Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Конкурентоспроможність продукції та шляхи підвищення її рівня» (ID:30260)

| Размер: 182 кб. | Объем: 128 стр. | Стоимость: 400 грн. | Добавлена: 17.02.2010 | Код продавца: 3 |
СодержаниеВступ 3
Розділ 1. Теоретико-методичні засади конкурентоспроможності продукції 5
1.1. Конкурентоспроможність як категорія і як властивість продукції яка реалізується на конкурентному ринку 5
1.2. Чинники та критерії конкурентоспроможності продукції 15
1.3. Методичні підходи щодо оцінювання рівня конкурентоспроможності продукції 19
Розділ 2. Аналіз конкурентоспроможності продукції компанії GFK Ukraine 40
2.1. Характеристика господарської діяльності компанії GFK Ukraine 40
2.2. Аналіз конкурентного середовища компанії в Україні та власної позиції 59
2.3. Оцінка конкурентоспроможності портфелю послуг компанії та окремих його складових 74
Розділ 3. Шляхи підвищення рівня конкурентоспроможності продукції компанії GFK Ukraine 83
3.1. Пропозиції щодо підвищення конкурентоспроможності продукції компанії в поточному періоді та довгостроковій перспективі 83
3.2. Концепція забезпечення якості маркетингових досліджень 91
3.3. Економічне обґрунтування шляхів підвищення рівня конкурентоспроможності продукції компанії GFK Ukraine 111
Висновки 118
Список літератури 122
Додатки 128

Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература
1. Закон України „Про Антимонопольний комітет України”. – Голос України 21 грудня 1993 року.
2. Закон України „Про захист від недобросовісної конкуренції”. – Урядовий кур’єр 29 червня 1996 року.
3. Закон України „Про захист економічної конкуренції”. – Урядовий кур’єр Орієнтир 21 березня 2001 року.
4. Азоев Г.Л. Конкуренция: анализ стратегия и практика. — М.: Центр экономики и маркетинга 1996. – 459 с.
5. Азоев Г.Л. Челенков А.П. Конкурентные преимущества фирмы. – М.: ОАО «Типография «Новости» 2000. – 256 с.
6. Барабань Д.О. Оцінка інтенсивності конкуренції в галузі// Стратегія економічного розвитку України: Наук. збірник. – Вип.2(9). – К.: КНЕУ 2002. – С. 368-373
7. Білик М. Удосконалення методичних підходів до аналізу фінансового стану підприємства// Економіст. – 2001. – №11. – 40 с.
8. Борисенко З.М. Основи конкурентної політики: Підручник. – К.: Таксон 204. – 704 с.
9. Боровских Н. Конкурентные стратегии: методология формирования и развития// Маркетинг. – 2005. – С. 37-48
10. Буркинский Б.В. Стрелец А.А. Экономическая оценка конкурентоспособности/НАН Украины Институт проблем рынка и экономико-экологических исследований. – О. 2008. – 53 с.
11. Вовчак А.В. Камишніков Р.В. Конкурентні переваги підприємства: сутність і класифікація// Маркетинг в Україні. – 2005. – №2. – С. 50-53
12. Ганс А. и др. Конкурентноспособность глобальных предприятий// Проблемы теории и практики управления 2005. – №3. – С.96-104.
13. Герасимчук В.И. Розвиток підприємства. Діагностика стратегія ефективність. – К.: Просвіта 2005. – 268 с.
14. Герхард Шварц. Мягкие составляющие конкурентноспособности// Проблемы теории и практики управления. – 2004. – №4. – С. 96-100
15. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория методология и практика. – 2-е издание переаботанное и дополненное. – М.: Издательство Финэкспресс 2000. – 464 с.
16. Демченко А. А. Кузьбожев Э. Н. Измерение конкурентоспрособности предприятия отрасли: Теория и методы измерения/ Научн. ред. Д-р экон. наук проф. Э. Н. Кузьбожев. – Курск: Изд-во ГУИПП “Курск” 2000. – 294 с.
17. Дикань В. Управління якістю як фактор конкурентноспроможності підприємств// Економіка України. – 2006. – №1. – С.43-48
18. Дикань В.Л. Обеспечение конкурентоустойчивости предприятия: Монография. – Х.: Основа 2005. – 160 с.
19. Должанський І.З. Загорна Т.О. Конкурентоспроможність підприємства: Навч.посіб. – Київ: Центр навчальної літератури 2006. – 384 с.
20. Евдокимов Ф.И. Гавва В.М. Азбука маркетинга: Учебное пособие. – Д.: Сталкер 2008. – 432 с.
