|
євген гуцало до танаськи по молоко
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «євген гуцало до танаськи по молоко», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Контрольна робота з предмету господарське право
1. Структурні підрозділи системи господарського законодавства. 2 2. Фонди акціонерного товарства. 14 3. Задача 19 Єдиний в Андрушівському районі молокозавод встановив для постачальників молока в півтора рази нижчі, ніж в сусідніх районах, закупівельні ціни. Постачальники, не маючи можливості відвозити молоко на інші молокозаводи через значну відстань... Список використанної литератури >>>>
-
Товарознавство харчових продуктів
1. Хімічний склад і харчова цінність риби 3 2. Молоко. Хімічний склад і харчова цінність 5 3. Характеристика плодових прянощів 8 4. Порівняльна характеристика топінамбура й картоплі по хімічному складу харчовій цінності й використанню 14 5. Мінеральні речовини в функціонуванні організму людини. Харчові джерела йоду кальцію заліза 16 Список використаних джерел 18 >>>>
-
Січові стрільці на Наддніпрянській Україні (1917 – 1920)
Зміст Вступ 3 1. Січові Стрільці у 1917 – 1920 роках 7 1.1 Січові Стрільці і Центральна Рада 9 1.2 Січове Стрілецтво у період Гетьманату Павла Скоропадського 14 1.3. Стрілецтво за часів Директорії 1918-1919 рр. 20 2. Відомі діячі Стрілецтва. 24 2.1 Полковник Євген Коновалець 24 2.2 Отаман Андрій Мельник 28 2.3 Сотник Василь Кучабський 30 Висновки. 33 Список використаної літератури. 35 >>>>
-
Січові стрільці на Наддніпрянській Україні (1917 – 1920)
Зміст Вступ 3 1. Січові Стрільці у 1917 – 1920 роках 7 1.1 Січові Стрільці і Центральна Рада 9 1.2 Січове Стрілецтво у період Гетьманату Павла Скоропадського 14 1.3. Стрілецтво за часів Директорії 1918-1919 рр. 20 2. Відомі діячі Стрілецтва. 24 2.1 Полковник Євген Коновалець 24 2.2 Отаман Андрій Мельник 28 2.3 Сотник Василь Кучабський 30 Висновки. 33 Список використаної літератури. 35 >>>>
-
Контрольна робота з ділової української мови
1. Стилі сучасної української літературної мови, їх характеристика 3 2. Напишіть довідку або пояснювальну записку. Назвіть їх реквізити 5 3. Від поданих імен утворіть чоловічі та жіночі імена по батькові Євген Олександр ... 6 4. Дайте тлумачення термінів 8 Рентабельний Реферат Сертифікат Субсидія 5. Наведіть приклади 10 зразків ділових паперів 8 1. Статут (додаток 1) 2. Наказ про прийняття на роботу (додаток 2) 3. Пояснювальна записка (додаток 3) ... Список використаної літератури 13 Додаток 1 14 >>>>
-
Облік реалізації у роздрібній торгівлі
Зміст 1. Первинний облік реалізації у роздрібній торгівлі 3 2. Фінансовий облік реалізації 5 3. Управлінський облік реалізації в роздрібній торгівлі 11 4. Автоматизація обліку реалізації 17 Задача 18 Провести калькуляцію собівартості продукції основного молочного стада за такими даними Кількість кормоднів по коровах - 35 тис Витрати на утримання корів, грн - 245 тис Молоко, л - 5200 Телята років, 110 Список літератури 19 >>>>
-
Стилі сучасної української літературної мови, їх характеристика
Зміст 1. Стилі сучасної української літературної мови, їх характеристика. 2. Напишіть довідку або пояснювальну записку. Назвіть їх реквізити. 3. Від поданих імен утворіть чоловічі та жіночі імена по батькові: Євген, Олександр. Степан, Юрій, Віталій, Віктор, Мирослав, Ярослав, Дмитро, Олег. Геннадій, Георгій, Михайло, Валерій, Ілля. . 4. Дайте тлумачення термінів: рентабельний, реферат, сертифікат, субсидія. 5. Наведіть приклади 10 зразків ділових паперів, >>>>
-
Стилі сучасної української літературної мови, їх характеристика
Зміст 1. Стилі сучасної української літературної мови, їх характеристика. 2. Напишіть довідку або пояснювальну записку. Назвіть їх реквізити. 3. Від поданих імен утворіть чоловічі та жіночі імена по батькові: Євген, Олександр. Степан, Юрій, Віталій, Віктор, Мирослав, Ярослав, Дмитро, Олег. Геннадій, Георгій, Михайло, Валерій, Ілля. . 4. Дайте тлумачення термінів: рентабельний, реферат, сертифікат, субсидія. 5. Наведіть приклади 10 зразків ділових паперів, >>>>
-
Фінансовий аналіз як основа фінансового прогнозування
Вступ 3 1. Сутність, види фінансового аналізу та необхідність прогнозування для забезпечення нормальної діяльності підприємства 5 2. Методика розрахунку основних показників фінансового стану та основні методи прогнозування 11 3. Аналіз фінансового стану та прогнозування банкрутства ВАТ «Бровари- молоко» 24 3.1. Оцінка фінансового стану підприємства 24 3.2. Прогнозування потреби у фінансових ресурсах 33 3.3. Прогнозування ймовірності банкрутства 36 4. Пропозиції стосовно покращання фінансового стану 40 Висновки 48 Список використаних джерел 50 Додатки. Звітність 52-54 Метою даної роботи є дослідження методології фінансового аналізу стану в системі прогнозування діяльності підприємства. В якості інформаційної та методологічної бази виступали роботи фахівців, які займаються проблематикою застосування фінансового аналізу в прогнозуванні. >>>>
-
Основні принципи планування, обліку та калькулювання продукції тваринництва
