|
-
Стан проблем формування уявлень дошкільнят
Вступ 3 Розділ І. Стан розробки проблеми формування уявлень дошкільнят про професії 6 Розділ ІІ. Методологічні основи формування у дітей уявлень про професії 25 1.2 Особливості сприяння гри дошкільнят розвитку уявлень про професії 25 2.2 Організація навчально – виховного процесу в дошкільних навчальних закладах з метою створення умов для формування уявлень про світ професійної діяльності 35 Розділ ІІІ. Організація та проведення дослідження 43 Висновки 49 Список використаної літератури 51 ∞ См. работу «Стан проблем формування уявлень дошкільнят»
-
Стан проблем формування уявлень дошкільнят
Вступ 3 Розділ І. Стан розробки проблеми формування уявлень дошкільнят про професії 6 Розділ ІІ. Методологічні основи формування у дітей уявлень про професії 25 1.2 Особливості сприяння гри дошкільнят розвитку уявлень про професії 25 2.2 Організація навчально – виховного процесу в дошкільних навчальних закладах з метою створення умов для формування уявлень про світ професійної діяльності 35 Розділ ІІІ. Організація та проведення дослідження 43 Висновки 49 Список використаної літератури 51 ∞ См. работу «Стан проблем формування уявлень дошкільнят»
-
Формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про сім'ю
План. Вступ 3 1.Психолого-педагогічні дослідження проблеми формування уявлень про сім'ю 6 2.Аналіз програмових вимог з проблеми 8 3.Визначення рівнів уявлень дітей старшого дошкільного віку про сім'ю (констатуючий експеримент) 19 4.Система роботи з дітьми старшого дошкільного віку з формування уявлень про сім'ю (формуючий експеримент) 21 5.Аналіз результатів проведеної роботи (контрольний експеримент) 22 Висновки та педагогічні рекомендації. 24 Використана література. 25 Об'єкт дослідження - процес формування уявлень про сім'ю. Предмет дослідження – Формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про сім'ю. Гіпотеза - формування в дітей дошкільного віку уявлень про сім'ю залежить від гармонічних подружніх і батьківсько-дитячих відношень в родині. Подружні відносини є одним з головних факторів, що впливають на психологічний мікроклімат у родині. Отже, вони обумовлюють стиль виховання, характер системи відносин “батьки – дитина” що, у свою чергу, визначає майбутнє дитини як сім'янина. Мета дослідження. Виходячи з даної гіпотези ми визначили мету дослідження – виявити формування в дітей повноцінних уявлень про сім'ю. ∞ См. работу «Формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про сім'ю»
-
Формування умінь і навичок самостійної роботи учнів з книгою на уроках математики
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ У ПРОБЛЕМІ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ 6 1.1 ЗНАЧЕННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ У СИСТЕМІ НАВЧАННЯ 6 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНЕ ПРОВАДЖЕННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ 15 2.1 ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ 15 2.2 ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ 18 ВИСНОВКИ 25 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 26 ∞ См. работу «Формування умінь і навичок самостійної роботи учнів з книгою на уроках математики»
-
Формування у дітей 7-го року життя уявлень про форму
Вступ 2 1. Особливості сприйняття дітьми форми предметів і геометричних фігур 4 2. Методика роботи з розвитку уявлень про форму у дітей дошкільного віку (старша група) 6 3. Скласти 2 конспекти нетрадиційних занять з цікавої математики для дітей конкретної вікової групи складовою частиною якого буде вирішення програмових завдань з формування уявлень про геометричну фігуру 8 Висновки 10 ∞ См. работу «Формування у дітей 7-го року життя уявлень про форму»
-
Інтерактивні технології навчання в початкових класах
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ У ПРОБЛЕМІ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ 7 1.1 ОСВІТА ЯК ЗАГАЛЬНОЛЮДСЬКА ЦІННІСТЬ 7 1.2 МОТИВАЦІЯ ВИХОВАННЯ ТА НАВЧАННЯ УЧНІВ 11 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНЕ ПРОВАДЖЕННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 20 2.1 УМОВИ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ 20 2.2 САМОСТІЙНА РОБОТА ЯК ЕЛЕМЕНТ ВСЕБІЧНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ 22 ВИСНОВКИ 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27 ∞ См. работу «Інтерактивні технології навчання в початкових класах»
