-
Методичні основи обгрунтування бізнес-плану підприємства (на прикладі підприємства з продажу торгівельного устаткування)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. БІЗНЕС - ПЛАНУВАННЯ ЯК КОНЦЕПЦІЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОГО ФУНКЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА 7
1.1. МІСЦЕ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ В СИСТЕМІ ПЛАНУВАННЯ СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7
1.2. МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО РОЗРОБКИ БІЗНЕС-ПЛАНУ ТА ОБГРУНТУВАННЯ ЙОГО ОСНОВНИХ РОЗДІЛІВ 13
1.3. ПРОБЛЕМИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ЗА УМОВ ДИНАМІЧНОГО ЗОВНІШНЬОГО ОТОЧЕННЯ 38
2. АНАЛІТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ НАПРЯМКІВ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАТ “МАЙСТЕР-НОРД” 43
2.1. ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНА ТА ОРГАНІЗАЦІЙНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА 43
2.2 ВИЯВЛЕННЯ ТА ОЦІНКА ПЕРСПЕКТИВНИХ НАПРЯМКІВ РОЗВИТКУ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 62
2.3. АНАЛІЗ МОЖЛИВОСТЕЙ РЕСУРСНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ (ПОТЕНЦІАЛУ) РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 73
3. ЕКОНОМІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ПРОЕКТУ ВИРОБНИЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 77
3.1 РОЗРОБКА КОНЦЕПЦІЇ ПРОЕКТУ ВИРОБНИЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 77
3.2. ОБГРУНТУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ТА ФІНАНСОВИХ АСПЕКТІВ ПРОЕКТУ 80
3.3 ДОСЛІДЖЕННЯ РИЗИКУ ПРОЕКТУ ТА СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ ЗАХОДІВ ЩОДО ЙОГО ЗНИЖЕННЯ (УНИКНЕННЯ) 95
ВИСНОВКИ 102
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 107
-
Бізнес-план рекордингового проекту
Вступ. 3
1. Мета і структура бізнес-плану рекордингового проекту. 5
1.1 Основні етапи розробки бізнес-плану рекордингового проекту. 5
1.2 Маркетинговий підхід до розробки бізнес-плану рекордингового проекту. 6
1.3 Виробнича і фінансова частина бізнес плану та можливі ризики рекордингового проекту. 12
2. Приклад розробки бізнес-плану рекордингового проекту. 16
2.1 Маркетингові дослідження. 16
2.2 Кошторис рекордингового проекту. 18
3. Вдосконалення системи рекордингової індустрії. 20
Висновок. 22
Список використаних лігатурних джерел. 24
-
Розробка пакета установчих документів та бізнес-плану фармацевтичного закладу (АПТЕКИ «ЗДОРОВАНЬ»)
ВСТУП 3
1 ОБГРУНТУВАННЯ МОЖЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА 5
2 ОБГРУНТУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВОЇ ФОРМИ ПІДПРИЄМСТВА 8
3 ХАРАКТЕРИСТИКА ПАКЕТУ ЗАСНОВНИЦЬКОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЗАТ «ЗДОРОВАНЬ» 11
4 БІЗНЕС-ПЛАН СТОВРЕННЯ АПТЕКИ «ЗДОРОВАНЬ» 15
РЕЗЮМЕ 15
СУТЬ ПРОЕКТУ 16
АНАЛІЗ РИНКУ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 21
МАРКЕТИНГОВИЙ ПЛАН 21
ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ПЛАН 26
ВИРОБНИЧИЙ ПЛАН 36
ФІНАНСОВИЙ ПЛАН 39
ОЦІНКА РИЗИКІВ 43
ВИСНОВКИ 46
ЛІТЕРАТУРА 47
ДОДАТКИ 48
-
Проект бізнес-плану розвитку підприємства
ВСТУП 3
І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 5
1.1. Сутність та функції бізнес-планування 5
1.2. Методологія розробки бізнес-плану 14
1.3. Досвід розробки бізнес-плану 21
ІІ. АНАЛІЗ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 24
2.1. Загальна характеристика підприємства 24
2.2. Аналіз організаційно-технічного рівня підприємства 26
ІІІ. РОЗРОБКА БІЗНЕС-ПЛАНУ ПІДПРИЄМСТВА 32
3.1. Вступна частина 32
3.2. Аналіз положення справ у галузі 34
3.3. Істота запропонованого проекту 37
3.4. Виробничий план 38
3.5. Організаційний план 40
3.6. План маркетингу 41
3.6. Фінансовий план 45
3.7. Оцінка ризику 53
ВИСНОВКИ 56
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 60
