|
-
Методи та методичні прийоми проведення лабораторних занять з біології людини
Зміст Вступ 2 Розділ 1. Аналіз методичної літератури 4 1.1. Завдання і зміст навчання біології та значення в ньому лабораторних робіт 4 Розділ 2. Методи педагогічного дослідження 9 2.1. Демонстрування у навчанні біології та проведенні лабораторних робіт 9 2.2. Організація практичних та лабораторних робіт 9 3.1. Групова навчальна діяльність учнів на уроках біології на прикладі проведення лабораторних робіт з біології людини у групах 13 3.2. Розробка уроку-лабораторної роботи з біології людини для учнів 9 класу 22 3.3. Уроки на тему: „Хромосоми”. Розробка лабораторних робіт з цієї теми 29 Висновок 41 Список використаної літератури 43 Мета курсової роботи – дослідити методи та методичні прийоми проведення лабораторних робіт з біології людини. Предмет дослідження полягає у специфіці та значенні проведення лабораторних робіт з біології людини у школі. Об’єкт – методи та методичні прийоми проведення лабораторних робіт з біології людини. Визначивши мету та актуальність теми, ставимо ряд завдань дослідження: 1. Опрацювати методичну літературу з обраної теми. 2. Вивчити методи педагогічного досвіду. 3. Розробити кілька різних за типом лабораторних робіт з біології людини для учнів 8-11 класів. ∞ См. работу «Методи та методичні прийоми проведення лабораторних занять з біології людини»
-
Організація та методика проведення ігових заходів в методиці викладання біології
ЗМІСТ Вступ 3 1. Ігрові форми навчання на уроці 5 1.1. Педагогічні та психологічні умови використання ігрових форм у навчанні 5 1.2. Основні характеристики ігрових форм навчання 7 2. Організація та методика проведення ігових заходів в методиці викладання біології 11 2.1. Вимоги та задачі ігрових форм навчання у біології 11 2.2. Організація та особливості методики проведення масових заходів та ігрових форм навчання під час вивчення біології 16 2.3. Практичне застосування масових заходів, вечорів, вікторин та конкурсів у процесі вивчення біології 21 Висновки 34 Список використаної літератури 36 ∞ См. работу «Організація та методика проведення ігових заходів в методиці викладання біології»
-
Залікова робота з дисципліни „Економіка праці”
-
Розвиток біології як науки
-
Використання ігор у навчальній діяльності
ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ДИДАКТИЧНІ ІГРИ ЯК СПОСІБ РОЗУМОВОГО І ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ 8 1.1 Поняття і місце ігор для навчання і виховання дітей 8 1.2 Класифікація дидактичних ігор на уроках біології 12 1.3 Виховне і освітнє значення ігор 15 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВИВЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВИКОРИСТАННЯ ІГОР У НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ 18 2.1 Методичні прийоми організації і проведення дидактичних ігор на уроках біології 18 2.2 Результати аналізу експериментальної роботи та їх інтерпретація 25 ВИСНОВОК 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ДОДАТКИ 34-40 Мета роботи розробити навчальні ігри і вивчити ефективність їх використання на уроках біології. Об'єкт – дидактичні ігри в навчальному процесі. Предмет - ігри як засіб підвищення якості знань, рівня розвитку мислення та згуртованості шкільного колективу дітей. Гіпотеза - якщо включити до уроків з біології навчальні ігри, то це підвищить активність молодших школярів у вивченні біології та згуртує шкільний колектив. ∞ См. работу «Використання ігор у навчальній діяльності»
-
