Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Класифікація реклами» (ID:43623)

| Размер: 757 кб. | Объем: 19 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеЗміст:
Вступ
1. Маркетингова сутність реклами
2. Класифікація реклами
3. Вибір форми реклами
4. Підходи при виборі рекламних засобів
5. Характеристики аудиторій кожного засобу реклами
6. Принципові основи рекламної кампанії
Висновки
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСписок літератури
1. Армстронг Г. Маркетинг. Загальний курс. К.: Діалектика, 2001
2. Воронов Е. Реклама в Украине. Попытка анализа //Данкор. – 1997. - № 21. – с.12-14
3. Все, що треба знати про рекламу. Тематична добірка //Галицькі контракти. – 1998. - № 20. – с.85 -100
4. Гаркавенко С.С. Маркетинг. Навч. посіб. для студ. вузів. – К.: Лібра, 1996
5. Герасимчук В.Г. Маркетинг. Теорія і практика. Навч. посіб. для студ. вузів. К.: Вища школа, 1994
6. Голикова Н. Українська реклама як відображення стану й характеру конкуренції //Маркетинг в Україні. – 1999. - № 1. - с. 26 – 28
7. Реклама: внушение и манипуляция. Медиа-ориентированный подход. Самара: Бахрах – М., 2001
8. Реклама: Словник термінів /Уклав Р.Г. Іванченко. – К., 1998
9. Ромат Е.В. Реклама: История. Теория. Практика. Учебник для вузов. Харьков: Питер, 2002
10. Старостіна А.О. Маркетинг. Навчальний посібник. К.: Знання-Прес, 2002
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Класифікація реклами»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • РЕКЛАМА ЯК ЗАСІБ КОМУНІКАЦІЙНОГО ВПЛИВУ
  • Види реклами та їх ефективність
  • Маркетингова сутність реклами
  • Маркетингова сутність реклами, її класифікація та вибір форми реклами
  • Маркетингова сутність реклами, її класифікація та вибір форми реклами. Розробка рекламного бюджету
  • Роль реклами в досягненні цілі комерційного підприємства
  • Організація та форми бібліотечної реклами
  • Друкована реклама
  • Реклама на електронних ЗМІ. Основні положенні, обмеження, приклади, форми.
  • Реклама на електронних ЗМІ
Cгенерировано за 0.134340 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...