|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
Получить логин и пароль для предварительного просмотра материала можно одним из следующих способов:
Отправив SMS на короткий номер 7190 |
|
|
Инструкция по получению логина и пароля по SMS:
Шаг 1. Отправьте SMS на короткий номер 7190 с текстом сообщения 75229916
Шаг 2. В ответ Вам будет выслано сообщение, содержащее логин и пароль*.
Шаг 3. Для просмотра материала введите пришедшие в SMS-сообщении логин и пароль:
*Услуга доступна для абонетов всех национальных GSM операторов Украины (кроме Beeline) (абоненты других операторов мобильной связи в т.ч. абоненты росcийских и зарубежных операторов - для получения кода доступа воспользуйтесь этой ссылкой...
Тариф 10 грн. Тариф наведено у гривнях з урахуванням ПДВ без ПФ).
|
*Ознакомительная версия подразумевает только просмотр работы с целью дальнейшего ее приобретения в случае соответствия Вашим пожеланиям. Копирование и печать ознакомительной версии работы с сайта запрещена. За 1 SMS просмотреть можно не более 20 любых страниц работы.
См. также:
-
Планування виробництва продовольчих товарів ринкової новизни на підприємствах
Вступ ………………………………………………………………………….3
1. Оперативно-виробниче планування …………………………………5
1.1. Задачі та зміст оперативно-виробничого планування ……………...5
1.2. Особливості оперативно-виробничого планування за типами виробництв ………………………………………………………………………….9
1.2.1. Потоко – масове виробництво ……………………………………….9
1.2.2. Серійне виробництво ………………………………………………..13
1.2.3. Одиничне та дрібно – серійне виробництво ……………………….17
2. Організація оперативно-виробничого планування ………………..21
2.1. Загальний порядок розробки планів ………………………………..21
2.2. Розподілення функцій при складанні оперативно-виробничої програми …………………………………………………………………………...21
2.3. Основні системи оперативно-виробничого планування …………22
2.4. Дослідження ринку перед розробленням та впровадженням нової (оновленої) продукції ……………………………………………………………..23
2.5. Оцінювання результатів реалізації плану ………………………….28
3. Організація оперативного обліку виробництва та диспетчирезування ………………………………………………………………..32
3.1. Оперативний облік виробництва …………………………………...32
3.2. Диспетчирезування виробництва ……………..……………………38
Висновки ……………………………………………………………………41
Список використаної літератури ………………………………………….43
-
. Стандартизація продовольчих товарів
З М І С Т
I. Стандартизація продовольчих товарів 3
2. Класифікація, характеристика асортименту вимоги до якості, пакування, маркування, транспортування, кодування скляних виробів 8
Використана література: 18
-
. Стандартизація продовольчих товарів
З М І С Т
I. Стандартизація продовольчих товарів 3
2. Класифікація, характеристика асортименту вимоги до якості, пакування, маркування, транспортування, кодування скляних виробів 8
Використана література: 18
-
Конспект по товарознавству продовольчих товарів
ЗМІСТ
1. Предмет і завдання товарознавства 3
2. Визначення поняття “якість продукції”, властивості продукції. Поняття про збалансоване і адекватне харчування 4
3. Класифікація і стандартизація харчових продуктів 5
4. Властивості харчових продуктів 7
5. Процеси, які відбуваються під час зберігання харчових продуктів 9
6. Чай. Класифікація, асортимент, вимоги до якості. Пакування та зберігання. 11
7. Напівкопчені ковбаси. Харчова цінність, особливості виробництва, вимоги до якості, умови зберігання. 13
8. М'ясні консерви. Харчова цінність. Класифікація, асортимент, вимоги до якості, умови зберігання. Які дефекти можуть виникнути в консервах під час зберігання? 15
Список використаної літератури 19
-
ЯКІСТЬ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПРОДОВОЛЬЧИХ ТОВАРІВ НА РИНКУ УКРАЇНИ
Вступ 3
1. Поняття якості та конкурентоспроможності продовольчих товарів 5
2. Теоретичне обґрунтування дослідження конкуренції в круп’яній галузі 8
2.1. Інформація, необхідна для аналізу конкурентних позицій у круп’яній галузі 8
2.2. Проблеми, зв’язані зі збором необхідної інформації 9
2.3. Методики аналізу конкурентного положення підприємства в галузі 10
3. Первинна інформація і фактори формуючі конкурентні характеристики в круп’яній галузі 13
3.1. Крупа її фізичні складники, як основа споживацьких переваг 13
3.2. Формування якості крупи в процесі виробництва 14
3.3. Асортимент крупи 15
3.4. Круп’яні концентрати - як товари замінники на конкурентному ринку 21
4. Ринкові тенденції у галузі 23
4.1. Загальні показники ринкової ніші 23
4.2. Експорт зернових і круп як показник конкурентоспроможності на світовому ринку 25
Висновки 34
Список використаної літератури 36
Предметом дослідження в роботі був метод дослідження конкурентної ситуації на ринку круп та круп’яних виробів Дослідження відповідності товарних характеристик їх реальній ринковій споживчій характеристиці відбувалось на базі спеціалізованих досліджень маркетингових компаній. Характерні риси товарів у сфері їхнього обігу і споживання розглянуто в комплексі з урахуванням факторів і змін, що відбуваються з продукцією (товаром) від виробництва до споживання. .
