|
-
Бренд та схеми його створення
Вступ. 3 1. Реклама, брендинг та торгова марка компанії. 5 2.Створення бренду. 14 2.1. Торгова марка та порядок її реєстрації 14 1.2. Технологія створення бренду. 19 3. Створення бренду без реклами в ЗМІ 23 Висновок. 32 Література. 33 Темою курсової роботи є огляд думки вітчизняних та закордонних науковців, економістів, спеціалістів з маркетингу, психологів на проблему створення успішного бренду компанії. Предметом роботи узагальнення досвіду провідних кампаній з проблеми бррендінга, та визначення схеми створення бренда. ∞ См. работу «Бренд та схеми його створення»
-
Зовнішня торгівля України та її торгова політика
1. Поняття міжнародної торгівлі, причини виникнення і розвитку, функції, показники ефективності експорту та імпорту3 2. Структура, аналіз, тенденції та перспективи розвитку експорту та імпорту України з ближнім і дальнім зарубіжжям.11 3. Торгова політика України18 Література24 ∞ См. работу «Зовнішня торгівля України та її торгова політика»
-
Реклама и ее функции
План Введение I. OCHOBЫ РЕКЛАМНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ 1.1 Термины. Направления деятельности. Классификации 1.2 Особенности современного рекламного процесса 1.3. Рекламная деятельность в системе маркетинга 1.4. Цель рекламы 1.5. Золотые правила рекламы II. ВИДЫ РЕКЛАМНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ. СРЕДСТВА РАСПРОСТРАНЕНИЯ РЕКЛАМЫ 2.1. Реклама в СМИ 2.1.1. Реклама в прессе 2.1.2. Реклама по радио 2.1.3 Реклама в информационных сетях (Internet) 2.1.4. Телевизионная реклама 2.1.5. Наружная реклама 2.2. Стимулирование сбыта 2.3. Создание общественной репутации. Мероприятия паблик рилейшнз 2.3.1. Товарный знак 2.4. Брендинг - высокоэффективная технология завоевания и удержания потребителя 2.5. Директ-маркетинг III. РЕКЛАМНЫЕ КАМПАНИИ 3.1. Организация рекламных кампаний 3.2. Особенности международных рекламных кампаний 3.3. Эффективность рекламных кампаний IV. МИРОВОЙ РЫНОК РЕКЛАМЫ 4.1. Особенности, состояние, тенденции V. РЕКЛАМА В РЕСПУБЛИКЕ БЕЛАРУСЬ ∞ См. работу «Реклама и ее функции»
-
Реклама (1917-1991) років. Українська реклама 90 років
ЗМІСТ 1. Реклама (1917-1991) років. Українська реклама 90 років......................... 3 2. Значення системи маркетингу. Аспекти рекламної діяльності................ 6 3. Спонсорство, поняття і комунікативні характеристики спонсорства..... 9 Використані джерела......................................................................................... 14 ∞ См. работу «Реклама (1917-1991) років. Українська реклама 90 років»
-
Зовнішня торгівля України та її торгова політика
1. Поняття міжнародної торгівлі, причини виникнення і розвитку, функції, показники ефективності експорту та імпорту 3 2. Структура, аналіз, тенденції та перспективи розвитку експорту та імпорту України з ближнім і дальнім зарубіжжям. 11 3. Торгова політика України 18 Література 24 ∞ См. работу «Зовнішня торгівля України та її торгова політика»
-
Скрытая реклама
Содержание Введение...............................................................................................3 Факты..................................................................................................3 Скрытая реклама. ..............................................................................5 Скрытая реклама, действующая на подсознание ..........................5 25 кадров в секунду, вместо 24.........................................................6 Примеры..............................................................................................7 "Пейте кока-колу" -- было прямым приказанием..........................8 "Бутербродный журнализм" и "халтура"......................................9 Вывод.................................................................................................10 Комментарии ..................................................................................11 Используемая литература.............................................................13 ∞ См. работу «Скрытая реклама»