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Собівартість - важливий фактор підвищення ефективності виробництва продукції тваринництва 6 1.1. Поняття та види собівартості продукції 6 1.2. Показники собівартості продукції та завдання аналізу 11 Розділ 2. Основні принципи планування, обліку та калькулювання продукції тваринництва 14 2.1. Виробничо-економічна характеристика господарства 14 2.2. Рівень собівартості основних видів продукції тваринництва 16 2.3. Фактори собівартості продукції тваринництва 17 2.4. Аналіз структури виробничих витрат в тваринництві за основними видами продукції ( молоко, приріст ВРХ, яйця та ін.) 18 Розділ 3. Індексний аналіз факторів виробничих витрат і собівартості продукції тваринництва 20 3.1. Індексний аналіз виробничих витрат в тваринництві 20 3.2. Індексний аналіз факторів собівартості 1ц продукції 25 Розділ 4. Шляхи зниження собівартості виробництва продукції тваринництва та її вплив на рентабельність 30 Висновки 33 Список використаних джерел 35 Додатки 37 >>>>
-
Статистика
ЗАДАЧА № 5 2 За даними 25 заводах (додаток 5) за допомогою аналітичного групування з рівновеликими інтервалами (в три групи) прослідкувати залежність між фондоозброєністю та продуктивністю праці. 1. Результати групування оформити в таблиці та детально проаналізувати. 2. Оцінити суттєвість різниці середніх значень продуктивності праці по заводах першої та третьої груп за допомогою t-критерію Стьюдента. Додаток № 5 Дані по заводах галузі Заводи Середньоспискова чисельність робітників, чол. Основні засоби, млн. грн. Продукція за рік, млн. грн. 1 302 1,9 2,4 2 460 2,3 3,3 3 315 2,8 3,9 4 499 1,7 2,5 5 500 3,6 4,5 6 320 2,4 3,4 7 461 1,8 2,6 8 412 2,9 3,7 9 357 2,4 3,5 10 382 1,8 2,9 11 340 2,6 3,9 12 406 2,0 3,5 13 524 1,5 2,7 14 530 3,6 5,9 15 465 4,1 5,1 16 350 2,9 3,4 17 410 2,4 3,9 18 379 1,9 2,4 19 400 3,4 4,7 20 544 3,0 3,6 21 433 3,9 5,0 22 450 4,6 6,8 23 428 5,2 7,1 24 394 3,7 5,3 25 466 2,6 3,5 ЗАДАЧА № 9 7 За даними 25 заводів (додаток 2) побудувати ряд розподілу за рівнем фондоозброєності праці, виділивши 5 інтервалів (n = √N) 1. Моду 2. Медіану 3. Зобразити графічно ряди розподілу: побудувати полігон та гістограму розподілу, огіву, кумуляту інтервального ряду розподілу. Додаток № 2 № п/п Основні засоби, млн. грн. Випуск продукції, тис. грн. Середня кількість, чол.. 1 174 290 315 2 156 285 268 3 180 321 299 4 169 376 301 .... ЗАДАЧА № 27 12 Товарооборот продовольчого магазину по основних групах товарів становив: Назва продукту Товарооборот у поточних цінах, тис. грн. Зміни кількості продукції у звітному періоді порівняно з базисним, % базисний звітний М’ясо 35 50 +12 Молоко 46 46 +7 Овочі 35 55 -10 Обчислити: 1. Обчислити загальні індекси та абсолютні прирости фізичного обсягу реалізації, цін, товарообороту. 2. Показники взаємозв’язку між ними. 3. Зробити короткі висновки. ЗАДАЧА № 32 14 Є дані про динаміку валового збору картоплі, тис. т Роки Валовий збір, тис. т Базисні показники динаміки Абсолютний приріст, тис. т Темп зростання, % Темп приросту, % Абсолютне значення 1 % приросту, тис. т 1997 109,3 1998 74,8 1999 2,50 2000 6,0 1,09 2001 4,0 2002 107,2 2003 2,0 Використовуючи взаємозв’язок показників динаміки, визначити рівні та показники, що відсутні в таблиці. Література 16 >>>>
-
Розміщення молочної промисловості України
Вступ 3 1. Сутність, структура, значення молочної промисловості України. 5 2. Основні передумови розвитку і фактори розміщення молочної промисловості в Україні 3.Сучасні особливості розвитку молочної промисловості. 9 4. Територіальна організація комплексу. 12 5. Продукція молочної промисловості у внутрішній та зовнішній торгівлі. 19 6.Проблеми і перспективи розвитку. 32 Список використаної літератури 36 Список використаної літератури 1. Безуглий В.В., Козинець С.В. Регіональна економічна та соціальна географія світу: Посібник. – К.: Видавничий центр „Академія”, 2003. – 688 с. 2. Гоцуєнко Е. Гірке молоко.//Дзеркало тижня. -2002. -№ 49 (424) -Субота, 21 - 27 Грудня. 3. Іщук С.І. Розміщення продуктивних сил і територіальна організація виробництва : Навч. посіб. для студ. екон. та геогр. спец.вищ. навч. закл, -К.,: Вид. ПА/МВОДА А.В., 2002.-260 с 4. Лихолоб Н.И, Мозгованя О.И. Рынок молока Украины.//УАК. -2003. -№10 5. Лукіянчук В.М. Актуальні проблеми молочної галузі. Минуле, сьогодення та перспективи виробництва молока в Україні.//Молочна промисловість - http://www.molprom.com.ua/do/show.cgi?m=articles&date=1605 6. Перспективы молочного рынка Украины.//Товар лицом. -2001, -№4. 7. Результаты исследваний различных типов молока.//Товар лицом. -2001, -№4. 8. Розміщення продуктивних сил і регіональна економіка: Підручник / За ред. В.В. Ковалевського, О.Л. Михайлюк, В.Ф. Семенова. — 6-тевид., випр. — К.: Т-во "Знання", КОО, 2004. — 350 с. 9. Сiльськогосподарський сектор України.// Dragon Capital - http://www.wnisefk.com/br.asp?sLang=UA&nSector=1 10. Сектор виробництва морозива в Українi. // Dragon Capital -http://www.wnisefk.com/br.asp?sLang=UA&nSector=6 11. Статистичні дані Держкомстату – http://www.ukrstat.gov.ua 12. Украинские молочники посматривают на Запад.//Товар лицом. -2001, -№4. >>>>
-
Договір найму житлових приміщень
Вступ 3 1. Поняття і характерні ознаки договору найму житлового приміщення 5 2. Права наймача житлового приміщення 11 3. Обов’язки сторін за договором 19 4. Підстави припинення договору 24 Висновки 28 Література: 30 Література 1.Конституція України: Прийнята на п'ятої сесії Верховної Ради України 28 червня 1996 року; Закон України "Про внесення змін до Конституції України" №2222- IV від 8.12.2004р.. — Х. : Фоліо, 2005. — 48с. 2.Цивільний кодекс України. — Офіц. текст — К. : Юрінком Інтер, 2004. — 461с. 3.Житловий кодекс України. — Х. : Одіссей, 2003. — 95с. 4.Білоусов Ю. В., Лозінська С. В., Русу С. Д., Стефанчук Р. О., Ватрас В. А. Цивільне право України: Навч. посіб. / Р.О. Стефанчук (ред.). — К. : Наукова думка, 2004. — 452с. 5.Бірюков І. А., Гопанчук В. С., Заїка Ю. А., Луць А. В., Павловська Н. В. Житлове право України: Навч. посіб. / В.