. Серія 3: Педагогіка і психологія. – 1997. – №1(3). – С. 140-142.
8. До питання розвитку мовлення першокласників у період навчання грамоти // Збірник науково-практичних матеріалів всеукраїнської конференції «Педагогічна наука – сучасній школі». – Кременець 1999. – С. 176-180.
9. Каніщенко А.П. Кубинський М.В. Сокирко М.В. Уроки читання в букварний період. – К. 1999.
10. Коваль А.П. Культура української мови. – К. 1978.
11. Комплексний підхід до розвитку мовлення у період навчання грамоти // Науковий вісник Чернівецького університету: 36. наук. пр. Вип. 78. Педагогіка та психологія. – Чернівці: Рута 2000. – С. 102-108.
12. Комплексні вправи для розвитку мовлення в період навчання грамоти // Початкова школа. – 1997. – №12. – С. 25-30.
13. Комплексні мовні вправи у підготовчій групі // Палітра педагога. – 1999. – №4. – С.14-16.
14. Маркова А.К. Формирование мотивации учения в школьном возрасте. – М. 2003.
15. Махмутов М.І. Сучасний урок. – М. 2003.
16. Орап М.О. Комплексний підхід до розвитку мовлення першокласників у період навчання грамоти / Автореферат дисертації. – К. 2000.
17. Педагогіка / За ред. М.Д.Ярамаченка. – К. 2006.
18. Подласый И.П. Педагогика. – М. 2004.
19. Прикладне застосування положень теорії мовленнєвої діяльності для вдосконалення методики розвитку мовлення (На прикладі періоду навчання грамоти) // Актуальні проблеми менталінгвістики: Наук. зб. – К.: Брама 1999. – С. 193-194.
20. Прищепа К.С. Навчання грамоти в 1 класі (Методичні рекомендації до підручника «Буквар»). – К. 2001.
21. Розвиток мовлення в період навчання грамоти // Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету. Серія 1: Лінгводидактика. – 1998. – №2(1). – С. 15-18.
22. Савченко О.Я. Сучасний урок у початкових класах. – К. 1997.
23. Сапун Г. М Пачашинська М. О. Орап М. О. Уроки навчання грамоти. –Тернопіль 1998.
24. Сапун Г. Пачашинська М. Орап М. Зошит для письма і розвитку мовлення. – Тернопіль 1998.
25. Тарасун В.В. Писемне мовлення: запобігання і корекція порушень. – К. 2007.
26. Удосконалення мовленнєвого розвитку першокласників у період навчання грамоти // Матеріали науково-практичної конференції «Проблеми і перспективи початкової освіти». – Глухів 1999. – С. 33-35.
27. Успенская Л.П. Успенский М.Б. Учись говорить правильно. – М. 2006.
Дополнительная информация75477
Рік написання: 2009
Заказ Заказать Купить «Урок як основна форма організації навчання мови в школі»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Структура уроку іноземної мови (англійської)
  • педагогічне дослідження на тему: Урок як основна форма організації навчання пізнавальної діяльності школярів
  • Особливості опанування іноземної мови в початковій школі
  • Підготовка вчителя до уроку
  • Ефективність навчально-виховної роботи
  • Ефективність навчально-виховної роботи
  • Современный урок-проблемы и поиски.
  • Вивчення морфології в 5-7 класах на уроках української мови
  • Особливості вивчення відокремлених членів речення в школі
  • Особливості навчання іноземної мови в молодшій школі. Зміст і прийоми роботи
  • Современный урок.
Cгенерировано за 0.121065 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...