Формування і розвиток наукового світогляду в процесі навчання біологї в середній школі
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Аналіз методичної літератури 5 1.1. Світогляд учнів при навчанні біології 5 1.2. Адаптація учнів до оточуючого природнього середовища як розвиток світогляду 7 Розділ 2. Досвід вчителів у формуванні та розвитку наукового світогляду учнів 8 2.1. Психологічний рівень учня та його вплив на формування і розвиток світогляду учнів 8 2.2. Важливість процесу інтегрованого навчання 10 Розділ 3. Формування і розвиток наукового світогляду в процесі навчання біології в середній школі 15 3.1. Інформаційні компетентності учнів як дидактична категорія 15 3.2. Використання інтерактивних технологій як засіб формування світогляду учнів у процесі навчання біології 21 3.3. Розробка уроку „Екскурсія до лісу”, як ефективний метод розвитку наукового світогляду учнів в процесі навчання біології 30 3.4. Розробка уроку по темі «Вищі ссавці: Ряд примати» 35 Висновок 45 Список використаної літератури 46 Мета курсової роботи полягає у досліденні чинників формування і розвитку учнів середньоосвтньої школи у процесі вивчення біології. Предметом курсової роботи є науковий світогляд учнів на уроках біології. Об’єкт дослідження – формування та розвиток наукового світогляду учнів. Для досягнення мети курсової роботи складемо ряд наступних задач дослідження: 1. Опрацювати аналіз методичної літератури. 2. Визначити особливості наукового світогляду учнів у процесі навчання біології. 3. Дослідити вплив психологічних факторів на формування і розвиток наукового світогляду учнів. 4. Роздивитися поняття інтегрованого навчання та визначити його вплив на формування і розвиток наукового світогляду учнів середньо освітньої школи у процесі навчання біології. 5. Здробити практичне дослідження на розробці уроців обраної теми. Структура роботи: курсова робота складається зі зісту, вступу двох теоретичних розділів. Одного практичного, висновку та списку використаної літератури. ∞ См. работу «Формування і розвиток наукового світогляду в процесі навчання біологї в середній школі»
-
Систематизуюча функція сучасного підручника загальної біології
-
Систематизуюча функція сучасного підручника загальної біології
-
Плани-конспекти уроків біології з використанням матеріалу про вітчихняних вчених-біологів
План Вступ 3 Розділ 1. Аналіз програми 6 - 11 класів з біології 4 Розділ 2. Учені-біологи України, короткі відомості про них 6 Розділ 3. Плани-конспекти уроків біології з використанням матеріалу про вітчихняних вчених-біологів 17 3.1. План-конспект уроку на тему: "Центри різноманітності та походження культурних рослин" 17 3.2. План-конспект уроку на тему: Учення В.І.Вернадського про біосферу 26 3.3. Матеріал до уроку на тему "Опорно-рухова система" 30 Висновок 35 Список літератури 36 ∞ См. работу «Плани-конспекти уроків біології з використанням матеріалу про вітчихняних вчених-біологів»
-
Плани-конспекти уроків біології з використанням матеріалу про вітчихняних вчених-біологів
План Вступ 3 Розділ 1. Аналіз програми 6 - 11 класів з біології 4 Розділ 2. Учені-біологи України, короткі відомості про них 6 Розділ 3. Плани-конспекти уроків біології з використанням матеріалу про вітчихняних вчених-біологів 17 3.1. План-конспект уроку на тему: "Центри різноманітності та походження культурних рослин" 17 3.2. План-конспект уроку на тему: Учення В.І.Вернадського про біосферу 26 3.3. Матеріал до уроку на тему "Опорно-рухова система" 30 Висновок 35 Список літератури 36 ∞ См. работу «Плани-конспекти уроків біології з використанням матеріалу про вітчихняних вчених-біологів»