С. Гопанчук (ред.), Ю.О. Заїка (ред.). — К. : Істина, 2003. — 208с. 6.Борисова В. І., Баранова Л. М., Жилінкова І. В., Ігнатенко В. М., Коробцова Н. В. Цивільне право України: Підруч.:У 2 т. / В.І. Борисова (заг.ред.) — К. : Юрінком Інтер, 2004. — 552с. 7.Гайдуцький Павло Іванович, Стельмащук Антон Михайлович. Земля: власність, оренда, рента. — К. : Урожай, 1994. — 184с. 8.Житлове законодавство України / Микола Іванович Мельник (упоряд.), Микола Іванович Хавронюк (упоряд.). — К. : А.С.К., 1998. — 495с. 9.Житлове право України: Навч.-метод. посібник для самост. вивчення курсу для студ. спец. "Правознавство" / Олексій Валерійович Корольков (уклад.) — К. : КНТЕУ, 2003. — 134с. 10.Збірник типових договорів: Купівля-продаж. Міна. Постачання. Оренда і лізинг. Найм. Підряд. Надання послуг. Кредитні відносини. Застава. Страхування. Перевезення. Типові статути. Трудові угоди. Реклама та інформація / Микола Іванович Гейко (авт.-упоряд.), Михайло Матвійович Лядецький (авт.-упоряд.). — К. : А.С.К., 2002. — 464с. 11.Зобов'язальне право: теорія і практика: Навч. посібник для студ. юрид. вузів і фак. ун-тів / Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка / О.В. Дзера (ред.). — Стереотип. вид. — К. : Юрінком Інтер, 2000. — 910с. 12.Макашов Л. Плата за аренду недвижимого имущества // Право Украины. – 1997. - № 3. 13.Харитонов Євген Олегович, Саніахметова Ніна Олексіївна. Цивільне право України: Підручник. — К. : Істина, 2003. — 773с. 14.Цивільний кодекс України: Науково-практичний коментар / А.С. Довгерт (ред.та авт.). — К. : Істина, 2004. — 928с. >>>>
-
БЖД контрольна
Завдання 1 3 Визначити активність радіонуклідів за терміни, наведені в табл. 1. Побудувати графік спаду активності за часом. Визначити термін, протягом якого викинутий радіонуклід впливав (впливає) на радіаційну, обстановку, що склалась п Україні після аварії четвертого блоку ЧАЕС. Для розв'язання прикладу скористатись вихідними даними, наведеними в табл. 1, та розрахунковою формулою (1) (1) де Аt — активність ізотопу радіонукліду на заданий час t, Кі або Бк; Аo, — початкова активність, Кі або Бк; Т1/2 — період напіврозпаду ізотопу радіонукліду: t — час, на який визначається А. Значення Т1/2 і t повинні мати однакову одиницю виміру. Визначати термін, протягом якого викинутий радіонуклід впли¬ває (або буде впливати), слід з урахуванням того, що уже через п'ять періодів напіврозпаду активність радіонукліду зменшується в 32 рази (2*рази) і становить понад 0,03 від його початкової активності. Вважається, що радіонуклід активністю 0,03 А0 практично не впливає на дозу зовнішнього опромінення. варіант 8 Завдання 2 4 Розрахувати потужність дози і дозу від зовнішнього опромі¬нення. які може отримати населення, що проживає па забрудненій території, сумішшю короткоіснуючих у-активних радіонуклідів, викинутих з аварійного реактора ЧАЕС. Орієнтовно вважається, що основна кількість радіонуклідів аварійного викиду практично впливатиме понад 10 років. Після цього доза зовнішнього опромінення буде в основному визначатися найбільш довгоіснуючим у-активним радіонуклідом з відносно високою енергією у-випромінювапня (0,7 МєВ) — цезієм-137 з Т12 30 років. 30 квітня 1986 р. після катастрофи на ЧАЕС було зареєстровано такі рівні радіації: у м. Києві, проспект Науки — 2,2 мР/год, на відстані 5 — 10 км від реактора — 1000 мР/год, на межі 30-кілометрової зони — 15 мР/год. Потрібно визначити потужності дози та поглинуті дози зовнішнього у-випромінювання залежно від тривалості перебування людей на забрудненій території за таким режимом: 8 год на відкритій місцевості і 15 год у приміщенні з коефіцієнтом ослаблення (захисту) К =10. Тривалість проживання людей вибирається за варіантами з табл. 1. (у даному прикладі тривалість проживання взято 1,8 року, варіант 8). Завдання З 7 Для захисту населення України від внутрішнього забруднення радіонуклідами Сs-137 і Sr-90 після аварії на ЧАЕС МОЗ були встановлені спочатку тимчасові допустимі рівні по Сs -137, -134, а у 1997 р.—допустимі рівні вмісту Сs -137 і Sr -90 у харчових продуктах та питній воді (ДР-97) [2]. Використовуючи дані ДР-97 і взявши харчові цродуктн свого добового раціону (хліб, молоко тощо) та їх масу, визначити добову і річну ефективну дозу опромінення людини, що вживає продукти місцевого виробництва, забруднення яких не перевищує ДР-97. Зробити висновки на підставі проведених розрахунків, викласти загальні рекомендації щодо захисту людей від внутрішнього опромінення. Розрахунки провести за формулою Не = Вд х А х М(V), (4) де Не - еквівалента доза внутрішнього опроміненпя, Зв; Вд — дозовий коефіцієнт внутрішнього опромінення, Зв/Бк(для Сs -137Вд=1,4 х 10-8, Зв/Бк, для Sr -90 Вд=3,5 х 10-8 Зв/Бк); А—активність забрудненого продукту, Бк/кг, Бк/л; М(V) — маса чи об'єм вживаного продукту за добу, кг/добу, л/добу. ЛІТЕРАТУРА 9 >>>>
-
Контрольна робота з української літератури 5
