Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Проектування систем комунікацій у менеджменті» (ID:20167)

| Размер: 63 кб. | Объем: 36 стр. | Стоимость: бесплатно | Добавлена: 11.12.2007 | Код продавца: 1 |
СодержаниеВСТУП 3
1. СУТНІСТЬ І ЗНАЧЕННЯ ПРОЦЕСУ КОМУНІКАЦІЙ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ 5
1.1. Поняття комунікацій у теорії управління 5
1.2. Основні етапи комунікаційного процесу 9
2. АНАЛІЗ КОМУНІКАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «...» 13
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства ВАТ «...» 13
2.2. Види комунікацій на підприємстві ВАТ «...» 19
2.3. Оцінка і аналіз міжособистих комунікацій у трудовому колективі підприємства ВАТ «...» 21
2.4. Комунікаційні «перешкоди» і шляхи їх усунення 23
3. ПРОЕКТУВАННЯ ЕФЕКТИВНИХ КОМУНІКАЦІЙ 26
3.1. Вдосконалення спілкування та їх проектування 26
3.2. Вдосконалення комунікацій на підприємстві ВАТ «...» 27
ВИСНОВОК 32
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35

Литература1. Сладкевич В.П., Чернявський О.Д. Сучасний менеджмент – Київ, 2003. - 151 с.
2. Сладкевич В.П. Мотиваційний менеджмент: Курс лекцій. – К.: МАУП, 2001. -168 с.
3. Сурмін Ю.П., Тулєнков М.В. Теорія соціальних технологій: Навч. посіб. – К.: МАУП, 2004.- 608 с.
4. «Организационное поведение» Ю.Д. Красовский, Москва, «Юнити», 1999
5. «Управление - это наука и искусство» А. Файоль, Т. Эмерсон, Ф.Тейлор, Г. Форд, Москва, «Республика», 1992.
6. «Управление. Системный и ситуационный анализ управленческих функций» Г. Кунц, С. Одоннел, «Библиотека менеджера»
7. «Основы менеджмента» М.Х. Мескон, М. Альберт, Ф. Хедоури, Москва, «Дело», 1992.
8. Бодди Д., Пэйтон Р. Основы менеджмента: Пер. с англ. / Под ред. Ю.Н. Каптуревского. - С.-Пб.: Издательство «Питер», 1999.
9. «Концепция менеджмента» Э.М. Коротков, Москва, «Дека», 1998.
10. «Организационные и коммуникативные качества личности» А.В. Батаршев. Талин: Центр информационных и социальных технологий «Регалис» , 1998.
11. «Социология организаций» С.С. Фролов, Москва 2001.
12. «Теория организации» учебное пособие Э.А. Смирнов, М: ИНФРА-М 2003.
13. «Теория организации» учебник 4-е издание Б.З. Мильнер, М: ИНФРА-М, 2005.
14. «Основы управления персоналом» А.Ф. Кабанов, - М., ИНФРА- М., 2004г.
15. «Некоторые аспекты исследования невербальной коммуникации: за порогом рациональности» Психологический журнал, Е.И. Фейгенберг., А.Г. Асмолов , 2003г, т.10, №11. с. 10-12.
16. «Организационное поведение» Алиев В.Г., Дохолян С.В. - Махачкала: Ипц Даггосуниверситета, 1998.
17. «Теория организации» Доблаев В.Л. - М.: Институт молодежи,1995.
18. «Руководитель без конфликтов» Зингер В., Ланг Л. - М.: «Экономика», 1990.
19. Голубков Е.П. Основы маркетинга: Учебник. — М.: Финпресс, 1999.
20. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер. с англ. – М.: Прогресс, 1990.- 732 с.
21. Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Д., Вонг В. Основы маркетинга: Пер. с англ. – 2-е европ. изд. – М.: СПб.: К.: Издательский дом „Вильямс”, 2003.
22. Маркетинг: Підручник /В.Руделіус, О.Азарян, О.Виноградов та ін.: Ред.-упор. О.Сидоренко, П.Редько. — К.:Навч.-метод. центр ”Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні ”, 2005.
23. Павленко А.Ф., Войчак А.В. Маркетинг: Підручник. – К.: КНЕУ, 2003.
24. Райс Э., Траут Д. Маркетинговые войны. – СПБ.: Питер, 2000.
25. Старостіна А.О., Черваньов Д.М., Зозульов О.В. Маркетинг: Навч. посібник. – К.: Знання – Прес, 2002.
26. Управление персоналом организации: Ученик // Под ред. А.Я. Кибанова.- М.: ИНФРА-М, 2002.- 638с.
27. Управление персоналом в организации // Саакян А.К., Зайцев Г.Г., Лашманова Н.В., Дягилева Н.В..- СПб: Питер, 2001.- 176 с.
28. Дмитренко Г.А. Стратегический менеджмент: целевое управление персоналом организаций: Учеб.пособие. – 2-е узд.,испр. – К.: МАУП, 2002. – 192 с.
29. Брэддик У. Менеджмент в организации. - М.: ИНФРА-М, 2003. - 344 с.
30. Веснин В.Р. Основы менеджмента. – М.: Институт международного права и экономики им. Грибоедова, 2004. – 480 с.
31. Виханский О.С., Наумов А.И. Менеджмент. - М., 2001. – 365 с.
32. Волгин А.П. Управление персоналом в условиях рыночной экономики. - М., 2002. – 541 с.
33. Галькович Р.С., Набоков В.И. Основы менеджмента. – М.: ИНФРА-М, 2003. – 345 с.
34. Герчикова И.Н. Менеджмент. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 2004. – 501 с.
Просмотр
ПросмотрПросмотреть с сайта...
Скачивание
СкачатьСкачать работу в архиве..
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Стимулювання праці в організації
  • Стимулювання праці в організації
  • Доцільність використання основних методів та типів комунікацій в процесі управління сучасною організацією
  • Стимулювання праці в організації
  • Стимулювання праці в організації
  • Маркетинг інновацій
  • Види комунікації та причини неефективних комунікацій
  • Елементи та етапи процесу комунікацій
  • Аналіз і проектування управлінської інформаційної системи підприємства
  • Організація системи комунікації на фірмі
Cгенерировано за 0.125952 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...