-
Технології банківських операцій
Зміст
Вступ 3
1. Загальна характеристика банківських операцій в банках України 5
2. Технологія здійснення операцій на поточних рахунках 7
3. Технологія здійснення депозитних операцій 9
4. Технологія здійснення кредитних операцій 12
Висновки 14
Література 19
-
Роль менеджменту в становленні розвитку
1. Роль менеджменту в становленні розвитку ринково-підприємницького суспільства 3
1. 1. Поняття менеджменту і його функції 3
1.2. Роль менеджменту в організації 5
1.3 Соціально-економічні функції і цілі менеджменту 7
2. Дослідження практики діяльності підприємства – як об’єкта управління в умовах ринкової економіки 17
2.1 Досьє підприємства 17
2.2 Організаційна структура управління 17
2.3 Внутрішнє та зовнішнє середовище підприємства 24
2.4 Порядок формування кадрового потенціалу 30
3. Ефективність управління підприємством 34
ВИСНОВКИ 40
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 42
ДОДАТКИ 44
-
Роль менеджменту в становленні розвитку
1. Роль менеджменту в становленні розвитку ринково-підприємницького суспільства 3
1. 1. Поняття менеджменту і його функції 3
1.2. Роль менеджменту в організації 5
1.3 Соціально-економічні функції і цілі менеджменту 7
2. Дослідження практики діяльності підприємства – як об’єкта управління в умовах ринкової економіки 17
2.1 Досьє підприємства 17
2.2 Організаційна структура управління 17
2.3 Внутрішнє та зовнішнє середовище підприємства 24
2.4 Порядок формування кадрового потенціалу 30
3. Ефективність управління підприємством 34
ВИСНОВКИ 40
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 42
ДОДАТКИ 44
-
Формування та розвиток науки менеджмент
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ НАУКИ МЕНЕДЖМЕНТ 5
1.1. Розвиток та еволюція менеджменту 5
1.2. Аналіз сучасної науки менеджменту 10
1.3. Особливості менеджменту в економічно розвинених країнах 14
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ НАУКИ МЕНЕДЖМЕНТУ НА ПРАКТИЦІ 19
2.1. Огляд світової практики менеджменту на прикладі підприємства «Назва» 19
2.2. Умови розвитку менеджменту в розвинених країнах світу 22
2.3. Проблемні питання формування ефективної системи управління 26
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ СУЧАСНОЇ ПРАКТИКИ МЕНЕДЖМЕНТУ 28
3.1. Напрямки розвитку системи менеджменту на макрорівні 28
3.2. Напрямки розвитку системи менеджменту на мікрорівні 29
3.3. Обґрунтування напрямів підвищення ефективності сучасної практики менеджменту на прикладі підприємства «Назва» 33
ВИСНОВКИ 35
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39
ДОДАТКИ 43
-
Проблеми формування менеджменту на підприємствах України
Зміст:
Вступ....................................................................................................................... 3
1. Історія розвитоку менеджменту......................................................................
2. Поняття, сутність та зміст менеджменту....................................................... 6
2.1. Загальні поняття менеджменту.................................................................. 6
2.2. Види менеджменту...................................................................................... 9
2.3. Задачі менеджменту.................................................................................... 11
2.4. Принципи менеджменту............................................................................. 12
2.5. Функції менеджменту................................................................................. 14
3. Технологія управління..................................................................................... 21
4. Методи і моделі управління............................................................................ 22
5. Проблеми формування менеджменту на підприємствах України............... 23
6. Приклад формування менеджменту на підприємстві................................... 25
Висновки................................................................................................................ 30
Перелік використаних джерел............................................................................. 31
-
Загальні проблеми, головні цілі ризик-менеджменту
План.
Вступ.
1. Загальні проблеми, головні цілі ризик-менеджменту. Стратегія і тактика ризик-менеджменту.
1.1. Основіні правила ризик-менеджменту.
1.2. Розвиток ризик-менеджменту в Україні.
