|
-
Плани-конспекти уроків біології з використанням матеріалу про вітчихняних вчених-біологів
План
Вступ 3
Розділ 1. Аналіз програми 6 - 11 класів з біології 4
Розділ 2. Учені-біологи України, короткі відомості про них 6
Розділ 3. Плани-конспекти уроків біології з використанням матеріалу про вітчихняних вчених-біологів 17
3.1. План-конспект уроку на тему: "Центри різноманітності та походження культурних рослин" 17
3.2. План-конспект уроку на тему: Учення В.І.Вернадського про біосферу 26
3.3. Матеріал до уроку на тему "Опорно-рухова система" 30
Висновок 35
Список літератури 36
-
Удосконалення методів проведення уроків-семінарів
Зміст
Вступ 2
Розділ 1. Аналіз методичної літератури 5
1.1. Поняття, зміст та мета уроку в сучасній школі 5
1.2. Загальна характеристика інтерактивної форми навчання. Уроку-семінару як різновид інтерактивної форми навчання 6
Розділ 2. Досвід вчителів у застосуванні методів вдосконалення викладання біології в школі 10
2.1. Можливості застосування уроків-семінарів в навчанні 10
2.2. Значення інтерактивного навчання у викладанні біології в школі 12
Розділ 3. Педагогічний експеримент 14
3.1. Організація проведення уроків-семінарів з біології у групах 14
3.2. План уроку з елементом гри-аукціону для 6 класу на тему „Плоди і насіння” 19
3.3. Прийом уроку-лабораторії для 7 класу на тему: „Загальна характеристика класу плазуни. Різноманітність плазунів, їх значення у природі та житті людина. Охорона плазунів” 26
3.4. Розробка семінару для 8 класу на тему: „Тромбоцити, зсідання крові. Лейкоцити” 34
Висновок 40
Список використаної літератури 41-44
Мета курсової роботи – вивчити новітні методики викладання біології та розробити плани уроків-семінарів.
Предметом даної курсової є методи дослідження викладання біології в якості уроків-семінарів.
Об’єкт дослідження – удосконалення методів проведення уроків семінарів для учнів 6-8 класів.
Для досягнення мети курсової роботи, формуємо ряд завдань:
1. Проаналізувати методичну літературу з обраної теми.
2. Вивчити досвід вчителів, що займалися даною проблематикою.
3. Дати характеристику інтерактивної роботи, в якій удосконалюються проведення уроків-семінарів у 6-7 класах.
4. Розробити різні типи уроки семінари на прикладі навчання учнів шостих, сьомих та восьмих класів.
5. Зробити відповідні висновки
Структура роботи: робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаної літератури. В роботі надається велика кількість дидактичного матеріалу
-
Використання ігор у навчальній діяльності
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. ДИДАКТИЧНІ ІГРИ ЯК СПОСІБ РОЗУМОВОГО І ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ 8
1.1 Поняття і місце ігор для навчання і виховання дітей 8
1.2 Класифікація дидактичних ігор на уроках біології 12
1.3 Виховне і освітнє значення ігор 15
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВИВЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВИКОРИСТАННЯ ІГОР У НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ 18
2.1 Методичні прийоми організації і проведення дидактичних ігор на уроках біології 18
2.2 Результати аналізу експериментальної роботи та їх інтерпретація 25
ВИСНОВОК 30
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32
ДОДАТКИ 34-40
Мета роботи розробити навчальні ігри і вивчити ефективність їх використання на уроках біології.
Об'єкт – дидактичні ігри в навчальному процесі.
Предмет - ігри як засіб підвищення якості знань, рівня розвитку мислення та згуртованості шкільного колективу дітей.
Гіпотеза - якщо включити до уроків з біології навчальні ігри, то це підвищить активність молодших школярів у вивченні біології та згуртує шкільний колектив.
-
Місце факультативу в шкільному курсі біології
План
Вступ 3
Розділ1. Місце факультативу в шкільному курсі біології 5
1.1. Патогенні мікроорганізми і здоров`я людини 5
1.2. Факультатив як одна із ефективних форм роботи вчителя в позаурочний час 15
1.3. Форми і методи роботи вчителя на факультативах 18
Розділ 2.Факультативний курс "Мікроорганізми і здоров`я людини" 24
2.1. Зміст і методика факультативного курсу 24
2.2. Загальна характеристика та методика проведення занять з факультативного курсу "Мікроорганізми і здоров`я людини" (плани-конспекти деяких занять) 27
Розділ 3. Проведення дослідження ефективності роботи факультативного курсу "Мікроорганізми і здоров`я людини" 49
Висновки 53
Список використаних джерел 54
-
Місце факультативу в шкільному курсі біології
План
Вступ 3
Розділ1. Місце факультативу в шкільному курсі біології 5
1.1. Патогенні мікроорганізми і здоров`я людини 5
1.2. Факультатив як одна із ефективних форм роботи вчителя в позаурочний час 15
1.3. Форми і методи роботи вчителя на факультативах 18
Розділ 2.Факультативний курс "Мікроорганізми і здоров`я людини" 24
2.1. Зміст і методика факультативного курсу 24
2.2. Загальна характеристика та методика проведення занять з факультативного курсу "Мікроорганізми і здоров`я людини" (плани-конспекти деяких занять) 27
Розділ 3. Проведення дослідження ефективності роботи факультативного курсу "Мікроорганізми і здоров`я людини" 49
Висновки 53
Список використаних джерел 54
-
Міжпредметні зв’язки на уроках музики
Вступ…………………………………………………………………………………….3 Розділ І. Дидактичні та психологічні передумови міжпредметної інтеграції з використанням емпіричного матеріалу уроків музики………………..6 Розділ ІІ. Організація процесу реалізації міжпредметних зв’язків на уроках музики 2.1. Програма „Уроки музичного фольклору в школі”, розроблена в Українському гуманітарному ліцеї КНУ імені Тараса Шевченка……11 2.2. Музикально-педагогічні технології системи Доу………………..16 Висновки……………………………………………………………………………….25 Список використаної літератури……………………………………………………..27 Додатки………………………………………………………………………………..30
-
Методи та методичні прийоми проведення лабораторних занять з біології людини
Зміст
Вступ 2
Розділ 1. Аналіз методичної літератури 4
1.1. Завдання і зміст навчання біології та значення в ньому лабораторних робіт 4
Розділ 2. Методи педагогічного дослідження 9
2.1. Демонстрування у навчанні біології та проведенні лабораторних робіт 9
2.2. Організація практичних та лабораторних робіт 9
3.1. Групова навчальна діяльність учнів на уроках біології на прикладі проведення лабораторних робіт з біології людини у групах 13
3.2. Розробка уроку-лабораторної роботи з біології людини для учнів 9 класу 22
3.3. Уроки на тему: „Хромосоми”. Розробка лабораторних робіт з цієї теми 29
Висновок 41
Список використаної літератури 43
Мета курсової роботи – дослідити методи та методичні прийоми проведення лабораторних робіт з біології людини.
