|
-
Стан проблем формування уявлень дошкільнят
Вступ 3
Розділ І. Стан розробки проблеми формування уявлень дошкільнят про професії 6
Розділ ІІ. Методологічні основи формування у дітей уявлень про професії 25
1.2 Особливості сприяння гри дошкільнят розвитку уявлень про професії 25
2.2 Організація навчально – виховного процесу в дошкільних навчальних закладах з метою створення умов для формування уявлень про світ професійної діяльності 35
Розділ ІІІ. Організація та проведення дослідження 43
Висновки 49
Список використаної літератури 51
-
Стан проблем формування уявлень дошкільнят
Вступ 3
Розділ І. Стан розробки проблеми формування уявлень дошкільнят про професії 6
Розділ ІІ. Методологічні основи формування у дітей уявлень про професії 25
1.2 Особливості сприяння гри дошкільнят розвитку уявлень про професії 25
2.2 Організація навчально – виховного процесу в дошкільних навчальних закладах з метою створення умов для формування уявлень про світ професійної діяльності 35
Розділ ІІІ. Організація та проведення дослідження 43
Висновки 49
Список використаної літератури 51
-
Формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про сім'ю
План.
Вступ 3
1.Психолого-педагогічні дослідження проблеми формування уявлень про сім'ю 6
2.Аналіз програмових вимог з проблеми 8
3.Визначення рівнів уявлень дітей старшого дошкільного віку про сім'ю (констатуючий експеримент) 19
4.Система роботи з дітьми старшого дошкільного віку з формування уявлень про сім'ю (формуючий експеримент) 21
5.Аналіз результатів проведеної роботи (контрольний експеримент) 22
Висновки та педагогічні рекомендації. 24
Використана література. 25
Об'єкт дослідження - процес формування уявлень про сім'ю.
Предмет дослідження – Формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про сім'ю.
Гіпотеза - формування в дітей дошкільного віку уявлень про сім'ю залежить від гармонічних подружніх і батьківсько-дитячих відношень в родині. Подружні відносини є одним з головних факторів, що впливають на психологічний мікроклімат у родині. Отже, вони обумовлюють стиль виховання, характер системи відносин “батьки – дитина” що, у свою чергу, визначає майбутнє дитини як сім'янина.
Мета дослідження. Виходячи з даної гіпотези ми визначили мету дослідження – виявити формування в дітей повноцінних уявлень про сім'ю.
-
Методико-психологічні основи індивідуального підходу в навчанні педагогічно запущених дітей
Зміст
Вступ 3
Розділ I. Теоретичні аспекти індивідуального підходу в навчанні важких учнів 6
1.1 Історія уявлень про диференційований і індивідуальний підхід до учнів 6
1.2 Психологічна характеристика причин неуспішності школярів 8
Розділ II. Методико-психологічні основи індивідуального підходу в навчанні педагогічно запущених дітей 14
2.1 Характеристика індивідуальних особливостей неуспішних учнів 14
2.2. Організація роботи вчителя з важкими учнями 17
Висновки 31
Список використаної літератури 33
-
Методико-психологічні основи індивідуального підходу в навчанні педагогічно запущених дітей
Зміст
Вступ 3
Розділ I. Теоретичні аспекти індивідуального підходу в навчанні важких учнів 6
1.1 Історія уявлень про диференційований і індивідуальний підхід до учнів 6
1.2 Психологічна характеристика причин неуспішності школярів 8
Розділ II. Методико-психологічні основи індивідуального підходу в навчанні педагогічно запущених дітей 14
2.1 Характеристика індивідуальних особливостей неуспішних учнів 14
2.2. Організація роботи вчителя з важкими учнями 17
Висновки 31
Список використаної літератури 33
-
Формування умінь і навичок самостійної роботи учнів з книгою на уроках математики
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ У ПРОБЛЕМІ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ 6
1.1 ЗНАЧЕННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ У СИСТЕМІ НАВЧАННЯ 6
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНЕ ПРОВАДЖЕННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ 15
2.1 ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ 15
2.2 ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ 18
ВИСНОВКИ 25
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 26
-
Інтерактивні технології навчання в початкових класах
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ У ПРОБЛЕМІ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ 7
1.1 ОСВІТА ЯК ЗАГАЛЬНОЛЮДСЬКА ЦІННІСТЬ 7
1.2 МОТИВАЦІЯ ВИХОВАННЯ ТА НАВЧАННЯ УЧНІВ 11
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНЕ ПРОВАДЖЕННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 20
2.1 УМОВИ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ 20