-
Формування просторових уявлень в дошкільників (старший дошкільний вік)
Вступ 3 1. Особливості сприйняття простору дітьми дошкільного віку 4 2. Методика роботи з розвитку просторових уявлень в дошкільників 9 3. Скласти картотеку дидактичних ігор і вправ, що використовуються в роботі з розвитку просторових уявлень в дітей конкретної вікової групи 12 Висновок 15 Список використаної літератури 16 Педагогіка (математика) ∞ См. работу «Формування просторових уявлень в дошкільників (старший дошкільний вік)»
-
Методико-психологічні основи індивідуального підходу в навчанні педагогічно запущених дітей
Зміст Вступ 3 Розділ I. Теоретичні аспекти індивідуального підходу в навчанні важких учнів 6 1.1 Історія уявлень про диференційований і індивідуальний підхід до учнів 6 1.2 Психологічна характеристика причин неуспішності школярів 8 Розділ II. Методико-психологічні основи індивідуального підходу в навчанні педагогічно запущених дітей 14 2.1 Характеристика індивідуальних особливостей неуспішних учнів 14 2.2. Організація роботи вчителя з важкими учнями 17 Висновки 31 Список використаної літератури 33 ∞ См. работу «Методико-психологічні основи індивідуального підходу в навчанні педагогічно запущених дітей»
-
Методико-психологічні основи індивідуального підходу в навчанні педагогічно запущених дітей
Зміст Вступ 3 Розділ I. Теоретичні аспекти індивідуального підходу в навчанні важких учнів 6 1.1 Історія уявлень про диференційований і індивідуальний підхід до учнів 6 1.2 Психологічна характеристика причин неуспішності школярів 8 Розділ II. Методико-психологічні основи індивідуального підходу в навчанні педагогічно запущених дітей 14 2.1 Характеристика індивідуальних особливостей неуспішних учнів 14 2.2. Організація роботи вчителя з важкими учнями 17 Висновки 31 Список використаної літератури 33 ∞ См. работу «Методико-психологічні основи індивідуального підходу в навчанні педагогічно запущених дітей»
-
ВПЛИВ КОМПЮТЕРНИХ ІГР НА УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ
ВСТУП 3 Розділ 1. Місце та роль комп'ютерних ігор в житті учнів старших класів 6 1.1. Поняття та види комп'ютерних ігор 6 1.2. Психологічні особливості комп'ютерних ігор 9 1.3. Оцінка впливу комп'ютерних ігор на учнів старших класів 15 Розділ 2. Вплив комп'ютерних ігор на учнів старших класів 21 2.1. Психологічна класифікація комп'ютерних ігор 21 2.2. Структура і стадії формування психологічної залежності учнів старших класів від комп'ютерних ігор 27 2.3. Механізм формування залежності учнів старших класів від ролевих комп'ютерних ігор. 39 Висновки 55 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 58 ∞ См. работу «ВПЛИВ КОМПЮТЕРНИХ ІГР НА УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ»
-
Причины неуверенности в себе
Содержание Введение…………………………………………………………………………...3 1. Причины неуверенности в себе………………………………………………..4 2. Как развить уверенность в себе……………………………………………….4 3. Психологические рекомендации для развития уверенности в себе………...6 4. 7 шагов к уверенности в себе………………………………………………….8 5. Несколько советов в развитии уверенности………………………………...10 6. Как развить руководителю уверенность в себе……………………………..11 Заключение……………………………………………………………………….17 Список использованных источников…………………………………………...20 ∞ См. работу «Причины неуверенности в себе»
-
Причины неуверенности в себе
Содержание Введение…………………………………………………………………………...3 1. Причины неуверенности в себе………………………………………………..4 2. Как развить уверенность в себе……………………………………………….4 3. Психологические рекомендации для развития уверенности в себе………...6 4. 7 шагов к уверенности в себе………………………………………………….8 5. Несколько советов в развитии уверенности………………………………...10 6. Как развить руководителю уверенность в себе……………………………..11 Заключение……………………………………………………………………….17 Список использованных источников…………………………………………...20 ∞ См. работу «Причины неуверенности в себе»