-
Факторы, определяющие эффективность рекламы
Оглавление стр. Введение. …………………………………………………………………………….. 3. Глава 1. Факторы, определяющие эффективность рекламы……………………………. 6. 1.1. Психология восприятия рекламы…………………………………………………. 6. 1.2. Экономическая эффективность рекламы…………………………………………. 8. 1.3. Иные факторы……………………………………………………………………….11 Глава 2. Эффективность различных средств рекламы……………………………………14 2.1. Реклама в прессе…………………………………………………………………….16 2.2. Реклама по радио……………………………………………………………………17 2.3. Телевизионная реклама……………………………………………………………. 19 2.4. Наружная реклама…………………………………………………………………..21 2.5. Реклама в Интернет…………………………………………………………………23 Глава 3. Критерии и методы определения эффективности рекламы……………………28 3.1. Критерии……………………………………………………………………………28 3.2. Методы……………………………………………………………………………...32 Заключение ………………………………………………………………………………... 41 Список использованной литературы. …………………………………………………...43 ∞ См. работу «Факторы, определяющие эффективность рекламы»
-
Торгова політика України і її інструменти
Вступ 3 1. Поняття міжнародної торгівлі, причини винекнення і розвитку, динаміка, структура, її показники, єфективність експорта і імпорта. 4 2. Аналіз структури, тенденції і перспективи розвитку експорта і імпорта України з близьким і дальнім зарубіжжям. 11 3. Торгова політика України і її інструменти 21 Висновки 28 Література 31 ∞ См. работу «Торгова політика України і її інструменти»
-
Эффективность различных средств рекламы
Оглавление стр. Введение. …………………………………………………………………………….. 3. Глава 1. Факторы, определяющие эффективность рекламы……………………………. 6. 1.1. Психология восприятия рекламы…………………………………………………. 6. 1.2. Экономическая эффективность рекламы…………………………………………. 8. 1.3. Иные факторы……………………………………………………………………….11 Глава 2. Эффективность различных средств рекламы……………………………………14 2.1. Реклама в прессе…………………………………………………………………….16 2.2. Реклама по радио……………………………………………………………………17 2.3. Телевизионная реклама……………………………………………………………. 19 2.4. Наружная реклама…………………………………………………………………..21 2.5. Реклама в Интернет…………………………………………………………………23 Глава 3. Критерии и методы определения эффективности рекламы……………………28 3.1. Критерии……………………………………………………………………………28 3.2. Методы……………………………………………………………………………...32 Заключение ………………………………………………………………………………... 41 Список использованной литературы. …………………………………………………...43 ∞ См. работу «Эффективность различных средств рекламы»
-
Імідж-реклама
Вступ 3 1. Теоретична частина 4 1.1. Створення іміджу та позиціювання фірми та її товару 4 1.2. Сутність імідж-реклами та рекламної політики підприємства. 6 2. Практична частина 9 Програма створення іміджу та позиціювання компанії “Назва” 1. Просування торгової марки “Київінвестпроект”. 2. Реклама в ЗМІ 3. Реклама в мережі Інтернет: 4. Виготовлення малоформатної друкарської рекламної продукції ( буклети, брошури, проспекти, плакати, календарі ). 5. Реклама на сувенірній продукції Висновки 12 Список використаної літератури 13 ∞ См. работу «Імідж-реклама»
-
Реклама