2.2 САМОСТІЙНА РОБОТА ЯК ЕЛЕМЕНТ ВСЕБІЧНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ 22
ВИСНОВКИ 26
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27
-
ВПЛИВ КОМПЮТЕРНИХ ІГР НА УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ
ВСТУП 3
Розділ 1. Місце та роль комп'ютерних ігор в житті учнів старших класів 6
1.1. Поняття та види комп'ютерних ігор 6
1.2. Психологічні особливості комп'ютерних ігор 9
1.3. Оцінка впливу комп'ютерних ігор на учнів старших класів 15
Розділ 2. Вплив комп'ютерних ігор на учнів старших класів 21
2.1. Психологічна класифікація комп'ютерних ігор 21
2.2. Структура і стадії формування психологічної залежності учнів старших класів від комп'ютерних ігор 27
2.3. Механізм формування залежності учнів старших класів від ролевих комп'ютерних ігор. 39
Висновки 55
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 58
-
Особливості поведінки та діяльності учнів у масових шкільних заходах на прикладі підлітків (8-9 класи)
ВСТУП 2
Розділ 1 Загальна характеристика розвитку психіки учнів 4
1.1. Взаємозв’язок навчання, виховання та розвитку психіки
учнів 8-9 класів. 4
1.2 Роль діяльності у психічному розвитку учня. 7
Розділ 2 Психологічні особливості проведення масових шкільних
заходів у 8-9 класах 9
2.1. Психологічні особливості розвитку особистості у підлітковому віці 9
2.2 Особливості проведення масових шкільних заходів серед
учнів 8-9 класів. 12
3. Результати проведення масового шкільного заходу 16
ВИСНОВКИ 25
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 29-31
Мета нашого дослідження полягає у тому, щоб теоретично обґрунтувати сутність і зміст поведінки та діяльності учнів, виявити вплив масових заходів на формування психології учнів 8-9 класів, їх поведінку.
Об’єктом дослідження є вивчення впливу масових заходів у школі на поведінку та діяльність учнів.
Предметом дослідження є психологічні особливості учнів 8-9 класів, вивчення основних факторів, які впливають на психологію учнів, вивчення механізмів, які забезпечують найбільш ефективний вплив масових заходів на поведінки та діяльність учнів.
Матеріалом дослідження слугували праці науковців, в яких досліджувалися аспекти формування психології учнів 8-9 класів, визначалися основні чинники впливу на формування психології учнів, аналізувалися механізму впливу масових заходів на поведінку та діяльність учнів 8-9 класів.
Крім теоретичних праць матеріалом для дослідження були використанні результати проведення масового заходу для учнів 8-9 класів на тему „Моя родина”
-
Формування і розвиток наукового світогляду в процесі навчання біологї в середній школі
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Аналіз методичної літератури 5
1.1. Світогляд учнів при навчанні біології 5
1.2. Адаптація учнів до оточуючого природнього середовища як розвиток світогляду 7
Розділ 2. Досвід вчителів у формуванні та розвитку наукового світогляду учнів 8
2.1. Психологічний рівень учня та його вплив на формування і розвиток світогляду учнів 8
2.2. Важливість процесу інтегрованого навчання 10
Розділ 3. Формування і розвиток наукового світогляду в процесі навчання біології в середній школі 15
3.1. Інформаційні компетентності учнів як дидактична категорія 15
3.2. Використання інтерактивних технологій як засіб формування світогляду учнів у процесі навчання біології 21
3.3. Розробка уроку „Екскурсія до лісу”, як ефективний метод розвитку наукового світогляду учнів в процесі навчання біології 30
3.4. Розробка уроку по темі «Вищі ссавці: Ряд примати» 35
Висновок 45
Список використаної літератури 46
Мета курсової роботи полягає у досліденні чинників формування і розвитку учнів середньоосвтньої школи у процесі вивчення біології.
Предметом курсової роботи є науковий світогляд учнів на уроках біології.
Об’єкт дослідження – формування та розвиток наукового світогляду учнів.
Для досягнення мети курсової роботи складемо ряд наступних задач дослідження:
1. Опрацювати аналіз методичної літератури.
2. Визначити особливості наукового світогляду учнів у процесі навчання біології.
3. Дослідити вплив психологічних факторів на формування і розвиток наукового світогляду учнів.
4. Роздивитися поняття інтегрованого навчання та визначити його вплив на формування і розвиток наукового світогляду учнів середньо освітньої школи у процесі навчання біології.
5. Здробити практичне дослідження на розробці уроців обраної теми.
Структура роботи: курсова робота складається зі зісту, вступу двох теоретичних розділів. Одного практичного, висновку та списку використаної літератури.
Cгенерировано за 0.041595 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|