-
Технологія здійснення підприємницького менеджменту (на прикладі підприємства)
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 5
1.1. Місце менеджера в системі управління організацією 5
1.2. Методи управління сучасною організацією 9
2. ДОСЛІДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ЗДІЙСНЕННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОГО МЕНЕДЖМЕНТУ (НА ПРИКЛАДІ ПП «ПРОМЕТЕЙ») 13
2.1. Загальна характеристика організації та персоналу 13
2.2. Аналіз практики управління організацією 18
3. НАПРЯМКИ ПОКРАЩЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ЗДІЙСНЕННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОГО МЕНЕДЖМЕНТУ 24
3.1. Формування культури управління в практиці сучасних підприємств 24
3.2. Шляхи вдосконалення системи управління організацією 28
ВИСНОВКИ 31
ЛІТЕРАТУРА 32
-
Сутність та місце прийняття рішення в процесі управління організацією
ВСТУП 2
1. СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ДО УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 4
1.1. СУТНІСТЬ ТА ОСНОВНІ ЕЛЕМЕНТИ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 4
1.2. СУЧАСНІ ТЕОРІЇ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ 7
1.3. ЕТАПИ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ В ПРОЦЕСІ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 11
2. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ РІШЕНЬ В ПРОЦЕСІ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 15
2.1. МЕТОДИ АНАЛІЗУ ЕФЕКТИВНИХ РІШЕНЬ В ПРОЦЕСІ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 15
2.2. ПРИНЦИПИ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНИХ РІШЕНЬ 20
2.3. ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ В ГОТЕЛІ “ЗАТИШОК” М. БАЛАКЛАВА 25
ВИСНОВКИ 29
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31
ДОДАТКИ 33
ДОДАТОК 1 33
ДОДАТОК 2 34
ДОДАТОК 3 35
ДОДАТОК 4 36
ДОДАТОК 5 37
-
Принципи управління організацією
Вступ 3
Розділ 1. Організаційна структура організації: сутність, типи 4
1.1. Сутність організаційної структури підприємства 4
1.2. Типи організаційних структур управління 8
Розділ 2. Сучасні методи та принципи управління організацією 18
2.1. Поняття та основи класифікації методів управління 18
2.2. Принципи та етапи побудови організаційної структури управління підприємством 26
Розділ 3. Аналіз принципів управління організацією (на прикладі фармацевтичного підприємства „Дарниця”) 31
2.1. Загальна характеристика організації та персоналу 31
3.2. Дослідження принципів управління організацією 36
Висновки 43
Література 44-45
Темою роботи є: „Принципи управління організацією”.
Метою роботи є визначення основних принципів управління організацією в цілому та окремими її складовими підрозділами зокрема.
Об’єктом дослідження є фармацевтичне підприємство "Дарниця" .
Предметом дослідження виступає механізм формування та вдосконалення принципів управління організацією.
Літературною базою слугують підручники та періодична література вітчизняних та зарубіжних авторів.
-
Корпоративні стратегії злиття і придбання
ВСТУП 2
1. ЕВОЛЮЦІЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДУМКИ 3
2. ЗМІНА ЗАВДАНЬ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ 9
3. КЛАСИФІКАЦІЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 12
4. ПРИНЦИПИ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 15
ВИСНОВКИ 20
ЛІТЕРАТУРА 21
-
Основи соціального планування розвитку трудового колективу
ЗМІСТ
Вступ…………………………………………………………………………………...
1. Теоретичні основи використання соціальних методів управління………….....
1.1. Суть обўєкти та субўєкти соціальних методів управління…………………
1.2. Види соціальних методів управління…………………………………….....
1.2.1. Управління індивідуально-осбистою поведінкою…………………..
1.2.2. Методи управління окремими груповими явищами та процесами...
2. Основи соціального планування розвитку трудового колективу………………
2.1. Загальна характеристика господарської діяльності підприємства………..
2.2. Особливості використання соціальних методів менеджменту на підприємстві…………………………………………………………………..
3. Проблеми використання соціальних методів на підприємстві…………………
Висновки та пропозиції……………………………………………………………….
Використана література……………………………………………………………….