СОДЕРЖАНИЕ ВСТУПЛЕНИЕ 3 РЕКЛАМА КАК СПОСОБ ДОСТИЖЕНИЯ ЦЕЛЕЙ ФИРМЫ НА ВНЕШНЕМ РЫНКЕ. 4 ВЫВОДЫ 15 ЛИТЕРАТУРА 16 ∞ См. работу «Реклама»
-
Реклама
СОДЕРЖАНИЕ ВСТУПЛЕНИЕ 3 РЕКЛАМА КАК СПОСОБ ДОСТИЖЕНИЯ ЦЕЛЕЙ ФИРМЫ НА ВНЕШНЕМ РЫНКЕ. 4 ВЫВОДЫ 15 ЛИТЕРАТУРА 16 ∞ См. работу «Реклама»
-
Функціональні аспекти міжнародної продуктової політики торгова марка. Конкурентна політика
Вступ...............................................................................................................3
1. Функціональні аспекти міжнародної продуктової політики:
торгова марка..............................................................................................4
2. Конкурентна політика. Формування міжнародних
конкурентних переваг................................................................................8
Використана література................................................................................11
∞ См. работу «Функціональні аспекти міжнародної продуктової політики торгова марка. Конкурентна політика»
-
Реклама и дизайн
Реклама 3 Основные элементы дизайна 3 Использование симметрии и асимметрии в рекламе 7 Определение композиционного центра в рекламных блоках 8 Композиционные принципы 11 Использованная литература: 14 ДОПОЛНЕНИЯ 15 ∞ См. работу «Реклама и дизайн»
-
Архетипическая реклама
План Введение 3 1.Архетипическая реклама 5 2.Использование отдельных архетипов 9 3.Мифологические основания рекламы 14 Заключение 18 Список литературы 19 ∞ См. работу «Архетипическая реклама»
-
Реклама і дизайн
Реклама 3 Основні елементи дизайну 3 Товарний знак 4 Шрифтовий напис 5 Фірмовий колір 5 Інші фірмові константи 5 Ілюстрації в рекламі 5 Макет реклами 5 Використана література: 5 ∞ См. работу «Реклама і дизайн»
-
АНАЛИЗ РЕКЛАМНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ПРЕДПРИЯТИЯ
СОДЕРЖАНИЕ ВВЕДЕНИЕ 4 1. Анализ рекламной деятельности предприятия 8 1.1. Характеристика фирмы 8 1.2. Виды существующей рекламы на фирме 11 1.3. Рекламный бюджет фирмы 13 1.3.1. Метод "от наличных средств" 14 1.3.2. Метод "процент от объема сбыта" 14 1.3.3. Метод долевого участия в рынке 14 1.3.4 Методы конкурентного паритета 15 1.3.5 Метод "исходя из целей и задач" 15 1.3.6 Другие методы определения затрат на продвижение 16 1.4. Воздействие рекламы на продвижение товаров фирмы 20 1.4.1.Оценка рекламы 20 1.4.2. Узнаваемость 22 1.4.3. Способность вспомнить рекламу 23 1.44 Уровень побудительности 24 1.4.5 Влияние рекламы на покупательское поведение 25 2. Структура исполнения рекламы 26 2.1. Разновидность рекламы 26 2.1.1. Реклама в периодической печати и справочниках 27 2.2.2 Печатная реклама 29 2.1.3 Реклама по телевидению 31 2.1.4 Реклама по радио 34 2.1.5. Наружная (внешняя) реклама 35 2.1.6. Реклама в местах продажи 36 2.1.7 Вещевая реклама 36 2.1.8. Реклама в оформлении товара (услуги) 37 2.1.9 Престижная реклама 38 2.1.10. Реклама марок 38 2.2. Прием рекламы на базе высоко вовлеченного/трансформационного отношения к марке 40 2.3.Структырные факторы для рекламы 43 3. Разработка рекламных объявлений 48 3.1. Выбор и обоснование предлагаемых видов рекламного объявления 48 3.1.1. Убеждение 50 3.1.2 Напоминание 50 3.1.3 Рождение идеи 51 1.3.4. Разработка рекламного обращения 54 3.2. Используемые приемы рекламы для товаров фирмы 60 3.2. Используемые приемы рекламы для товаров фирмы 60 3.3. Создание сценария 62 4. Природоохранные мероприятия 76 5. Эффективность информирования потребителя о позиции продукта 78 Заключение 80 Список литературы 82 ∞ См. работу «АНАЛИЗ РЕКЛАМНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ПРЕДПРИЯТИЯ»
-
Реклама як засіб формування попитові споживачів