-
Особливості учіння дітей (до 12 р.) на уроках по біології
Вступ 3 1. Особливості викладання біології 5 1.1. Розвиток пізнавальних інтересів учнів середніх класів ЗОШ до предмету біології 5 1.2. Формування знань, умінь, навичок узагальнювати навчальний матеріал на уроках біології 9 1.3. Основні закономірності і принципи навчання, як складової учіння. Основні вимоги проведення уроків. 12 2.Сучасні методи навчання які використовуються для покращення процесу вивчення біології. 18 2.1.Комплексні технології на уроках біології. 18 2.2. Використання ТЗН (дидактична техніка, аудіовізуальні засоби, комп’ютер) на уроках біології, як необхідного чинника засвоєння знань. 19 3. Експериментальне дослідження. 23 3.1.Процедура експериментального дослідження. 23 3.2. Аналіз отриманих результатів. 26 3.3. Програма методичних рекомендацій ефективного учіння дітей. 27 Висновок 30 Список літератури 32 Додатки 35-39 Мета дослідження: визначити і науково обґрунтувати основні особливості і умови учіння учнів середніх класів ЗОШ на уроках біології. Сутність гіпотези дослідження полягає в тому, що ефективність процесу учіння залежить від А) особливостей викладання предмету біології; Б) гностичної діяльності учнів середніх класів ЗОШ, що спрямована на пізнання, збір та переробку отриманої інформації. Задачі дослідження: 1. Визначити особливості викладання предмету на уроках біології. 2. Розкрити сутність сучасних методів навчання, які використовуються для покращення процесу навчання дітей середніх класів ЗОШ. 3. Розробити та експериментально перевірити ефективність методичних рекомендацій учителям щодо забезпечення ефективного навчання учнів середніх класів ЗОШ Для оцінки перевірки достовірності результатів експериментального дослідження ми використали метод математичної статистики, що ґрунтується на нормальному розподілі випадкових величин. За розподілом оцінок виконання кожного завдання теоретично за теорією Гаусса розраховано довірчий інтервал справжнього значення середньої оцінки. Фактична середня оцінка, отримана в результаті експериментальних досліджень, знаходиться в інтервалі, передбаченому теорією і її значення вище в учнів експериментальних класів, чим в учнів контрольних класів. ∞ См. работу «Особливості учіння дітей (до 12 р.) на уроках по біології»
-
Контрольна робота з загальної біології та основ генетики
-
Удосконалення методів проведення уроків-семінарів
Зміст Вступ 2 Розділ 1. Аналіз методичної літератури 5 1.1. Поняття, зміст та мета уроку в сучасній школі 5 1.2. Загальна характеристика інтерактивної форми навчання. Уроку-семінару як різновид інтерактивної форми навчання 6 Розділ 2. Досвід вчителів у застосуванні методів вдосконалення викладання біології в школі 10 2.1. Можливості застосування уроків-семінарів в навчанні 10 2.2. Значення інтерактивного навчання у викладанні біології в школі 12 Розділ 3. Педагогічний експеримент 14 3.1. Організація проведення уроків-семінарів з біології у групах 14 3.2. План уроку з елементом гри-аукціону для 6 класу на тему „Плоди і насіння” 19 3.3. Прийом уроку-лабораторії для 7 класу на тему: „Загальна характеристика класу плазуни. Різноманітність плазунів, їх значення у природі та житті людина. Охорона плазунів” 26 3.4. Розробка семінару для 8 класу на тему: „Тромбоцити, зсідання крові. Лейкоцити” 34 Висновок 40 Список використаної літератури 41-44 Мета курсової роботи – вивчити новітні методики викладання біології та розробити плани уроків-семінарів. Предметом даної курсової є методи дослідження викладання біології в якості уроків-семінарів. Об’єкт дослідження – удосконалення методів проведення уроків семінарів для учнів 6-8 класів. Для досягнення мети курсової роботи, формуємо ряд завдань: 1. Проаналізувати методичну літературу з обраної теми. 2. Вивчити досвід вчителів, що займалися даною проблематикою. 