-
Організація та форми бібліотечної реклами
ВСТУП 3 1. ОСНОВА СУЧАСНОЇ КОНЦЕПЦІЇ БІБЛІОТЕЧНОЇ РЕКЛАМИ 7 1.1. Сутність та принципи бібліотечної реклами 7 1.2. Форми і методи бібліотечної реклами 12 2. ВПЛИВ МАРКЕТИНГУ ТА РЕКЛАМИ НА ТРАНСФОРМАЦІЮ БІБЛІОТЕК 16 2.1. Процес становлення бібліотечної реклами на українському інформаційному ринку та світовий досвід реклами 16 2.2. Маркетинг як активний метод трансформації бібліотеки 21 3. ТЕХНІЧНІ АСПЕКТИ БІБЛІОТЕЧНОЇ РЕКЛАМИ 26 ВИСНОВКИ 30 ДЖЕРЕЛА ТА ЛІТЕРАТУРА 33 ДОДАТКИ 35
-
Друкована реклама
1. Цілі реклами. 3
2. Інформаційна функція друкованої реклами. 4
3. Носії друкованої реклами. 5
4. На кого розрахована друкована реклама. 6
5. Процес виготовлення друкованої реклами: підготовка, терміни, вартість виготовлення. 8
6. Оцінка ефективності реклами. 11
7. Обмеження щодо заборон та розповсюдження реклами 12
8. Додатки 22
Список використаних джерел. 23
-
Реклама на електронних ЗМІ
1. Визначення конкретного виду реклами. 3
2. Розгорнутий опис реклами. 8
3. Ілюстрації, приклади. 12
4. Цільова група населення цього виду реклами. 14
5. Підготовка інформації для виготовлення реклами. 16
6. Деяка інформація про строки виготовлення та його трудоємкість. 17
7. Вартість виготовлення. 18
8. Обслуговування реклами. 20
9. Можливість оцінки ефективності реклами. 21
10. Бібліографія 23
-
Реклама на електронних ЗМІ. Основні положенні, обмеження, приклади, форми.
1. Визначення конкретного виду реклами. 3
2. Розгорнутий опис реклами. 6
3. Ілюстрації, приклади. 9
4. Цільова група населення цього виду реклами. 11
5. Підготовка інформації для виготовлення реклами. 12
6. Деяка інформація про строки виготовлення та його трудоємкість. 12
7. Вартість виготовлення. 14
8. Обслуговування реклами. 15
9. Можливість оцінки ефективності реклами. 16
10. Бібліографія 18
-
Документна класифікація реклами в поліграфії. Приклади, керуючі документи, застосування.
1. Визначення конкретного виду реклами 3
2. Розгорнутий опис реклами. 5
3. Ілюстрації, приклади. 10
4. Цільова група населення цього виду реклами. 12
5. Підготовка інформації для виготовлення реклами. 13
6. Деяка інформація про строки виготовлення та його трудоємність 14
7. Вартість виготовлення 15
8. Обслуговування реклами 15
9. Можливість оцінки ефективності реклами 17
10. Бібліографія 18
-
Реклама на електронних ЗМІ. Основні положенні, обмеження, приклади, форми.
План
1. Визначення конкретного виду реклами. 3
2. Розгорнутий опис реклами. 8
3. Ілюстрації, приклади. 12
4. Цільова група населення цього виду реклами. 14
5. Підготовка інформації для виготовлення реклами. 16
6. Деяка інформація про строки виготовлення та його трудоємкість. 17
7. Вартість виготовлення. 18
8. Обслуговування реклами. 20
9. Можливість оцінки ефективності реклами. 21
10. Бібліографія 23
-
Реклама в маркетинговій діяльності підприємства
Вступ 3 Розділ І. Реклама як складова маркетингової діяльності підприємства 5 1.1 Еволюція реклами 5 1.2 Маркетингова сутність реклами 7 1.2.1 Маркетингова класифікація реклами 9 1.2.2 Підходи при виборі рекламних засобів 11 1.3 Роль реклами в маркетинговій діяльності підприємства 14 Розділ ІІ. Принципові основи рекламної кампанії 18 2.1 Рекламна кампанія 18 2.1.1 Теоретичні принципи організації рекламної кампанії 19 2.1.2 Маркетингові фактори, що враховуються при виборі ЗМІ 21 2.3 Формулювання рекламної стратегії 22 2.4 Механізм взаємодії маркетингової системи управління діяльністю фірми та її рекламної діяльності 25 Розділ ІІІ. Аналіз реклами в маркетинговій діяльності фірми «Медонікс» 28 Висновки 32 Література 33
-
Класифікація реклами
Зміст:
Вступ
1. Маркетингова сутність реклами
2. Класифікація реклами
3. Вибір форми реклами
4. Підходи при виборі рекламних засобів
5. Характеристики аудиторій кожного засобу реклами
6. Принципові основи рекламної кампанії
Висновки
-
ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
План
Вступ – ст.3
1. Основи реклами – ст. 5
1.1 Поняття реклами – ст. 5
1.2 З історії реклами – ст. 7
1.3 Психологічний аспект реклами – ст. 9
2. Основні види реклами, носії реклами і засоби її поширення. – ст. 12
2.1 Види реклами – ст. 12
2.2 Засоби поширення та носії реклами – ст. 14
3. Планування рекламної діяльності на підприємстві. – ст. 21
3.1 Сутність рекламної політики підприємства – ст. 21
3.2 Процес планування рекламної кампанії підприємства – ст. 22
3.3 Оцінка рекламної програми – ст. 34
3.4 Правові аспекти рекламної діяльності – ст. 35
3.5 Розрахунок витрат на рекламну кампанію – ст.37
Висновок – ст. 42
Список літератури – ст. 43
-
Рекламна діяльність
1. Дослідження ринку при організації реклами. 3
1.1 Визначення і постановка цілей реклами. 3
1.2 Вивчення об’єкту реклами. 3
1.3 Планування кінцевого результату та виділення цільової групи. 4
2. Політична пропаганда, як основний вид радянської реклами. 7
Список літературних джерел. 11
-
Поштова форма реклами
1. Поштова форма реклами.
2. Коасифікація реклами.
3. Приклад створення та виготовлення рекламного звернення.
4. Процес сприйняття реклами.