|
-
Методики викладання граматики у вищій школі
Вступ 3
1. Методичні засади викладання граматики англійської мови 4
2. Сучасні підходи до вивчення граматики англійської мови 10
Висновок 14
Література 15
-
Використання картинки в процесі навчання англійській мові в середній школі ( 5-11 класи)
ВСТУП 3
Розділ 1. Використання наочних посібників на уроці англ мови, їх класифікація та функції, переваги та недоліки картинок 5
1.1. Наочні посібники засіб навчання. 5
1.2. Область застосування наочних посібників 11
1.3. Використання картинок на уроках англійської мови. 15
Розділ 2. Практичне застосування картинок на уроках англійської мови. 22
2.1. Приклад уроку англійської мови у другому класі 22
2.2. Приклади вправ з картинками. 27
ВИСНОВКИ 33
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35
Мета дослідження: виявити найбільш ефективні вправи із застосуванням картинок при формуванні лексико-граматичних навиків.
При виконанні роботи нами були досліджені роботи провідних фахівців в питанні використання наочних посібників, зокрема картинок для вивчення англійської мови
-
Англійська мова на Україні
Вступ 3
Розділ I. Соціокультурні та психологічні передумови використання паралінгвістічних та кінесичних засобів носіями мови 5
1.1.Невербальні засоби спілкування як структурний компонент соціокультурної компетенції 5
1.2. Паралінгвістичні засоби 8
1.3. Кінесичні засоби 12
Розділ 2.Організація вивчення англійської мови в Україні 20
2.1.Комунікативна лінгвістика 20
2.2.Зміст навчання іноземній мові 23
Розділ 3.Сучасні методи вивчення англійської мови в Україні 26
3.1.Лінгвокраїнознавство 26
3.2.Нові інформаційні технології в навчанні англійській мові 29
Висновки 33
Список використаної літератури 35
-
. Мета, завдання і психолого-педагогічні аспекти позакласної роботи з англійської мови
План
Вступ 3
1. Мета, завдання і психолого-педагогічні аспекти позакласної роботи з англійської мови. 4
2. Принципи організації позакласної роботи з англійської мови 6
3. Вимоги до позакласної роботи з англійської мови 9
4. Форми позакласної роботи з іноземної мови 11
Висновки 14
Список використаної літератури 15
-
. Мета, завдання і психолого-педагогічні аспекти позакласної роботи з англійської мови
План
Вступ 3
1. Мета, завдання і психолого-педагогічні аспекти позакласної роботи з англійської мови. 4
2. Принципи організації позакласної роботи з англійської мови 6
3. Вимоги до позакласної роботи з англійської мови 9
4. Форми позакласної роботи з іноземної мови 11
Висновки 14
Список використаної літератури 15
-
Мета, завдання і психолого-педагогічні аспекти позакласної роботи з англійської мови
Вступ 3
1. Мета, завдання і психолого-педагогічні аспекти позакласної роботи з англійської мови. 4
2. Принципи організації позакласної роботи з англійської мови 6
3. Вимоги до позакласної роботи з англійської мови 9
4. Форми позакласної роботи з іноземної мови 11
Висновки 14
Список використаної літератури 15
-
Мета, завдання і психолого-педагогічні аспекти позакласної роботи з англійської мови
Вступ 3
1. Мета, завдання і психолого-педагогічні аспекти позакласної роботи з англійської мови. 4
2. Принципи організації позакласної роботи з англійської мови 6
3. Вимоги до позакласної роботи з англійської мови 9
4. Форми позакласної роботи з іноземної мови 11
Висновки 14
Список використаної літератури 15
-
Структура уроку іноземної мови (англійської)
Вступ. 2
1. Урок, як основна форма організації навчання. 3
1.1. Особливості уроку та його структури, як форми організації навчання. 3
1.2. Вимоги до уроку іноземної мови. 6
1.2.1. Мовленнєва спрямованість уроку іноземної мови. 6
1.2.2. Комплексність уроку іноземної мови. 7
1.2.3. Іноземна мова - мета і засіб навчання. 8
1.2.4. Висока активність розумово-мовленевої діяльності учнів. 8
1.2.5. Різноманітність форм роботи учнів. 9
1.2.6. Мотиваційне забезпечення навчальної діяльності. 10
2. Типи та структура уроків англійської мови. 12
2.1. Критерії класифікації уроків англійської мови. 12
2.2. Дидактико-методичні моделі уроків англійської мови. 15
2.3. Аналіз уроку англійської мови. 18
3. Практична частина. 24
Висновок. 31
Література. 32
-
Технічні засоби навчання в англійській мові
ЗМІСТ
1. Вступ…………………………………………………………………………3
2. Використання тематичних і між тематичних діафільмів для розвитку навичок аудіювання і говоріння………………………………………………6
3. Організація телевізійних занять…………………………………………… 8
3.1. Вплив учбового ТБ на мотивацію вивчення англійської мови…………9
3.2. Типи телезанять і телекурсів …………………………………………. 12
3.3. Короткий опис методики використання звукових навчальних кінофільмів на уроках англійської мови……………………………………17
4. Висновки…………………………………………………………………. ..24
5. Бібліографія………………………………………………………………. 25
-
Історія, розвиток і культура англійської мови
ПЛАН
ВСТУП 3
1. Періодизація історії англійської мови. 6
2. Пам'ятники писемності староанглійського періоду. 7
3. Пам'ятники писемності среднеанглийского (са.) періоду. Зміни в графіці й орфографії, внесені нормандськими переписувачами. 9
4. Утворення англійської нації й англійської національної мови. 12
5. Діяльність граматистів і лексикографів у РА періоді. Встановлення норм літературної мови й орфографії. 13
6. Історичні основи сучасної англійської орфографії. 15
7. Англійська мова у світі 16
ВИСНОВОК 20
Список використаних джерел 22
Cгенерировано за 2.157275 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|