3. Дати характеристику інтерактивної роботи, в якій удосконалюються проведення уроків-семінарів у 6-7 класах. 4. Розробити різні типи уроки семінари на прикладі навчання учнів шостих, сьомих та восьмих класів. 5. Зробити відповідні висновки Структура роботи: робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаної літератури. В роботі надається велика кількість дидактичного матеріалу ∞ См. работу «Удосконалення методів проведення уроків-семінарів»
-
РОЗРОБКА ТВОРЧИХ ЗАВДАНЬ ПРИ ВИВЧЕННІ ТЕМИ "КРОВ І КРУГООБІГ"
ПЛАН Вступ 3 Розділ 1. Огляд літератури 5 1.1. Місце та значення творчих завдань для розвитку творчої дослідницької діяльності 5 1.2. Розвиток дослідницького інтересу учнів на уроках біології 8 1.3. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках біології 13 1.4. Послідовність виконання винахідницьких завдань 17 Розділ 2. Розробка творчих завдань при вивченні теми "Кров і кругообіг" 23 Висновок 28 Список використаних джерел 29 ∞ См. работу «РОЗРОБКА ТВОРЧИХ ЗАВДАНЬ ПРИ ВИВЧЕННІ ТЕМИ "КРОВ І КРУГООБІГ"»
-
РОЗРОБКА ТВОРЧИХ ЗАВДАНЬ ПРИ ВИВЧЕННІ ТЕМИ "КРОВ І КРУГООБІГ"
ПЛАН Вступ 3 Розділ 1. Огляд літератури 5 1.1. Місце та значення творчих завдань для розвитку творчої дослідницької діяльності 5 1.2. Розвиток дослідницького інтересу учнів на уроках біології 8 1.3. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках біології 13 1.4. Послідовність виконання винахідницьких завдань 17 Розділ 2. Розробка творчих завдань при вивченні теми "Кров і кругообіг" 23 Висновок 28 Список використаних джерел 29 ∞ См. работу «РОЗРОБКА ТВОРЧИХ ЗАВДАНЬ ПРИ ВИВЧЕННІ ТЕМИ "КРОВ І КРУГООБІГ"»
-
Залікова робота з хімії
1. Розкрийте суть періодичного закону Д.І. Менделєєва у світі теорії будови атома 2 2. Складіть структурні формули трьох ізомерів сполуки складу С5Н12, дайте їм назви 4 3. З якими із зазначених речовин – нітратна кислота, гідроксид натрію, оксид фосфору (V), хлорид барію, карбонат калію – може взаємодіяти розбавлена сульфатна кислота? Напишіть можливі рівняння реакцій і виразить їх у повній і скороченій іонній формах 4 Н2SO4 + P2O5 → 2HPO3 + SO3 4 4. Напишіть рівняння реакцій за наведеними схемами: 5 5. Як здійснити такі перетворення: 5 ∞ См. работу «Залікова робота з хімії»
-
Особливості шкільного семінару
ЗМІСТ Вступ Розділ І. Лекційно-семінарсько-залікова технологія 1.1. Лекція 1.2. Шкільний семінар 1.3. Залік Розділ ІІ. Особливості шкільного семінару 2.1. Розробка уроку – семінару: 10 клас Висновки Список використаної літератури ∞ См. работу «Особливості шкільного семінару»
-
Місце факультативу в шкільному курсі біології
План Вступ 3 Розділ1. Місце факультативу в шкільному курсі біології 5 1.1. Патогенні мікроорганізми і здоров`я людини 5 1.2. Факультатив як одна із ефективних форм роботи вчителя в позаурочний час 15 1.3. Форми і методи роботи вчителя на факультативах 18 Розділ 2.Факультативний курс "Мікроорганізми і здоров`я людини" 24 2.1. Зміст і методика факультативного курсу 24 2.2. Загальна характеристика та методика проведення занять з факультативного курсу "Мікроорганізми і здоров`я людини" (плани-конспекти деяких занять) 27 Розділ 3. Проведення дослідження ефективності роботи факультативного курсу "Мікроорганізми і здоров`я людини" 49 Висновки 53 Список використаних джерел 54 ∞ См. работу «Місце факультативу в шкільному курсі біології»