1.Валер'ян Підмогильний. 3 1) Зразок урбаністичної прози "Місто": провідні проблеми, художні ідеї, складність і неоднозначність образу головного героя. 3 2) Теорія літератури. Екзистенціалізм. 3 2. Юрій Яновський: 4 1) Жанрова своєрідність роману у новелах «Вершники», особливості сюжету, композиції, центральні персонажі, ідейний зміст, художня мова. 4 2) "Майстер корабля" - новаторський характер твору; сюжетна інтрига, символічність образів, умовність зображення АБО (твір на вибір) «Чотири шаблі» художнє новаторство роману, романтичний характер творчості. 5 3.Микола Куліш: 5 1) «Мина Мазайло» - жанр, тема, проблематика, сюжет, композиція, персонажі, ідейний зміст; засоби творення комічного. 5 2) «Патетична соната» - жанр, тема, проблематика, сюжет, композиція, персонажі, ідейний зміст. 6 3) Теорія літератури: жанрові різновиди драми: трагедія, комедія, власне драма, трагікомедія. 6 4. Іван Кочерга: 7 1) «Свіччине весілля» - жанр, тема, сюжет; історична основа і художній домисел; групування персонажів, засоби створення історичного колориту; особливості композиції. 7 2) «Ярослав Мудрий» - жанр, тема, сюжет, образ Ярослава, його роль у композиції та ідейно-художньому змісті твору. Образи Журейка, Милуші, Микити. 8 3) Теорія літератури: драматична поема як жанр ліро-драми. 8 5. Олександр Довженко: 8 1) «Зачарована Десна» - жанр, сюжет, образ оповідача; автобіографічність; романтизм оповіді та реалізм побутових деталей. 8 2) «Україна в огні» - жанр, тема, особливості сюжетно-композиційних вирішень, ідейно-художній зміст. Образ-символ долі України (Христя). Політичні звинувачення автора. 9 3) «Щоденник» - характер записів, їх роль як матеріалу для творів і як документа доби. 9 6. Юрій Клен: 10 1) «Сковорода» - жанр, образ мандрівного поета і філософа, художня ідея, мова твору. 10 2) «Беатріче» - велич кохання, духовної краси та чистоти. 11 3) «Терцини» - Осуд злочинств тоталітарного режиму в Україні. 11 7. Євген Маланюк: 12 1) «Невичерпальність» - образи України і «малоросійства», трагізм обставин і віра в непереможність народного духу, провідні мотиви; 12 2) «Біографія» - формування характеру і переконань митця-патріота. 12 3) «Шевченко» - своєрідне бачення центрального образу у вірші; роль антитези. 13 8. Улас Самчук: 13 1) «Марія» - жанр, тематика, проблематика, сюжет і композиція, центральні персонажі та їх характеристика; Біблійні образи і мотиви, їх роль; індивідуальне й типове, національне, конкретно-історичне та загальнолюдське у творі. 13 2) Роман-трилогія "Волинь" - епопея життя українського народу XX ст.; риси роману-хроніки (оглядове). 14 9. Микола Бажан: 15 1) "Політ крізь бурю" - сюжет, проблематика, ідеологічна клішованість; ідеї патріотизму та засудження "культу особи"; образ головної героїні; морально-етичні колізії. 15 2) "Данило Галицький" (оглядове). 15 3) Теорія літератури. Необароко. 16 10. Іван Багряний: 16 1)«Сад Гетсиманський» - жанр, тематика і проблематика, автобіографічна основа, центральні персонажі, засоби психологізму, індивідуалізації і типізації, ідейний зміст. 16 2) "Тигролови" своєрідність романної форми; жанрові особливості, тематика і проблематика, характеристика образів; своєрідність романтичної форми. 16 3) Роман "Людина біжить над прірвою" - доля людини в антисвіті війни (оглядово). 18 4) Теорія літератури. Пригодницький роман 18 11. Василь Барка: 19 «Жовтий князь» - відтворення картин голодомору 1933 p., геноциду щодо українців; життєва основа (особистий досвід автора, його рідних і земляків); Сюжет, центральні персонажі, їх групування, засоби психологізму, контрастування, типізації та індивідуалізації, роль художніх деталей, ідейний зміст. 19 12. Олег Ольжич: 20 1) Аналіз поетичних творів «Воно зросло з шукання і розпуки...», «Гали» - образ ліричного героя; висока культура та самобутність образного мислення. 20 2) Огляд поетичних збірок «Рінь», «Вежі», «Підзамча». 20 13.Олена Теліга. 21 Романтичне звучання поезії; продовження традицій Лесі Українки; поєднання ліричної ніжності й твердості переконань у віршах: «Чоловікові» «Літо», «Мужчинам», «Вечірня пісня». 21 Список літератури 22 >>>>
-
Задачі "статстика"
Завдання 1 3 Завдання 2 5 Завдання 3 16 Завдання 4 17 Завдання 5 21 Список використаних джерел 27 Завдання 1 Маємо дані про кількість малих підприємств в розподілі за формою власнос-ті (таблиця 1). Таблиця 1 Форми власності Рік 2000 2001 Державна 3331 3084 Комунальна 6190 6882 Приватна 70448 75604 Колективна 136855 146891 Міжнародних організацій та юридичних осіб інших держав 1106 1146 Разом 217930 233607 За наведеними даними визначити: – структуру малих підприємств за формами власності; – оцінити структурні зрушення за допомогою квадратичного коефіцієнта структурних зрушень. Зробити висновки. Розв’язання. 1. Розрахуємо структуру малих підприємств за формами влас-ності як відношення кількості підприємств до загальної їхньої кількості у кожному році: , де: n – кількість підприємств у групі; N – загальна кількість підприємств у сукупності. Розраховані дані занесемо в таблицю 2. Розрахуємо також дані для обчис-лення структурних зрушень, які також занесемо до таблиці. Таблиця 2 Структура малих підприємств за формами власності Форми власності 2000 2001 Розрахункові дані кіль-ть yi0, % кіль-ть yi1, % yi1–yi0 (yi1–yi0)2 Державна 3 331 1,53 3 084 1,32 –0,21 0,0441 Комунальна 6 190 2,84 6 882 2,95 0,11 0,0121 Приватна 70 448 32,32 75 604 32,36 0,04 0,0016 Колективна 136 855 62,80 146 891 62,88 0,08 0,0064 Міжнародних організацій та юридичних осіб інших держав 1 106 0,51 1 146 0,49 –0,02 0,0004 Разом 217 930 100,00 233 607 100,00 0 0,0646 2. Для того, щоб оцінити рухомість або, навпаки, стабільність структури, розрахо-вують квадратичний коефіцієнт “абсолютних” зрушень (δ) – абсолютних у лап-ках, тому що дані є абсолютними по формі, а не за змістом. Цей коефіцієнт розра-ховується за формулою: , де: і – питома вага і-их малих підприємств за формами власності відпові-дно у звітному та попередньому періодах; n – кількість форм власності. Використовуючи формулу (2) і раніше обчислені дані із таблиці 2, розрахує-мо квадратичний коефіцієнт абсолютних зрушень: Завдання 2 Основні