-
Формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про сім'ю
-
Формування екологічної культури учнів у педагогічному процесі
Вступ 3 І. Структура екологічної освіти 4 1.1. Поняття екологічної культури 4 1.2. Завдання і принципи екологічного виховання учнів 8 II. Виховання екологічних вмінь та навиків у школярів 12 ІІІ. Виховання екологічної культури на уроках та в позаурочній роботі 16 3.1. Міжпредметні зв’язки в екологічній освіті учнів 16 3.2. Шляхи формування екологічної культури в процесі виховання та навчання 19 Висновки 24 Література 26 ∞ См. работу «Формування екологічної культури учнів у педагогічному процесі»
-
Етапи формування та розвиток комунікативної компетентності учнів на уроках іноземної мови
Вступ 3 Розділ 1. Поняття комунікативних вмінь та їх сутність 6 1.1. Комунікативні уміння в процесі вивчення іноземної мови 6 1.2. Основні вимоги до комунікативних умінь та навичок спілкування іноземною мовою у середній школі 14 Розділ 2. Етапи формування та розвиток комунікативної компетентності учнів на уроках іноземної мови 18 2.1. Методи діагностики та розвитку комунікативної компетентності учнів 18 2.2. Розвиток комунікативної компетентності учнів на уроці 29 2.3. Розвиток комунікативної компетентності учнів засобами мистецтва 42 Розділ 3. Методи розвитку умінь та навичок комунікативної компетенції учнів на уроці іноземної мови 55 Висновки 64 Список використаних джерел 67 ∞ См. работу «Етапи формування та розвиток комунікативної компетентності учнів на уроках іноземної мови»
-
Формування і розвиток наукового світогляду в процесі навчання біологї в середній школі
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Аналіз методичної літератури 5 1.1. Світогляд учнів при навчанні біології 5 1.2. Адаптація учнів до оточуючого природнього середовища як розвиток світогляду 7 Розділ 2. Досвід вчителів у формуванні та розвитку наукового світогляду учнів 8 2.1. Психологічний рівень учня та його вплив на формування і розвиток світогляду учнів 8 2.2. Важливість процесу інтегрованого навчання 10 Розділ 3. Формування і розвиток наукового світогляду в процесі навчання біології в середній школі 15 3.1. Інформаційні компетентності учнів як дидактична категорія 15 3.2. Використання інтерактивних технологій як засіб формування світогляду учнів у процесі навчання біології 21 3.3. Розробка уроку „Екскурсія до лісу”, як ефективний метод розвитку наукового світогляду учнів в процесі навчання біології 30 3.4. Розробка уроку по темі «Вищі ссавці: Ряд примати» 35 Висновок 45 Список використаної літератури 46 Мета курсової роботи полягає у досліденні чинників формування і розвитку учнів середньоосвтньої школи у процесі вивчення біології. Предметом курсової роботи є науковий світогляд учнів на уроках біології. Об’єкт дослідження – формування та розвиток наукового світогляду учнів. Для досягнення мети курсової роботи складемо ряд наступних задач дослідження: 1. Опрацювати аналіз методичної літератури. 2. Визначити особливості наукового світогляду учнів у процесі навчання біології. 3. Дослідити вплив психологічних факторів на формування і розвиток наукового світогляду учнів. 4. Роздивитися поняття інтегрованого навчання та визначити його вплив на формування і розвиток наукового світогляду учнів середньо освітньої школи у процесі навчання біології. 5. Здробити практичне дослідження на розробці уроців обраної теми. Структура роботи: курсова робота складається зі зісту, вступу двох теоретичних розділів. Одного практичного, висновку та списку використаної літератури. ∞ См. работу «Формування і розвиток наукового світогляду в процесі навчання біологї в середній школі»
-
Особливості поведінки та діяльності учнів у масових шкільних заходах на прикладі підлітків (8-9 класи)
