|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
ТЕОРЕТИЧНІ І МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
ВСТУП 3
ГЛАВА 1. ТЕОРЕТИЧНІ І МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 6
1.1 ПОНЯТТЯ, ФОРМИ І ТИПИ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 6
1.2 ОРГАНІЗАЦІЙНО - ПРАВОВІ ОСНОВИ ТА ФОРМИ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 14
1.3 ОРГАНІЗАЦІЙНА ФОРМА ПІДПРИЄМСТВА 20
1.4. ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ МАЛОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ 22
ГЛАВА 2. ТЕХНОЛОГІЯ СТВОРЕННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЛОГО ПІДПРИЄМСТВА 28
2.1.АНАЛІЗ РИНКОВИХ УМОВ РОЗВИТКУ МАЛОГО БІЗНЕСУ 28
2.2. СТРУКТУРА ПРОЕКТУ СТВОРЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА ТА ВИМОГИ ДО ЙОГО ОБҐРУНТУВАННЯ 38
2.3. ФОРМУВАННЯ ТА РЕЄСТРАЦІЯ ПРАВОВИХ ДОКУМЕНТІВ МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА 41
ГЛАВА 3. ОБҐРУНТУВАННЯ БІЗНЕС – ПЛАНУ ФОРМУВАННЯ МАЛОГО ПІДПРИЄМСТВА 52
3.1. МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ Й ВИРІШЕННЯ МІСІЇ ТА ОСНОВНИХ ЗАВДАНЬ З НАПРЯМКІВ ДІЯЛЬНОСТІ І УСТАНОВЧИХ ДОКУМЕНТІВ ПІДПРИЄМСТВА 52
3.2. ФОРМУВАННЯ РОЗДІЛІВ БІЗНЕС-ПЛАНУ ТА ЇХ ЕКОНОМІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ 58
3.3. ОЦІНКА ОЧІКУЄМИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 63
ВИСНОВОК 70
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 75
ДОДАТКИ 77
-
Створення нового підприємства
ВСТУП 3
ГЛАВА 1. ТЕОРЕТИЧНІ І МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 6
1.1 ПОНЯТТЯ, ФОРМИ І ТИПИ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 6
1.2 ОРГАНІЗАЦІЙНО - ПРАВОВІ ОСНОВИ ТА ФОРМИ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 14
1.3 ОРГАНІЗАЦІЙНА ФОРМА ПІДПРИЄМСТВА 20
1.4. ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ МАЛОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ 23
ГЛАВА 2. ТЕХНОЛОГІЯ СТВОРЕННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЛОГО ПІДПРИЄМСТВА “ЛОМАПАК” 29
2.1.АНАЛІЗ РИНКОВИХ УМОВ РОЗВИТКУ МАЛОГО БІЗНЕСУ 29
2.2. СТРУКТУРА ПРОЕКТУ СТВОРЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА ТА ВИМОГИ ДО ЙОГО ОБҐРУНТУВАННЯ 39
2.3. ФОРМУВАННЯ ТА РЕЄСТРАЦІЯ ПРАВОВИХ ДОКУМЕНТІВ МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА 43
ГЛАВА 3. ОБҐРУНТУВАННЯ БІЗНЕС – ПЛАНУ ФОРМУВАННЯ МАЛОГО ПІДПРИЄМСТВА “ЛОМАПАК” 54
3.1. МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ Й ЗНАЧЕННЯ МІСІЇ ТА ОСНОВНИХ ЗАВДАНЬ З НАПРЯМКІВ ДІЯЛЬНОСТІ І УСТАНОВЧИХ ДОКУМЕНТІВ ПІДПРИЄМСТВА 54
3.2. ФОРМУВАННЯ РОЗДІЛІВ БІЗНЕС-ПЛАНУ ТА ЇХ ЕКОНОМІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ 60
3.3. ОЦІНКА ОЧІКУЄМИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 65
ВИСНОВОК 72
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 77
ДОДАТКИ 79
-
Підприємницька діяльність – теоретична методологічні аспекти
Вступ. 3
І. Підприємницька діяльність – теоретична методологічні аспекти 5
1.1 Поняття, форми і типи підприємницької діяльності 5
1.2 Організаційно правові основи та форми підприємницької діяльності 11
1.3 Організаційна форма підприємства 14
1.4. Проблеми і перспективи розвитку малого бізнесу в Україні 16
Глава ІІ. Технологія створення та організації діяльності малого підприємства 19
2.1.Аналіз ринкових умов розвитку малого бізнесу 19
2.2. Структура проекту створення підприємства та вимоги до його обгрунтування 25
2.3. Формування та реєстрація правових документів підприємництва 27
Послідовність реєстрації малого підприємства 29
Реєстрація підприємства. 31
Схема 1 32
ІІІ. Обґрунтування Бізнес –плану формування малого підприємства 36
3.1. Маркетингові дослідження і вирішення місії основних завдань з напрямків діяльності та установчих документів підприємства 36
3.2. Формування розділів Бізнес-плану та їх економічне обгрунтування 40
3.3. Оцінка очікуємих результатів діяльності підприємства 46
Аналітичний метод 50
Графічний метод s 50
Ставка дисконту, % 52
Аналітичний метод 57
Графічний метод s 58
Ставка дисконту, % 60
Додаток 1 66
Базуючись на законодавстві України учасники домовилися 66
Учасника в статутному фонді ТОВ іншим Учасникам по розумній і справедливій ціні, котра при відсутності домовленості визначається в судовому порядку. 72