1.3. Стартегія і тактика ризик-менеджменту.
2. Аналогові, експертні методи оцінки підприємницького ризику.
2.1. Методи експертних оцінок.
2.2. Метод аналогій.
3. Задачі.
Висновки
Перелік використаної літератури
-
Система менеджменту організацій (на прикладі)
ВСТУП 2
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ В ОРГАНІЗАЦІЇ 3
1.1. Еволюція управлінських ідей 3
1.2. Аналіз сучасного менеджменту 10
2. ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ В СУЧАСНІЙ ОРГАНІЗАЦІЇ (на прикладі СПД) 15
2.1. Загальна характеристика підприємства 15
2.2. Особливості системи менеджменту на підприємстві 20
3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ В ОРГАНІЗАЦІЇ. ЗАКОРДОННИЙ ДОСВІД 30
3.1. Зарубіжний досвід системи менеджменту в організації 30
3.2. Особливості розвитку вітчизняної системи менеджменту 34
ВИСНОВКИ 38
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 40
-
Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «Арт-тур», готелю «Мир», ресторану «Мир-шоу»
Вступ 3
І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства «Акр-тур» 5
1.1.Базова характеристика туристського підприємства 5
1.2. Структура управління туристським підприємством 6
1.3. Основні напрямки діяльності туристичного підприємства 7
1.4. Аналіз технологічних процесів в діяльності туристичного підприємства 10
1.5. Технологія формування нового туристського маршруту 14
II. Аналіз технології гостинності на прикладі готелю «Мир» 21
2.1. Загальна характеристика підприємства 21
2.2.Аналіз технології готельних послуг 24
2.3.Визначення ріння готельних послуг 30
III. Аналіз технології ресторанних послуг на прикладі ресторану «Мир-шоу» 35
3.1. Загальна характеристика підприємства 35
3.2. Технологія надання ресторанних послуг 36
3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 53
Висновки 56
Перелік використаної літератури 58
Додатки 60
-
Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «Еліта-тур», готелю «Феофанія», ресторану «Феофанія»
Вступ 3
І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства «Еліта-тур» 5
1.1.Базова характеристика туристського підприємства «Еліта-тур» 5
1.2. Структура управління туристичним підприємством 5
1.3. основні напрямки туристичного підприємства 8
1.4. Аналіз технологічних процесів в діяльності туристичного підприємства 11
1.5. Технологія формування нового туристського маршруту 20
II. Аналіз технології гостинності на прикладі готелю «Феофанія» 28
2.1. Загальна характеристика підприємства 28
2.2.Аналіз технології готельних послуг 31
2.3.Визначення ріння готельних послуг 36
III. Аналіз технологи ресторанних послуг на прикладі ресторану «Феофанія» 39
3.1. Загальна характеристика підприємства 39
3.2. Технологія надання ресторанних послуг 41
3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 53
Висновки 56
Перелік використаної літератури 58
Додатки 60
-
Функції та технології менеджменту
Вступ 3
Розділ І. Природа та склад функцій менеджмента 5
1.1. Поняття функцій менеджмента 5
1.2. Класифікація функцій менеджмента 11
1.3. Функціональний розподіл праці в процесі управління на підприємстві 22
Розділ ІІ. Сутність та значення технології менеджмента 25
2.1 Сучасні технології менеджменту 25
2.2 Інформаційні технології управління 27
2.3 Нова соціальна система управління 29
Розділ ІІІ. Дослідження технології здійснення підприємницького менеджменту на прикладі заправної станції мережі «Укртатнафта» 36
3.1. Загальна характеристика організації та персоналу заправної станції мережі «Укртатнафта» 36
3.2. Аналіз практики управління заправною станцією 38
3.3 Характеристика факторів що впливають на ефективність обслуговування на заправній станції 42
3.4 Основні заходи щодо удосконалення організації та обслуговування заправних станцій 43
Висновки 48
Список використаних джерел 51
Додаток А 54
Додаток Б 55
Додаток В 56