|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Методичне, організаційне та інформаційне забезпечення стратегічного планування
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Сутність стратегічного планування 4
2. Структура і технологія стратегічного планування 5
3. Методичне забезпечення стратегічного планування 7
4. Стратегічний набір 10
5. Етапи формування стратегії підприємства та її види 12
Висновки 18
Список використаної літератури 19
-
Контрольна робота з менеджменту
ВСТУП 3
Процеси стратегічного планування 4
1. Мета та задачі стратегічного планування 4
2. Етапи стратегічного планування та його структурна схема 5
3. Короткострокове й довгострокове планування 6
4. Моделі стратегічного планування 11
Висновки 14
Список використаної літератури: 15
-
Запровадження стратегічного планування на підприємстві
Вступ 3
РОЗДІЛ 1. Сутність і зміст стратегічного планування на підприємстві 6
1.1. Планування як функція управління підприємством 6
1.2. Особливості стратегічного планування 18
1.3. Планування реалізації стратегії підприємства 24
1.4. Забезпечення стратегічного планування інформацією 29
РОЗДІЛ 2. Особливості запровадження стратегічного планування діяльності ВАТ "Ужгородський завод хлібопродуктів" 37
2.1. Загальна характеристика ВАТ "Ужгородський завод хлібопродуктів" 37
2.2. Плануваня постачання на ВАТ "Ужгородський завод хлібопродуктів" 42
2.3. Планування процесу виробництва 52
2.4. Планування асортименту та обсягу продукції 57
2.5. Планування організаційного управління на підприємстві 59
РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення стратегічного планування на підприємстві 67
ВИСНОВКИ 78
Список використаної літератури 82
ДОДАТКИ 85
-
Запровадження стратегічного планування на підприємстві
Вступ 3
РОЗДІЛ 1. Сутність і зміст стратегічного планування на підприємстві 6
1.1. Планування як функція управління підприємством 6
1.2. Особливості стратегічного планування 18
1.3. Планування реалізації стратегії підприємства 24
1.4. Забезпечення стратегічного планування інформацією 29
РОЗДІЛ 2. Особливості запровадження стратегічного планування діяльності ВАТ Ужгородський завод хлібопродуктів 37
2.1. Загальна характеристика ВАТ Ужгородський завод хлібопродуктів 37
2.2. Плануваня постачання на ВАТ Ужгородський завод хлібопродуктів 42
2.3. Планування процесу виробництва 52
2.4. Планування асортименту та обсягу продукції 57
2.5. Планування організаційного управління на підприємстві 59
РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення стратегічного планування на підприємстві 67
ВИСНОВКИ 78
Список використаної літератури 82
ДОДАТКИ 85
-
Сучасні підходи до розробки системи стратегічного менеджменту в умовах ЗЕД
Вступ 4
РОЗДІЛ 1. Сутність і зміст стратегічного планування на підприємстві 7
1.1. Планування як функція управління підприємством 7
1.2. Особливості стратегічного планування 19
1.3. Планування реалізації стратегії підприємства 25
1.4. Забезпечення стратегічного планування інформацією 30
1.5. Особливості стратегічного менеджменту в умовах зовнішньоекономічної діяльності 37
Висновок до розділу 1 52
РОЗДІЛ 2. Особливості запровадження стратегічного планування діяльності ВАТ Ужгородський завод хлібопродуктів 53
2.1. Загальна характеристика ВАТ Ужгородський завод хлібопродуктів 53
2.2. Плануваня постачання на ВАТ Ужгородський завод хлібопродуктів 58
2.3. Планування процесу виробництва асортименту та обсягу продукції 68
2.4. Планування організаційного управління на підприємстві 76
2.5. Стан стратегічного планування на підприємстві 84
Висновок до розділу 2 88
РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення стратегічного планування на підприємстві 90
Висновок до розділу 3 99
ВИСНОВКИ 101
Список використанИХ ДЖЕРЕЛ 105
ДОДАТКИ 109
-
Стратегічне планування на підприємстві
Зміст
Вступ 3
1. Теоретичні основи стратегічного планування 6
1.1. Основні поняття та визначення у сфері стратегічного планування 6
1.2. Зміст та структура стратегічного плану 13
2. Реалізація стратегічного планування на підприємстві «Хлібокомбінат №1» 20
2.1. Аналіз господарської діяльності підприємства 20
2.2. Організація стратегічного планування 28
3. Шляхи удосконалення організації системи стратегічного планування на Хлібокомбінаті №1 33
Висновки 42
Список використаної літератури 46
Додатки 48
Мета і задачі дослідження. Метою курсової роботи є теоретичне обґрунтування методологічних і організаційних принципів стратегічного управління підприємством в умовах ринкових трансформацій, розробка методичних рекомендацій щодо стратегічного планування діяльності підприємства.