Предмет дослідження полягає у специфіці та значенні проведення лабораторних робіт з біології людини у школі.
Об’єкт – методи та методичні прийоми проведення лабораторних робіт з біології людини.
Визначивши мету та актуальність теми, ставимо ряд завдань дослідження:
1. Опрацювати методичну літературу з обраної теми.
2. Вивчити методи педагогічного досвіду.
3. Розробити кілька різних за типом лабораторних робіт з біології людини для учнів 8-11 класів.
-
ЛІПЛЕННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ: МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ ЛІПЛЕННЯ
1 Вступна частина
1. Поняття про скульптуру.
2. Значення уроків ліплення в початковій школі.
11 Основна частина
1. Матеріали та інструменти на уроках ліплення.
2. Сушіння та розпис виробів з гліни.
3. Види уроків.
4. Загальні вимоги до уроків.
5. Методика проведення уроків ліплення у початковій школі.
6. Вступні бесіди на уроках ліплення.
7. Організація практичної роботи дітей.
8. Розробка уроку на тему: Ліплення чашки.
111 Заключна частина.
1. Додаток.
2. Список літератури.
-
Особливості учіння дітей (до 12 р.) на уроках по біології
Вступ 3
1. Особливості викладання біології 5
1.1. Розвиток пізнавальних інтересів учнів середніх класів ЗОШ до предмету біології 5
1.2. Формування знань, умінь, навичок узагальнювати навчальний матеріал на уроках біології 9
1.3. Основні закономірності і принципи навчання, як складової учіння. Основні вимоги проведення уроків. 12
2.Сучасні методи навчання які використовуються для покращення процесу вивчення біології. 18
2.1.Комплексні технології на уроках біології. 18
2.2. Використання ТЗН (дидактична техніка, аудіовізуальні засоби, комп’ютер) на уроках біології, як необхідного чинника засвоєння знань. 19
3. Експериментальне дослідження. 23
3.1.Процедура експериментального дослідження. 23
3.2. Аналіз отриманих результатів. 26
3.3. Програма методичних рекомендацій ефективного учіння дітей. 27
Висновок 30
Список літератури 32
Додатки 35-39
Мета дослідження: визначити і науково обґрунтувати основні особливості і умови учіння учнів середніх класів ЗОШ на уроках біології.
Сутність гіпотези дослідження полягає в тому, що ефективність процесу учіння залежить від
А) особливостей викладання предмету біології;
Б) гностичної діяльності учнів середніх класів ЗОШ, що спрямована на пізнання, збір та переробку отриманої інформації.
Задачі дослідження:
1. Визначити особливості викладання предмету на уроках біології.
2. Розкрити сутність сучасних методів навчання, які використовуються для покращення процесу навчання дітей середніх класів ЗОШ.
3. Розробити та експериментально перевірити ефективність методичних рекомендацій учителям щодо забезпечення ефективного навчання учнів середніх класів ЗОШ
Для оцінки перевірки достовірності результатів експериментального дослідження ми використали метод математичної статистики, що ґрунтується на нормальному розподілі випадкових величин. За розподілом оцінок виконання кожного завдання теоретично за теорією Гаусса розраховано довірчий інтервал справжнього значення середньої оцінки. Фактична середня оцінка, отримана в результаті експериментальних досліджень, знаходиться в інтервалі, передбаченому теорією і її значення вище в учнів експериментальних класів, чим в учнів контрольних класів.
-
Організація та методика проведення ігових заходів в методиці викладання біології
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Ігрові форми навчання на уроці 5
1.1. Педагогічні та психологічні умови використання ігрових форм у навчанні 5
1.2. Основні характеристики ігрових форм навчання 7
2. Організація та методика проведення ігових заходів в методиці викладання біології 11
2.1. Вимоги та задачі ігрових форм навчання у біології 11
2.2. Організація та особливості методики проведення масових заходів та ігрових форм навчання під час вивчення біології 16
2.3. Практичне застосування масових заходів, вечорів, вікторин та конкурсів у процесі вивчення біології 21
Висновки 34
Список використаної літератури 36
Cгенерировано за 0.113126 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|