|
зміст і методика логопедичної роботи з усунення порушень вимови звуків р
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «зміст і методика логопедичної роботи з усунення порушень вимови звуків р», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Мовленева готовність дітей до школи
Зміст Вступ 3 I. Проблема підготовки дитини до школи у працях вітчизняних та зарубіжних науковців 5 1.1. Різноманітність поглядів на готовність до шкільного навчання у вітчизняних і закордонних дослідженнях 5 1.2. Умови успішності процесу підготовки до шкільного навчання дітей з незначними відхиленнями мовлення 6 1.3. Оцінка мови, як важливої форми адаптації у колективі 9 II. Підготовка до школи – важливий етап у формуванні здорової особистості 10 2.1. Психологічна готовність дитини до школи 10 2.2. Мовні порушення у дітей передшкільного віку 12 2.3. Надання спеціалізованої логопедичної допомоги дітям з вадами мовлення. Причини появи порушень мовлення 13 III. Методика перевірки мовленнєвої готовності дитини з порушеннями мовлення до школи 17 3.1. Правильність вимови звуків, звуковий аналіз слів 17 3.2. Словниковий запас, сформованість граматичних систем 19 3.3. Володіння зв’язною мовою. Логопедична допомога 21 Висновок 24 Список використаної літератури 25 Додатки 27 >>>>
-
Робота логопеда у дошкільних закладах (Логопедія)
Зміст Вступ 3 I. Види мовних порушень 4 1.1. Легкі та важкі види мовних порушень та їхній влив на формування особистості дитини 4 1.2. Ознаки порушень мовлення, які свідчать про необхідність логопедичної допомоги 6 1.3. Види спеціальних навчально-виховних закладів для дітей з вадами мови 8 II. Основні напрями роботи логопеда у дошкільному виховному закладі 9 2.1. Характеристика дітей логопедичних груп дитячих садків 9 2.2. Методика формування основних напрямів програми психокорекційних занять 14 2.3. Комплекси психорозвиваючих вправ для роботи з дітьми логопедичних груп 17 III. Ігротерапія, як один з найважливіших засобів корекційної роботи з дітьми з порушеннями мовлення 19 3.1. Логопедичні ігри для дошкільників 19 3.2. Піскова ігротерапія 26 3.3. Логопедична ритміка 28 Висновок 30 Список використаної літератури 31 Додатки 33 >>>>
-
Постанова вимови під час вивчення англійської мови
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Навчання фонетичного матеріалу (формування фонетичної компетенції) учнів на уроках іноземної мови 5 1.1. Фонетичний мінімум при навчанні іноземної мови 5 1.2. Вимоги до вимови учнів 5 1.3. Навчання звуків іноземної мови 8 1.4. Навчання інтонації іноземної мови 11 Розділ 2. Постанова вимови під час вивчення англійської мови 17 2.1. Використання лінгафонного встаткування при навчанні вимови на уроках англійської мови 17 2.2. До навчання інтонації усного непідготовленого монологічного мовлення 25 Висновки 35 Резюме 37 Список використаної літератури 38 >>>>
-
Навчання фонетичного матеріалу на середньому етапі (англійська мова)
Предмет: методика викладання іноземних мов ПЛАН ВСТУП 3 Розділ 1. НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОГО СПІЛКУВАННЯ УЧНІВ СЕРЕДНЬОГО ЕТАПУ 5 1.1. Зміст і характеристики мовленнєвого спілкування як основної мети навчання іноземної мови 5 1.2. Психологічні особливості мовленнєво-розумової активності учнів середнього ступеню 9 1.3. Комунікативна методика навчання іншомовного спілкування 11 Розділ 2. ОПРАЦЮВАННЯ ФОНЕТИЧНОГО МАТЕРІАЛУ УЧНЯМИ НА СЕРЕДНЬОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ 16 2.1. Фонетичний мінімум 16 2.2. Вимоги до вимови учнів 17 2.3. Навчання звуків іноземної мови 19 2.4. Навчання інтонації іноземної мови 24 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31 ДОДАТКИ 34 1. Приказки та прислів’я для фонетичних вправ 2. Скоромовки для фонетичних розминок Об'єктом нашого дослідження є процес навчання іншомовному спілкуванню на середньому етапі. Предметом дослідження стало навчання фонетичного аспекту мовлення при формуванні мовленнєвих вмінь та навичок іншомовного спілкування. Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні та розробці методики навчання фонетичного матеріалу на середньому етапі. Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити наступні основні завдання: – теоретично обґрунтувати важливість комунікативного підходу при навчанні іншомовному спілкуванню; – визначити особливості навчання іншомовному спілкуванню учнів 5-9 класів; – виявити умови та правила успішного навчання фонетичного матеріалу; - надати орієнтовні вправи для введення закріплення та контролю вивченого. На середньому етапі (5-9 класи). Розпочинається етап систематичної і послідовної роботи з автентичними навчальними матеріалами, які забезпечують нормативне оволодіння спілкуван¬ням. Помітно зростає обсяг навчального матеріалу, у тому числі того, який сприяє формуванню соціокультурної та соціолінгвістичної компетенцій. Чіткіше проявляється функція іноземної мови як засобу міжкультурного спілкування і як інструмен¬ту у діалозі культур і цивілізацій сучасного світу. Практична значущість даної роботи і полягає у розробці підбірки вправ для використання при навчанні фонетичного матеріалу в іншомовному спілкуванні на середньому етапі. Теоретична цінність дослідження полягає в обґрунтуванні методичних та педагогічних аспектів важливості правильної вимови для ефективності навчання іншомовному спілкуванню >>>>
-
Інвентаризація як елемент методу бухгалтерського обліку бюджетної установи
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 7 Інвентаризація в системі бухгалтерського обліку та фінансового контролю 7 1.1 Інвентаризація як засіб первинного спостереження і контролю за об’єктами бухгалтерського обліку 7 1.2 Організаційно-економічна характеристика базової установи 19 РОЗДІЛ 2 32 Методика та організація проведення інвентаризації 32 2.1 Організація інвентаризаційної роботи в бюджетній установі 32 2.2 Особливості проведення інвентаризації окремих видів активів і зобов’язань 42 2.3 Облік та звітність з контрольно-ревізійної роботи 57 РОЗДІЛ 3 68 Моніторинг результатів інвентаризації та прийняття управлінських рішень 68 3.1 Порядок прийняття до матеріальної відповідальності за нанесені державі збитки 68 3.2 Аналіз результатів інвентаризації та заходи щодо попередження і усунення порушень 73 ВИСНОВКИ 89 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 92 ДОДАТКИ 101 >>>>
-
Визнання порушень та види відповідальності
Зміст Вступ 3 1. Визнання порушень та види відповідальності 6 2. Види порушень, як дії без дозволу митного органу та відповідальність за такі порушення 10 Висновки 14 Література 15 >>>>
-
Визнання порушень та види відповідальності
Зміст Вступ 3 1. Визнання порушень та види відповідальності 6 2. Види порушень, як дії без дозволу митного органу та відповідальність за такі порушення 10 Висновки 14 Література 15 >>>>
-
Особливості господарської діяльності КП „Криворізька друкарня” та економічна сутність витрат виробництва.
ЗМІСТ Вступ Розділ 1. Особливості господарської діяльності КП „Криворізька друкарня” та економічна сутність витрат виробництва. 1.1. Характеристика КП „Криворізька друкарня”, оцінка фінансового стану та особливості господарювання. 1.2. Економічна сутність витрат виробництва та їх роль в діяльності підприємства. 1.3. Огляд нормативних документів, що регламентують організацію облікової та контрольно-ревізійної роботи. Розділ 2. Контрольно-ревізійна перевірка витрат на виробництво на КП „Криворізька друкарня” 2.1. Організація та методика проведення контрольно-ревізійної перевірки. 2.2. Контрольно-ревізійна перевірка витрат на виробництво на КП „Криворізька друкарня” 2.3. Узагальнення та оформлення результатів контрольно-ревізійної перевірки витрат на виробництво. 2.4. Розробка заходів щодо усунення недоліків та порушень, виявлених в ході перевірки. Розділ 3. Шляхи удосконалення контрольної роботи на підприємстві. Висновки. Список використаних джерел Додатки. >>>>
-
Аудит. Припущення.