21. Евдокимов Ф.И. Мизина Е.В. Экономическая устойчивость предприятия как фактор его безопасности // Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 37. – Донецьк ДонНТУ 2001. – 216 с.
22. Євдокімов Ф.І. Мізіна О.В. Бородіна О.О. Узагальнююча оцінка фінансової складової рівня економічної безпеки підприємства// Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 46. – Донецьк ДонНТУ 2002. – 216 с.
23. Заліська О.М. Ковалёв Д. Сухорукова Т. Экономическая безопасноть предприятия // Экономика Украины. – 2007. – № 10. – С.48-52.
24. Исследовательский рынок в Украине демонстрирует тенденции к устойчивости // Маркетинговые исследования в Украине. – 2005. – № 5. – С. 22-27.
25. Істірян Г.П. Конкурентоздатність: методика вимірювання та оцінки// Легка промисловість. – 2004. – №4. – С. 12-14
26. Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика: Навч. – Метод. посібник для самост. вивч. дисц. – К: КНЕУ 2000. – 124 с.
27. Клейнер Г. Б. и др. Предприятие в нестабильной экономической среде: риски стратегии безопасность. – М.: Экономика 2007. – 288 с.
28. Кныш М.И. Конкурентные стратегии. Учеб. пособ. – СПБ 2000. – 283 с.
29. Костусєв О. Захист економічної конкуренції в Україні: стан і проблеми// Економіка України. – 2003. – №7. – С. 5-11
30. Костусєв О. Розвиток конкурентних відносин в Україні та завдання конкурентної політики на сучасному етапі // Економіст. – 2004. – №1. – С. 38-41.
31. Котельников Д.І. Задорожна С.М. Управління конкурентоспроможністю: Навч. посібник для студ. Вищих навч. закладів. – К.: Видав. дім «Слово» 2004. – 168 с.
32. Котусєв О. Захист економічної конкуренції в Україні: стан і проблеми// Економіка України. – 2003. – №7. – С. 4-11.
33. Кочкин С.М. Что мешает конкурентноспособности отечественных товаров// Патенты и лицензии. – 2005. – №4. – С. 3-4
34. Кредисов А. Чи конкурентноспроможні наші товари?// Політика і час. – 2004. – №8. – С.37-41
35. Ламбен Жан-Жак. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива. Пер.с фр. – СПб.: Наука 2006. – 589 с.
36. Лилик І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2007 року: експертна оцінка та аналіз УАМ// Маркетинг в Україні 2008. – №2. – С. 18-22.
37. Маренич А. Астахова И. Управление конкурентоспособностью предприятия// Бізнес-информ. – 2006. – №5 – С.22-27.
38. Минько Э.В. Кричевский М.Л. Качество и конкурентоспособность. – СПб.: Питер 2004. – 268 с.
39. Національні економіки в глобальному конкурентоному середовищі/ Ю.М. Пахомов Д.Г. Лук’яненко Б.В. Губський. – К.: Україна 2007. – 237 с.
40. Нильсон Т. Конкурентный брендинг. – СПб.: Питер 2003. – 208 c.
41. Павленко Ф. Якубовский Н. Повышение конкурентоспособности производства в странах с переходной экономикой// Экономика Украины. – 2006. – №11 – С.42-51.
42. Печенкин А. Фомин В. Об оценке конкурентоспособности товаров и товаропроизводителей// Маркетинг. – 2006. – №2. – С. 23-28
43. Піддубна Л.І. Технологічна конкурентоспроможність підприємства і сучасні стратегії її формування// Вісник ХДЕУ. – 2001. – №4. (20) – С. 95-99.
44. Позняк С.В. Конкурентні переваги і конкурентоспроможність// Актуальні проблеми економіки. – 2002. – №1. – С. 50-53
45. Портер М. Конкурентное преимущество: как достичь високого результата и обеспечить его устойчивость/ пер. с англ. – М.: Альпина Бізнес Букс 2005. – 715 с.
46. Портер М. Международная конкуренция/ Пер. з англ. В.Д. Щетинина – М.: Международные отношения 2003. – 893 с.
47. Портер Майкл Е. Стратегія конкуренції/ Пер. з англ. А. Олійник Р. Скільский. – К.: Основи 2008. – 778 с.
48. Портер Майкл Э. Конкуренция: Пер. с англ.: Уч.пособие. – М.: Издательский дом «Вильямс» 2001. – 495 с.
49. Проблеми становлення національного ринку та конкурентоспроможність української економіки// Торгівля комерція підприємництво (Ринкова інфраструктура: суть функції та побудова). – Львів 2001. – С.3-64.