показники діяльності банків на кінець звітного періоду (колонки 2, 5) таблиці 3. Таблиця 3 № банку Капітал, млн. грн. Активи, інвестиційний портфель, млн. грн. Прибуток млн. грн. Прибуток, млн. грн. Прибутковість активу, % 1 2 3 4 5 6 1 9,84 16,3 5,3 2,6 2 11,04 18,8 5,9 3,0 3 10,32 17,4 5,5 2,8 4 12,72 21,2 6,8 3,4 5 9,96 16,9 5,4 2,7 6 10,44 17,8 5,6 2,8 7 8,40 13,9 4,5 2,3 8 8,04 13,0 4,3 2,9 9 9,96 16,7 5,4 2,7 10 9,60 16,0 5,2 2,6 11 9,48 15,4 5,1 2,5 12 9,60 15,8 5,2 2,6 13 7,20 12,0 3,9 1,9 14 8,64 14,5 4,6 2,3 15 10,80 18,0 5,8 2,9 16 9,00 14,9 4,8 2,4 17 14,30 23,4 7,7 3,8 18 11,83 19,8 6,4 3,2 19 13,00 22,5 7,0 3,5 20 12,87 21,5 6,9 3,5 21 12,09 19,9 6,5 3,3 22 12,74 21,2 6,8 3,4 23 12,09 20,8 6,5 3,3 24 13,00 22,0 7,0 3,5 25 10,92 18,6 5,9 2,9 За наведеними даними: 1. Згрупувати банки за вказаними ознаками, побудувавши два інтегральні ряди розподілу з рівними інтервалами, виділивши при цьому не менше 3-х груп. Результати подати у вигляді таблиць. 2. Відобразити ряди розподілу графічно. 3. Розрахувати характеристики рядів розподілу: – середню, моду, медіану; – середнє лінійне і середнє квадратичне відхилення, дисперсію, коефіцієнт варіації; – коефіцієнт асиметрії. 4. Побудувати комбінаційний розподіл банків за вказаними ознаками. Зробити висновки. Завдання 3 Реалізація 3-х видів продукції в торгівельній мережі міста характеризується даними (таблиця 9): Таблиця 9 Продукція Ціна одиниці виробу, грн. Вартість реалізованої продукції, тис. грн. А 6 300 В 3 150 С 10 310 Визначте середню ціну одиниці виробу. Обґрунтуйте вибір форми середньої та зробіть висновки. Завдання 4 Задача № 1. Виробництво тютюнових виробів в Україні за 1996-2001 рр. ха-рактеризується даними, млрд. шт. (таблиця 10): Таблиця 10 Рік 1996 1997 1998 1999 2000 2001 Обсяги виробництва 44,9 54,5 59,3 54,1 58,8 69,7 Для наведеного динамічного ряду обчисліть ланцюгові характеристики ди-наміки. Відобразити динамічний ряд графічно. Зробити висновки. Задача № 2. Використовуючи взаємозв’язок показників динаміки, визначте рівні ряду (виробництво кондитерських виробів в Україні за 1996-2001 рр.) і відсут-ні в таблиці 12 базисні показники динаміки (базис 1996 рік): Таблиця 12 Рік Тис. т. Базисні показники динаміки Абсолютний при-ріст, тис. т. Темп росту Темп приросту, % 1996 283 х х х 1997 327,997 44,997 15,9 1998 401 118 1,417 41,7 1999 515,06 232,06 1,820 82,0 2000 730,989 447,989 2,583 158,3 2001 731 448 2,583 158,3 Завдання 5 Задача № 1. За наведеними даними (таблиця 13) визначити зведений індекс собівартості продукції (у %). Поясніть його економічний зміст. Таблиця 13 Вид продукції Витрати на виробництво, млн. грн. Індивідуальні індекси собівартості 1999 2000 А 400 388 0.97 Б 500 570 0.95 Задача № 2. За даними задачі № 1 визначити абсолютний приріст витрат на виробництво, в тому числі за рахунок динаміки собівартості і за рахунок зміни об-сягів виробництва. Задача № 3. За поточний рік обсяг виробництва продукції на фірмі зріс на 20 %, а затрати праці зменшились на 4 %. Визначити, як змінилась трудомісткість про-дукції? Задача № 4. За наведеними даними (таблиця 14) визначити індекси середньої ціни на молоко змінного і фіксованого складу та структурних зрушень. Пояснити економічний зміст індексів. Таблиця 14 Форма торгівлі Обсяги продаж, тис. л. Ціна за 1 л, грн. I квартал II квартал I квартал II квартал Ринок 10 20 0,32 0,30 Магазин 5 5 0,56 0,55 ... >>>>
-
Формування уявлень учнів про самих себе
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 5 САМООЦІНКА ТА Я-КОНЦЕПЦІЯ ЯК РЕЗУЛЬТАТ УЯВЛЕНЬ ІНДИВІДА ПРО САМОГО СЕБЕ 5 1.1. Степінь розробленості феномену самоусвідомлення та самосвідомості в працях вітчизняних та зарубіжних психологів 5 1.2. Рівні самооцінки та її розвиток 10 РОЗДІЛ 2 15 ЗНАЧЕННЯ САМООЦІНКИ В НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДЛІТКА ТА ЙОГО ПОВЕДІНЦІ 15 2.1. Формування самооцінки у підлітковому віці 15 2.2. Виховне значення самооцінки 18 РОЗДІЛ 3 23 ПРАКТИКА ДОСЛІДЖЕННЯ УЯВЛЕНЬ УЧНІВ ПРО САМИХ СЕБЕ 23 3.1. Методики вивчення самооцінки 23 3.2. Дослідження самооцінки учнів підліткового віку 26 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33 ВСТУП Актуальність дослідження. Формування соціально активної, творчої особистості – головні завдання сучасної освіти. Розвиток вітчизняної педагогіки сьогодні спрямований на пошук більш ефективних технологій для опанування дітьми знань, вмінь, навичок, певного соціального досвіду. Особливо це становиться актуальним в умовах глобального зростання потоку інформації, що пов’язано з науково-технічним прогресом, розвитком знань людей про оточуючий світ. Шкільний вік вважається таким, котрий закладає основи не тільки майбутніх знань учня, а і його особистості. Саме в цьому віці формуються світоглядні уявлення дитини про себе та інших, які становляться базовою платформою для її психічного та соціального розвитку. Навчання та виховання дітей шкільного віку завжди було об’єктом прискіпливої уваги науковців та педагогів. Вітчизняна педагогіка живиться ідеями видатних дослідників в цій області: А. Адлера, Ш. Амонашвілі, С. Васильченка, Л. Виготського, А. Дістервега, О. Духновича, Д. Ельконіна, Е. Еріксона, Л. Занкова, Я. Коменського, Г. Костюка, О. Леонтьєва, А. Макаренка, А. Маслоу, М. Монтессорі, С. Миропольського, Р. Нємова, Ж. Піаже, С. Рубінштейна, В. Сухомлинського, Л. Толстого, К. Ушинського, І. Франка, Т. Шевченка та ін. Різним аспектам розвитку учнів у підлітковому віці присвячені роботи сучасних вітчизняних науковців: З. Богуславської, М. Боришевського, І. Василенко, Е. Гуцало, Л. Долинської, М. Заброцького, О. Запорожця, С. Ковальової, В. Крутій, В. Петрової, О. Скрипченко, А. Тихонової, Н. Трофимової, М. Фіцули, В.