Додаток 2 78
ЗАРЕЄСТРОВАНО ЗАТВЕРДЖЕНО 78
У виконавчому комітеті рішенням Зборів Учасників 78
СТАТУТ 78
Список літератури 87
-
Методичні основи обгрунтування бізнес-плану підприємства (на прикладі підприємства з продажу торгівельного устаткування)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. БІЗНЕС - ПЛАНУВАННЯ ЯК КОНЦЕПЦІЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОГО ФУНКЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА 7
1.1. МІСЦЕ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ В СИСТЕМІ ПЛАНУВАННЯ СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7
1.2. МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО РОЗРОБКИ БІЗНЕС-ПЛАНУ ТА ОБГРУНТУВАННЯ ЙОГО ОСНОВНИХ РОЗДІЛІВ 13
1.3. ПРОБЛЕМИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ЗА УМОВ ДИНАМІЧНОГО ЗОВНІШНЬОГО ОТОЧЕННЯ 38
2. АНАЛІТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ НАПРЯМКІВ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАТ “МАЙСТЕР-НОРД” 43
2.1. ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНА ТА ОРГАНІЗАЦІЙНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА 43
2.2 ВИЯВЛЕННЯ ТА ОЦІНКА ПЕРСПЕКТИВНИХ НАПРЯМКІВ РОЗВИТКУ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 62
2.3. АНАЛІЗ МОЖЛИВОСТЕЙ РЕСУРСНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ (ПОТЕНЦІАЛУ) РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 73
3. ЕКОНОМІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ПРОЕКТУ ВИРОБНИЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 77
3.1 РОЗРОБКА КОНЦЕПЦІЇ ПРОЕКТУ ВИРОБНИЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 77
3.2. ОБГРУНТУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ТА ФІНАНСОВИХ АСПЕКТІВ ПРОЕКТУ 80
3.3 ДОСЛІДЖЕННЯ РИЗИКУ ПРОЕКТУ ТА СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ ЗАХОДІВ ЩОДО ЙОГО ЗНИЖЕННЯ (УНИКНЕННЯ) 95
ВИСНОВКИ 102
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 107
-
Бізнес-план рекордингового проекту
Вступ. 3
1. Мета і структура бізнес-плану рекордингового проекту. 5
1.1 Основні етапи розробки бізнес-плану рекордингового проекту. 5
1.2 Маркетинговий підхід до розробки бізнес-плану рекордингового проекту. 6
1.3 Виробнича і фінансова частина бізнес плану та можливі ризики рекордингового проекту. 12
2. Приклад розробки бізнес-плану рекордингового проекту. 16
2.1 Маркетингові дослідження. 16
2.2 Кошторис рекордингового проекту. 18
3. Вдосконалення системи рекордингової індустрії. 20
Висновок. 22
Список використаних лігатурних джерел. 24
-
Управління бізнесом та економіка підприємства
Характерні ознаки бізнесу. Рушійні сили бізнесу
Поняття підприємницького управління
Характерні ознаки бізнесу. Рушійні сили бізнесу
Поняття підприємницького управління
Характеристика суб’єктів бізнесу
Базові операції менеджера у малому бізнесі
Стратегія і тактика бізнесу
Бізнес як мистецтво конкуренції
Підприємництво як елемент бізнесу
Правова та соціальна відповідальність у бізнесі
Класифікація типів бізнесу та їх характеристика
Психологія і етика бізнесу
Організаційно-правові форми підприємств
Культура бізнесу: суть та особливості формування
Характеристика одноособового володіння
Глобалізація бізнесу: суть та основні закономірності
Партнерство як форма підприємництва
Оцінка бізнесу: мета, принципи, види вартості, етапи здійснення
Корпорація в системі ринкових відносин
Менеджер-підприємець: суть, категорії та особливості
Система малого бізнесу: характеристика та відмінні риси
Визначення місії та формування цілей діяльності підприємства в бізнесі
Фінансово-промислові групи в системі ринкових відносин
Діяльність менеджера по реалізації стратегії бізнесу
Концепція (головна ідея) бізнесу: сутність та особливості формування
Виробнича політика підприємства малого бізнесу
Характеристика установчих документів суб’єкта підприємницької діяльності
Кадрова політика підприємств малого бізнесу
Порядок державної реєстрації малого бізнесу
Система фінансового обслуговування малого бізнесу
Принципи формування статуного фонду
Поняття фінансової стійкості підприємства, її показники
Поняття бізнес-плану, його суть та види
Роль інформаційного забезпечення системи управління бізнесом
Технологія розробки бізнес плану