Зміст завдання 1. Встановити характер припущених порушень 2. Зробити нормативно-правове обґрунтування виявлених порушень 3. Підготувати запис для включення до аудиторського висновку за результатами перевірки. >>>>
-
Контрольна робота з української мови
1. Що таке фонетика? Звуки мови. Чому звуки поділяються на голосні й приголоснії Склад голосних української мови. Склад приголосних української мови. Дзвінкі й глухі приголосні. Тверді й м'які приголосні. Вимова м'яких приголосних. Звукосполучення ДЗ, ДЖ, їх вимова. Позначення звуків мовлення на письмі. Алфавіт. Що таке звук, а що таке буква і яка між ними відповідність1? Співвідношення звуків і букв Я, Ю, Є, І, Щта їх звукове значення. Букви Г, Ґ та їх звукове значення. Позначення м'якості приголосних на письмі буквами Ь, Я, Ю, Є, І. 2. Ритміко-інтонаційне членування мовлення. Що таке склад (основні правила складоподілу; які є склади в українській мові)? Що таке наголос (характеристика українського наголосу)? Основні правила переносу. 3.Правила вживання та написання м'якого знака. Правила вживання апострофа. Правила вимови слів з апострофом. Написання сполучень ЙО та БО. 4. Правопис власних та загальних назв. Правила вживання великої літери: а) у власних назвах з одного слова; б) у власних назвах, які складаються з кількох слів. Написання слів іншомовного походження. 5. Чергування голосних української мови: а) 3 чим пов'язане чергування [о], [е] з [і]. Які є відхилення від закономірностей цього чергування, б) Коли чергуються [о] з [е] після шиплячих звуків та []]; у яких випадках порушується це чергування? 6. Чергування приголосних звуків: [г] - [ж] -[з'], [к] - [ч] -[ц']» [х] - [ш] -[с']. Які зміни приголосних звуків відбуваються при словозміні та при словотворенні. Зміни приголосних при творенні відносних прикметників і прислівників за допомогою суфікса -СБК-, вищого ступеня прикметників з допомогою суфікса -Ш-; іменників за допомогою суфікса -СТВ-, іменників із суфіксом -ИН- від прикметників на -СЬК-, -СК-, -ЦБК-. 1. Вимова груп приголосних (уподібнення, спрощення}. Спрощення в групах приголосних звуків. Групи приголосних, у яких відбувається спрощення. Подвоєння та подовження приголосних. Вимова подовжених і подвоєних приголосних. Які приголосні подовжуються і за якої умови? Що таке збіг однакових приголосних, коли він відбувається? 8.Що таке морфологія? Що вивчає морфологія? За якими ознаками визначаються частини мови? Будова слова. Значущі частини слова (корінь, префікс, суфікс, закінчення). Словотвір. Твірні основи при словотворенні. Основа похідна й непохідна. Основні способи словотворення в українській мові (морфологічні та неморфологічні). Основні способи творення іменників, прикметників, дієслів. 9. Складні слова. Способи їх творення. Сполучні голосні О, Е у складних словах. Написання складних слів (іменників, прикметників, прислівників, сполучників) разом і через дефіс. Творення і правопис складноскорочених слів. >>>>
-
Методика роботи з фізкультури з дітьми-інвалідами
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти питань роботи з хворими дітьми 6 1.1. Загальне вчення про хворобу 6 1.2. Історія розвитку лікувальної фізичної культури 9 1.3. Система спеціальної освіти в Україні 12 Розділ 2. Методика роботи з фізкультури з дітьми-інвалідами 17 2.1. Особливості роботи з фізкультури з дітьми-інвалідами 17 2.2. Метод динамічної пропріоцептивної корекції з використанням рефлекторно-навантажувального пристрою "ГРАВІТОН" ( методика, запропонована професором К.О.Семеновою) 19 2.3. Методика корегуючих вправ для дітей з церебральним паралічем 22 2.4. Методика проведення лікувального плавання з дітьми, хворими церебральним паралічем 26 Висновки 32 Список використаної літератури 34 Додатки 36 >>>>
-
Діагноз-дизартрія