Ягупова та ін. Важливим в процесі виховання та навчання підлітків є те, що з початком шкільного навчання вони поступово становляться активними суб’єктами самовиховання. Це відбувається за рахунок здійснення уявлень про себе у своїй свідомості та порівняння на цій базі себе з іншими. Школярі створюють відповідну "Я-концепцію", яка є інтегративною, узагальненою внутрішньою картиною учня про свою особу. В думках вони порівнюють себе з найкращими зразками прояву людяності, активності, прагнуть до набуття необхідних для подальшого життя рис і якостей. Розгляд внутрішнього світу особистості в плані того, як вона себе уявляє, щоб застосувати ці знання для самовдосконалення, можна вважати, є одним із найактуальніших задач психології і педагогіки. В працях Л.В. Долинської, І.В. Дубровіної, В.С. Мухіної, В.А. Семіченко, О.П. Сергєєнкова, О.В. Скрипченко, С.П. Тіщенко, Т.М. Титаренко, П.Р. Чамати, С.Г. Якобсон розглянуті аспекти самосвідомості учнів, використання ними свого "Образу Я" для самовиховання. Метою даної роботи є поглиблення знань щодо феномену самосвідомості, розширення їх стосовно уявлень учнів підліткового віку відносно самих себе. Об’єкт дослідження – сфера самосвідомості особистості. Предмет дослідження – уявлення школярів підліткового віку, що виражені у їх самооцінці. Задачі, що спрямовані на досягнення мети дослідження, є наступними: 1. Поглибити знання про самооцінку як психологічну категорію і інтегральний результат уявлень підлітків про самих себе. 2. Виявити чинники та особливості формування самооцінки школярів. 3. Діагностувати уявлення учнів підліткового віку, що виражені у їх самооцінці. Методи, що використовувалися для реалізації завдань: загальнонаукові – аналіз, синтез, узагальнення, порівняння; специфічні – спостереження за поведінкою школярів, індивідуальні бесіди, експертне опитування, аналіз наукових джерел з тематики дослідження. Для збору емпіричної інформації про самооцінку учнів підліткового віку застосовані методики А.І. Ліпкіної і С.А. Будассі. Робота структурно складається з вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури. ВИСНОВКИ Формування уявлень індивідів про самих себе відбувається шляхом створення "Я-концепції", критичною або аналітичною складовою якої виступає самооцінка. Самооцінка – складне динамічне особисте утворення, особливий параметр розумової діяльності. Дитина в середині своєї свідомості відповідає не тільки на питання "Хто Я?", а більшою мірою й на питання "Який Я?", тобто порівнюючи себе з іншими. Самооцінка відноситься до центральних утворень особистості, до її ядра. Вона в значній мірі визначає соціальну адаптацію особистості, є регулятором її поведінки і діяльності. Уявлення підлітка про себе за допомогою самооцінки можуть виступати або сприятливим або несприятливим фактором його розвитку. Адекватна і трохи зависока самооцінка може вважатися сприятливим фактором для виховання і самовиховання. Надмірно завищену і понижену самооцінку слід віднести до негативних чинників. Якщо самооцінка адекватна – вона сприяє всебічному розвитку особистості, намаганню сформувати в себе позитивні якості, які людина побачила в інших людях та шляхом самооцінки виявила відсутність таких у себе. В даному випадку самооцінка виступає індикатором, який сигналізує індивіду, що у нього відсутні певні позитивні якості, які необхідні йому для подальшого життя та діяльності. Трохи підвищена самооцінка дозволяє людині знаходитися в певному комфортабельному стані, що свідчить про деяку задоволеність індивіда самим собою, своїми якостями, а це, в свою чергу, позитивно впливає на наявність безконфліктних взаємовідносин її з іншими людьми. Робота з таким вихованцем відбувається в конструктивному руслі та дозволяє безхворобливо змінювати як самооцінку індивіда, так і інші його властивості. Надмірно підвищена самооцінка не дозволяє людині утворенню нових якостей. У випадку, коли у людини першопочатково утворилися негативні риси і властивості, наприклад, егоцентризм, самовпевненість, хвальковитість – надмірно підвищена самооцінка не просигналізує індивіду про те, що їх потрібно змінювати. Навпаки, підвищена самооцінка сприяє закріпленню в свідомості особистості про наявність в неї "позитивних", як вона буде вважати, моральних, ділових і психологічних якостей. Надмірно висока самооцінка передбачає, у першу чергу, недостатню увагу до критики в свій бік, нехтування зауваженнями та пропозиціями інших. Самооцінка виконує перш за все регулятивну функцію. Ефективність учбової діяльності підлітка залежить не тільки від системи добре засвоєних знань і володіння прийомами розумової діяльності, але і від рівня самооцінки. Існує тісний зв'язок між успіхами, досягнутими в оволодінні учбовою діяльністю, і розвитком особистості. Це пояснюється тим, що в ній інтегрується те, чого досягла дитина, і те, до чого вона прагне, тобто проект її майбутнього. Уявлення підлітка про себе не є статичними. Формування самооцінки відбувається в процесі діяльності і міжособової взаємодії. Суспільство в значній мірі впливає на формування самооцінки особистості. Відношення людини до самої себе – найпізніше утворення в системі відносин людини до світу. Зміна уявлень підлітка про себе здійснюється під впливом суспільно значущих факторів: батьківської родини, групи однолітків, вчителів. Дослідженню самооцінки присвячені численні праці психологів і педагогів, які в своїх роботах застосовують різноманітні методики збору емпіричної інформації про це складне явище внутрішнього, психічного життя індивіда. Кожна методика присвячена певному аспекту формування особистості, враховує умови, в яких діє індивід, оцінює результати його діяльності. В ході застосування таких методик розкривається внутрішній світ особистості, викриваються її уявлення про себе та про інших людей. Саме через аналіз стосунків в соціальному середовищі можливо найбільш повно охарактеризувати уявлення особи про себе. >>>>
