|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
РОЛЬ КОМУНІКАЦІЙ В УПРАВЛІННІ ОРГАНІЗАЦІЄЮ
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. РОЛЬ КОМУНІКАЦІЙ В УПРАВЛІННІ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 4
1.1 Сутність і види комунікацій 4
1.2 Поняття процесу комунікації 7
Рис. 1.2 Медаль процесу комунікації 8
1.3 Проблеми у міжособистісних контактах 11
РОЗДІЛ 2. КОМУНІКАЦІЙНІ МЕРЕЖІ В УПРАВЛІННІ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 14
2.1 Характеристики комунікаційних мереж 14
2.2 Лінії комунікації та їх роль в управлінні організацією 16
2.3 Угрупування областей прийняття рішень з метою мінімізації завантаженості комунікації 21
2.4 Плоскі й високі структури та матричне керування й керування по проектах 24
РОЗДІЛ 3.РЕКОМЕНДАЦІЇ СИСТЕМНОГО Й КЛАСИЧНОГО ПІДХОДІВ 30
ВИСНОВКИ 35
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36
-
Доцільність використання основних методів та типів комунікацій в процесі управління сучасною організацією
Вступ 2
1. Сутність комунікацій та їхня роль в управлінні 5
1.1. Теоретичні засади комунікацій 5
1.2. Групи типи та методи комунікацій 7
1.3. Доцільність використання комунікацій в організаціях: управлінський аспект 9
1.4. Роль внутрішньоорганізаційних комунікацій у вдосконаленні організаційних структур менеджменту 15
2. Практичне використання основних методів та типів комунікацій у обраній компанії 19
2.1. Загальні відомості про фірму 19
2.2. Методи та типи комунікацій у досліджуваній компанії 21
2.3. Управління комунікаційними процесами у ТОВ «Дистриб ютор Центр» 24
2.4. Комплекс маркетингових комунікацій фірми 29
Висновки 32
Література 34
-
Процес комунікації та ефективного управління
ЗМІСТ
ВСТУП
1. Процес комунікації в управлінні
1.1. Поняття процесу комунікації
1.2. Методи комунікації
2. Форми та спрямованість комунікацій
2.1. Формальні та неформальні комунікації.
2.2. Спрямованість організаційних комунікацій.
3. Комунікаційні процеси на підприємстві.
3.1. Управління комунікаційними процесами
3.2. Стиль та стратегія міжособових комунікацій.
3.3. Ефективність управління та комунікації.
ВИСНОВКИ
Перелік використаної літератури
-
Мотиваційний механізм менеджменту
ВСТУП 3 І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЙНОГО МЕХАНІЗМУ В УПРАВЛІННІ ОРГАНІЗАЦІЄЮ. 5 1. Суть мотивації та її форми. 5 2. Класифікація потреб людини відносно характеру її задоволення. 9 2. Загальні теорії мотивації, їх сутність. 13 ІІ. АНАЛІЗ СИСТЕМИ МОТИВАЦІЙНИХ ЧИННИКІВ, ЯКІ ЗАСТОСОВУЮТЬСЯ В УПРАВЛІННІ СУЧАСНОЮ ОРГАНІЗАЦІЄЮ. 19 1. Загальна характеристика існуючої системи мотивації в умовах переходу ринкових відносин в Україні. 19 2. Узагальнення існуючого світового та вітчизняного досвіду мотивації та стимулювання ефективної праці. 24 ІІІ. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕХАНІЗМУ МОТИВАЦІЇ В СУЧАСНОМУ МЕНЕДЖМЕНТІ. 27 1. Рекомендації для покращення мотиваційного управління організацією. 27 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37
-
Сучасні форми і методи управління організацією
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. МЕНЕДЖМЕНТ ЯК НАУКА УПРАВЛІННЯ 5
1.1 Суть поняття менеджменту 5
1.2. Еволюція менеджменту з розвитком суспільних відносин 8
2. РОЗДІЛ 2. УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ: СУЧАСНІ ПІДХОДИ ТА ТЕНДЕНЦІЇ 12
2.1. Зміна умов існування організації 12
2.2. Сучасні тенденції в управлінні 16
2.3. Системний підхід до управління організацією 20
РОЗДІЛ 3. РОЗВИТОК МЕНЕДЖМЕНТУ В УКРАЇНІ ТА ЙОГО РОЛЬ В УКРАЇНСЬКОМУ СУСПІЛЬСТВІ 28
ВИСНОВКИ 33
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 35
-
Види комунікації та причини неефективних комунікацій
ВСТУП 3
1. Необхідність використання комунікацій 4
2. Види комунікацій і причини неефективних комунікацій 5
ВИСНОВКИ 17
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 18
-
Проектування систем комунікацій у менеджменті
ВСТУП 3
1. СУТНІСТЬ І ЗНАЧЕННЯ ПРОЦЕСУ КОМУНІКАЦІЙ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ 5
1.1. Поняття комунікацій у теорії управління 5
1.2. Основні етапи комунікаційного процесу 9
2. АНАЛІЗ КОМУНІКАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «...» 13
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства ВАТ «...» 13
2.2. Види комунікацій на підприємстві ВАТ «...» 19
2.3. Оцінка і аналіз міжособистих комунікацій у трудовому колективі підприємства ВАТ «...» 21
2.4. Комунікаційні «перешкоди» і шляхи їх усунення 23
3. ПРОЕКТУВАННЯ ЕФЕКТИВНИХ КОМУНІКАЦІЙ 26
3.1. Вдосконалення спілкування та їх проектування 26
3.2. Вдосконалення комунікацій на підприємстві ВАТ «...» 27
ВИСНОВОК 32
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35
-
Маркетингова політика комунікацій
Вступ 3
1. Сутність маркетингової політики комунікацій 5
1.1. Поняття та складові маркетингової політики комунікацій 5
1.2. Основні етапи роботи над створенням системи комунікацій 7
2. Особливості проведення маркетингової політика комунікацій освітніх послуг 9
2.1. Сутність маркетингу освітніх наук 9
2.2. Оцінка ефективності маркетингових заходів на ринку освітніх послуг 10
3. Складові маркетингової політики комунікацій 13
3.1. Реклама та особливості реклами освітніх послуг 13
3.2. Стимулювання збуту 24
3.3. Персональний продаж 27
3.4. Паблик рилейшенз та його роль у процесі маркетингових комунікацій освітніх послуг 29
4. Основні методи оцінки ефективності комплексу маркетингових комунікацій 37
4.1. Необхідність визначення ефективності комплексу маркетингових комунікацій. Методу кореляції між обсягом продажів і витратами на комплекс маркетингових комунікацій 37
4.2. Метод контактних аудиторій 39
4.3. Метод оцінки ефективності по заходах стимулювання збуту 40
4.4. Метод визначення ступеня поінформованості про фірму і її товари 41
Висновки 44
Список літератури 47
-
Комунікації у менеджменті
Вступ
1. Поняття і роль комунікації
2. Види і форми комунікацій
3. Процес комунікації
4. Налагодження міжособових і організаційних комунікацій. Перешкоди у комунікації
Висновки
Використана література
-
Контрольна робота психологія управління
1. Мотиви прийняття управлінських рішень. 3
2. Конфлікти в управлінні організацією. 11
Список використаної літератури 16
Cгенерировано за 0.012556 секунд
|