Зміст Вступ 3 Розділ І. Дизартрія – порушення вимовної частини мови 5 1.1 Клінічна картина дизартрії 5 1.2 Психолінгвістичні аспекти дизартрії 10 1.3 Обстеження дітей з дизартрією 11 1.3.1 Діагностика мінімальних проявів дизартрії 12 1.3.2 Диференційна діагностика дизартрії 13 Розділ 2. Види та форми дизартрії 15 2.1 Класифікація дизартрії 15 2.1.1 Синдромологічний підхід 15 2.1.2 Міра зрозумілості мови 16 2.2 Симптоматика 17 2.3 Характеристика різних форм дизартрії 22 Розділ 3. Система корекційно-педагогічної роботи 27 3.1 Етапи логопедичної роботи 27 3.2 Вироблення контролю за положенням рота 30 3.3 Артикуляційна гімнастика 31 3.4 Розвиток голосу 32 3.5 Корекція звуко вимови 33 Висновки 37 Використана література 39 Додаток 1. 43 Додаток 2 44 >>>>
-
Діагноз-дизартрія
Зміст Вступ 3 Розділ І. Дизартрія – порушення вимовної частини мови 5 1.1 Клінічна картина дизартрії 5 1.2 Психолінгвістичні аспекти дизартрії 10 1.3 Обстеження дітей з дизартрією 11 1.3.1 Діагностика мінімальних проявів дизартрії 12 1.3.2 Диференційна діагностика дизартрії 13 Розділ 2. Види та форми дизартрії 15 2.1 Класифікація дизартрії 15 2.1.1 Синдромологічний підхід 15 2.1.2 Міра зрозумілості мови 16 2.2 Симптоматика 17 2.3 Характеристика різних форм дизартрії 22 Розділ 3. Система корекційно-педагогічної роботи 27 3.1 Етапи логопедичної роботи 27 3.2 Вироблення контролю за положенням рота 30 3.3 Артикуляційна гімнастика 31 3.4 Розвиток голосу 32 3.5 Корекція звуко вимови 33 Висновки 37 Використана література 39 Додаток 1. 43 Додаток 2 44 >>>>
-
Контрольна робота з курсу “Державний контроль”
Зміст 1. Профілактика порушень за даними ревізій. Навести приклади. 3 2. Основні положення по перевірці наявності і збереження ТМЦ 4 3. Навести приклади можливих зловживань і порушень при обліку реалізації продукції. Указати способи їх виявлення 7 Список використаної літератури 9 >>>>
-
Види порушень митних правил
1. Поняття порушення митних правил 3 2. Види порушень митних правил 4 3. Відповідальність за вчинення порушень митних правил 14 Список літератури 15 >>>>
-
Методика логопедичного впливу при дислалії
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичне обгрунтування дислалії 5 1.1 Поняття дислалії 5 1.2 Форми дислалії 8 1.2.1 Функціональна дислалія 8 1.2.2 Механічні дислалії та їх причини 11 1.2.3 Акустико-фонематична дислалія 13 1.2.4 Артикуляторно-фонематична дислалія 14 1.2.5 Артикуляторно-фонетична дислалія 15 1.3 Рівні порушеної вимови 16 Розідл 2. Методика логопедичного впливу при дислалії 20 2.1 Мета та етапи логопедичного впливу 20 2.1.1 Підготовчий етап 21 2.1.2 Другий етап формування первинних вимовних умінь і навичок 25 2.1.3 Третій етап формування комунікативних умінь і навичок 28 Висновок 29 Використана література 30 Додаток 1 35 >>>>
-
Методика логопедичного впливу при дислалії
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичне обгрунтування дислалії 5 1.1 Поняття дислалії 5 1.2 Форми дислалії 8 1.2.1 Функціональна дислалія 8 1.2.2 Механічні дислалії та їх причини 11 1.2.3 Акустико-фонематична дислалія 13 1.2.4 Артикуляторно-фонематична дислалія 14 1.2.5 Артикуляторно-фонетична дислалія 15 1.3 Рівні порушеної вимови 16 Розідл 2. Методика логопедичного впливу при дислалії 20 2.1 Мета та етапи логопедичного впливу 20 2.1.1 Підготовчий етап 21 2.1.2 Другий етап формування первинних вимовних умінь і навичок 25 2.1.3 Третій етап формування комунікативних умінь і навичок 28 Висновок 29 Використана література 30 Додаток 1 35 >>>>
-
Вплив звуків на живі організми
Вплив звуків на живі організми >>>>
-
Навчання техніці спортивних рухів