ДОДАТОК А 64
ДОДАТОК Б 65
-
Обгрунтування бізнес-плану (проекту) створення підприємства малого бізнесу
ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 8 1.1. Сутність та роль бізнес планування 8 1.2. Методичні аспекти складання розділів бізнес плану 16 1.3. Особливості оцінки ефективності інвестицій при обґрунтуванні проекту створення підприємства 37 РОЗДІЛ 2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА І ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „БАЙТ” 49 2.1. Загальна характеристика проекту (резюме) 49 2.2. Загальна характеристика підприємства і продукту (послуги) 51 2.3. Аналіз ринку та основних конкурентів. SWOT аналіз підприємства 52 2.4. Розробка плану виробництва підприємства 60 2.5. Організаційний план реалізації проекту ТОВ „Байт” 66 РОЗДІЛ 3. ОБҐРУНТОВУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ДОЦІЛЬНОСТІ СТВОРЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «БАЙТ» 74 3.1. Розробка фінансового плану діяльності підприємства ТОВ „Байт” 74 3.2. Визначення економічної ефективності вкладення капіталу в створення підприємства ТОВ „Байт” 86 ВИСНОВОК 98 ЛІТЕРАТУРА 105
-
Розробка та обґрунтування бізнес – плану створення нового туристичного підприємства
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 6
1.1. Основні критерії розробки бізнес-плану 6
1.2. Характеристика структури типового бізнес-плану 18
1.3.Дослідження ринку туристичних послуг 26
2. РОЗРОБКА БІЗНЕС-ПЛАНУ НОВОГО ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ "А" 40
2.1. Опис бізнесу 40
2.2. Стратегічний та маркетинговий план 44
2.3. Фінансово-економічний план 55
2.4. Оцінка та страхування ризику 61
3. ОБГРУНТУВАННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ ТА ЙОГО ЕФЕКТИВНІСТЬ 63
3.1. Прогноз доходів підприємства 63
3.2. Оцінка запропонованих заходів та їх впливу на діяльність підприємства 67
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 78
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 84-87
Метою даної дипломної роботи є поглиблення теоретичних і практичних знань з питань бізнес-планування у туристичній галузі, уміння застосовувати ці знання при вирішенні конкретних практичних завдань, складання бізнес-плану конкретного туристичного підприємства.
Дана робота складається з трьох розділів. Перший розділ присвячений теоретичним засадам бізнес-планування. У другому розділі розроблено основні положення бізнес-плану новостворюваного туристичного підприємства ТОВ "А" В третьому розділі проведено оцінку запропонованого бізнес-плану.
-
Створення та державна реэстрація фірми
Вступ 4
Розділ І. Організація створення та державна реєстрація ПП „Олімп” 5
Розділ ІІ. Бізнес-план ПП „Олімп” 16
2.1Резюме до бізнес-проекту 19
2.2 Загальна характеристика бізнес-ідеї 20
2.3 Дослідження ринку та план маркетингу 23
2.4 Виробничий план проекту – відкриття магазину „Олімп” 24
2.4 Організаційний план 25
2.5 Фінансовий план 27
2.6 Оцінка можливих ризиків 30
Розділ ІІІ. Розробка господарських договорів 32
Висновки 41
Список використаної літератури 42
-
ХАРАКТЕРИСТИКА ТА АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
ЗМІСТ
ВСТУП 7
1. ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА 10
БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ТА ЙОГО РОЛЬ У УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВОМ
1. Загальні засади та принципи планування 10
1.1.1. Функції й завдання планування 10
1.1.2. Роль планування в керування підприємством 11
1.1.3. Технологія планування 13
2. Бізнес-план як інструмент внутрішньофірмового планування 16
2.1.1 Сутність, мета та функції бізнес-плану 16
2.1.2 Розробка вченими-економістами рекомендацій з бізнес-планування 18
2.1.3 Етапи складання бізнес-плану 21
2.1.4 Порядок і особливості розробки бізнес-плану. Ошибка! Закладка не определена.
