|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Процес планування
Зміст
Вихідні дані: 3
Опис процесів. 4
1. Процес ініціалізації (розробка ідеї): 4
1.1. Опис продукту. 4
1.2. Стратегічні цілі підприємства: 4
1.3. Критерії вибору проекту: 4
1.4. Комерційна доцільність проекту: 5
1.5. Статут проекту: 5
2. Процес планування. 5
2.1. Аналіз продукту: 5
2.2. Попередній розподіл витрат по фазах проекту: 6
2.3. Строки реалізації проекту: 6
2.4. Кінцевий підхід і цілі проекту: 6
3. Процес виконання проекту. 7
3.1.Поділ основних робіт на дрібніші, більш керовані компоненти: 7
3.1.1. Визначення співвиконавців: 7
3.1.2. Визначення інвесторів проекту: 7
3.1.3. Дослідження та обгрунтування технічних аспектів проекту: 7
3.1.4. Дослідження та обгрунтування технологічних аспектів проекту: 7
3.1.5. Проведення маркетингових досліджень продукції: 7
3.1.6. Оренда приміщення: 7
3.1.7. Лізинг та закупівля по проекту: 8
3.1.8. Наявність необхідного персоналу: 8
3.1.9. Дослідження та обгрунтування економічних аспектів проекту: 8
3.2. Розподіл відповідальності членів "команди" проекту: 8
4. Процес завершення робіт (визначення відповідальних по проекту): 8
5. Процес контролю. 9
Попередній розрахунок критеріїв вибору проекту (період окупності проекту, термін повернення коштів інвесторам та відсотків по кредитах). 9
Рішення: 11
Література: 12
-
Процес планування
Зміст
Вихідні дані: 3
Опис процесів. 4
1. Процес ініціалізації (розробка ідеї): 4
1.1. Опис продукту. 4
1.2. Стратегічні цілі підприємства: 4
1.3. Критерії вибору проекту: 4
1.4. Комерційна доцільність проекту: 5
1.5. Статут проекту: 5
2. Процес планування. 5
2.1. Аналіз продукту: 5
2.2. Попередній розподіл витрат по фазах проекту: 6
2.3. Строки реалізації проекту: 6
2.4. Кінцевий підхід і цілі проекту: 6
3. Процес виконання проекту. 7
3.1.Поділ основних робіт на дрібніші, більш керовані компоненти: 7
3.1.1. Визначення співвиконавців: 7
3.1.2. Визначення інвесторів проекту: 7
3.1.3. Дослідження та обгрунтування технічних аспектів проекту: 7
3.1.4. Дослідження та обгрунтування технологічних аспектів проекту: 7
3.1.5. Проведення маркетингових досліджень продукції: 7
3.1.6. Оренда приміщення: 7
3.1.7. Лізинг та закупівля по проекту: 8
3.1.8. Наявність необхідного персоналу: 8
3.1.9. Дослідження та обгрунтування економічних аспектів проекту: 8
3.2. Розподіл відповідальності членів "команди" проекту: 8
4. Процес завершення робіт (визначення відповідальних по проекту): 8
5. Процес контролю. 9
Попередній розрахунок критеріїв вибору проекту (період окупності проекту, термін повернення коштів інвесторам та відсотків по кредитах). 9
Рішення: 11
Література: 12
-
Конкурентоспроможність продукції та шляхи підвищення її рівня
Вступ 3
Розділ 1. Теоретико-методичні засади конкурентоспроможності продукції 5
1.1. Конкурентоспроможність як категорія і як властивість продукції яка реалізується на конкурентному ринку 5
1.2. Чинники та критерії конкурентоспроможності продукції 15
1.3. Методичні підходи щодо оцінювання рівня конкурентоспроможності продукції 19
Розділ 2. Аналіз конкурентоспроможності продукції компанії GFK Ukraine 40
2.1. Характеристика господарської діяльності компанії GFK Ukraine 40
2.2. Аналіз конкурентного середовища компанії в Україні та власної позиції 59
2.3. Оцінка конкурентоспроможності портфелю послуг компанії та окремих його складових 74
Розділ 3. Шляхи підвищення рівня конкурентоспроможності продукції компанії GFK Ukraine 83
3.1. Пропозиції щодо підвищення конкурентоспроможності продукції компанії в поточному періоді та довгостроковій перспективі 83
3.2. Концепція забезпечення якості маркетингових досліджень 91
3.3. Економічне обґрунтування шляхів підвищення рівня конкурентоспроможності продукції компанії GFK Ukraine 111
Висновки 118
Список літератури 122
Додатки 128
-
Конкурентоспроможність підприємства і основні напрямки її вдосконалення на прикладі ВАТ "…"
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Поняття та види конкурентоспроможності 5
1.2 Параметри та умови, які забезпечують онкурентоспроможність підприємства 8
1.3. Показники та оцінка конкурентних можливостей фірми 13
2. ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВАТ “КРИВОРІЖАГЛОБУД” 18
2.1. Характеристика об’єкту дослідження та його основних техніко-економічних показників. 18
2.2. Оцінка ринків збуту основної продукції ВАТ „Криворіжаглобуд” 26
2.3. Порівняльний конкурентний аналіз 32
3. НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВАТ “КРИВОРІЖАГЛОБУД” ТА ОЦІНКА ЇХ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ 41
3.1. Розробка заходів, що забезпечують підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства 41
3.2. Економічне обгрунтування ефективності запропонованих заходів в умовах здійснення зовнішньо-економічної діяльності підприємства. 45
ВИСНОВКИ 49
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 51
-
Конкурентоспроможність підприємства і основні напрямки її вдосконалення на прикладі ВАТ "…"
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Поняття та види конкурентоспроможності 5
1.2 Параметри та умови, які забезпечують онкурентоспроможність підприємства 8
1.3. Показники та оцінка конкурентних можливостей фірми 13
2. ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВАТ “КРИВОРІЖАГЛОБУД” 18
2.1. Характеристика об’єкту дослідження та його основних техніко-економічних показників. 18
2.2. Оцінка ринків збуту основної продукції ВАТ „Криворіжаглобуд” 26
2.3. Порівняльний конкурентний аналіз 32
3. НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВАТ “КРИВОРІЖАГЛОБУД” ТА ОЦІНКА ЇХ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ 41
3.1. Розробка заходів, що забезпечують підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства 41
3.2. Економічне обгрунтування ефективності запропонованих заходів в умовах здійснення зовнішньо-економічної діяльності підприємства. 45
ВИСНОВКИ 49
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 51
-
. Вибір моделі проекту, обгрунтування ідеї проекту
Зміст
Розділ 1. Вибір моделі проекту, обгрунтування ідеї проекту 3
Розділ 2 Розробка концепції проекту, дослідження інвестиційних можливостей 8
Розділ 3. Розрахунок основних показників ефективності проекту з урахуванням дисконту та процентної ставки інфляції, оцінка життєдіяльності проекту. 15
-
. Вибір моделі проекту, обгрунтування ідеї проекту
Зміст
Розділ 1. Вибір моделі проекту, обгрунтування ідеї проекту 3
Розділ 2 Розробка концепції проекту, дослідження інвестиційних можливостей 8
Розділ 3. Розрахунок основних показників ефективності проекту з урахуванням дисконту та процентної ставки інфляції, оцінка життєдіяльності проекту. 15
-
Розвиток корпоративної культури і вдосконалення системи управління персоналом в АТ
Резюме 4
1. Основні положення проекту 7
2. Обгрунтування проекту 17
3. Оцінка проекту 17
Список використаних джерел 44
-
Якість та конкурентоспроможність підприємств. Шляхи підвищення якості
Зміст
Вступ 4
1. Якість та конкурентоспроможність продукції 6
1.1. Якість продукції 6
1.2. Конкурентоспроможність продукції 12
1.3. Ефективність і способи її підвищення 17
2. Стандартизація та сертифікація продукції 22
3. Розрахунок рівня конкурентоспроможності підприємства на основі використання вітчизняних і міжнародних стандартів якості 26
4. Державна політика у сфері управління якістю продукції 29
Висновки 33
Список використаних джерел 34
-
Шляхи підвищення якості та конкурентоспроможності вітчизняної харчової продукції молокопереробної промисловості
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ ЯК ЧИННИКА ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Поняття якості, стандартизація і сертифікація продукції 6
1.2. Чинники, що впливають на якість продукції 13
1.3. Показники та методи оцінки якості продукції 20
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДОСЯГНУТОГО РІВНЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «Назва» 26
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства ВАТ «Назва» 26
2.2. Досягнутий рівень якості продукції та вплив її рівня на результати виробництва 35
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ТА РЕЗЕРВИ ПОЛІПШЕННЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЇЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ НА РИНКУ 41
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 51
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 54
ДОДАТКИ 59
-
Обгрунтування бізнес проекту створення підприємства(ІІІ частина дипломної роботи)
РОЗДІЛ 3 2
ОБҐРУНТУВАННЯ ПРОЕКТУ СТВОРЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА З ВИРОБНИЦТВА ДЛЯ ЛАКОФАРБОВОЇ ПРОДУКЦІЇ 2
3.1. Дослідження ринку лакофарбової продукції та визначення основних параметрів проекту 2
3.2. Ресурсне та економічне обґрунтування проекту 9
3.3 Оцінювання показників ефективності проекту з урахуванням вимог невизначеності та ризику 16
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 23
Cгенерировано за 0.018882 секунд
|