ПЛАН Вступ.........................................................................................................................3 Розділ 1. Навчання техніці спортивних рухів...................................................... 5 1.1. Загальне поняття про техніку рухових дій ..................................................5 1.2. Компоненти техніки фізичних вправ ...........................................................6 1.3. Фази виконання фізичних вправ .....................................................................7 Розділ 2. Педагогічний ефект навчання техніці спортивних рухів ....................9 2.1. Основні умови формування раціональної техніки рухів ...........................9 2.2.1. Рівень підгоповленості ............................................................................11 2.2.2. Якість вимови вчителя .............................................................................15 2.2.3. Правильна організація навантаження ....................................................16 2.2.4. Коригувальний вплив вчителя ................................................................17 2.3. Причини виникнення негативних факторів при навчанні техніці рухових дій ........................................................................................................................18 2.4. Способи і методи усунення негативних факторів ....................................22 Підсумки ................................................................................................................23 Література ..............................................................................................................25 >>>>
-
Навчання техніці спортивних рухів
ПЛАН Вступ.........................................................................................................................3 Розділ 1. Навчання техніці спортивних рухів...................................................... 5 1.1. Загальне поняття про техніку рухових дій ..................................................5 1.2. Компоненти техніки фізичних вправ ...........................................................6 1.3. Фази виконання фізичних вправ .....................................................................7 Розділ 2. Педагогічний ефект навчання техніці спортивних рухів ....................9 2.1. Основні умови формування раціональної техніки рухів ...........................9 2.2.1. Рівень підгоповленості ............................................................................11 2.2.2. Якість вимови вчителя .............................................................................15 2.2.3. Правильна організація навантаження ....................................................16 2.2.4. Коригувальний вплив вчителя ................................................................17 2.3. Причини виникнення негативних факторів при навчанні техніці рухових дій ........................................................................................................................18 2.4. Способи і методи усунення негативних факторів ....................................22 Підсумки ................................................................................................................23 Література ..............................................................................................................25 >>>>
-
Система домашніх завдань практичного спрямування під час вивчення курсу "Я і Україна" (частина курсової)
Зміст Вступ 3 Розділ І. Домашнє завдання в педагогічній науці 6 1.1. Методика організації домашньої навчальної роботи 6 Об’єкт курсової роботи: методика організації домашніх завдань практичного спрямування під час вивчення курсу “Я і Україна”. Предмет курсової роботи: особливості домашньої навчальної роботи з курсу “Я і Україна”. Мета курсової роботи висвітлити зміст домашньої навчальної роботи з географії, подати методичні поради щодо вивчення географії, геології, загального землезнавства, природоохоронної справи домашніми методами, розкрити зміст і методику позакласних заходів, показати методи, які націлюють вчителя на проведення виховної роботи серед учнів, активізацію їх пізнавальної діяльності. >>>>
-
