Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Організація та форми бібліотечної реклами» (ID:13934)

| Размер: 47 кб. | Объем: 31 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 13.04.2005 | Код продавца: 3 |
СодержаниеВСТУП 3 1. ОСНОВА СУЧАСНОЇ КОНЦЕПЦІЇ БІБЛІОТЕЧНОЇ РЕКЛАМИ 7 1.1. Сутність та принципи бібліотечної реклами 7 1.2. Форми і методи бібліотечної реклами 12 2. ВПЛИВ МАРКЕТИНГУ ТА РЕКЛАМИ НА ТРАНСФОРМАЦІЮ БІБЛІОТЕК 16 2.1. Процес становлення бібліотечної реклами на українському інформаційному ринку та світовий досвід реклами 16 2.2. Маркетинг як активний метод трансформації бібліотеки 21 3. ТЕХНІЧНІ АСПЕКТИ БІБЛІОТЕЧНОЇ РЕКЛАМИ 26 ВИСНОВКИ 30 ДЖЕРЕЛА ТА ЛІТЕРАТУРА 33 ДОДАТКИ 35 Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураДЖЕРЕЛА ТА ЛІТЕРАТУРА 1. Актуальні питання розвитку бібліотечної справи: Матеріали наук.-практ. конф., Київ, 5-6 жовтня 2000р. / Державна наукова медична бібліотека / Павленко Р.І. (ред.). – К., 2000. – 140 с. 2. Александрова О.К., Ашер Дана, Бабич В.С. та інші. Публічні бібліотеки: сучасність і майбутнє: Зб. ст. міжнар. наук.-практ. конф. „Публічні бібліотеки:сучасність і майбутнє” / Українська бібліотечна асоціація Національна парламентська бібліотека України / Бабич В.С. (ред.кол.). – К., 1998. – 174 с. 3. Аль Тавалбех Серхан Ахмед. Міжнародна співпраця бібліотек на базі комп'ютерних технологій: сучасний стан та перспективи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 07.00.08 / Харківська держ. академія культури. – Х., 2002. – 21с 4. Андреев С.Н., Мельниченко Л.Н. Основы некоммерческого маркетинга. – М.: Прогресс-Традиция, 2000. – 256 с. 5. Башун О.В. Вплив маркетингу і фандрейзингу на трансформацію бібліотек / Наук. ред. Білецький В.С. – Донецьк: УКЦентр, 1999. – 204 с. 6. Башун О.В. Трансформація універсальної бібліотеки як культурно-інформаційного центру регіону: Автореф. дис... канд. пед. наук: 07.00.08 / Київський національний ун-т культури і мистецтв. – К., 2001. – 18 с. 7. Бібліотека і час: Ювілейний збірник до 130-річчя Національної парламентської бібліотеки України / Національна парламентська бібліотека України / Корнієнко А.П. (відп.ред.). – К., 1996. – 121 с. 8. Бібліотеки і бібліотекарі в процесі змін: Розроблено робочою групою „Спільний професійний портрет” Федерального об'єднання німецьких бібліотечних союзів / Уте... Краус-Ляйхерт (розроб.). – К. : Юніверс, 2002. – 54с. 9. Герасимова Л.Н. Маркетинг информационных продуктов и услуг: Учеб. пособие в 2 ч. / МГУК. – Ч.1. Основы маркетинговой деятельности. – М., 1995. – 71 с. Ч.2. Информационные ресурсы маркетинга. – М., 1997. – 115 с. 10. Джерелиевская И.К. Библиотека – субъект рыночных отношений (постановка проблемы) // Научные и технические библиотеки. – 1992. – № 3. – С. 4 – 12. 11. Карташов Н.Г. Магия западных терминов и российские реалии //Библиотека. – 1994. – № 11. – С.16 – 20. 12. Кашкарьова О.В. Реклама як комунікативна система сучасної бібліотеки: Автореф. дис... канд. пед. наук: 07.00.08 / Київський держ. ун-т культури і мистецтв. – К., 1997. – 17 с. 13. Клюев В.К., Суворова В.М. Благотворительная ресурсная поддержка библиотеки. – М.: ЦНСХБ, 2000. – 89 с. 14. Клюев В.К., Ястребова Е.М. Маркетинговая ориентация библиотечно-информационной деятельности. (Маркетинг в системе управления библиотекой). – М.: ИПО «Профиздат»: Изд-во Моск. гос.ун-та культуры и искусств, 1999. – 143 с. 15. Корнієнко А.П. Напрями співробітництва державних і вузівських бібліотек (http://library.ntu-kpi.kiev.ua/html/arhiv/konf100/kornienko.htm). 16. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер. с англ. – М.: Прогресс, 1992. – 736 с. 17. Крулис-Ранда Я. Сегодня и завтра маркетинговой науки //Проблемы теории и практики управления. – 1993. – № 5. – С. 63 – 70. 18. Песоцкая Е.В. Маркетинг услуг. – СПб.: Питер, 2000. – 160 с. 19. Силеманова Е.В. Реклама не роскошь, а средство продвижения //Библиотека. – 2000. – № 4. – С.14 – 16. 20. Феофанов О.А. Реклама: новые технологии в России. – СПб.: Питер, 2000. – 384 с.
Дополнительная информация173
Рік написання: 2004
Заказ Заказать Купить «Організація та форми бібліотечної реклами»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Застосування сучасних бібліотечно-бібліографічних класифікацій в документних інформаційно-пошукових системах
  • Бібліотечна система України, функції бібліотек як документної системи
  • Види реклами та їх ефективність
  • Класифікація реклами
  • Організація діяльності рекламного відділу підприємства (на прикладі ТОВ «Назва»)
  • Маркетингова сутність реклами, її класифікація та вибір форми реклами. Розробка рекламного бюджету
  • Маркетингова сутність реклами
  • Маркетингова сутність реклами, її класифікація та вибір форми реклами
  • Друкована реклама
  • Реклама на електронних ЗМІ. Основні положенні, обмеження, приклади, форми.
Cгенерировано за 0.123026 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів