Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
Диплом

Тема: «Обгрунтування проекту підвищення рівня конкурентоспроможності продукції» (ID:6283)

| Размер: 209 кб. | Объем: 92 стр. | Стоимость: 235 грн. | Добавлена: 01.08.2006 | Код продавца: 2 |
Содержание ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПРОДУКЦІЇ ЯК ЗАСАДА УСПІХУ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Сутність та значення конкурентоспроможності 6
1.2. Етапи дослідження конкурентоспроможності продукції 12
1.3. Способи підвищення рівня конкурентоспроможності 20
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ 29
2.1. Загальна характеристика підприємства ТОВ "Гросс" 29
2.2. Огляд ринку кондитерських виробів 36
2.3. Аналіз конкурентоспроможності продукції ТОВ "Гросс" 47
РОЗДІЛ 3. ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТО-СПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА 51
3.1. Розробка проекту підвищення конкурентоспроможності продукції 51
3.2. Обґрунтування проекту підвищення конкурентоспроможності 65
ВИСНОВОК 75
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 81

Метою даної дипломної роботи є поглиблення теоретичних і практичних знань з питань підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства на ринку України та вміння застосовувати ці знання при вирішенні конкретних практичних завдань, сприяння пошуку сучасних наукових досягнень в сфері підвищення конкурентоспроможності та уміння їх застосовувати при вирішенні прикладних проблем.
Основними завданнями даної роботи є :
1. Систематизація та творчий аналіз сучасної вітчизняної і світової наукової літератури та розробка на цій основі власних підходів до підвищення конкурентоспроможності підприємства.
2. Систематизація, закріплення та розширення практичних знань, а також застосування їх при вирішенні наукових та економічних завдань.
3. Проведення маркетингових досліджень ринку України відносно якості та конкурентоспроможності кондитерських виробів.
4. Статистичне оброблення зібраної інформації.
5. Розроблення рекомендацій щодо підвищення конкурентоспроможності досліджуваного підприємства на основі отриманої інформації.
Об’єктом дослідження діяльність українських підприємств на ринку будівельних робіт, пов'язана з підвищенням конкурентоспроможності продукції.
Предметом дослідження є розробка методологічних основ та практичних рекомендацій щодо підвищення конкурентоспроможності продукції ТОВ „Гросс”.
У ході дослідження використовувалися загальнонаукові методи, методи порівнянь, угруповань, спостереження, обстеження, комплексної оцінки, аналітичні процедури й ін.
Основу теоретичної роботи склали: література по економіці, управлінню фінансами, маркетингу, менеджменту.
Дана робота складається з трьох розділів.
В першому розділі досліджено теоретичний матеріал підвищення конкурентоспроможності продукції, а саме питання сутності та значення конкурентоспроможності, основні етапи дослідження конкурентоспроможності та способи підвищення її підвищення.
Другий розділ присвячено аналізу. В цьому розділі дано загальну характеристику підприємства, проведено оцінку конкурентоспроможності продукції та огляд ринку кондитерських виробів.
В третьому розділі розроблено проект підвищення конкурентоспроможності продукції та обґрунтовано доцільність його впровадження.
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Обгрунтування проекту підвищення рівня конкурентоспроможності продукції»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Процес планування

  • Процес планування

  • Конкурентоспроможність продукції та шляхи підвищення її рівня

  • Конкурентоспроможність підприємства і основні напрямки її вдосконалення на прикладі ВАТ "…"

  • Конкурентоспроможність підприємства і основні напрямки її вдосконалення на прикладі ВАТ "…"

  • . Вибір моделі проекту, обгрунтування ідеї проекту

  • . Вибір моделі проекту, обгрунтування ідеї проекту

  • Розвиток корпоративної культури і вдосконалення системи управління персоналом в АТ

  • Якість та конкурентоспроможність підприємств. Шляхи підвищення якості

  • Шляхи підвищення якості та конкурентоспроможності вітчизняної харчової продукції молокопереробної промисловості

  • Обгрунтування бізнес проекту створення підприємства(ІІІ частина дипломної роботи)


Cгенерировано за 0.018882 секунд

загрузка...