-
ПРИЧИНИ ВИНИКНЕННЯ ТА ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ ГІПЕРАКТИВНОСТІ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
ВСТУП 3 Розділ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИНИКНЕННЯ ГІПЕРАКТИВНОСТІ 6 1.1. Психолого-педагогічні дослідження проблеми гіперактивності у дітей дошкільного віку 6 1.2. Ознаки прояву гіперактивності у дітей дошкільного віку 10 1.3. Причини виникнення у дошкільників гіперактивної поведінки 16 Висновки до 1-го розділу 21 Розділ ІІ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ШЛЯХІВ ПОДОЛАННЯ ГІПЕРАКТИВНОСТІ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 22 2.1. Методологічні основи дослідження гіперактивності у дітей старшого дошкільного віку 22 2.2. Шляхи подолання гіперактивності у дошкільників 25 2.3. Результати експерименту 30 Висновки до 2-го розділу 36 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 40 ДОДАТКИ 44 ВСТУП Актуальність дослідження. На сьогодні виховання здорової, активної, соціально толерантної людини пов’язана із завданнями розбудови сучасної української держави, проблемами виховання в закладах освіти гідних членів суспільства. У зв’язку з цим актуалізується питання щодо підвищення ефективності психолого-педагогічної діяльності у дошкільних освітніх установах. Значущість роботи із дошкільниками обумовлюється тим, що у цьому віці велике значення на формування особистості дитини мають генетичні, біологічні фактори, дія яких іноді значним чином заважає процесам цілеспрямованої соціалізації, педагогічного впливу на свідомість вихованців. Одними із таких обтяжуючих факторів є ознаки синдрому гіперактивності, які, за даними Міністерства охорони здоров’я України, притаманні сьогодні від 50 до 150 тис. дітей дошкільного віку. Такі діти провокують конфліктну, напружену обстановку в родині і в дитячих колективах, можуть стати причиною травмування себе або своїх одноліток. Вони погіршують соціально-психологічний клімат у групах, стають активним джерелом нервозності, викликають глибоке занепокоєння батьків та вихователів. Несвоєчасність лікування і недостатній психолого-педагогічний вплив на таких дітей призводить до того, що вони виростають з значними психологічними травмами, фобіями, тривожними розладами, мають численні комплекси неповноцінності, низькі властивості до успішної соціальної адаптації. Синдром гіперактивності вперше став об’єктом уваги науковців ще із середини ХІХ століття, коли деякі його аспекти вперше були описані лікарями: спочатку Г. Хоффманом, а потім – Ф.Шольцом. З того часу гіперактивність під різними термінологічними назвами, такими як "гіперкінетичний синдром", "гіпердинамічний синдром", "перинатальна енцефалопатія" (ПЕП), "мінімальна мозкова дисфункція" (ММД), "синдром дефіциту уваги з гіперактивністю" (СДУГ) досліджувалася не одним поколінням науковців як у нашій країні, так і за рубежем. Вивчення питання подолання гіперактивності здійснювалося за трьома напрямами: медичному, психологічному і педагогічному. Фахівці кожної галузі додавали своє бачення та обґрунтування даної проблеми, пропонували свої шляхи для її розв’язання. Значний внесок в розуміння природи гіперактивності, умов і причин протікання даного розладу зробили західні науковці Дж. Август, Р. Берклі, Е. Бонд, П. Вендер, Л. Гольдман, М. Дженел, С. Клементс, Дж. Партрідж, Е. Тейлор, Е. Штраус та ін. У вітчізняній науці відомими є імена І.Л. Арцишевської, І.П. Брязгунова, О.В. Гуріної, Е.У. Гуцало, А.О. Єськової, М.М. Заваденко, О.В. Касатікової, Г.Б. Мониної, О.Б.Пальчика, І.М. Петрик, О.М. Тохтамиша, Л.С. Чутко та ін. Разом з тим, за словами самих же даних науковців, синдром гіперактивності не вивчений в достатній степені, при цьому існують різні підходи до пояснення та лікування даного розладу, пропонуються різні шляхи до його діагностування та корекції. Тому актуальність даної проблеми та недостатність її розгляду обумовили тему даного дослідження: "Причини виникнення та шляхи подолання гіперактивності у дітей дошкільного віку". Метою даного дослідження ставиться вивчити стан розробки питання щодо подолання гіперактивності з точки зору психолого-педагогічних наук. Об’єкт дослідження – діти старшого дошкільного віку з гіперактивною поведінкою. Предмет дослідження – гіперактивна поведінка дітей молодшого шкільного віку. На виконання мети дослідження спрямовані наступні завдання: 1. Проаналізувати наукову літературу на предмет причин гіперактивної поведінки старших дошкільників. 2. В процесі аналізу літературних джерел з'ясувати, які існують методики і алгоритми роботи з гіперактивною поведінкою. Здійснити їх аналіз. 3. На основі здійсненого аналізу провести психолого-педагогічний експеримент з дітьми, у яких спостерігається гіперактивна поведінка. 