ВСТУП 2 Розділ 1 Загальна характеристика розвитку психіки учнів 4 1.1. Взаємозв’язок навчання, виховання та розвитку психіки учнів 8-9 класів. 4 1.2 Роль діяльності у психічному розвитку учня. 7 Розділ 2 Психологічні особливості проведення масових шкільних заходів у 8-9 класах 9 2.1. Психологічні особливості розвитку особистості у підлітковому віці 9 2.2 Особливості проведення масових шкільних заходів серед учнів 8-9 класів. 12 3. Результати проведення масового шкільного заходу 16 ВИСНОВКИ 25 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 29-31 Мета нашого дослідження полягає у тому, щоб теоретично обґрунтувати сутність і зміст поведінки та діяльності учнів, виявити вплив масових заходів на формування психології учнів 8-9 класів, їх поведінку. Об’єктом дослідження є вивчення впливу масових заходів у школі на поведінку та діяльність учнів. Предметом дослідження є психологічні особливості учнів 8-9 класів, вивчення основних факторів, які впливають на психологію учнів, вивчення механізмів, які забезпечують найбільш ефективний вплив масових заходів на поведінки та діяльність учнів. Матеріалом дослідження слугували праці науковців, в яких досліджувалися аспекти формування психології учнів 8-9 класів, визначалися основні чинники впливу на формування психології учнів, аналізувалися механізму впливу масових заходів на поведінку та діяльність учнів 8-9 класів. Крім теоретичних праць матеріалом для дослідження були використанні результати проведення масового заходу для учнів 8-9 класів на тему „Моя родина” ∞ См. работу «Особливості поведінки та діяльності учнів у масових шкільних заходах на прикладі підлітків (8-9 класи) »
-
Формування у дітей середнього віку ( 3-4 років) уявлення про форми предметів в процесі ігрової діяльності
Вступ 3 1. Характеристика психічного розвитку дітей третього-четвертого року життя 5 2. Психолого-педагогічні основи проблеми формування уявлень про властивості і співвідношення предметів у дітей молодшого віку 10 3. Особливості організації і зміст роботи з розвитку елементарних математичних уявлень в першій молодшій групі 13 3.1. Формування понять простору і часу 13 3.2. Порівняння предметів за розмірами і вагою 15 3.3. Ознайомлення з геометричними фігурами 16 4. Стан використання ігор в формуванні у дітей уявлення про форму предметів у практиці роботи дошкільного навчального заставі освіти (констатуючий експеримент). 18 5. Основні умови закріплення та удосконалення уявлень про предмети в ігровій діяльності (формуючий експеримент). 21 6. Контрольний експеримент. 25 Висновки 27 Список використаної літератури 29 Додатки 30 Заняття 1 30 Заняття 2 32 Об’єкт дослідження: процес сенсорного виховання дітей молодшого віку. Предмет дослідження: формування уявлень про форму предметів у дітей трьох-чотирьох років на засадах комплексного підходу. Мета дослідження: науково обґрунтувати, розробити та експериментально а пробувати комплексний підхід до організації перцептивного научування як чинника оптимальності формування уявлень про форму предметів у дітей молодшого віку ∞ См. работу «Формування у дітей середнього віку ( 3-4 років) уявлення про форми предметів в процесі ігрової діяльності»
-
Екологічний розвиток учнів. Екологія в українській освіті
План Вступ 1. Завдання з природознавства для перевірки учнів в початкових 2. Пізнавання завдання для формування природничих понять. 3. Використання тестів на уроках природознавства 4. Проведення уроку-конференції на тему: "Земля наш дім". 5. Екологічні ігри для учнів початкових класів. 6. Диференційований підхід до навчання на уроках природознавства. Висновок ∞ См. работу «Екологічний розвиток учнів. Екологія в українській освіті»
-
Діти вулиці
Розділ І. “Діти вулиці” – соціально - економічна проблема. 1.1. Діти, які завжди покладаються на самих себе. Розділ ІІ. Статистика безпритульності в України. 2.1. Аналіз бродяжництва та безпритульності дітей. 2.2. Діти у конфлікті з законом. Список використаної літератури ∞ См. работу «Діти вулиці»
-
ПАРЦЕЛЯРНІСТЬ КУЛЬТУРФІТОЦЕНОЗІВ В ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИЦІ ЕКОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