2.1.5. Структура та зміст бізнес-плану 27
2. АНАЛІТИЧНА ЧАСТИНА 32
ХАРАКТЕРИСТИКА ТА АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
2.1 Фінансовий аналіз ТОВ «СУРА» 32
2.1.1 Звіт про рух грошових коштів від операційної діяльності 33
2.1.2 Вертикальний і горизонтальний аналіз звітності 34
2.1.3 Аналіз основних фінансових коефіцієнтів 42
2.2. Обгрунтування стратегії ТОВ «СУРА» 55
2.2.1 Аналіз ринку метало черепиці 55
2.2.2 Аналіз цільового ринку фірми і вибір стратегії його обхвату 61
2.2.3 Вибір стратегії обхвату цільового ринку 65
2.2.4 Вибір маркетингової стратегії 65
3.ПРОЕКТНА ЧАСТИНА 72
ЕКОНОМІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ЗАХОДІВ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
3.1 Інвестиційний задум 72
3.2. Ознаки сегментації ринку 75
3.3. Прогноз продажів готової продукції 76
3.4 Виробничий план. Розрахунок обсягу обороту, собівартості, прибутку, рентабельності 78
3.5. Маркетинговий і організаційний план 89
3.6. Економічна ефективність інвестиційного проекту 91
ВИСНОВОК 95
ЛІТЕРАТУРА 98
-
Підприємницька діяльність – теоретична методологічні аспекти
Вступ. 3
І. Підприємницька діяльність – теоретична методологічні аспекти 5
1.1 Поняття, форми і типи підприємницької діяльності 5
1.2 Організаційно правові основи та форми підприємницької діяльності 11
1.3 Організаційна форма підприємства 14
1.4. Проблеми і перспективи розвитку малого бізнесу в Україні 16
Глава ІІ. Технологія створення та організації діяльності малого підприємства 19
2.1.Аналіз ринкових умов розвитку малого бізнесу 19
2.2. Структура проекту створення підприємства та вимоги до його обгрунтування 25
2.3. Формування та реєстрація правових документів підприємництва 27
Послідовність реєстрації малого підприємства 29
Реєстрація підприємства. 31
Схема 1 32
ІІІ. Обґрунтування Бізнес –плану формування малого підприємства 36
3.1. Маркетингові дослідження і вирішення місії основних завдань з напрямків діяльності та установчих документів підприємства 36
3.2. Формування розділів Бізнес-плану та їх економічне обгрунтування 40
3.3. Оцінка очікуємих результатів діяльності підприємства 46
Аналітичний метод 50
Графічний метод s 50
Ставка дисконту, % 52
Аналітичний метод 57
Графічний метод s 58
Ставка дисконту, % 60
Додаток 1 66
Базуючись на законодавстві України учасники домовилися 66
Учасника в статутному фонді ТОВ іншим Учасникам по розумній і справедливій ціні, котра при відсутності домовленості визначається в судовому порядку. 72
Додаток 2 78
ЗАРЕЄСТРОВАНО ЗАТВЕРДЖЕНО 78
У виконавчому комітеті рішенням Зборів Учасників 78
СТАТУТ 78
Список літератури 87
-
Розробка бізнес плану і розрахунки фінансовий трудових і матеріальних ресурсів на проект „Ковбасний цех”
ВСТУП 4
1 ХАРАКТЕРИСТИКА БІЗНЕС-ПЛАНУ ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА 7
1.1 Сутність бізнес-планування та призначення бізнес-плану 7
1.2 Технологія розробки бізнес-плану 10
1.3 Зміст основних розділів бізнес-плану 14
2 ПЕРЕДІНВЕСТИЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ІНВЕСТИЦІЙНОГО ПРОЕКТУ 33
2.1 Стисла економічна характеристика досліджуваного підприємства 33
2.2 Оцінка ефективності реальних інвестицій об’єкта дослідження сучасними методами 42
2.3 Оцінка фінансового забезпечення інвестиційного проекту 52
3 РОЗРОБКА ІНВЕСТИЦІЙНОГО БІЗНЕС-ПЛАНУ ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА 62
3.1 Стисла характеристика інвестиційного проекту 62
3.2 Планування обсягу і структури виробництва продукції і їх ресурсне забезпечення 71
3.3 Управління реалізацією інвестиційного проекту 79
3.4 Фінансування інвестиційного проекту 87
ВИСНОВКИ 92
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 95
-
Розробка пакета установчих документів та бізнес-плану ТОВ «Ембріон» (приватна репродуктивна клініка (штучне запліднення))
ВСТУП 2
1 ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ СТВОРЕННЯ НОВОГО ЗАКЛАДУ 4
2 ОБГРУНТУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВОЇ ФОРМИ СТВОРЮВАНОГО ПІДПРИЄМСТВА 8
3 ХАРАКТЕРИСТИКА ПАКЕТА ЗАСНОВНИЦЬКОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ 12
БІЗНЕС-ПЛАН Створення приватної спеціалізованої репродуктивної клініки
ТОВ «Ембріон» 16
ЗМІСТ 17
РЕЗЮМЕ 18
1 СУТЬ ЗАПРОПОНОВАНОГО ПРОЕКТУ 19
2 АНАЛІЗ РИНКУ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМТСВА 20
3 МАРКЕТИНГОВИЙ ПЛАН 22
4 ВИРОБНИЧИЙ ПЛАН 24
5 ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ПЛАН 28
6 ФІНАНСОВИЙ ПЛАН І ПРОГРАМА ІНВЕСТИЦІЙ 36
ВИСНОВКИ 42
ЛІТЕРАТУРА 44
ДОДАТКИ