|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Стимулювання праці в організації
Вступ 3
Розділ 1 Теоретичні основи функцій стимулювання в менеджменті 4
1.1 Розуміння стимулювання 4
1.2 Огляд теорій мотивацій та їх порівняльна характеристика 7
1.3 Методи стимулювання що використовуються в сучасному менеджменті 14
Розділ 2 Аналіз форм стимулювання що використовуються в організаціях (будівельна організація ТОВ "Аеробуд-АС") 18
2.1 Характеристика підприємства, що аналізується 18
2.2 Огляд методів стимулювання, що використовуються на підприємстві 18
Розділ 3. Пропозиції по удосконаленню системи стимулювання на підприємстві 26
3.1 Використання матеріального стимулювання в управління підприємством 26
3.2 Проектування ефективних систем винагород в організації 27
3.3 Нові підходи до винагородження працівників 30
Висновки 32
Література 34
-
Стимулювання праці в організації
Вступ 3 Розділ І. Теоретичні основи функції стимулювання в менеджменті 5 1.1 Розуміння стимулювання 5 1.2 Огляд теорій мотивацій та їх порівняльна характеристика 7 1.3 Методи стимулювання, що використовуються в сучасному менеджменті 10 Розділ ІІ. Аналіз форм стимулювання, що використовуються в організаціях 13 2.1 Характеристика підприємства, що аналізується 13 2.2 Огляд методів стимулювання, що використовуються на підприємстві 14 Розділ ІІІ. Пропозиції по удосконаленню системи стимулювання на підприємстві 19 3.1 Використання матеріального стимулювання в управлінні підприємством 19 3.2 Проектування ефективних систем винагород в організації 21 3.3 Нові підходи до винагородження працівників 22 Висновки та пропозиції 24 Література 27 Додаток А 29
-
Доцільність використання основних методів та типів комунікацій в процесі управління сучасною організацією
Вступ 2
1. Сутність комунікацій та їхня роль в управлінні 5
1.1. Теоретичні засади комунікацій 5
1.2. Групи типи та методи комунікацій 7
1.3. Доцільність використання комунікацій в організаціях: управлінський аспект 9
1.4. Роль внутрішньоорганізаційних комунікацій у вдосконаленні організаційних структур менеджменту 15
2. Практичне використання основних методів та типів комунікацій у обраній компанії 19
2.1. Загальні відомості про фірму 19
2.2. Методи та типи комунікацій у досліджуваній компанії 21
2.3. Управління комунікаційними процесами у ТОВ «Дистриб ютор Центр» 24
2.4. Комплекс маркетингових комунікацій фірми 29
Висновки 32
Література 34
-
Стимулювання праці в організації
Зміст
Стимулювання праці в організаціїЗміст 1
Зміст 2
Вступ 3
Розділ 1 Теоретичні основи функцій стимулювання в менеджменті 4
1.1 Розуміння стимулювання 4
1.2 Огляд теорій мотивацій та їх порівняльна характеристика 7
1.3 Методи стимулювання що використовуються в сучасному менеджменті 14
Розділ 2 Аналіз форм стимулювання що використовуються в організаціях (будівельна організація ТОВ "Аеробуд-АС") 18
2.1 Характеристика підприємства, що аналізується 18
2.2 Огляд методів стимулювання, що використовуються на підприємстві 18
Розділ 3. Пропозиції по удосконаленню системи стимулювання на підприємстві 26
3.1 Використання матеріального стимулювання в управління підприємством 26
3.2 Проектування ефективних систем винагород в організації 27
3.3 Нові підходи до винагородження працівників 30
Висновки 32
Література 34
-
Стимулювання праці в організації
ВСТУП 2 Розділ 1. Теоретичні основи функції стимулювання в менеджменті 4 1.1. Розуміння стимулювання 4 1.2. Огляд теорій мотивацій та їх порівняльна характеристика 6 1.3. Методи стимулювання, що використовуються в сучасному менеджменті 14 Розділ 2. Аналіз форм стимулювання, що використовуються в організаціях 18 2.1. Характеристика підприємства, що аналізується (ЗАГТ “Реверс”) 18 2.2. Огляд методів стимулювання, що використовуються на підприємстві ЗАГТ “Реверс” 22 Розділ 3. Пропозиції по удосконаленню системи стимулювання на підприємстві ЗАГТ “Реверс” 24 3.1. Використання матеріального стимулювання в управлінні підприємством 24 3.2. Проектування ефективних систем винагород ЗАГТ “Реверс” 29 3.3. Нові підходи до винагородження працівників ЗАГТ “Реверс” 31 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34 ДОДАТКИ 36
-
Види комунікації та причини неефективних комунікацій
ВСТУП 3
1. Необхідність використання комунікацій 4
2. Види комунікацій і причини неефективних комунікацій 5
ВИСНОВКИ 17
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 18
-
Маркетинг інновацій
Вступ.....................................................................................................................3
1. Використання маркетингових підходів в інноваційному
менеджменті ЗЕД.............................................................................................4
2. Значення комунікацій та реклами для інноваційної діяльності..................8
Використана література.....................................................................................11
-
Елементи та етапи процесу комунікацій
ЗМІСТ
Вступ 2
1. Сутність та завдання системи комунікацій на підприємстві 3
2. Етапи та методи комунікаційної системи на підприємствах 10
3. Інструменти маркетингових досліджень для оцінки ефективності комунікацій 15
Висновок 19
Література 20
Додаток 1.
Цілі системи маркетингових комунікацій
Додаток 2.
Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
-
Аналіз і проектування управлінської інформаційної системи підприємства
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ УПРАВЛІНСЬКИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ 7
1.1. Сутність та основні характеристики управлінських інформаційних систем 7
1.2. Класифікація інформаційних систем управління 10
1.3. Проблеми при впровадження інформаційних систем управління 13
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ УПРАВЛІНСЬКОЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ НА ПРИКЛАДІ ПП „__” 20
2.1. Характеристика підприємства – об’єкта дослідження 20
2.2. Проектування автоматизованої інформаційної системи управління на підприємстві ПП «__» 30
2.3. Аналіз програми автоматизації реклами на досліджуваному підприємстві 33
РОЗДІЛ 3. ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ РОБОТИ ПІДПРИЄМСТВА ПІСЛЯ ВПРОВАДЖЕННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ 38
3.1. Результати проектування і впровадження управлінських інформаційних систем 38
3.2. Підвищення ефективності роботи рекламного відділу ПП „__” після впровадження управлінської інформаційної системи 41
ВИСНОВКИ 47
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50
ДОДАТКИ 53
-
Організація системи комунікації на фірмі
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Сутність та завдання системи маркетингових комунікацій на підприємстві 4
2. Методика формування комунікаційної системи на підприємствах 11
3. Інструменти маркетингових досліджень для оцінки ефективності комунікацій 16
Висновок 20
Література 21
Додатки 21
Цілі системи маркетингових комунікацій
Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
Cгенерировано за 0.209571 секунд
|