-
Місце факультативу в шкільному курсі біології
План Вступ 3 Розділ1. Місце факультативу в шкільному курсі біології 5 1.1. Патогенні мікроорганізми і здоров`я людини 5 1.2. Факультатив як одна із ефективних форм роботи вчителя в позаурочний час 15 1.3. Форми і методи роботи вчителя на факультативах 18 Розділ 2.Факультативний курс "Мікроорганізми і здоров`я людини" 24 2.1. Зміст і методика факультативного курсу 24 2.2. Загальна характеристика та методика проведення занять з факультативного курсу "Мікроорганізми і здоров`я людини" (плани-конспекти деяких занять) 27 Розділ 3. Проведення дослідження ефективності роботи факультативного курсу "Мікроорганізми і здоров`я людини" 49 Висновки 53 Список використаних джерел 54 ∞ См. работу «Місце факультативу в шкільному курсі біології»
-
Засоби грошової політики. Вплив зовнішньої торгівлі на ВВП
-
Пояснення термінам
13. Вищий навчальний заклад комунальної форми власності 3 14. Вищий навчальний заклад приватної форми власності 5 15. Вміння 6 16. Державна атестація осіб, які закінчують вищі навчальні заклади 6 17. Ділова гра 8 18. Дистанційне навчання 9 21. Залік 11 22. Заліковий кредит 11 23. Залікова оцінка 12 24. Заочне навчання 13 25. Зміст вищої освіти 14 26. Зміст навчання 15 27. Змістовий модуль 15 28. Інститут 17 29. Інформаційний пакет 19 30. Іспит 20 Список літератури 21 ∞ См. работу «Пояснення термінам»
-
Вольф і теорія преформаці
План Вступ 3 1. Початок творчого шляху К.Ф. Вольфа в області біології 4 2. Вольф і теорія преформації 5 3. Дослідження в області ботаніки 7 4. Спостереження за тваринними організмами 9 5. Спроба створення власної теорії 9 6. Спроби перевірити погляди преформістів 10 Висновок 13 Література 14 ∞ См. работу «Вольф і теорія преформаці»
-
Вольф і теорія преформаці
План Вступ 3 1. Початок творчого шляху К.Ф. Вольфа в області біології 4 2. Вольф і теорія преформації 5 3. Дослідження в області ботаніки 7 4. Спостереження за тваринними організмами 9 5. Спроба створення власної теорії 9 6. Спроби перевірити погляди преформістів 10 Висновок 13 Література 14 ∞ См. работу «Вольф і теорія преформаці»
-
Робота керівника з документами
Вступ 3 1. Затвердження документів 4 2. Робота з документами по особовому складу 7 3. Робота з обліково-фінансовими документами 9 4. Робота з листами, наказами, протоколами, заявами та скаргами громадян 12 5. Робота з господарськими документами 17 Висновки 25 Список літератури 27 ∞ См. работу «Робота керівника з документами»
-
Педагогічна ефективність технічних засобів навчання
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Аналіз методичної літератури 5 1.1. Педагогічна технологія як дидактична категорія 5 1.2. Характеристика поняття „педагогічна технологія” 7 Розділ 2. Методи педагогічного дослідення 13 2.1. Інноваційні технології суб'єктної самореалізації учнів в освітньому процесі 13 2.2. Впровадження технологій суб’єктної самореалізації 17 Розділ 3. Педагогічна ефективність технічних засобів навчання на уроках біології 21 3.1. Вживання комп'ютера на уроках біології 21 3.2 Методика використання технічних засобів навчання на уроках біології (на прикладі розробки уроків) 22 3.3. Використовування проектної технології в школі 27 