Антикризове управління всистемі бізнесу
Презентація бізнес-плану
Мета розробки фінансового плану, його структура
Компоненти бізнесу, їх характеристика
Поняття точки безбитковості
Складіть алгоритм створення та реєстрації підприємства
Також є 28 задач
-
РОЗРОБКА БІЗНЕС-ПЛАНУ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОЦЕСУ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5
1.1. Загальні вимоги до стилю написання бізнес-плану 5
1.2. Цілі розробки бізнес-планів 7
1.3. Методологія та стадії розробки бізнес-плану 9
1.4. Основні правила оформлення бізнес-плану 13
1.5. Інформаційне забезпечення підготовки бізнес-плану 15
РОЗДІЛ 2. РОЗРОБКА БІЗНЕС-ПЛАНУ 19
1. Резюме проекту 19
2. Аналіз стану справ у галузі 20
3. Сутність запропонованого проекту 22
4. Оцінка зовнішнього середовища бізнесу 23
5. Організаційний план 24
6. Персонал і управління 26
7. План виробництва 30
8. План маркетингу 34
9. Оцінка ризиків та страхування 37
10. Фінансовий план і фінансова стратегія 39
ВИСНОВКИ 41
ЛІТЕРАТУРА 43
-
Обґрунтування стратегії підприємництва малого бізнесу
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СТРАТЕГІЇ СТВОРЕННЯ ПІДПРИЄМСТВ МАЛОГО БІЗНЕСУ 6
1.1. СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНА РОЛЬ МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА 6
1.2. РОЛЬ І МІСЦЕ МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА В ЕКОНОМІЦІ КРАЇНИ 10
1.3. ПРОБЛЕМИ СТВОРЕННЯ І ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА 17
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СТРАТЕГІЇ СТВОРЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА МАЛОГО БІЗНЕСУ 29
2.1.ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВА ФОРМА МАЛОГО ПІДПРИЄМСТВА 29
2.2. ФІНАНСИ МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА ЙОГО АНАЛІЗ 30
2.3. ПЛАНУВАННЯ В МАЛОМУ БІЗНЕСІ 37
2.4. КАДРОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ МАЛОГО ПІДПРИЄМСТВА 42
2.5. МАРКЕТИНГ МАЛИХ ПІДПРИЄМСТВ 48
РОЗДІЛ 3. ОБҐРУНТУВАННЯ НАПРЯМКІВ ПОЛІПШЕННЯ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА МАЛОГО БІЗНЕСУ 52
3.1 ЗОВНІШНІ ТА ВНУТРІШНІ ЧИННИКИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА СТРАТЕГІЮ СТВОРЕННЯ МАЛОГО ПІДПРИЄМСТВА 52
ВНУТРІШНІ ФАКТОРИ ВПЛИВУ НА СТРАТЕГІЮ СТВОРЕННЯ ПВП «КОРН» 54
ЗОВНІШНІ ФАКТОРИ ВПЛИВУ НА ВПЛИВУ НА СТРАТЕГІЮ СТВОРЕННЯ ПВП «КОРН» 55
3.2 РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПОЛІПШЕННЯ СТВОРЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА МАЛОГО БІЗНЕСУ 57
ВИСНОВКИ 61
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 67
ДОДАТКИ 73
-
Розробка бізнес плану і розрахунки фінансовий трудових і матеріальних ресурсів на проект „Ковбасний цех”
ВСТУП 4
1 ХАРАКТЕРИСТИКА БІЗНЕС-ПЛАНУ ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА 7
1.1 Сутність бізнес-планування та призначення бізнес-плану 7
1.2 Технологія розробки бізнес-плану 10
1.3 Зміст основних розділів бізнес-плану 14
2 ПЕРЕДІНВЕСТИЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ІНВЕСТИЦІЙНОГО ПРОЕКТУ 33
2.1 Стисла економічна характеристика досліджуваного підприємства 33
2.2 Оцінка ефективності реальних інвестицій об’єкта дослідження сучасними методами 42
2.3 Оцінка фінансового забезпечення інвестиційного проекту 52
3 РОЗРОБКА ІНВЕСТИЦІЙНОГО БІЗНЕС-ПЛАНУ ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА 62
3.1 Стисла характеристика інвестиційного проекту 62
3.2 Планування обсягу і структури виробництва продукції і їх ресурсне забезпечення 71
3.3 Управління реалізацією інвестиційного проекту 79
3.4 Фінансування інвестиційного проекту 87
ВИСНОВКИ 92
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 95
-
Бізнес-план як складова фінансового планування підприємств
Вступ 3
Розділ 1.Бізнес-план як складова фінансового планування підприємств 5
1.1.Сутність бізнес-планування, його доцільність та ефективність 5
1.2.Методичні аспекти складання бізнес-плану 16
Розділ 2.Складання бізнес-плану 19
2.1.Розробка основних напрямків діяльності підприємства 19
2.2.Розробка бізнес-плану створення підприємства з виробництва хлібобулочних виробів 21
Розділ 3.Обґрунтування ефективності реалізації проекту 29
Висновки 38
Список використаної літератури 41
Cгенерировано за 0.581532 секунд
|