Основні задачі роботи:
визначення основних характеристик, що складають споживацькі властивості круп як основу конкурентних переваг;
класифікація круп як основа конкурентної сегментації ринку;
вивчення властивостей, асортименту та конкурентних переваг вітчизняних круп на світовому ринку на основі експортних показників України;
вивчення області застосування круп їхніх головних замінників;
визначення основних напрямків, перспектив в області виробництва і стан споживчого ринку;
вивчення умов упакування, маркірування, кодування, збереження;
При підготовці роботи були використані основні принципи товарознавства в галузі харчових продуктів:
ліцензування продаж та сертифікація кінцевого продукту;
досягнення оптимального результату при русі товарів від виробництва до споживання;
систематизація круп при їхній ідентифікації, класифікації й кодуванні.
-
Якість та конкурентоспроможність продовольчих товарів на ринку України
ВСТУП 3
1. Поняття якості та конкурентоспроможності продовольчих товарів 5
2. Характеристика показників якості макаронних виробів та побудова типового "дерева властивостей" 11
3. Методологія та методи дослідження комплексних показників якості та конкурентоспроможності продовольчих товарів 19
4. Визначення комплексного показника якості та інтегрального показника відносної конкурентоспроможності макаронних виробів 25
5. Шляхи підвищення якості та забезпечення конкурентоспроможності продовольчих товарів на ринку України 29
ВИСНОВКИ 34
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 38
ДОДАТКИ 40
-
Маркетингові дослідження внутрішнього ринку та імпорту продовольчих товарів
ВСТУП 6
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ І ОБҐРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ ЙОГО ПРОВЕДЕННЯ 9
1.1 Маркетингова інформаційна система і маркетингові дослідження 9
1.2 Методика збору інформації 16
1.3 Оцінка сукупного ринкового попиту і його прогнозування 21
1.4 Організаційно-економічна характеристика підприємства ТОВ "Елітасервис" і визначення проблем які будуть досліджуватись 28
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ЯКІ БУДУТЬ ВИКОРИСТАНІ В РОБОТІ 37
2.1 Методи маркетингових досліджень ринку продовольчих товарів в Сумській області, де працює ТОВ "Елітасервіс" 37
2.2 Конкурентне середовище на ринку, переваги і недоліки 44
2.3 Логістична система фірми 51
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ЗАХОДІВ З ПОКРАЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РОБОТИ ТОВ "ЕЛІТАСЕРВІС" 63
3.1 Імпорт продовольчих товарів 63
3.2 Розширення асортименту товарів та диверсифікація діяльності фірми 65
3.3 Удосконалення логістичної системи ТОВ "Елітасервіс" 74
ВИСНОВКИ 78
ЛІТЕРАТУРА 84
ДОДАТОК 1. Методи обчислювання споживчих оцінок ринку продуктів харчування, які використовувались в роботі 87
ДОДАТОК 2. Обсяг роздрібного товарообороту підприємств, які здійснюють діяльність з роздрібної торгівлі за січень–листопад 2003 року 89
ДОДАТОК 3. Обсяги експорту-імпорту товарів по регіонах України за січень-жовтень 2003 року 91
ДОДАТОК 4. Показники Балансу та Звіту про фінансові результати ТОВ „Елітасервіс” за 2001-2003 рік 94
-
Зберігання продовольчих товарів в роздрібній торгівельній мережі і вимоги до їх якості
Вступ 3
1. Умови зберігання товарів 4
2. Тара і пакувальні матеріали 8
3. Показники якості товарів 9
Висновок 14
Список використаної літератури 15
-
Характеристика, основні вимоги до тари і упакування продовольчих і непродовольчих товарів
Вступ 3
1. Поняття упаковки й тари, типологія 5
2. Характеристика м’якої та дерев’яної тари: основні стандарти 10
Висновки 14
Література 16
-
Класифікація та характеристика основних видів скляної тари яка використовується для упакування продовольчих і непродовльчих товарів
Вступ 3
1. Вимоги до якості виробів зі скла 3
2. Класифікація скляної тари 7
3. Перелік продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні 11
Висновки 12
Література 13
-
Облік товарів і тари на підприємствах роздрібної торгівлі
Вступ 3
1. Економічна сутність та значення товарів у діяльності підприємств роздрібної торгівлі 5
2. Економічно-правовий аналіз нормативної бази та огляд спеціальної літератури 9
3. Коротка організаційно-економічна характеристика базового підприємства 16
4. Ціни та ціноутворення на товари в торгівлі 21
5. Документальне оформлення надходження та реалізації товарів 30
6. Синтетичний та аналітичний облік товарообороту 36
7. Інвентаризація товарів і тари на підприємствах роздрібної торгівлі 41
8. Шляхи удосконалення обліку товарів і тари 47
Висновки і пропозиції 52
Список використаних джерел 55
Додатки 58
Cгенерировано за 0.436884 секунд
|