4. Проаналізувати одержані результати і зробити висновки щодо ефективності психолого-педагогічного впливу на гіперактивних дітей. У вирішенні поставлених завдань застосовувалися такі методи дослідження: 1) загальнонаукові – узагальнення, порівняння, теоретичний аналіз наукової літератури з даної проблеми; 2) для оцінки ступеню схильності дитини до гіперактивної поведінки використовувалася наступна батарея методик –методика "Ввічливість", методика "Обведення контуру", а також анкетування батьків дітей для виявлення ступеня вираженості симптомів гіперактивної поведінки у дитини, психолого-педагогічне спостереження, бесіда з дітьми. Робота структурно складається із вступу, двох розділів, висновків до кожного розділу, загальних висновків, списку використаної літератури, додатків. ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ Діагностика і лікування гіперактивності є такім ж різноманітними, скільки і гіпотези про її походження. Нейропсихологічні, психологічні і психопедагогічні підходи звичайно ідентифікують розлад в концептуальних рамках кожного з них. У клінічному обстеженні застосовуються різноманітні електроенцефалографічні, телеметричні і електрофізіологічні методи, ближче орієнтовані на такі параметри розлади, як концентрація уваги і активація ЦНС. Всебічне мультидисциплінарне обстеження представляється особливо бажаним при діагностиці СДУГ. Найбільше число опублікованих робіт по вивченню гіперактивності є дослідженнями клінічного напряму. Психофізіологічною основою гіперактивної поведінки в цих роботах виступає незрілість, недосконалість, порушення і розлади роботи мозку (по типу мінімальних мозкових дисфункцій). Проте залишається неясним як гіперактивність співвідноситися я мінімальними мозковими дисфункціями: у одних дослідженнях вони виступають по відношенню один до одного як наслідок і причина, в інших вивчаються паралельно і незалежно один від одного, в третіх – гіперактивність виступає одним із структурних компонентів самій ММД. Наявність мінімальних мозкових дисфункцій різного ступеня складності не може вважатися універсальним пояснювальним чинником, відповідальним за зміст гіперактивності і її причини; для цього необхідна розробка психолого-педагогічного підходу до вивчення даного феномена поведінки, його структури і динаміки, конкретних умовах виховання і навчання дитини У більшості досліджень гіперактивність розглядається у вигляді ряду симптомів, серед яких найчастіше зустрічається різні варіанти поєднання трьох з них: надлишку рухової активності, порушення емоційної поведінки і дефіциту уваги. Різне співвідношення цих (основних) симптомів і ряду додаткових проявів дозволяють припустити різні варіанти гіперактивності, відповідно до яких і повинна будуватися диференційована робота. Вивчення гіперактивності в психологічній літературі йде в напрямі уточнення поняття "гіперактивність" її основних складових. Проте і сьогодні актуальними задачами залишаються: виявлення динаміки різних форм гіперактивної поведінки, з'ясування причин лежачих в основі гіперактивної поведінки; пошук психологічних шляхів корекції понижених регулятивних можливостей психіки у гіперактивних дітей. Можна вважати, що цей розлад у функціонуванні центральної нервової системи дитини може й не бути пов'язаним з гіпердинамічним синдромом з дефіцитом уваги. Поняття "гіперактивність" дещо умовне, бо відображає лише зовнішній бік поведінки дитини і не відповідає дійсному станові. Справді, активність, та ще й надмірна ("гіпер"), передбачає і відповідний запас енергії, тим часом як у гіперактивних дітей, як вважається, такого запасу немає. Навпаки, постійне збудження не дає їм змоги відпочити. Їхня нервова система виснажується і потребує захисту та зміцнення. Справжнє здоров'я, сила нервової системи виявляється в цілеспрямованості, здатності довести розпочату справу до кінця. Надмірна ж активність дітей, про яких йдеться, непродуктивна: мета, через брак здатності до зосередження уваги, часто не ставиться або дуже швидко втрачається. Гіперактивність як особливий варіант поведінки виражається в характерних особливостях рухового розвитку і тісно пов'язана з порушенням уваги і емоційної сфери. У узагальненому вигляді ці провідні симптоми виглядають таким чином: особливості моторно-рухового розвитку – незручність руху; порушення координації і гармонійності рухових комплексів – дитина здатна виробляти певні рухи, але не може скласти з них гармонійного цілого; загальна підвищена активність, утруднення в освоєнні рухів; зв'язаність цілеспрямованих рухів з рухами кінцівок тіла, мовленням; підвищена м'язова напруга, підвищений м'язовий тонус. Особливості уваги і контролю: короткочасна концентрація уваги; слабка концентрація уваги; розосередження уваги; ригідність уваги (погане переключення); персеверація (не може відірватися від певного предмету або способу рішення) Для лікування і корекції гіперактивної поведінки застосовуються: медикаментозна терапія (психостімулятори); психотерапія (медитація, аутогенне тренування, сімейна психотерапія, поведінкова терапія). Однак, крім медикаментозного впливу, необхідним засобом впливу на гіперактивну дитину виступають психотерапевтичні засоби. При цьому психолого-педагогічна допомога разом з медичною і психотерапевтичною вважається достатньо ефективною. Проведений експеримент в рамках даної роботи показав, що дієвим засобом психокорекції гіперактивної дитини виступає ігровий груповий тренінг. Особливо високі результати були досягнуті при залучені до занять батьків даних дітей. Математична обробка і підтвердження результатів показало високу статистичну достовірність отриманих даних. >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.060920 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|