50. Рубин Ю. Стратеги конкурентного поведения субъектов предпринимательства: поиск раціонального выбора// Общество и экономика. – 2005.– №2. – С. 65-83.
51. Скудар Г. Стратегія піднесення конкурентоспроможності підприємства: проблеми і складові успіху// Економіка України – 2004. – №6. – С.33-39.
52. Скударь Г.М. Управление конкурентоспособностью крупного акционерного общества: проблемы и решения. – К.: ЦУЛ 2003. – 490 с.
53. Соколова. Л.В. Конкурентоспособность предприятия и критерии ее оценки// Маркетинг и реклама. – 1999. – №5. – С. 30-33
54. Состояние рынка маркетинговых исследований в Украине // Маркетинговые исследования в Украине. – 2004. – № 5. – С. 30-33.
55. Стандарти якості маркетингових досліджень (EMRQS Version 9 МОД). – К.: УАМ 2003. – 22 с.
56. Суперсон В.І Моніторинг конкурентоздатності України у сфері регіональної політики// Економіка фінанси право. – 2002. – №11. – С.10-18.
57. Томпсон А. Стрикленд А. Стратегический менеджмент. Искусство разработки и реализации стратегии: Учебник для ВУЗов/ Пер. с англ. под ред. Л.Г.Зайцева и др. – М.: Банки и биржи ЮНИТИ 2005. – 576 с.
58. Удалов Т.Г. Конкурентне право: навч. посіб. – К.: Школа 2004. – 496 с.
59. Управління конкурентоспроможністю підприємства/ С.М. Клименко Т.В. Омельяненко Д.О. Барабась О.С. Дуброва А.В. Вакуленко. – К.: КНЕУ 2008. – 520 с.
60. Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства (організації): Навчальний посібник. За ред. І.Ю. Сіваченка. – Київ: ЦУЛ 2003. – 186 с.
61. Фатхутдинов Р.А. Конкурентоспособность: экономика стратегия управление. – М.: ИНФРА-М 2000. – 475 с.
62. Фатхутдинов Р.А. Управление конкурентоспособностью организации. Учеб. пособие. – М.: изд-во ЭКСМО 2004. – 544 с.
63. Чередниченко В. Проблема конкурентоспроможності української економіки на світовому ринку// Актуальні проблеми державного управління. – Одеса 2001. – Вип.7. – С.192-199.
64. Швец В.Я. Об управлении конкурентноспособностью продукции на предприятии. – Л.: Просвещение 2000. – 518 с.
65. Швиданенко О.А. Конкурентоспроможність: фактор розвитку національної економіки// Стратегія економічного розвитку України. – К. 2001. – Вип.6. – С.155-162.
66. Шнипко О.С. Інноваційно–портфельна реорганізація як засіб підвищення конкурентоспроможності// Економіст. – 2005. – №3. – С. 60-63.
67. Шнипко О.С. Міжнародна конкурентоспроможність країни: поняття основні складові та джерела // Економіка і прогнозування. – 2005. – №1. – С.110-116.
68. Шнирков О.І. Конкуренція в економічних взаємовідносинах країн Східної Європи/ Київський ун-т ім. Тараса Шевченка. – К. 2005. – 234 c.
69. Юданов А.Ю. Конкуренция: теория и практика. Учебно-практическое пособие. 2-е изд. исправ. и доп. – М.: Издательство «Гном – пресс» 2008. –338 с.
70. Ярошенко С.П. Принципы конкурентоспособности сферы нематериального производства// Региональные перспективы. – 2004. – №1(2). – С.37-39.
71. http://b2blogger.com/articles/marketingresearch
72. http://iitp.dp.ua
73. http://research.net.ua
74. http://www.gfk.com.ua
75. htpp//www.KlubOK.net










Дополнительная информация75351
Рік написання: 2009
Заказ Заказать Купить «Конкурентоспроможність продукції та шляхи підвищення її рівня»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Якість та конкурентоспроможність підприємств. Шляхи підвищення якості
  • Економічне обґрунтування заходів по забезпеченню конкурентоспроможності продукції
  • Конкурентоспроможність продукції підприємства та шляхи і засоби її забезпечення
  • НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
  • КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА
  • Шляхи підвищення якості та конкурентоспроможності вітчизняної харчової продукції молокопереробної промисловості
  • Якість та конкрентоспроможність продукції
  • Продуктивність праці. Класифікація поточних витрат
  • Теоретичні основи формування механізму управління конкурентоспроможністю продукції
  • Контроль якості продукції та його значення в загальній системі управління якістю
Cгенерировано за 0.175795 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...