Дослідження впливу психокорекційної роботи з дитячими страхами
ВСТУП 2 І. ПРОГРАМА КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ З ДИТЯЧИМИ СТРАХАМИ. 4 І.1. Умови усунення страхів у дітей 4 І.2. Корекція страхів у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку за допомогою малювання та гри 8 І.3. Програма занять з дітьми молодшого шкільного віку з корекції страхів і розвитку емоційно-вольової сфери у дітей 13 ІІ. МЕТОДИКИ І МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ СТРАХІВ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. 19 ІІ.1. Методика виявлення страхів за допомогою спеціального тесту тривожності (Р.Теммл, М.Доркі, В.Амен) 19 ІІ.2. Діагностика кількості страхів (тест: «Страхи в будиночках» м. М.А.Панфілової) 27 ІІІ. РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ ПСИХОЛОГА СПІЛЬНО З БАТЬКАМИ 32 ІІІ.1. Методика виявлення страхів за допомогою спеціального тесту тривожності (Р.Теммл, М.Доркі, В.Амен) 32 ІІІ.2. Діагностика кількості страхів (тест: «Страхи в будиночках» м. М.А.Панфілової) 34 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37 ДОДАТОК 1 39 >>>>
-
Патопсихологічна оцінка порушень пам'яті
Патопсихологічна оцінка порушень пам’яті 2 Список використаної літератури 12 >>>>
-
Порядок виборів Президента України та усунення його з посади
Зміст Зміст 2 Вступ 3 1. Президент України - глава Української держави 5 2. Порядок виборів Президента України та усунення його з посади 10 3. Компетенція Президента України 19 4. Акти Президента України 30 5. Взаємовідносини Президента України з іншими державними органами 32 Висновки 34 Список використаних джерел 35 >>>>
-
Порядок виборів Президента України та усунення його з посади
Зміст Зміст 2 Вступ 3 1. Президент України - глава Української держави 5 2. Порядок виборів Президента України та усунення його з посади 10 3. Компетенція Президента України 19 4. Акти Президента України 30 5. Взаємовідносини Президента України з іншими державними органами 32 Висновки 34 Список використаних джерел 35 >>>>
-
Приховане безробіття – проблеми і шляхи усунення
Вступ 3 1. Зайнятість населення по регіонах 3 2.Приховане безробіття – проблеми і шляхи усунення 6 Висновки 9 Список використаних джерел і літератури: 11 >>>>
-
Проектування організаційних структур: принципи та технологія
Зміст 1. Проектування організаційних структур: принципи та технологія 3 2. Проблеми та особливості менеджменту у сфері послуг в умовах, що склалися в Україні 8 3. Методика усунення конфліктної ситуації 11 Література 13 >>>>
-
Визначення понять та класифікація порушень
Зміст Вступ……………………………………………………………………….3 Розділ I. Визначення понять та класифікація порушень…………….....4 1.1. Визначення поняття майна та поняття викрадення……4 1.2. Разновидности преступлений против собственности….12 Розділ I. Тлумачення суті злочину з порушення обов`язків що до охорони майна…………………………………………………. 23 2.1. Порушення обовязків що до охрони майна…………....23 Висновки…………………………………………………………………..28 Використана література…………………………………………………..29 >>>>
-
Методика підготовки та проведення заходів фізкультурно-оздоровчої роботи серед засуджених
Вступ 2 1. Основні форми фізкультурно-оздоровчої роботи серед засуджених 3 2. Методика проведення фізкультурно-оздоровчих заходів 3 3. Методика планування фізкультурно-оздоровчої роботи у вихідні та святкові дні та залучення до неї засуджених 10 Висновки 12 Список джерел 13 >>>>
-
Методика підготовки та проведення заходів фізкультурно-оздоровчої роботи серед засуджених
Вступ 2 1. Основні форми фізкультурно-оздоровчої роботи серед засуджених 3 2. Методика проведення фізкультурно-оздоровчих заходів 3 3. Методика планування фізкультурно-оздоровчої роботи у вихідні та святкові дні та залучення до неї засуджених 10 Висновки 12 Список джерел 13 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.046943 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|