Вступ 3 Розділ I 5 ПАРЦЕЛЯРНІСТЬ КУЛЬТУРФІТОЦЕНОЗІВ В ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИЦІ ЕКОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ. 5 1.1. ПАРЦЕЛИ В СТРУКТУРІ БІОГЕОЦЕНОЗІВ. 5 1.2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПАРЦЕЛЯРНОСТІ КУЛЬТУРФІТОЦЕНОЗІВ МІСТА КРИВОГО РОГУ 10 Висновки до I розділу 26 Розділ II 27 ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ТА ПОГЛИБЛЕННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ СВІДОМОСТІ УЧНІВ 27 2.1. ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ СВІДОМОСТІ УЧНІВ ЯК ОБ’ЄКТ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИКИ ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ. 27 2.2 Методика та практика залучення учнів до досліджень структури культурфітоценозів, як опра формування та поглиблення екологічної свідомості 36 2.3Аналіз результатів дослідження. 43 Висновки до ІІ розділу. 45 Висновки 46 Список використаної літератури 47 ДОДАТКИ 49 ∞ См. работу «ПАРЦЕЛЯРНІСТЬ КУЛЬТУРФІТОЦЕНОЗІВ В ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИЦІ ЕКОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ»
-
ПАРЦЕЛЯРНІСТЬ КУЛЬТУРФІТОЦЕНОЗІВ В ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИЦІ ЕКОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
Вступ 3 Розділ I 5 ПАРЦЕЛЯРНІСТЬ КУЛЬТУРФІТОЦЕНОЗІВ В ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИЦІ ЕКОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ. 5 1.1. ПАРЦЕЛИ В СТРУКТУРІ БІОГЕОЦЕНОЗІВ. 5 1.2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПАРЦЕЛЯРНОСТІ КУЛЬТУРФІТОЦЕНОЗІВ МІСТА КРИВОГО РОГУ 10 Висновки до I розділу 26 Розділ II 27 ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ТА ПОГЛИБЛЕННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ СВІДОМОСТІ УЧНІВ 27 2.1. ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ СВІДОМОСТІ УЧНІВ ЯК ОБ’ЄКТ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИКИ ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ. 27 2.2 Методика та практика залучення учнів до досліджень структури культурфітоценозів, як опра формування та поглиблення екологічної свідомості 36 2.3Аналіз результатів дослідження. 43 Висновки до ІІ розділу. 45 Висновки 46 Список використаної літератури 47 ДОДАТКИ 49 ∞ См. работу «ПАРЦЕЛЯРНІСТЬ КУЛЬТУРФІТОЦЕНОЗІВ В ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИЦІ ЕКОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ»
-
Ознайомлення дошкільників з побутом українців
Вступ 3 1. Побут населення України - важлива складова матеріальної культури українців 7 2. Завдання та зміст ознайомлення дошкільників з побутом українців 17 3. Методика ознайомлення дітей дошкільного віку в різних вікових групах з побутом населення України 30 4. Робота вихователя по ознайомленню дітей середнього дошкільного віку з народним житлом українців 36 Висновки 41 Список використаної літератури. 43-46 Об’єкт дослідження – навчально-виховна робота з ознайомлення дітей з побутом українців в дошкільному закладі освіти та сім’ї. Предмет дослідження – процес формування уявлень дітей 5-го року життя про побут українців. Мета дослідження – виявити можливості дітей 5-го року життя у засвоєнні знань про побут українців, простежити особливості формування початкових історичних уявлень дітей, на основі експериментального дослідження розробити методику формування уявлень дітей середнього дошкільного віку про побут українців ∞ См. работу «Ознайомлення дошкільників з побутом українців »
-
Кругообіг економічної діяльності.
Зміст Вступ. Розділ 1. Педагогічні аспекти використання освітньовиховних можливостей теми: “Кругообіг економічної діяльності” у шкільному курсі економічних дисциплін 1.1. Взаємообумовленість економічної освіти та формування економічної культури учнів загальноосвітньої школи. 1.2. Програмні вимоги курсу “Основи економіки” щодо вивчення основ теми “Методика викладання теми “Кругообіг економічної діяльності” Розділ 2. Методичні особливості формування економічної культури учнів в процесі вивчення дисципліни “Основи економіки” 2.1. Зміст форми та методи організації економічного навчання як мотивація процесу формування економічної культури учнів 2.2. Методичні рекомендації до проведення практичного заняття з теми “Кругообіг економічної діяльності. Висновки Список використаних джерел. ∞ См. работу «Кругообіг економічної діяльності.»