3.4. Вживання технологій Відкритої освіти "Критичне мислення в процесі читання і листа" і "Дебати" на уроках біології" 32 Висновок 36 Список використаної літератури 38 Основна мета: підготовка людини до активної діяльності в різних сферах економічного, культурного і політичного життя суспільства, людини, що уміє думати самостійно і вирішувати різноманітні проблеми, володіючого критичним і творчим мисленням. Задачі: створення умов для розвитку уміння школярів вчитися на власному досвіді і досвіді інших, що навчаються в процесі розробки учбового проекту; створення умов, що дозволяють учню самостійно відкривати єство речей, що вивчаються, і тим самим розвиватися. Наукова новизна полягають в навчанні на активній основі, через доцільну діяльність учня, погодившися з його особистим інтересом саме в цьому знанні. Практична значущість: в результаті роботи над проектом учень відчуває власну зацікавленість в знаннях, які можуть і повинні стати в нагоді йому в житті, що придбавалися, він самостійно вирішує проблему, застосувавши необхідні знання часом з різних областей. Гіпотеза: ми припускаємо, що учні, беручи участь в проектній діяльності - набудуть навичок самостійного мислення - навчаться знаходити і вирішувати проблеми - навчаться прогнозувати результати і можливі наслідки різних варіантів рішення проблеми - одержать навики встановлення причинно-наслідкових зв'язків - зможуть гнучко адаптуватися в змінних життєвих ситуаціях, і впродовж всього життя матимуть нагоду знайти в ній своє місце - будуть комунікабельними і контактними. ∞ См. работу «Педагогічна ефективність технічних засобів навчання»
-
Актуальні проблеми біології: Способи поліпшення плодових культур. Щеплення. Способи щеплення. Інтенсивні технології у садівництві
-
Соціальні послуги центрів соціальних служб для сімї, дітей та молоді
Соціальна робота із людьми похилого віку - 3 - Соціальна робота із дорослими, що мають функціональні обмеження - 7 - Соціальна робота із дітьми, що мають функціональні обмеження - 9 - Соціальна робота із дітьми, що залишились без батьківського піклування - 10 - Соціальна робота із сім'ями - 12 - Соціальна робота із жінками - 12 - Робота із людьми, які звільнилися з місць позбавлення волі - 14 - Список використаної літератури - 16 - ∞ См. работу «Соціальні послуги центрів соціальних служб для сімї, дітей та молоді»
-
Філософія освіти
Зміст ВСТУП……………………………………………………………………3 1. "Філософія серця" в християнському віровченні Г.С. Сковороди і П.Д. Юркевича………………………………………5 2. Філософія освіти………………………………………………………9 2.1. Духові якості директора школи……………………….……....9 2.2. Духовне спілкування, естетичний підхід у вихованні ……...10 2.3. Особливі випадки у вихованні………………………………..11 3. Педагогічна сумісність у навчально-виховному процесі, основні її аспекти…………………………………………14 4. Ряд проблем у методиці викладання біології………………………20 5. Досвід вчителів……………………………………………………….26 ВИСНОВОК……………………………………………………………...29 ЛІТЕРАТУРА…………………………………………………………….32 ∞ См. работу «Філософія освіти»
-
СИСТЕМАТИЧНЕ ПОЛОЖЕННЯ КОМАХИ
ЗМІСТ ВСТУП 3 1. СИСТЕМАТИЧНЕ ПОЛОЖЕННЯ КОМАХИ 5 2. ЗОВНІШНЯ БУДОВА КОМАХИ 6 3. ВНУТРІШНЯ БУДОВА КОМАХИ 10 4. ОСОБЛИВОСТІ БІОЛОГІЇ ВИДУ ТА РОДИНИ, ДО ЯКОЇ НАЛЕЖИТЬ ВИД 18 5. ЕКОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИДУ 23 6. РЕЗУЛЬТАТИ ОСОБИСТИХ СПОСТЕРЕЖЕНЬ 25 ВИСНОВКИ 28 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 30 ∞ См. работу «СИСТЕМАТИЧНЕ ПОЛОЖЕННЯ КОМАХИ»
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|