|
-
Особливості формування фонетико-фонематичного виникнення вад мови та методи корекції
ПЛАН
Вступ 3
Розділ 1. Особливості формування фонетико-фонематичного виникнення вад мови та методи корекції 4
1.1. Виникнення вад мови та методи корекції 4
1.1.1. Особливості розвитку фонематичного слуху 4
1.1. 2. Патології розвитку захворювань (дизартрії, ринололії, афазії та інші, коротка характеристика хвороб мови), що сприяють виникненню фонетико-фонематичних дефектів мови 6
1.2. Особливості занять з дітьми дошкільного віку, що мають фонетико-фонематичні вади мови 14
1.2.1. Особливості корекційних занять з дітьми дошкільного віку, що мають фонетико-фонематичні вади мови 14
1.2.2. Можливості впровадження корекційних вправ в навчально-виховному процесі фізичного виховання дітей дошкільного віку 20
Розділ 2. Задачі, методи та організація дослідження 27
2.1. Задачі дослідження 27
2.2. Характеристика методів дослідження 27
2.3. Організація дослідження 27
Розділ 3. Розробка методичних рекомендацій по проведенню логопедичних занять з дітьми дошкільного віку, що мають фонетико-фонематичні вади мови 28
3.1. Можливість впровадження корекційних вправ в процесі фізичного виховання дітей дошкільного віку 28
3.2. Розробка рекомендацій по впровадженню логоритмічних занять для дітей дошкільного виховання з урахуванням віку дітей 32
Висновки 41
Список використаної літератури 42
-
Розвиток мови розумово відсталих дітей
План: ВСТУП 3 І. Теоретичні основи вивчення фонетико-фонематичного недорозвинення мови у молодших школярів з розумовою відсталістю. 4 І.1. Сучасні підходи до вивчення затримки психічного розвитку в учнів початкових класів 4 І.2. Аналіз недоліків розвитку усної мови у розумово відсталих дітей 7 І.3 Аналіз проявів фонетико-фонематичного недорозвинення мови у молодших школярів 10 ІІ. Фонетико-фонематичне нерозвинення усної і письмової мови у розумово відсталих дітей 13 ІІ.1. Принципи аналізу мовних порушень у розумово відсталих дітей 13 ІІ.2. Методика обстеження письмової мови в учнів із затримкою психічного розвитку 16 ІІ.3. Специфіка оволодіння граматичною будовою мови розумово відсталих дітей 18 ІІІ. Експериментальне навчання учнів з фонетико-фонематичним недорозвиненням мови на тлі розумової відсталості 21 ІІІ.1. Розвиток психічних процесів у дітей із затримкою психічного розвитку на логопедичних заняттях 22 ІІІ.2. Формування правильної звуковимови у групи учнів, із фонетико-фонематичне нерозвиненням мови на тлі затримки психічного розвитку 24 ІІІ.3. Аналіз результатів експерименту 28 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30 ДОДАТОК 1 32 ДОДАТОК 2 33 ДОДАТОК 3 34
-
ФОРМУВАННЯ ФОНЕМАТІЧНОГО СЛУХУ У УЧНІВ ДОПОМІЖНОЇ ШКОЛИ
ПЛАН
ВВЕДЕННЯ.........................................................................................................3 - 5
РОЗДІЛ 1. ФОРМУВАННЯ ФОНЕМАТІЧНОГО СЛУХУ БІЛЯ УЧНІВ ДОПОМІЖНОЇ ШКОЛИ.................................................................................6-22
1.1. Формування і розвиток фонематичного слуху в нормі...........................6-14
1.2. Формування фонематичного слуху в молодшому шкільному віці.. 15-18
1.3. Особливості формування і розвитку фонематичного слуху біля розумово відсталих дітей...................................................................................................19-22
РОЗДІЛ 2. ВІВЧЕННЯ ОСОБЛІВОСТЕЙ ФОРМУВАННЯ ФОНЕМАТІЧНОГО СЛУХУ БІЛЯ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ДІТЕЙ.................................................................................................................23-68
2.1. Методі дослідження фонематичного слуху...........................................23-32
2.2. Результаті дослідження фонематичного слуху
біля розумово відсталих дітей..................................................................33-42
2.3. Способі корекції фонематичного слуху
біля розумово відсталих дітей .........................................................................43-66
ВИСНОВОК......................................................................................................67-68