Зміст Зміст 2 ВСТУП 3 1.Реклама як засіб формування попитові споживачів 6 1.1. Реклама, її суть та види 6 1.2. Основні принципи медіапланування 15 1.3. Реклама в засобах масової інформації 23 2. Радіо реклама як найоперативніший та найвпливовіший вид реклами 31 2.1. Соціально-економічні і фізіологічні 31 особливості сприйняття радіореклами 31 2.2. Українська реклама на радіо 38 2.3. Планування рекламної кампанії на радіо (на прикладі рекламної компанії ВАТ „Филлколор”) 45 2.3.1. Завдання рекламної кампанії та етапи проведення 45 2.3.2. Опис робіт, що виконувані медіа планером на різних етапах рекламної кампанії 46 2.3.3.Розрахунок показників медаіпланування 51 2.3.4. Визначення оптимальної вартості та терміну рекламної кампанії 52 3. Психологічна ефективність реклами 55 3.1. Проблеми дослідження ефективності реклами 55 3.2 Методика розрахунку ефективності реклами 62 Висновки 65 Список опрацьованої літератури 71 ∞ См. работу «Реклама як засіб формування попитові споживачів»
-
Мода і реклама
ВСТУП 3 1. ІСТОРІЯ СТАНОВЛЕННЯ РЕКЛАМИ В УКРАЇНІ 5 2. ЗВ’ЯЗОК МОДИ З РЕКЛАМОЮ 7 2.1. Мода як соціальний феномен. 12 2.2. Реклама – двигун моди 14 2.3.Соціальна реклама і мода 15 3. СТВОРЕННЯ РЕКЛАМИ І РОЛЬ МОДИ В ЦЬОМУ ПРОЦЕСІ 19 3.1. Мода та емоції в рекламі 20 3.2. Мода та сезонність у рекламі 26 3.3. Мода та рекламні обриси 28 4. ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ РЕКЛАМИ І МОДИ НА СВІДОМІСТЬ ЛЮДИНИ 33 ВИСНОВКИ 41 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 43 ДОДАТКИ 45 ∞ См. работу «Мода і реклама»
-
Еволюція реклами
ВСТУП 3 1. РЕКЛАМА В ПЕРІОД АНТИЧНОСТІ 4 2. РЕКЛАМА В ПЕРІОД СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ ТА ЕПОХИ ВІДРОДЖЕННЯ 7 3. РЕКЛАМНИЙ БІЗНЕС В ХХ СТОЛІТТІ 11 4. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНОЇ ТА СВІТОВОЇ РЕКЛАМНОЇ ІНДУСТРІЇ 17 ВИСНОВКИ 23 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 25 ∞ См. работу «Еволюція реклами »
-
Имидж и реклама
Введение. 3 Имидж и реклама. 5 1. Свойства имиджа 5 2. Создание имиджа 6 3. ТОВАРНАЯ МАРКА 7 4. Цели рекламы 8 5. Брэндинг 10 Заключение. 12 ∞ См. работу «Имидж и реклама»
-
ПРАКТИЧНА РОБОТА з дисципліни маркетинг
СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ. АНКЕТА Проведемо анкетування і сегментацію ринку по споживачам чаю в Україні, а також споживачів чаю марки. Метою даного дослідження є: встановити основні відомості про цільових споживачів(вік, стать, рівень доходу), виявити уподобання споживачів до певних видів і сортів чаю, їх ставлення до співвідношення ціна-якість; виявити, як впливає реклама на вибір чаю певної марки споживачами; дослідити популярність марки, встановити основних конкурентів, визначити основну мережу збуту. На основі отриманих даних торгова марка зможе розробити ефективну цінову політику, розробити рішення щодо підвищення загальної якості продукту, удосконалити організацію каналів збуту. ∞ См. работу «ПРАКТИЧНА РОБОТА з дисципліни маркетинг»
-
Реклама на промисловому ринку
Зміст Вступ 3 Розділ 1 Загальні відомості та історія розвитку реклами 4 1.1 Історія та основні етапи розвитку реклами 4 1.2 Особливості сучасного рекламного процесу, функції реклами та її основні закони 8 1.3 Реклама в системі маркетингової діяльності 10 Розділ 2 Реклама на промисловому ринку 12 2.1 Реклама в системі просування товарів на промисловому ринку 12 2.2 Суть, риси та функції реклами на промисловому ринку 14 2.3 Цілі реклами на промисловому ринку 16 Розділ 3 Ефективність реклами. Створення рекламного бюджету 25 3.1 Розробка творчої ідеї рекламного звернення 25 3.2 Перевірка ефективності реклами 28 3.3 Формування рекламного бюджету 32 Висновок 40 Використана література 41 ∞ См. работу «Реклама на промисловому ринку»