-
Роль комунікацій в управлінні організацією
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. РОЛЬ КОМУНІКАЦІЙ В УПРАВЛІННІ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 4
1.1 Сутність і види комунікацій 4
1.2 Поняття процесу комунікації 7
1.3 Проблеми у міжособистісних контактах 11
РОЗДІЛ 2. КОМУНІКАЦІЙНІ МЕРЕЖІ В УПРАВЛІННІ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 14
2.1 Характеристики комунікаційних мереж 14
2.2 Лінії комунікації та їх роль в управлінні організацією 16
2.3 Угрупування областей прийняття рішень з метою мінімізації завантаженості комунікації 21
2.4 Плоскі й високі структури та матричне керування й керування по проектах 24
РОЗДІЛ 3.РЕКОМЕНДАЦІЇ СИСТЕМНОГО Й КЛАСИЧНОГО ПІДХОДІВ 30
ВИСНОВКИ 35
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36
-
Основи соціального планування розвитку трудового колективу
ЗМІСТ
Вступ…………………………………………………………………………………. 3
1. Теоретичні основи використання соціальних методів управління………….... 5
1.1. Суть обўєкти та субўєкти соціальних методів управління………………... 5
1.2. Види соціальних методів управління……………………………………... 9
1.2.1. Управління індивідуально-осбистою поведінкою………………… 11
1.2.2. Методи управління окремими груповими явищами та процесами. 15
2. Основи соціального планування розвитку трудового колективу
ПП "Астрон".......................................................................................................... 20
2.1. Загальна характеристика господарської діяльності підприємства
ПП "Астрон"........................................................................................................... 20
2.2. Особливості використання соціальних методів менеджменту на підприємстві ПП "Астрон"............………………………………………… 27
3. Проблеми використання соціальних методів на підприємстві……………….. 32
Висновки та пропозиції…………………………………………………………….. 38
Використана література…………………………………………………………….. 39
-
РОЛЬ КОМУНІКАЦІЙ В УПРАВЛІННІ ОРГАНІЗАЦІЄЮ
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. РОЛЬ КОМУНІКАЦІЙ В УПРАВЛІННІ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 4
1.1 Сутність і види комунікацій 4
1.2 Поняття процесу комунікації 7
Рис. 1.2 Медаль процесу комунікації 8
1.3 Проблеми у міжособистісних контактах 11
РОЗДІЛ 2. КОМУНІКАЦІЙНІ МЕРЕЖІ В УПРАВЛІННІ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 14
2.1 Характеристики комунікаційних мереж 14
2.2 Лінії комунікації та їх роль в управлінні організацією 16
2.3 Угрупування областей прийняття рішень з метою мінімізації завантаженості комунікації 21
2.4 Плоскі й високі структури та матричне керування й керування по проектах 24
РОЗДІЛ 3.РЕКОМЕНДАЦІЇ СИСТЕМНОГО Й КЛАСИЧНОГО ПІДХОДІВ 30
ВИСНОВКИ 35
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36
-
Мотиваційний механізм менеджменту
ВСТУП 3 І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЙНОГО МЕХАНІЗМУ В УПРАВЛІННІ ОРГАНІЗАЦІЄЮ. 5 1. Суть мотивації та її форми. 5 2. Класифікація потреб людини відносно характеру її задоволення. 9 2. Загальні теорії мотивації, їх сутність. 13 ІІ. АНАЛІЗ СИСТЕМИ МОТИВАЦІЙНИХ ЧИННИКІВ, ЯКІ ЗАСТОСОВУЮТЬСЯ В УПРАВЛІННІ СУЧАСНОЮ ОРГАНІЗАЦІЄЮ. 19 1. Загальна характеристика існуючої системи мотивації в умовах переходу ринкових відносин в Україні. 19 2. Узагальнення існуючого світового та вітчизняного досвіду мотивації та стимулювання ефективної праці. 24 ІІІ. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕХАНІЗМУ МОТИВАЦІЇ В СУЧАСНОМУ МЕНЕДЖМЕНТІ. 27 1. Рекомендації для покращення мотиваційного управління організацією. 27 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37
-
Види комунікації та причини неефективних комунікацій
ВСТУП 3
1. Необхідність використання комунікацій 4
2. Види комунікацій і причини неефективних комунікацій 5
ВИСНОВКИ 17
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 18