ЛІТЕРАТУРА.....................................................................................................69-76
ДОДАТКИ
-
Психокорекція емоційно-вольової сфери наркозалежної особистості
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВОЇ СФЕРИ НАРКОЗАЛЕЖНОЇ ОСОБИСТОСТІ 5
1.1. Фізична звичка і психологічна залежність особистості 5
1.2. Психосоматичний стан наркозалежної особистості 7
1.3. Особливості наркоманій в підлітковому віці 8
1.4. Психологічні методи корекції та реабілітації наркозалежних осіб 13
РОЗДІЛ 2. РОБОТА ПСИХОЛОГА З ДІАГНОСТУВАННЯ ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВОЇ СФЕРИ НАРКОЗАЛЕЖНИХ ПІДЛІТКІВ 17
2.1. Організація та методи дослідження 17
2.2. Результати первинного діагностичного дослідження та їх інтерпретація 22
РОЗДІЛ 3. ОСОБЛИВОСТІ КОРРЕКЦІЇ ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВОЇ СФЕРИ НАРКОЗАЛЕЖНИХ ПІДЛІТКІВ 32
3.1. Особливості корекції наркозалежних підлітків 32
3.2. Зміст занять групової психологічної корекції 35
ВИСНОВОК 44
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 48
ДОДАТКИ 51
-
Походження та формування української мови
П л а н
Вступ
1. Початок формування української мови
2. Давність мови
3. Зв’язок української та російської мови
4. Сучасні гіпотези про походження української мови
Висновки
Список використаної літератури
-
ПРОБЛЕМА ФОНЕТИКО-ФОНЕМАТИЧЕСКИХ НАРУШЕНИЙ У ДЕТЕЙ
Содержание
ВВЕДЕНИЕ 3
I. ТЕОРЕТИЧЕСКИЙ АНАЛИЗ ПРОБЛЕМЫ ФОРМИРОВАНИЯ НАВЫКОВ ПИСЬМА В НАЧАЛЬНОЙ ШКОЛЕ 5
1.1 Научно-методические основы обучения письму в начальной школе 5
1.2 Проблемы обучения письму в младшей школе. Каллиграфические ошибки 9
1.3 Алгоритм обучения письму в начальной школе 11
II. ПРОБЛЕМА ФОНЕТИКО-ФОНЕМАТИЧЕСКИХ НАРУШЕНИЙ У ДЕТЕЙ 27
2.1 Причины, механизмы и симптоматика нарушений письма у младших школьников 27
2.2 Фонетико-фонематические нарушения речи как психологическая проблема 33
2.3 Профилактика нарушений письма у детей с фонетико-фонематическим недоразвитием речи 40
ЗАКЛЮЧЕНИЕ 49
СПИСОК ЛИТЕРАТУРЫ 51
-
Особливості опанування іноземної мови в початковій школі
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Психологічні основи навчання іноземної мови у початковій школі 5
1.1. Особливості навчання іноземної мови у початковій школі 5
1.2. Цілі та зміст навчання іноземної мови на початковому ступені 13
1.3. Розвиток індивідуальності молодшого школяра засобами іноземної мови 16
Розділ 2. Особливості опанування іноземної мови в початковій школі 21
2.1. Цілі опанування іноземної мови в початковій школі 21
2.2. Вивчення англійської мови через гру 24
2.3. Варіанти декількох розробок уроків іноземної мови в початковій школі 26
Висновки 32
Резюме 34
Список використаної літератури 35
-
Варіанти англ.мови
ЗМІСТ
Аннотація 2
Зміст 3
Перелік скорочень і умовних позначень 4
Вступ 5
1.ОСНОВНІ ОСОБЛИВОСТІ АМЕРИКАНСЬКОГО ВАРІАНТА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 6
1.1.Основні фонетичні особливості американського варіанта англійської мови 7
1.2.Лексико-граматичні особливості американського англійського 8
2. ОСНОВНІ ОСОБЛИВОСТІ КАНАДСЬКОГО ВАРІАНТА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 11
2.1. Основні фонетичні особливості канадського варіанта англійської мови 11
2.2.Лексико-граматичні особливості канадського варіанта англійської мови 12
3. ОСНОВНІ ОСОБЛИВОСТІ АВСТРАЛІЙСЬКОГО ВАРІАНТА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 14
3.1.Фонетичні особливості австралійського варіанта 15
4.ОСНОВНІ ОСОБЛИВОСТІ НОВОЗЕЛАНДСЬКОГО ВАРІАНТА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 16
4.1.Фонетичні особливості 16
ВИСНОВКИ 17
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 18
-
Формування української національної мови
План
Вступ 3
1. Формування української національної мови 3
2. Статус української мови як державної в світі. 8
3. Закони про мови в Україні. 9
Висновок 12
Література 13
-
Формування української національної мови
План
Вступ 3
1. Формування української національної мови 3
2. Статус української мови як державної в світі. 8
3. Закони про мови в Україні. 9
Висновок 12
Література 13
Cгенерировано за 0.131180 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|