|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Вдосконалення функції планування в експортно – імпортних операціях
Зміст
Вступ
Розділ 1
1.1. Основні види зовнішньоекономічної діяльності
1.2. Міжнародна торгівля
Розділ 2
2.1. Форми організації зовнішньоекономічної служби на рівні підприємства
Розділ 3
3.1. Стратегічне планування
3.1.1. Зміст і послідовність стратегічного планування
3.1.2. Розробка стратегії поведінки підприємства на зовнішньому ринку
3.1.3. Процес стратегічного планування
3.2. Процес стратегічного планування
3.3. Стратегія експорту
3.4. Стратегія імпорту
3.5. Стратегічний контроль
Висновок
Використана література
-
Інформаційне забезпечення стратегічного планування
Вступ
Розділ 1. Зміст і роль стратегічного планування в діяльності підприємства
1.1. Сутність стратегії планування
1.2. Характеристика основних етапів стратегічного планування
1.3. Планування реалізації стратегії підприємства
Розділ 2. Процес забезпечення стратегічного планування іформацією
2.1. Інформація, її види та канали передачі
2.2. Маркетинг як інструмент збору інформації
Розділ 3. Аналіз технології стратегічного планування ТОВ “Відеосвіт”
Висновки
Список використаної літератури
-
Процес стратегічного планування маркетингу, основні етапи
Вступ 3
1. Процес стратегічного планування маркетингу, основні етапи 4
2. Сутність та процес розробки маркетингової стратегії. 17
Висновок 22
-
Контрольна робота з менеджменту
Вступ 3
1. Менеджерські види планування та види планів 4
2. Стратегія планування. Типи стратегії та процес стратегічного планування 6
3. Менеджерські рішення, процеси їх підготовки прийняття та реалізації 10
Висновки 15
Список використаної літератури 16
-
Загальна характеристика і формування підприємницької стратегії
ВСТУП 3
Загальна характеристика стратегії підприємства 4
Сутність стратегії підприємства 4
Стратегія та її складові елементи: співвідношення понять "стратегія", "тактика",
"політика" 4
Стратегічний контекст розвитку підприємства. 5
Поняття стратегічного планування 7
Задачі стратегічного планування 7
Етапи стратегічного планування 7
Короткострокове і довгострокове планування 8
Довгострокове планування 8
Короткострокове планування 8
Вимоги до стратегічного плану 10
Обмеження стратегії 11
Процес розробки та реалізації стратегії. 12
ВИСНОВКИ 13
-
Загальна характеристика і формування підприємницької стратегії
ВСТУП 3
Загальна характеристика стратегії підприємства 4
Сутність стратегії підприємства 4
Стратегія та її складові елементи: співвідношення понять "стратегія", "тактика",
"політика" 4
Стратегічний контекст розвитку підприємства. 5
Поняття стратегічного планування 7
Задачі стратегічного планування 7
Етапи стратегічного планування 7
Короткострокове і довгострокове планування 8
Довгострокове планування 8
Короткострокове планування 8
Вимоги до стратегічного плану 10
Обмеження стратегії 11
Процес розробки та реалізації стратегії. 12
ВИСНОВКИ 13
-
Управління формуванням та використанням фінансових ресурсів туристичного підприємства
ЗМІСТ
ВСТУП...........................................................................................................3
1. Фінанси підприємства
1.1 Основи організації фінансів підприємств..................................4
1.2 Планування фінансів.
1.2.1 Поняття планування....................................................7
1.2.2 Мети планування.........................................................8
1.2.3 Організація планування............................................10
1.2.4 Процес планування.........................…......................11
1.3 Керування фінансами
1.3.1 Керування активами..................................................12
1.3.2 Керування поточними активами..............................12
1.3.3 Керування основними активами..............................13
2. Особливості керування фінансовими ресурсами
туристичного підприємства
2.1 Методичні рекомендації з планування,
обліку і калькулювання собівартості
туристського продукту і формування
фінансових результатів в організаціях, що
займаються туристською діяльністю ...................................15
2.2 Керування фінансовими ресурсами
турфірми “Глобус”.............................................................................27
ВИСНОВКИ............................….............................................................32
ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА……………………………………............33
-
Система та порядок планування
1. Процес планування в організації 3
2. Етапи планування діяльності підприємства 6
3. Розробка стратегічних, поточних та оперативних планів 7
4. Методи встановлення норм і нормативів 11
Список використаної літератури 13
-
Формулювання стратегії розвитку підприємства
ЗМІСТ
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ
НА ПІДПРИЄМСТВІ
1.1. Основне поняття стратегічного планування 5
1.2. Сутність та характеристика основних стратегій 6
1.3. Принципи планування 8
2. ФОРМУЛЮВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
2.1. Процес формування стратегій 11
2.2. Етапи формування 13
2.3. Основні типи стратегій 18
3. БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ
3.1. Загальні поняття, зміст та структура бізнес-планування 20
3.2. Приклад розробки бізнес-плану інвестиційного проекту
„Харчова промисловість” 23
ВИСНОВКИ 30
ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 32
-
Загальна характеристика судових процесів Риму
Вступ...........................................................................................................3
1. Легісакційний процес............................................................................4
2. Формулярний процес.............................................................................6
3. Екстраординарний процес.....................................................................8
4. Класичний процес.................................................................................10
5. Інтердіктне провадження.....................................................................12
Висновок....................................................................................................13
Використана література............................................................................15
-
Планування виробництва продовольчих товарів ринкової новизни на підприємствах
Вступ ………………………………………………………………3
Розділ 1. Сутність планування та особливості його здійснення на підприємстві ………………………………………………………….7
Розділ 2. Планування оновлення продукції ……………………14
Розділ 3. Процес створення нового товару. Економічне значення ………………………………………………………………..20
Висновки ………………………………………………………….32
Список використаної літератури ………………………………..33
Cгенерировано за 0.008813 секунд
|