-
Формування моральних якостей в учнів на уроках літератури
Вступ 2 Розділ І. Проблема духовності в соціо-культурному вимірі. 8 1.1. Пошуки змісту духовності. 8 1.2. Сучасна духовна криза. 10 Розділ ІІ. Література - як важливий засіб формування духовності у старшокласників. 13 Розділ ІІІ. Формування моральних якостей в учнів на уроках літератури. 17 3.1. Моральне виховання молодших школярів у процесі опрацювання казок на уроках читання. 17 3.2. Урок літератури як відродження свідомості та душі у старшокласників. 28 Висновки 37 Список використаної літератури 39 ∞ См. работу «Формування моральних якостей в учнів на уроках літератури»
-
Психологічні особливості учнів неповних або неблагополучних сімей
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. 5 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ В НЕПОВНИХ ТА БЛАГОПОЛУЧНИХ СІМ’ЯХ 5 1.1. Поняття особистості в психологічній науці 5 1.2. Сім'я як основний чинник, що впливає на становлення особистості 6 1.3. Вплив неповної сім'ї на становлення особистості дитини 18 РОЗДІЛ 2. 23 МОЖЛИВІСТЬ ДІАГНОСТИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ НЕПОВНИХ ТА БЛАГОПОЛУЧНИХ СІМЕЙ НА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ УЧНІВ 23 2.1. Методики дослідження особистості учнів 23 2.2. Методики вивчення сімейної ситуації розвитку учня 25 2.3. Дослідження поведінки учнів з неповних та благополучних сімей за допомогою карти Д.Стотта 29 ВИСНОВОК 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34 ДОДАТКИ 38 ∞ См. работу «Психологічні особливості учнів неповних або неблагополучних сімей»
-
Психолого-педагогічні основи впровадження проблемного підходу у навчанні лексики
Вступ Розділ I Психолого-педагогічні основи в провадження проблемного підходу у навчанні лексики 1.1. Проблемне навчання як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів 1.2. Вікові особливості учнів старшого етапу середньої школи 1.3. Психологічна характеристика лексичної компетенції Висновки до розділу I Розділ II Методика застосування проблемного навчання у формуванні лексичної компетенції учнів на уроках англійської мови 2.1. Критерії відбору лексики для вивчення у загальноосвітній школі 2.2. Етапи формування лексичної компетенції 2.3. Методика формування лексичної компетенції учнів старших класів на основі застосування проблемного підходу 2.4. Експериментальна перевірка ефективності за пропонованої методики Висновки до розділу II Загальні висновки Бібліографія ∞ См. работу «Психолого-педагогічні основи впровадження проблемного підходу у навчанні лексики»
-
Викладання економіки у школах.
Зміст Вступ. Розділ 1. Педагогічні аспекти використання освітньовиховних можливостей теми: “Кругообіг економічної діяльності” у шкільному курсі економічних дисциплін 1.1. Взаємообумовленість економічної освіти та формування економічної культури учнів загальноосвітньої школи. 1.2. Програмні вимоги курсу “Основи економіки” щодо вивчення основ теми “Методика викладання теми “Кругообіг економічної діяльності” Розділ 2. Методичні особливості формування економічної культури учнів в процесі вивчення дисципліни “Основи економіки” 2.1. Зміст форми та методи організації економічного навчання як мотивація процесу формування економічної культури учнів 2.2. Методичні рекомендації до проведення практичного заняття з теми “Кругообіг економічної діяльності. Висновки Список використаних джерел. ∞ См. работу «Викладання економіки у школах.»
-
ФОРМУВАННЯ ФОНЕМАТІЧНОГО СЛУХУ У УЧНІВ ДОПОМІЖНОЇ ШКОЛИ
ПЛАН ВВЕДЕННЯ.........................................................................................................3 - 5 РОЗДІЛ 1. ФОРМУВАННЯ ФОНЕМАТІЧНОГО СЛУХУ БІЛЯ УЧНІВ ДОПОМІЖНОЇ ШКОЛИ.................................................................................6-22 1.1. Формування і розвиток фонематичного слуху в нормі...........................6-14 1.2. Формування фонематичного слуху в молодшому шкільному віці.. 15-18 1.3. Особливості формування і розвитку фонематичного слуху біля розумово відсталих дітей...................................................................................................19-22 РОЗДІЛ 2. ВІВЧЕННЯ ОСОБЛІВОСТЕЙ ФОРМУВАННЯ ФОНЕМАТІЧНОГО СЛУХУ БІЛЯ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ДІТЕЙ.................................................................................................................23-68 2.1. Методі дослідження фонематичного слуху...........................................23-32 2.2. Результаті дослідження фонематичного слуху біля розумово відсталих дітей..................................................................33-42 2.3. Способі корекції фонематичного слуху біля розумово відсталих дітей .........................................................................43-66 ВИСНОВОК......................................................................................................67-68 ЛІТЕРАТУРА.....................................................................................................69-76 ДОДАТКИ ∞ См. работу «ФОРМУВАННЯ ФОНЕМАТІЧНОГО СЛУХУ У УЧНІВ ДОПОМІЖНОЇ ШКОЛИ»
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|