-
«Промышленная реклама»
ПЛАН Введение 1. Теоретическое задание 2. Исследовательское задание 3. Расчетное задание Заключение Список литературы «Промышленная реклама» ∞ См. работу ««Промышленная реклама»»
-
Рекламно-інформаційна діяльність у готельно-ресторанному бізнесі
-
МАРКЕТИНГОВЫЕ КОММУНИКАЦИИ В ЖУРНАЛИСТИКЕ
Содержание Введение 1. Ренессанс российской рекламы 1.1. История рекламы 1. 2. Что такое реклама? 1.3 Рекламное объявление в газете: содержание и форма 1.4. Реклама на телевидении и радио 1.5. Организация рекламной деятельности 2. «Паблик рилейшнз» Заключение Контрольные вопросы и задания Литература ∞ См. работу «МАРКЕТИНГОВЫЕ КОММУНИКАЦИИ В ЖУРНАЛИСТИКЕ»
-
Реклама в торговле США
СОДЕРЖАНИЕ ВВЕДЕНИЕ………………………………………………………………………..3 1. Изучение потребителей товаров………………………………………………4 1.1.Способен ли производитель порождать потребности?…………………….4 1.2. Основные задачи изучения потребителей………………………………….6 1.3. Реклама и изучение потребителей………………………………………….9 2. Исследование товара………………………………………………………….11 2.1.Проверка замысла товара…………………………………………………...13 2.2. Позиционирование товара………………………………………………….14 2.3. Жизненный цикл товара ………………………………….……………….15 2.4. Применения товара…………………………………………………………19 2.5. Упаковка…………………………………………………………………….21 2.6. Качество товара……………………………………………………………..22 3. Планирование использования средств рекламы……………………………23 3.1. Четыре основных вопроса, определяющие выбор средства рекламы…..25 3.2. Методы исчисления величины рекламного бюджета…………………….29 4. Будущее рекламной деятельности…………………………………………...33 4.1. Реклама и индивид, принимающий самостоятельные решения…………35 4.2. Что мы увидим в рекламных объявлениях?……………………………….37 ЗАКЛЮЧЕНИЕ………………………………………………………………….38 СПИСОК ИСПОЛЬЗОВАННОЙ ЛИТЕРАТУРЫ…………………………….39 ∞ См. работу «Реклама в торговле США»
-
Види реклами
Введение 3 1. Реклама: понятие, сущность. 3 2 Основные подходы к классификации рекламы 5 3. Классификация рекламы по основным, наиболее распространенным средствам распространения 5 4. ATL и BTL реклама 8 5. Маркетинговая классификация рекламы 11 6. Разделение по целевой аудитории 16 7. Классификация рекламы по функциям 17 Заключение 19 Литература 21 ∞ См. работу «Види реклами»
-
Оцінка фінансово-економічного стану господарської діяльності ТОВ „Візаж-реклама”
Зміст Вступ…………………………………………………………...…………3 Розділ 1. Теоретичні основи управління прибутком……………….4 1.1. Економічний зміст прибутку та його функції …………...……4 1.2. Сутність та завдання управління прибутком підприємств. …..…7 1.3. Правові засади управління прибутком підприємства ….......18 Розділ 2. Оцінка фінансово-економічного стану господарської діяльності ТОВ „Візаж- реклама”…………………………………………...…21 2.1. Організаційно-правова характеристика ТОВ „Візаж- реклама”21 2.2. Економічний аналіз діяльності підприємства ……………...…25 2.3. Діагностика фінансового стану підприємства ……………..…27 Розділ 3. Управління прибутком в ТОВ „Візаж- реклама” та шляхи його вдосконалення ……………………………………………………………..33 3.1. Система управління прибутком на підприємстві ……………..33 3.2. Визначення рівня беззбитковості підприємства………...…..37 Висновки та пропозиції ………………………………………….…….39 Список використаної літератури ………………………………..……41 ∞ См. работу «Оцінка фінансово-економічного стану господарської діяльності ТОВ „Візаж-реклама”»
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|