Об'єкт дослідження – діяльність хлібокомбінату №1.
Предмет дослідження – процес стратегічного планування діяльності підприємства.
Інформаційною базою дослідження є публікації з питань стратегічного планування, літературні джерела, а також первинний матеріал, зібраний автором особисто.
-
Стратегія планування
Вступ
Розділ 1. Зміст і роль стратегічного планування в діяльності підприємства
1.1. Сутність стратегії планування
1.2. Характеристика основних етапів стратегічного планування
1.3. Планування реалізації стратегії підприємства
Розділ 2. Порядок та основні процеси при розробці стратегічного плану на ТОВ “Стос”
2.1. Розроблення стратегічного плану на ТОВ “Стос”
2.2. Інформація, її види як складова стратегічного плану
2.3. Роль маркетингу в формуванні стратегічного плану на ТОВ “Стос”
Розділ 3. Недоліки та шляхи покращення стратегічного планування на ТОВ “Стос”
Висновки
Список використаної літератури
Додатки
-
Загальна характеристика і формування підприємницької стратегії
ВСТУП 3
Загальна характеристика стратегії підприємства 4
Сутність стратегії підприємства 4
Стратегія та її складові елементи: співвідношення понять "стратегія", "тактика",
"політика" 4
Стратегічний контекст розвитку підприємства. 5
Поняття стратегічного планування 7
Задачі стратегічного планування 7
Етапи стратегічного планування 7
Короткострокове і довгострокове планування 8
Довгострокове планування 8
Короткострокове планування 8
Вимоги до стратегічного плану 10
Обмеження стратегії 11
Процес розробки та реалізації стратегії. 12
ВИСНОВКИ 13
-
Загальна характеристика і формування підприємницької стратегії
ВСТУП 3
Загальна характеристика стратегії підприємства 4
Сутність стратегії підприємства 4
Стратегія та її складові елементи: співвідношення понять "стратегія", "тактика",
"політика" 4
Стратегічний контекст розвитку підприємства. 5
Поняття стратегічного планування 7
Задачі стратегічного планування 7
Етапи стратегічного планування 7
Короткострокове і довгострокове планування 8
Довгострокове планування 8
Короткострокове планування 8
Вимоги до стратегічного плану 10
Обмеження стратегії 11
Процес розробки та реалізації стратегії. 12
ВИСНОВКИ 13
-
Стратегічне планування та його місце в системі стратегічного управління
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1 Економічна сутність, мета та принципи стратегічного планування діяльності підприємства 6
1.2 Сучасні моделі стратегічного планування 13
1.3 Зміст та методичні основи розробки стратегічного плану 20
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «Назва» 30
2.1 Фінансово-економічна характеристика діяльності підприємства 30
2.2. Проведення SWOT-аналізу підприємства 36
2.3 Оцінка ефективності системи стратегічного планування на підприємстві 45
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «Назва» 51
3.1. Вдосконалення стратегічного аналізу діяльності підприємства 51
3.2. Розробка заходів щодо підвищення ефективності системи стратегічного планування на підприємстві 59
3.3. Розробка фінансової стратегії розвитку підприємства 65
ВИСНОВКИ 70
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 73
ДОДАТКИ 79
Доклад
Роздатковий матеріал
Cгенерировано за 0.017170 секунд
|